Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsero Creative Commons License 2017.02.27 0 0 30224

Itt az eladó belement hogy csak akkor vonatja ki, ha már hazaértem, ezzel így rendben vagyunk, nem? Az NKH honosításnál itt majd miket kell fizetnem? 5 éven belül ment ki. 

Előzmény: BMW-GMBH (30223)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.02.27 0 0 30223

A kinti bizti kérdés érdekes, mert ugye ahhoz, hogy ő kijelentse FR- ből, ahhoz kivonatja, onnan tól nem érvényes az Fr bizti.

A rendszám jön a kocsival, mert Fr- ben nem kell leadni.

Előzmény: BMW-GMBH (30222)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.02.27 0 0 30222

A kocsi Mo-ból végleg lett kivonva.

Ha vissza akarod a forgalomba helyezni, akkor honosítani kell itthon az Nkh- nál, és nincs regadód ha 5 éven belül vitték ki Mo- ból.

Előzmény: zsero (30221)
zsero Creative Commons License 2017.02.27 0 0 30221

Sziasztok, a következő kérdésem lenne.


Lefoglalóztam egy Magyarországon regisztrált, külföldi tartózkodás miatt forgalomból ideiglenesen kivont, francia rendszámú autót (Franciaországban található, magyar tulaj). A gépkocsira van érvényes magyar (idén májusig) és francia (2018. július) műszaki is.


Magyarul egy magyar autót fogok venni, ami itthon ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, és most francia rendszámmal jár.


Ez esetben nekem el kell mennem az NKH-hoz? Vagy elég egy eredet vizsga + okmányiroda, mivel még érvényes lenne az előző magyar műszaki?


A másik kérdésem az lenne, hogy a tulajdonos megengedte, hogy még az ő biztosításával hozzam haza lábon a kocsit. Érdemes ezen felül nekem biztosítást kötnöm a hazaútra? Ezt meg lehet tenni valamelyik
hazai biztosítónál?


// ügyintézésre ajánlat is érdekel, a profilomban található email címre


no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.23 0 0 30220

:-)

melohely biztositott es  es olcso exportauto is lesz

Előzmény: AndrewTailor (30218)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.23 0 0 30219

Én is hallottam. Jó, hogy most egy benzinest vadászok :(

 

Teo >

Előzmény: AndrewTailor (30218)
AndrewTailor Creative Commons License 2017.02.23 0 0 30218

Új hír: Stuttgartban 2018tol csak a kék plakettes autókat akarják beengedni  azaz csak az euro 6os dízeleket. Benzines temrzetesen mehet. Szóval lehet, h itt a környéken le fognak esni a dízel árak. 

BMW-GMBH Creative Commons License 2017.02.22 0 0 30217

Igen, és ott olcsóbb is mint itthon

Előzmény: filces (30216)
filces Creative Commons License 2017.02.22 0 0 30216

Kedves Topiklakók!

 

Mivel már nagyon rég volt, hogy autót vásároljak magamnak külföldön, ezért érdeklődni szeretnék, hogy Svájcban vásárolt autómat mostanában vámoltathatom-e még a Német-Svájci határon, úton hazafele? Egyszóval működik-e még ez a módszer?

no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30215

"13-15 ezer €-nál mennyit szoktak nagyjából elengedni a német kereskedők? "

a mennyiböl?? van egy realis ar...

 

afgan 1650-t eleg könnyen leengedte 1450-re

 

haver a 15800-t autot 14500-ert hozta el (maganszemelytol, keletnemet terulet)

egy torok taxist (aki a felesege autojat arulta) 1,5h oran at gyurtam hogy 1800-rol lemenjen 1700-re

(mx-met 2000-re hirdettek 1200-ert vettem meg. vettem egy masik mx5-t. 600ert hirdettek, 600ert vettem meg. 720ert adtam el hardtop nelkul mozgatas nelkul.)

 

ha jo az ar akkor le kell tenni az asztalra az arat mielott

Előzmény: SrFactory (30213)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30214

A német kereskedők 90%-a nem német :o)

Rohadtul változó. Szerintem nem lehet rá "szabályt" mondani.

Függ attól, hogy mennyire kapós az autó, milyen a kereskedő, hogy vette, mennyi az árrés ... 

 

Teo >

Előzmény: SrFactory (30213)
SrFactory Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30213

Köszönöm szépen az információkat!

A lengyel kereskedői csoportról ne is beszèljünk, 3-4x kimentünk Lengyelországba autóért hát...

Még olyan kérdésem lenne, hogy kint  13-15 ezer €-nál mennyit szoktak nagyjából elengedni a német kereskedők? 

 

Teo papa Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30212

Én voltam arra kétszer is. Nem a legjobb emlékeim vannak róla :( Egyik Chemnitz-Lipcse, másik Berlin célpontú volt. Ha egy mód van rá, akkor inkább nyugatra megyek.

 

Teo >

Előzmény: no_holy_shit (30211)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.02.19 0 0 30211

nem neztem ott soha kocsit, haverom viszont mostansag vett ott 2 autot (mutterjanak es maganak), mert ott lakik.

 

Alapbol viszont elmondhato, hogy az uj tartomanyokban (=ertsd hazatlan gazdasagi menekültek = aka keletnemet) kevesebb a penzt. Es ha megis van jo auto, akkor a lengyel hamarabb ott van erte mint te.

 

de nyugatnemetorszag sem jobb:

 

http://www.f10479.de/adria_3way_tagebuch.html

 

http://suchen.mobile.de/wohnwagen-inserat/renault-trafic-adria-westfalia-aufsteldach-2-5l-145ps-heddernheim/239080515.html#utm_source=www.ebay-kleinanzeigen.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_campaign=partner_ad&utm_content=more_information_fsbo

 

veletlenul 1,5 honap alatt 180ekm-t mentek vele visszafele...

Előzmény: SrFactory (30209)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.19 0 0 30210

Berlinben aznapra nem kapsz időpontot a rendszámhoz. Ha a kereskedőnek nincs lezsírozott pályája, akkor másnapra se.

Én Nürnberget céloznám meg mindenképp.

 

Teo >

Előzmény: SrFactory (30209)
SrFactory Creative Commons License 2017.02.19 0 0 30209

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy ez mennyire igaz de úgy hallottam, hogy No. keleti részére (pl. Berlin) nem érdemes autóért menni, mert ott kevesebb a pénz és nem kapják meg a megfelelő törődést az autók. Szerintetek ez mennyire igaz? 

Az egyik barátom most áll autóvásárlás előtt és úgy gondolta, hogy kirepülnénk Berlinbe (15k körül meglenne a repjegy) reptéren autóbérlés-->autónézés-->export rendszám kiváltása-->bérelt autó vissza majd indulás haza. Saját részre , nem eladásra menne az autó, ezért tényleg fontos lenne a normális állapot ( Passat B7).

Ami még esetleg számításban van az a nürnbergi célállomás szintén repülővel.

Szerintetek melyik várost érdemesebb választani ?

 

Előre is köszönöm!

Teo papa Creative Commons License 2017.02.18 0 0 30208

Értem, kösz

 

Teo >

Előzmény: BMW-GMBH (30207)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.02.18 0 0 30207

Mindig kivonattatam , vagy kivonatom kint.

Volt már, hogy nem lett kivonva, és a német 1 hétig hisztizett, hogy küldjem vissza a papírokat, mert nem tudja az adót meg a biztit lemondani.

 

Amúgy a magyar okmány, amikor itthon forgalomba helyezi, hivatalból kivonatja németbe, de erre 90 napjuk van, amúgy is, és ugye nem mindenki azonnal helyezi itthon forgalomba.

 

Előzmény: Teo papa (30206)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.18 0 0 30206

Ha tréleren hozod, akkor úgy tudom nem kell kint kapálózni semmit sem, nem?

 

Teo >

Előzmény: BMW-GMBH (30203)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.18 0 0 30205

Így van. Az itthoni ügyintézéshez nem kell más a nevedre írt forgalmin és törzskönyvön kívül. Megjegyzem a kinti ügyintézéshez se. Ha kezedbe adják az autó forgalmiját és törzskönyvét (ami ekkor még a régi tulaj nevére szól), simán a nevedre írják az autót anélkül, hogy bármilyen papírral igazolnád azt, hogy megvetted az autót :o

 

Teo >

Előzmény: hegyifarkas (30202)
a8lang Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30204

50ezer felett van még valami határ ami felett a német sokkal több papírt akar kp fizetésnél.

Pár éve amikor mentem, kért emailben egy rakás papírt hogy elvihessem az autót és akkor mondta hogy 50ezer felett kp akkor szigoróbbak.

Előzmény: Teo papa (30179)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30203

" - Jármű végleges kivonás .. he? "

Ha pirossal hozza, automatikusan kivonják kint:)

Előzmény: Teo papa (30200)
hegyifarkas Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30202

Azt hiszem meghoztad a kedvem, kimenni egy gépért. Ezek szerint ha piros rendszámmal hozom névre írva, a kereskedővel nem kell adásvételit írni,  Köszi a választ.

Előzmény: Teo papa (30200)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30201

Persze. Mert egy csomóan elhozzák valamilyen adásvételivel az autót (tréleren), aztán itthon mivel nem akarnak papíron benne lenni, írnak egy másik adásvételit, amin az eladó a német (ha egyáltalán az), vevő meg az itthoni, aki megveszi :o

 

Teo >

Előzmény: downer (30198)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30200

Az ötlet jó :)

 

- Euro besorolás minden hirdetésben benne van. Azt meg simán le tudod "fordítani" magyarra (Euro 5 = 11 felett, 4=9-11, 3=6-8, 2=4, 1=4alatt).

- Magánszemélytől legritkábban tudsz venni. A német nem bíbelődik vele, hanem beadja egy kereskedésbe, miután megvette az új autót és átrakta a rendszámot. A réginek ilyenkor nincs már rendszáma, ergo privátnál próbaút nuku (kevés kivétel van, aki előbb akarja eladni, mielőtt megvenné az újat). A kereskedőnek van piros próbarendszáma. - Én azt mondanám, hogy elsősorban kereskedő (de semmiképp nem török, viszont iraki, indiai, román, német simán lehet), aztán privát (ami sok esetben kereskedő, de nem akarja bevinni a cégbe), aztán business (cég, aki használta az autót ténylegesen)

- Érvényes műszaki és lábon 15-30 napos PIROS szélű rendszámmal jó

- Adásvételi TÖK MINDEGY ha piros rendszámmal hozod. Ezt ugyanis ott úgy tudod megvenni, hogy a nevedre iratják az autót, ergo az ottani Zulassungstellében a nevedre írt forgalmit kapsz. Itthon CSAK a kinti forgalmi és törzskönyv kell (mindkettőt a kezedbe nyomják a Zulassungstelle-ben)

- Jármű végleges kivonás .. he? Semmi ilyesmi

- Költség: ja. Én úgy számolok, hogy ha kint megveszel egy autót (JÓT), akkor +1000€-ba belefér a kifelé menetre a benzin + matrica, a visszafelé jövetre benzin + matrica + honosítás + regadó (feltéve, hogy regadó kb 300€-nál nem több) + átírás itthon a nevedre. Tehát egy 4000€-s autó itthon névre írva 5000€-ban lesz összesen. 

- Ne hagyd. Szerintem megéri, de előtte nagyon alaposnak érdemes lenni a monitor előtt pár hétig legalább. Itt lehet nagyon sok pénzt megspórolni.

 

Teo >

 

Előzmény: hegyifarkas (30197)
hegyifarkas Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30199

Köszi a választ !. Végül is ha a fiamnak kiállítják a kinti rendszámot amivel hazajön. leellenörzött okmányok alapján adásvételi, igazolványok stb. Akkor itthon simán átírhatnák a nevére, miután a sarcokat kifizette. Mindenféle kétnyelvű nélkül és egyéb nyűgöktől mellőzve, ez lenne a logikus.

Előzmény: downer (30198)
downer Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30198

Most januárban csináltattam forgalomba helyezést egy ezzel foglalkozó irodával, ott azt mondta az ember, hogy igencsak téma, hogy nem fogják majd elfogadni azt a kétnyelvű adás-vételi nyomtatványt, amin csak annyi adat szerepel, ami a jármű okmányaiból is kiolvasható. Aztán hogy mikor mondják be az unalmast, vagy egyáltalán lesz-e szigorítás, azt kb. senki se tudja. 

Én azért inkább olyan adás-vételit töltenék ki a helyedben, amin szerepelnek személyes adatok is. Főleg, ha magad mész a jármű után.

Ez persze nem érvényes, ha kint kiváltod az export rendszámot, mert akkor lesz külföldi okmányod a saját (vagy a fiad) nevedre. És az a legszilárdabb alap a tulajdonjog igazolására.

Előzmény: hegyifarkas (30197)
hegyifarkas Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30197

Sziasztok ! A fiamnak vennék egy autót valahol európában.

Visszaolvastam egy darabig.

A környezetvédelmi besorolás Európában egységes könnyen értelmezhető (e1 , e2, e3 stb ) A miénk enyhén szólva is káosz a köbön számomra, ahogy elnézem nem is fogadják el az uniós besorolást, hanem saját akármibe sorolják. Nem tudom értelmezni. Ezáltal a regadó is kiszámíthatatlan nekem.

Venni ajánlott közvetlenül a magánszemélytől, legalábbis ez jött le nálam.

A legolcsóbb ha érvényes a műszaki, és lábon jön haza ideiglenes rendszámmal.

Adásvételi többnyelvű és mindenki részéről név, anyja neve, szül idő, hely dátum, lakcím igazolványszámok esetleg kell még ide más is ?

A jármű végleges kivonásárol papir. Eredeti forgalmi, műszaki vizsga.

Költség: regdíj , átírás, esetleg múszaki is, ideiglenes rendszám, oda vissza üzemanyag költség szállás, kaja, és az erkölcsi megalázottság pénzben nem kifejezhető.

Kell még valami ?

Vagy haggyam az egészet, mert csak megfogom szívni.

Köszi a választ előre is.

BMW-GMBH Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30196

Meg vettem a dukira az AT umweltplakettet 26 euro, állítólag lesz non- stop árusító konténer  Hegyesbe a magyar oldalon.

Előzmény: BMW-GMBH (30159)
Teo papa Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30195

A fene megette :( .. találtam ma valamit 10-kor. Kicsit később a kölyök felhívta, majdnem ledorongolta a fazon, hogy este 6-ig dolgozás van, akkor telefonáljunk :o

Este 6 óra 5-kor hívtuk, eladta :(

 

Teo >

Előzmény: BMW-GMBH (30190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!