Beletörődni? Miért? Hány magyar 125-ös világbajnok volt eddig? Nincs mibe beletörődni, nem is kell, tények vannak, teljesítmények. Ebben az országban a motorsport is a béka segge alatt van, mint sok más is, és bizony ez az ember nagy dolgokat művelt az ő műfajában, amit nem lehet letagadni. Hogy most épp csak a 20-ban van, néha a 10-ben. Ez is tiszteletre méltó, nem kerül nekünk egy fillérünkbe sem, és ott van egy felső osztályban, versenyben van, nyilván sokkal gyengébb motorral, és sajnos fintorgó hátországgal. Csinálja, amíg tudja, amíg élvezi, és ez a fontos.
Nálam nincs lerombolva, nálam Talmácsi egy világbajnok továbbra is. Csak ismételni tudom: ha sokan lennének, akik a dolgukat olyan szinten-, olyan komolyan űznék, olyan odaadással, mint Talma, akkor ez az ország már nagyon elöl lenne.
A világversenyeken való részvételt két fő csoportra lehet osztani: azt vagy ki lehet érdemelni, vagy csupán kellő menniységű pénz felhajtáaával (szinte) bárki odasuttyoghat...
Talma esete egészen má. Neki sokáig nem volt kellő pénze, holott előrébb juthatott volna. Aztán lett pénz, de akkor már részben éppen az utolsó pillanat volt, részben meg már kicsit késő is, mert ott havonlta bújnak elő a fiatal és őrült tehetségek, a csúcson maradni eléggé nehéz ügy...
ellenben a sajtó, a média, mint egy imamalom hajtogatja a marhaságait, "álmait" és bolondítja a hozzánemértő népet....De azért elvben érthető a média: neki el kell adni magát éscsak hírekke ltudja eladni magát, vagy nagyon pozitív vagy nagyon negatív hírekkel... A langyos körözgetés az senkit nem hoz lázba...
Na mindegy. Talma jó volt, Talma sok balszerencse után némi szerencsével világbajnok lett és itt meg kéne állni... Címvédésben, "feljebb lépésben" tök felesleges volt rózsaszinű álmokbaringatni magunkat és bárkit..... Csak a nehezen összekapart vb nimbuszt sikerült jól lerombolni a szégyenletes Moto GP erőlködéssel és a mostani újabb szenvedéssel.....
Az a baj ezzel, hogy a média már csak ilyen. Akkor kell csak nekik ha valamiben kiemelkedőt nyújt. Sőt az a kiemelkedő, az szerintük kiemelkedő, mert lehet kiemelkedő eredmény egy magyar versenyzőtől alpesi sí versenyen elért 20. hely is, csakhogy a kis hazánkban ezt sajnos a nagy többség számára inkább ciki, ez itt a baj. Tudni kellene ezeket értékelni, kis ország, kis nemzet, kevés lehetőség, maximális respekt azoknak akik csak kicsit is ki tudnak innen törni, sokkal nehezebb a dolguk szerintem, mint pl egy holland, belga, svájci dán stb embernek.
Most már nincs túllihegve a talma, de korábban.....::)))
A Frici ügy az más.... Azt nem értik a magsságos média császárai..... És jobb is... Majd akkor lihegjenek, ha valódi, kiharcolt eeredmények lesznek... Az, hogy "ott vagyunk" még nem egy múlhatatlan dicsőség, ez egyelőre csak pénz kérdése....::)))
Eza ford kaland amolyan átmenet, meglátjuk, hogyan tudják kamatoztatni. Éppen ezért én is nagyon nagy prvát érdeklődéssel várom a holnapot. jól feltöltöm az iPhone-omat, hogy napközben miden gyorsasági eredményt azonnal lássak...::))))
szerintem Talma egyáltalán nincs túllihegve, pont ellenkezőleg, igen kevésszer van nyoma a honi médiában...
Frici dettó, szívesen látnám tele legalább az autós magazinműsorok híreit Frici sikereivel és bukásaival, vagy egyáltalán csak azzal, hogy sikerül a felkészülés az épp aktuális VB futamra...
mindent elmond, amit az F1-ről nyilatkoztak valamelyik nap:
- Szerinted Vettel világbajnok tud lenni idén? - Szerintem meg tudják oldani, hogy Vettel legyen az F1 bajnoka idén... és nem a csapatról, vagy a mérnökéreől beszélek.
baromi sokat foglalkoztak vele a címe utan is, na nehogy mar erre kenjünk dolgokat... a motogp-s pontszerzéseiről is mentek a cikkek, csak hat lassan mindenki belefasult ebbe a helyzetbe nem hiszem, hogy komoly dolgot lehetne tőle varni. sajnos mindenhonnan haraggal jön el, sokaig ez nem mehet így...
Olyan szomorú, hogy van egy tehetséges versenyzőnk és lényegében elkótyavetyélődik a tehetsége. Világbajnok volt, mindenki ünnepelte, aztán ottmaradt egyedül a bajban. Legalábbis én nem tudom hova lett mostanában a média kereszttüzéből, persze amíg jól ment minden, addig ott volt folyamatosan. Kérdés, hogy ő mennyire tehet a dolgokról, ha az alábbi hozzászólásnak hinni lehet, akkor inkább áldozat. Remélem lesznek még sikerei és nem csak pünkösdi királyság volt az övé a motorsportban, már csak az ország miatt is jó volna,ha lennének...
Ettől féltem. Csak az a baj, hogy ebben a Moto2-es mezőnyben most már olyan dögerős a mezőny, hogy itt nagyon nehéz már jónak lenni. Nem hinném egyébként, hogy az öreg motorosokat megennék a fiatalok reggelire, mert azért folyamatosan láthatunk szép teljesítményt az öregebbektől is (lásd Biaggi, Elias, stb.). Viszont engem mindig is zavart az, ahogyan a gyártók sakkoznak az alkatrészekkel, zsonglőrködnek a mérnökökkel, és néha még azt is érzem, hogy azok, akiknél felröppen a hír, hogy távoznak egy csapattól, ott látványosan visszaesik a teljesítmény. Túl sok belenyúlás történik odafentről, és ez szerintem sok pilóta életkedvét tudja elvenni szvsz. Ezen a szinten már az is elég, ha egy tizedmilliméterrel odébb tekersz egy csavart, és máris kicsináltad a motorosodat. És bár eléggé bosszant, hogy Gábor szenved a 20. hely környékén, azt azért nézzük meg, hogy sok nagy név kénytelen szenvedni néha itt is, és a MotoGP-ben is a hátsó helyek valamelyikén, pedig tutira nem felejtettek el motorozni!
Stefanomanager: Ciao a tutti, itt vagyunk most a Melbourne Repteren es mindjart indul a gepunk Europaban, azt kell hogy mondjam hogy ennyre szarul soha nem erztunk magunkat ugy hogy azt hiszem hogy nem kell mondani mikor volt azt hogy 10 ev elatt Gabor 3 futamon egymas utan nem szerzett egy pont se.....vagy rovid a memoriam vagy nem volt ilyen meg. Ma a verseny utan volt egy hosszu megbeszeles hogy mit lehet az oka..........es lehet hogy megtalaltunk a bibi.......egyenlore nem mondok semmi varunk meg Estoril.....ha ezt fog torteni amit en gondolok akkor nagy botrany lessz........ Amugy a teknika a Gabor es Andrea alatt az ugyan az mint ev eleje, senki nem kapott fejlesztes!! egyk versenyzo se....... Mi tudjunk milyen problema vannak mindenketto versenyzonek....csak Andrea valami miatt sikerult az hozza valo bealitasok meg talalni de ma is nagyon nagyon merges volt a vegen......senki nem figyelt mit mondott a sajtotajekosztato??? Uhhh bocs persze mert csak olaszul mondta ezeket a dolog.....azt hiszem es latom a Luca arcarol hogy nem nagyon boldog volt mivel olyan dolog nyilvanitotta amit a csapat fonoknek nagyon faj biztos...... Nem adunk fel........megyunk tovabb........es majd meglatyuk.........nehez lessz de valahogy kifogunk jonni a mostani helyzettbol..... Most mennem kell ciaoooooo!!!
"És ha eccer ne adj isten végre szerenxcsésen és jól sültek ela dolgok, akkor még semm igarancia nincs ár - főleg ebben és az iylen műfajban - hogy ez valaha is megismételhető lesz."
Most már nem anniyra volt, de sokszor volt és nem mindíg akkor és úgy, amikor természetes és jó lett volna....
Egyébként semmi gond: ez egy durva technikai sport, és nincs két egyfroma vas, nemhogy két egyforma ember....
És ha eccer ne adj isten végre szerenxcsésen és jól sültek ela dolgok, akkor még semm igarancia nincs ár - főleg ebben és az iylen műfajban - hogy ez valaha is megismételhető lesz.
Kivéve ha a zembert Rossi-nak híjjják....
Nekem nem T.G.-ral va nbajom, haenm a túllihegett várakozásokkla, zajcsinálásokkla, amik körülötte megnyilvánultak...
Nézd meg, most (majdnem) ugyanaz a helyzet a Turán Fricivel a ralisportban...
Rögeszmés orvosi eset vagy. Ilyet, hogy "a magyaros-zászlólengetős lihegés" mikor láttál, hallottál utoljára? Ha valaha is... Még 20 év múlva is ezen fogsz lovagolni?
A szezon elúszott sajna, nagyobb baj, hogy ki fog szerződést ajánlani jövőre...Fürtökben lógnak a 16-18 éves latinok. Én sajna azt vettem észre, hogy minél nagyobb a vas, annál kevésbé megy Gábornak és erre csak a fizikum lehet magyarázat. Ha jövőre feljön pár ifi a '25-ből plusz egy Sofuoglu meg pár brit SS/SBK....hát nem tudom...
Elég szomorú ez a nagy csend errefelé, de kicsit érthető is. Ezek a huszon x-edik helyek úgy látszik nem hozzák lázba a rajongókat. :o( Nagyon kíváncsi lennék végre egy tárgyilagos magyarázatra arról, hogy Iannone motorja miért folyamatosan jobb 10-15 hellyel. Valami nagyon nem kerek nekem ebben a történetben.