Értem,köszi akor megfogadom a tanácsod. A motor mostmár szépen teszi a dolgát. A féket kel légtelenitenem. Azt tudja valaki hogy az astra fö fékhenger kompativilis ehez?
Üdv! Lehet már megoldottad, de már én is anyiszor szétszedtem ezt a karbit hogy pár dolgot megtanultam rólla ha mehengeditek megosztanám. A befolyás nállam az úszó ház oldalán lěvö vákumszelep membrán tönkremenete miat volt, ugyanis átfolyt a membránon a benzin,és a vákum csatornán a torokba áramlott.Pierburg 2ee karbo15ezer bontóban, ahogy nézem a neten askoda favoritté hasonló, donornak talán érdemes megvenni az van 8ezerěrt is.Az úszója és a hozzá tartozó tüszelep stabilabb volt mint az enyém az úszó szint helyre jött,és a vákumszelepet is át lehet rakni rólla ami a befolyást csinálja és ugy tudom ez az alapjáratért felelös.Opel kadett 2ee karbi is jó de töb tipus van belöle van olyan amelyiknél a gyujtás vezérli fordulatszám emelkedésével, le kapcsolja az alapjárati fuvókát nágnesszekeppel. Donornak jó. Felujitó készletben nem láttam úszór,de ha adnak hozzá akor az szerintem jobban negérné,de ugygiszem nem,8ezer körül találtam a neten azt de én karbit vettem donorként.2böl let 1
Az volna a kérdésem mi ez a karlburáror alatt? Be kelene kötni a hütö vizet oda?Ráadásul alulró van egy furat egy csönek és ortt farsot szív de akor is jól megy most már.Egyébként igy vettem senki nem tudta még mi ez ott.Ma szereztem egy másik karbit,kadettét. Uszoja szögleteseb,nagyobb,és bele tettem ezt,a tüszeleppel együt,átfuvatam a karbit kompreszorral.Az úszószint csökent. A karbi alá be tettem egy vastag bakelit tömitést, hogy ne melegedjen tul, és ki cseréltem a trafó gyujtás elosztó nagyfesz kábelt.Teljesen hibátlan ,120as tempót is simán tartja 140 is jó de már ot nagyon pörög,és a gyertyákat még nem néztem szerintem kiégnek rendesen.Rángatás megszünt,alapjárat tök egyenletes.
Az csökönyösen ragaszkodik a családhoz! Most kezdem majd megint használni ha jön a rosszabb idő.
A karbiját kell most rendberaknom, mert álló helyében befolyatja a benzint, de egyszerűen nem jövök rá hogy hol, már vagy 5x szétszedtem de nem találom a hibát...
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni 1'3s opel asconámhoz ,stroboszkóppal áéitották a gyujtást, a motor ki hagyogat, berángat,uj gyertyákkal 3hengerezve indul,és a stroboszkóp azt mutatta hogy elörr ugrál a gyujtás a ki hagyás pilanatában.A rotor alat a pofák nem lógnak és alapjáraton a vákumszavályzó nem rángat de mégis elugrál . Karlburátor miat is ki hagyogatot már,most is az miat hagyna ki? Van benne egy alaojáratszabályzó vákumszelep ez nem jó megint?Ráadásul rángat is kis fordulatoton,kb 100_1200motorfordulatnál.