Már a gyár is forgalmaz minősített utángyártott alkatrészeket, erre utalhat az X-nél több életkor, mert úgy árban kedvezőbb alkatrészt kaphat a tulaj az autójához, ami már idősebb. (a gyár szerint az már idős :-P )
Kb. 2,5-szereres az árkülönbség.
Rugóból nincsen megbízható tapasztalatom, mert szerelünk be mindenféle gyártányt, nem nagyon tört el egyik sem rövid időn belül újra. Egy két típusnál (mint pl. Twingo) jellemzőbb a rugótörés, mint más típusokon, de nem volt kiugróan vacak egyik sem. Elméleti szinten a KYB-et (Kayaba) mondanám, mint megbízható márkát.
Első gömbcsapokat, (vagy gömbfejeket) kell cserélnem az autón. 1.4 8V 75LE, 2003. Alvázszám: VF33AKFWB83313002
A gyári program két cikkszámot hoz.
3640 68
és
16 357 713 80 és e mellé oda van írva, hogy "-ÉS ÉLETKOR >=3" Ez mit jelent?
És csak zárójel, mert látom téma a hátsó rugó. Nekem kétévente csere. Most is. Hol az egyik, hol a másik törik el. De két évet nem bír egyik oldal sem. Esetleg márkát tudsz ajánlani? Most készítem össze a vásárolni valókat. Vagy vegyem meg a legolcsóbbat, úgyis tönkremegy?
Inkább a rugó lehet a ludas, bár erősebb rugóhoz jellemzően erősebb gátlót is tettünk a versenyautóba anno, úgyhogy lehet, hogy mindkettőt kellene cserélni hozzá. A baj az, hogy egy rugóról honnan fogod tudni, hogy milyen lesz a kocsiban ? Mert talán meg van adva hozzá rugóhossz és kb. ennyi. Nagy ritkán esetleg a rugó vastagsága is, de az már elvétve.
Esetleg ha a tied diesel, akkor egy benzines kismotoros autó rugója valószínűleg lágyabb lesz a tiédben. Kérdés, hogy nem fog-e leülni jobban a nagyobb súlytól. Szóval nem egyszerű a kérdés.
Elöl nem tudom, mert sosem volt ilyen gondom, de a hátsó a francia autók típus betegsége. Az ismerőseim ide járnak mind javíttatni: https://www.hatsofutomu.hu/
elöl hátul!! bármilyen kis bukkano borzalmas.. de ahogy olvasom máshol h ez mindenkinél ilyen.. csak van valami megoldás rá?! másik rugo vagy lengéscsillapito
sziasztok.. adott egy 2001es csapott seggü autom aminek a futomüve mocskos kemény.. kisebb bukkanokon is elég kemény!! lenne erre valami megoldás? rugok cseréje? vagy járt már igy valaki? köszönöm a hasznos tanácsokat!ugyanitt még mindig elsö emblémát keresek!
ugyan ez volt legutobb nállam is.. csak az enyém 2.0 benzines.. azaz egyszer megált alattam az auto.. 20x legalább probáltam inditani de semmi.. mire kiderült h csont száraz volt a tankom.. hiába az üzemanyagvisszajelzö.. ujra kellett tenni az elektronikát.. de ugyanezek voltak nálam is ablaktörlö ment de az auto nem indult!
1. motorház ki 2. ablak le 3. ajtó központi zárral (távirányító) becsuk 4. vár 1-2 percet (mutatók leesnek) 5. akkusaru le 6. vár 1-2 percet 7. akkusaru vissza 8. ajtó nyit 9. kulcs be, gyújtás 10. vár 1 percet 11. indítás, órabeállítás, ha kell, ablakok, kulcsok feltanítása
Sziasztok. Kérdésem lene egy peugeot 307 1.6 hdi. Menet közben elindult magátol az ablaktörlö lapát, kigyuladt a stop viszajelző a motor nem ált le ez kb 300 métere történt a háztol hazafele jövet a kapuban motor leálitás után nem indul. Gyujtás ráadásakor elindul az ablaktörlö lapát vilog a stop és az üzemanyag lámpa is vilog világit a kézifék viszajelzö meg az esp. Önindito teker de nem indul. És nem reagál a központi zár se semire. Ja meg a lámpa is felkapcsol gyujtás ráadásnál mi lehet a baj? Elöre is köszönöm.