Miért nősültem volna?:) Amúgy is, melyik nő volna olyan hülye hogy hozzámjöjjön?:D
KTM, de nem fekete (még). Ja, meg robogó, szürke:)
Jut eszembe: tavaly tavasszal Gyálon voltam kint fotózni, Petiről is csináltam pár képet, próbáltam elküldeni őket e-mailben (valami vroadkft-s címedet találtam meg a gépen), de szerintem nem kaptad meg őket.
A nitro cirkusz jó szar volt, még jó hogy nem a drágább jegyet vettük meg... Tavaly elmentünk Münchenbe a Red Bull freestyle bemutatóra, az sokkal de sokkal látványosabb volt , tőlem 3 méterre ugrották a dupla hátra szaltót :) Az egész sokkal profibb volt és a sör is finomabb volt :) :)
Király. A nitro cirkusz hatása. Remélem te leszel az első magyar hátraszaltós. Egyszer átjöhetnétek, 4 sáncos pályánk van. Jó lenne összehozni a két free style csapatot. Mi is pont most kezdtünk bele egy szivacsba. Mi emeli ki a motorokat?
No kérem .. Még motorozom, most egy 2004.es 250-es RMZ-vel tolom.... Építettünk egy saját szivacsgödröt Gyömrőn Tavasszal indul a hátra szaltó projekt :) Ecseren motorozunk még mindig a régi csapattal...
Szia Dani, Gyöször. Örülök nektek. Régen napi rendszerességgel itt voltam. Egyszer csak hónapokig nem volt hsz. így leszoktam rólatok. Örülök, hogy rendben minden, gratulálok a kisfiúhoz. Nálunk minden a régi, még nyomjuk a versenyzést. A szín is változatlan. Szia Dani megnősültél már? Fekete Ktm ?
Annyi változás történt, hogy nem használom :S Várja a szebb időket. Most van egy kis garázs építés, hogy a "szolgálati" Ladát tudjam aknán szerelni. Gyermekem született, fél éves fiú. :)
Pályázni különösebben nincs tervben, de most épp telószimeringet kell cserélnem, utána készen áll a télre a gép (mármint a CR) ha hó van én megyek. Illetve tavaszi ráérős időben míg nem kell menni a kertembe addig gépelek; kert mögött van egy gödrös rész. Nagyon a pályázást nem is kell erőltetni, voltak bajok a gerincemmel.
Azért szeretnék majd még pályára lépni a későbbiekben.
DR800am is megvan. Ezek megmaradós gépek, szeretem őket. Tavaly voltam vele tereptúrán Romániában huszonakárhány ilyen "hagyományos" endurós bandával. BIG, Teneré stb. Frankó volt, de csak 1 napot bírt ki a hátam, de meg voltam elégedve magammal, régebben (5 éve) bottal kínlódtam ki az ágyból a klotyóig.
Van egy Kawasaki KDX125 endurom ( friss vétel, előtte nem enduroztam), kikötött, olaj szivattyúval, az volna a kérdésem, hogy ki, milyen keverési arányt ajánl, egy ilyen huazonéves, tizen pár lóerős motorhoz?
Most 1:33-as keverékkel megy, de borzalmasan füstöl, és nem akar leforogni rendesen...
Megkérdezted az universalmotort? Vagy valami más pro circuit viszonteladót? Vagy nem ilyen dobod van pontosan? ipufogóssal tudsz még gyártatni, de az nem ilyen gyárias kinézetű lesz. De az is lehet, hogy olcsóbb megvenni egy akciós végdobot valahol, ha ilyen gyárias kinézetű megoldásban gondolkozol, mint utánrendelni egy neves gyártó dobjához egy zárókupakot. Utána kéne kicsit járni. Vagy már kész is van?
Esetleg megkeresni? :)) Mondjuk párszáz km endurózás után jó buli lenne lesétálni az útvonalat és keresni 5 méter szélesen a dzsindzsában :D Egyszer műúton elhagytam az etz-m piros oldaldeknijét csörömpölt az aszfalton úgy fékeztem le, hogy hátrafelé nézve figyeltem hol áll meg nagyjából a fűben. Kb 2 órát sétálgattam +- 5 m-en belül mire meglett a narancsvörös dekni és az nagyobb is volt :))) Szóval nem gondoltam komolyan a keresését :)
A hétvégén elmaradt valahol a dob végéről a sapka és azt szeretném kérdezni, hogy valaki tud mondani olyan helyet ahol kapok valahol ilyet? lehet vásárolni külön?
Röviden tömören nagyon lájtos volt, úgy is mondhatnám szar volt , még jó hogy nem a drágább jegyet vettük meg :(
Semmi extra nem volt benne olyan tipikus magyaros volt az egész...
Tavaly kint voltunk Münchenben a Red Bul x figtheren ami 1000 x látványosabb volt, ott legalább élőben láttam vagy 6x a dupla hátra szaltót, és egy csomó új trükköt...