Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 33354

Sziasztok! Ùgy néz ki a karlburátorom valamivel jobb let de mèg mindig ingadozik az alapjárat. A karburátor fedelet le vève az ùszò szint szerintem tùl magas. Ha le veszem a fedelet kb 10 mm van a benzinszint ès a felső rèsz között . Milyen karburátorral lehet kiváltani a pieburg 2e karburátort?

A.G.S. Creative Commons License 2017.04.01 0 0 33353

Kedves klubtagok!

Idén is eljött az április és ismét fizetni kell a honlap tárhelyét és a domain címet. Ez 2017.05.01-2018-05-01-ig 7493.- Ft-ba kerül. Kérem, hogy aki úgy érzi hogy szükség van a honlapra és támogatja a fenntartását, az írja fel a nevét az alábbi listára a támogatásra szánt összeggel együtt. Szerintem fejenként 750 Ft elfogadható, és így már 10 ember is elég a fenntartáshoz.

 

Akinek nincs meg a számlaszámom az utaláshoz, az írjon egy emilt az ags@asconaclub.hu címre és válaszban elküldöm neki!

 

1. AGS 750.-

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

A fenti posztot kérlek másold be amikor feliratkozol a listára, hogy mások is lássák miről van szó!

Üdv:

AGS

 

Peti251 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 33352

jól tippelek hogy ez delco féknyereg? ha igen, akkor szerelj fel ATE féknyerget. Hátránya, hogy nem hűtött tárcsához való.

 

de különben itt van: https://alkatreszek.hu/202_444_466_k

Előzmény: pwtomi (33351)
pwtomi Creative Commons License 2017.03.31 0 0 33351

A csúszkát igen. de mivel gumi védőt nem találok rá 3 havonta muszáj megjátszani a műveletet.
A dugattyút nem tudom lehet e.

Előzmény: Peti251 (33350)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.30 0 0 33350

Esetleg próbáltad már bezsírozni!?

Előzmény: pwtomi (33349)
pwtomi Creative Commons License 2017.03.30 0 0 33349

sziasztok!

Egy kis infóra lenne szükségem. a Bal első fékem mindig beáll és félévente megeszik egy fékbetétet. A csúszka is beragad amin a nyereg van és a dugattyú is beszokott.
Valami info lenne amivel ezt a dolgot meg tudnám szüntetni és ne kéne állandóan bejáratni ? ( a dugattyú a gumi védőt megeszi mindig emiatt. )

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 33348

Kèrlek segîtsetek nekem! A gyujtô trafót ès az elektronikát ki cserèltem, a gyertyák tutira jók de mèg most is kihagyogat alapjáraton gáz adásra dadogòsan jár,de a fordulat emelkedèsèvel szèpen  jár a motor.Mi lehet ?Nem tudok rá jönni. Karlburátor van ki kopva ? 1.3s 85 tipus

Előzmény: gabesz.mi074 (33346)
László Tury Creative Commons License 2017.03.27 0 0 33347

Sziasztok!

Régebben Proctor néven voltam itt. 2012-ben súlyos balesetem volt az Asconámmal azóta nem fórumoztam. Maradt pár alkatrészem amiktől megválnék. 
C20NE ECU, 1.8as hoz való légtömegmérő, fordulatszámmérős műszeregység,   lámpák stb.  Ascona C cuccokról van szó.  Ha érdekel valami valakit írjatok e-mailt. 
laszlotury@gmail.com

gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 33346

Az autòmat összeraktam kuplung jó mostmár. A motor viszont ki hagyásosan jár ès hiába húzogatom le a pipát egyenkènt akkor viszont a 3 hengeres hangjából hagyogat ki bármelyik henger esetèben. Alapjárat sincs a fúvókát már átfújtam töbször is. A kihagyás periódikus egyforma ütemben törtrènik. Valaki tud erre a problèmára megoldást? Szelep esetleg megragadhatot? Igazábòl mindegyik hengernèl jelentkezik a problèma mert le húzogattam a gyertya kábelt.Az autó règóta ált már. Az olaj is régi benne 3 èves.

gyussszi Creative Commons License 2017.03.25 -1 0 33345

Nagy vagy! Köszönöm szépen az információt!

Április végén ne felejtsd el, hogy BlitzRing lesz Kakucson, amire természetesen szeretettel várunk, mint VIP vendég! 

Előzmény: batarizsolt (33344)
batarizsolt Creative Commons License 2017.03.25 0 0 33344

Még csupán annyit, hogy április végére tervezem, de még nem tudok pontos dátumot. Az is előfordulhat, hogy májusban lesz.... Sajnos most nagyon sok a bizonytalansági tényező, az azonban biztos, hogy ha rajtam múlik, nem marad el idén sem!!

Előzmény: gyussszi (33343)
gyussszi Creative Commons License 2017.03.25 0 0 33343

Sziasztok, Lányok!

Tudunk valamit az évadnyitó Nyírtaliról?

Asszem idén opelkocsival megyek...

😀😀😀

BTHegy Creative Commons License 2017.03.24 0 0 33342

.

Előzmény: BTHegy (33341)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.24 0 0 33341

A kép lemaradt. facen jopár képet töltöttem fel a felújitásról. Plato ledobva, fülke felemelve. Teljes alváz és fülke, plató lakatolást csinálok.anyagiakban..: 150volt a campo. Kb 150 az alkatrész, lemez, festék tömitő korong stb..

100 a papirozás. Motorja jó. Hajtás jó.

400-ért nem kapok semilyen felujitott pickupot frissen lakatolva.

és ezt magamnak csinálom. Nem sporolok se a 2-es, se a 4-es lemezzel. Se a cserélendő alkatrészekkel.

u.i.: aki megunná a fwd-t, elado lasz kb 2hónap mulva a g2 syncrom :) ascona áráért egy 4wd kuriozum :)

Előzmény: Peti251 (33317)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.20 0 0 33340

Az ékszijtárszát 4imbuszfejü csavar fogja, ékes, de könnyen lejön kicsi kopogtatással. A főtengely vezérmüszijjas fogaskereke ékes, csavar fogja. Elvileg lejön az is kopogtatással, de..  részemröl 50×6-os laposvasból csináltam lehúzot.

lényeg hogy a átlosan egyszere feszitsd, ne ferdén. Görgő nincs (csak dizelben)

Vizpumpa fesziti a szijjat (3csavar 13fejü, vagy imbusz) vezérmű tengelynél 15kulcsal tekered ki a csavart. Elég hosszú.. azt is elég lekocogtatni. Ékes. Pontosabban a tengelyen van egy pöcök, és a fogaskereken van egy kicsi luk.

fötengelyen is, és a fkereken is van jelölés a beállitáshoz.

Egyik se kúpos (csak a dizelnél az adagolo)

Nem egy nagy vasziszdasz kicserélni. 

Szimeringet visszatenni nem olyan egyszerü. Pontosabban az, csak ovatosan, illetve részemről egy tompavégü krova fejjel kopogtattam a helyére. Szeret ferdén belemenni...

Előzmény: gabesz.mi074 (33339)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33339

Ok köszönömszèpen el kèpzelhető járok ara,egy tel.számot ha kèrhetnèk a gabesz.mi074@citromail.hu email cimemre megköszönnèm azon tudnánk egyeztetni. Volna mèg kèrdèsem a főtengely vègèn lèvő szij tárcsával kapcsolatban amit csavar vagy anya fog. Elkèpzelhető bal menetes? Ès a vezèrmű szij hajtó görgője èkpályán van? Le húzó kell hozzá?

Előzmény: Peti251 (33331)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33338

Van ahol le lehet műszakiztatni... Az én öreg angolom is mindig átment...

Előzmény: Koxxer (33337)
Koxxer Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33337

Az a baj én se találtam sehol.. Talán jó majd megnézem a hátsó üveget. A plexivel meg az a baj műszakin nem megy át vele.. Legyártatni meg igen nagyon horror..

Előzmény: hazafia (33336)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33336

Vagy vágass bele méretre plexit. Volt egy öreg ritka Angol kisteherautóm, annak idején abba én is plexit vágattam mert nem lehetett bele a föld alól se üveget keríteni, gyártatni lehetne de az horror áron van...

Előzmény: Koxxer (33332)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33335

Csak egy ötlet, esetleg a 4 ajtós hátsó ajtó üvege nem jó a cabrió első helyére?

Előzmény: Koxxer (33332)
hazafia Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33334

Lejáró üveget keres cabrióba, de amit te ajánlottál neki az biztos hogy nem jó mert a cabriónak van egy kis háromszög üvege még az első ajtóban, mint a Zsiguliknál a pillangóüveg, a 2 ajtós coupénak meg ugyanaz az üvege mint  a sedánnak meg a ferdehátúnak...

 

Talán ebayen akad, bár én nem találtam, igaz angol kulcsszavakkal kerestem, meg kell próbálni németül is, csak az nem az erősségem...

Előzmény: Peti251 (33333)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33333

De te a kommentedben ajtó üveget kerestél, azt amit le lehet engedni, nem a kis üveget. akkor most konkrétan mi kell?

Előzmény: Koxxer (33332)
Koxxer Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33332

Az a baj hogy a cabrionak van egy  kis ablaka a 2 ajtósnak meg nincs elvágni meg nem igazán lehet a biztonsági üveget.. Valami tipp hogy mivel lehetne helyetesíteni??

Előzmény: Peti251 (33314)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33331

sajnos nincs rajta leengedő csavar, a fedelet kell levenni a difiről. Ha miskolc felé jársz, akkor adok féltengelyt vagy csuklót, vagy bármi mást ha akarsz.

Előzmény: gabesz.mi074 (33329)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33330

Zagyvaszántón lakom Hatvan mellet van.

Előzmény: Peti251 (33324)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33329

Találtam fotókat ès leîrást a neten valami szakműhelytől igy most èrtem amit le irtál. Idő hiányában most nem tudom szètszedni. Egyenlőre igy járok vele remèlem nem törik szèt. Olaj leengedő csavar a vàltón van?

Előzmény: BTHegy (33328)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.19 0 0 33328

Csapágy belső kosaránál van egy zéger, ahol a féltengely szár megy bele. Zégert kell szét huzni, s ugy kompletten leütni. Végén marad egy komplett külső csuklo, egy tengely, és egy komplett belső csuklo.

nem csapágy golyót kell cserélni hanem a komplett csapágyat. 

Hez csak egy nyitos zéger fogo meg egy kalapács kell. Na jó, egy satu se árt amiben befogod a féltengely szárat. Meg rongy, amivel letörlöd a zsírt.

Előzmény: gabesz.mi074 (33327)
gabesz.mi074 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33327

Köszi a válaszokat! Igen a váltó már most az autóban van a fèltengely pedig már règi gondom, èn ezt autôszerelővel megnèzettem , amikor mèg napi használatban volt a kocsi,és hàt ő azt mondta ez adig jó amîg egyenes úton haladva nem kezd el katogni. Kanyarokban katog gáz adásra engem idegesit.A kerèkcsapágyak tutira jók kerèk nem kotyan,ès szèp simán fut. Bal oldali rövid féltengelynèl a kerèknèl lèvő kardán szèpen kotyog. Volna még a fèltengelyel kapcsolatban kèrdèsem. A fèktengelyt mikor,csavarhúzóval ki feszîtettem a váltóból,ezután a szárnál megrántva húztam ki. A váltónál kèvő csukló le sajtolt házban fut, ami remèlem megakadákyozta hogy valami szèt ugorjon, vagy golyó leesen a csukló belsejèben. A csuklo forgatva jól működik de ha ide oda hajtogattam ki szerelt álapotban nèmi akadozást figyeltem meg. Megnèzni nem tudom ahoz a házat le kellene szednen ami ugye sajtolt. Az alsó kardán cserèjèt sem csináltam mèg sosem. A váltó oldali fèltengely csuklóban golyók vannak, nem olyan szerkezetü mint a szuzukié .Ha jól néztem  a gumi harang le szedèsènèl 6 golyó van körbe a csillag keréken amit kosár fog össze és ha szerelik,értesülèseim szerint eredeti helyükre kell vissza kerülni.

Előzmény: Peti251 (33326)
Peti251 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33326

Szerintem átsiklottunk egy pár dolgon. Korábban a kuplungját javította(asszem) itt derült ki, hogy a főtengelyben van tűgörgő. Namármost ő levette a váltót. Amihez ki kellett venni a féltengelyeket. Ő kézzel mozgatva a csuklót érezte a kottyanást. tehát bontania sem kell, mert a kezében a tengely. 

Előzmény: BTHegy (33325)
BTHegy Creative Commons License 2017.03.18 0 0 33325

Kerék ropog, féltengely csuklo. Ez igaz

És a lötyögés? Meghuzott anyánál nem lötyögne.

két problémát irt aminek két oka van.

ha cserélt a talpas, akkor csavaros. S ha szegecses még?

 

Alap szintü tudás és szerszámok nékül nem érdemes neki állni.

En se kedek kenyér sütésbe mert  fingom sincs hogy kell

Előzmény: Peti251 (33323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!