Ryanair repjegy vásárláshoz lenne szükségem segitségre, mi az amit online foglaláskor figyelni kell, milyen plusz dijakat kell fizetni a jegyen kivül, stb.... Köszönöm előre is!
Keresek valakit, aki ryanair repülőjegy foglalásban tudna segíteni! A srác akivel szoktam foglaltani most nem ér rá, de sürgős lenne, mert már csak 4 jegy van! Köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni, biztos járt már valaki úgy, hogy megszüntették a járatot és a Ryanair nem tudta eljutatni más álltala üzemeltetett járattal.
Azt olvastam az üzletszabályzatban, hogy akkor visszafizetik a pénzt.
A kérdés az, hogy ilyenkor lehet élni kártérítési igénnyel a járlattörlés miatt keletkezett veszteséget illetőleg?
Én most kinéztem egy szállást Paphoson októberre, rendkívül jó áron. De mivel a Mallorcánál jól megszivatott a Ryan, félek, hogy kifizetem a hotelt és a járatot megszüntetik, akkor elvesztem a foglalót is és sávosan a többit is attól függően mikor szólnak a törlésről.
Amikor az oldal "megtanult" magyarul, akkor változott ez, és csak az adott napi jegyár látszik. Én a szlovák verziót használom, ami angol nyelvű és teljes heti nézet van, annyi a trükk, hogy ryanair.com/sk címet kell beírni vagy jobboldalt felül kiválasztod az országot. Ez természetesen semmiben nem befolyásolja a foglalást, csak annyi hogy angolul lesz minden továbbra is.
Néhány héttel ezelőtt a ryanair oldalán nézegettem a budapest - milánó járatokat, akkor mind az oda, mind a visszaútnál 7-7 napra tudtam egyszerre nézni illetve kiválasztani a járatokat. Most ugyanezt csak 1-1 napra vonatkoztatva mutatja. Így elég nehézkes a kedvezőbb árú járatokra keresni. Én bénázok, vagy tényleg megváltoztatták és valóban nem lehet az egyhetes periódust együtt látni?
Az a probléma, hogy a kinyomtatott visszaigazolást nem fogadja el az apeh, nem tudom leköltségelni. Még azon is el kell gondolkozni, hogy nem minősül-e term.juttatásnak és akkor még adózhatom is utánna. Várok még pár hetet, hátha reagálnak az emailra, aztán elgondolkozom a további teendőkön.
Vásároltunk már egy jópárszon kártyával külföldről és eddig nem volt probléma.
Szerintem nem fogsz kapni számlát, valóban nem kell Írországban számlát adni. Ott kicsit lazábbak. "Sajnos" vannak még ilyen "elmaradott" országok, ahol nem kell 6 féle számla 10 hitelesített! példányban 4 pecséttel, 8 tanúval, a kapitány életkorával és a házmester aláírásával ellenjegyezve... Én UK-ből tudok példát hozni : fogsz egy szalvétát, ráírod, hogy "receipt/invoice 100GBP" és az már "hivatalos". És az a vicc, hogy ez nem vicc. Magyarországi könyvelők egy óra alatt 3 szívrohamot és 2 stroke-ot kapnának olyan környezetben :)
Ha "nagyon hivatalos" számla kell, utazási irodán keresztül kell foglalni (mit gondolsz miből élnek még mindig?), vagy nyomtasd ki a visszaigazló emailt, és próbáld meg azt elszámoltatni.
Igazából számlára lenne szükségem. Felhívtam a magyarul beszélő központot, és ott azt mondta a hölgy, hogy Írországban nem kell áfás számlát kiállítani, ezért nem adnak. Mondom, ilyen nincs.Olyan nincs, hogy egy cég ne adjon áfás számlát, vagy bármilyen számlát. Nem nyugtát, hanem számlát.
Így gondoltam tőlük kérnék.
Már kaptam email címeket, de azok info-s címek, de azért elküldtem oda a levelet. De hátha valakinek van tapasztalata számlakérés ügyében és hátha tud közvetelen számlakérő email címet.
Sziasztok, valakinek van vmi info-ja esetleg, hogy a Ryanair miért szűntette meg a Pozsony-Las Palmas járatát, illetve hogy mikor indítják újra ( ha újraindítják egyáltalán...)
Mondjuk feladandóval a legtöbb légitársaság kéri/javasolja az indulás előtt két órával történő megjelenést... nyilván nem véletlenül. És nem abból kell kiindulni, hogy majd a többiek kimennek, én meg nem fogok ott várakozni... bőven elég, ha az ér ki utolsó pillanatban, akinek közbejön valami. (Én egyszer utaztam velük eddig, akkor pontosak voltak oda-vissza.)
Annyira pontos, hogy - amit nem ír! - 1 órával indulás előtt bezár a check-in, (legalábbis Budapesten!) És ha feladandó csomagod van, nem tudod elvinni, vagy te sem mész el. Én legutóbb majdnem így jártam, ezért érdemes nem az utolsó percre hagyni a kimenetelt! Én éppen 1 órával indulás előtt estem be a checkinbe, és a hölgy éppen szedelőzködött elmenni!
Sziasztok! Visszaolvasgattam a fórumot, hogy ki szokott segíteni foglalásban, de csak egy embert találtam (aki most nincs e-mail közelben). Valaki más?
Sziasztok! Túl vagyok már az online csekkoláson, kinyomtattam a beszállókártyát, de az online csekkolásról nincs semmi nyomtatnivaló.. ez így normális? (azért kérdezem, mert nemrég utaztam wizz-el, és ott külön ki kellett nyomtatni a beszállókártyát és a becsekkolást is)
Most találtam rá erre a fórumra, pont miután megvettem jegyet a Ryanair-nél Budapest-Pisa útvonalra, április végére. (eredetileg Wizz-zel repültünk volna, de ápr. 15-től megszűnik náluk a pisai járat az érdektelenség miatt)
Ahogy mások, én is jól beszoptam a biztosításos dolgot. Simán kiválasztottam a Hungary-t, aztán hadd menjen. Miután kifizettem a jegyet, akkor vettem észre, hogy van ott bizony "Don't cover me" menüpont is. Na mindegy, legalább van biztosításunk is.
Kérdésem az lenne, hogy szerintetek elég ez a biztosítás arra az 1 hét kinntartózkodásra? Sima nyaralás lesz, toszkánai barangolás az asszonnyal, semmi extrém sport meg ilyenek.
Ahogy gyorsan átfutottam a 28 oldalas "insurance policyjukat", úgy láttam, hogy a számomra leglényegesebb dolog, a kórházi ellátás finanszírozása is benne van. (Persze reméljük nem lesz rá szükség.)
Szóval elég ez a biztosítás, vagy azért kössek még külön itthon is? Előre is köszi a segítséget.
Gyere át ebbe a topiba, és elintéznek neked mindent! Jobb, mint egy utazási iroda, és ráadásul nem rátesznek a végösszegre, hanem segítenek kikerülni a foglalási díjat :)