Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Silcon Creative Commons License 2023.07.07 0 0 71193

Köszönöm a tippet, nekifutok, az eredményről beszámolok! A bejelentkezéstől számított kb. 10 nap amire szervizidőpontot kapok.

Előzmény: toji76 (71192)
toji76 Creative Commons License 2023.07.07 0 0 71192

üzemanyag szivattyú és nyomás szabályzó esélyes, ami a hátsó keréknél van, illetve ott szűrő is van, azt cseréld ki.

Előzmény: Silcon (71191)
Silcon Creative Commons License 2023.07.07 0 1 71191

Ugyanaz az eset, 2002-es Xsara II-es. Csakhogy nekem nemrég volt egy gyújtótrafóhibám, egyértelműen két henger kihagyott. Trafó és gyertyacsere után is megmaradt viszont az időnkénti leállás, tehát nem ez az ok. Azóta volt egy pillangószelepház tisztítás és egy alapjárati szervo csere, a jelenség nem szűnt meg. Tapasztalatom szerint akkor áll le, ha kb. kétezres fordulat körül vagy felette kikuplungolok és leszállok a gázról, azaz hirtelen nagyot esik a fordulat. Ha szépen hagyom motorfékkel vagy fékezéssel 1500 alá esni a fordulatot és akkor kuplungosok, akkor nem áll le, de néha beesik a normál 750-es alapjárati fordulat alá. Onnan a szoftver még egy gázfröccsel visszahozza. Váratlan helyzetben sajnos ez nem működik. Éerdekel, hoy ki, mivel kísérletezett már, mert ha nem jött be akkor azt legalább kihagyhatom. Az autó egyébként igen jó állapotú, nem szívesen dobnám ki. Üzemanyagrendszer tisztítás - injektor és szeleptisztító üzemanyag adalék, benzinszivattyú, lambda szonda csere szerepel még a listán.

 

Kicserélték a világítás-ablaktörlő bajuszkapcsolókat tavaly év végén Citroen szakszervízben és ugrott a távirányító, azóta kulccsal nyílik a szekér. Utólag derült ki, hogy ebben van a rádió adóvevő és az utángyártottban lévő elektronika inkompatibilis (vagy nincs is). Én marha meg nem kértem vissza a kiszereltet, így kidobták. Szóval most kellene egy bontott bajuszkapcsoló, amiből ki lehet szerelni az adóvevőt és összebuherálni az új kapcsolóval.

Előzmény: kamahaza13 (71173)
dethroner1 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 71190

Sziasztok!

Keresnék ráncfelvarrás utáni Xsara-hoz első lökhárítót és bal első sárvédőt EYCC színkóddal. Esetleg ugyanezeket az alkatrészeket fel tudom ajánlani cserébe fehér színben :)

toji76 Creative Commons License 2023.07.05 0 0 71189

Nah..hátha működik...

 

2002-es, xsara-ban a tolató radar milyen gyártmány?

 

Én úgy tudom hogy valeo?

 

toji76 Creative Commons License 2023.05.30 0 0 71188

Sziasztok!

 

Nem tudom mi van az oldallal, de se belépni, se feltölteni, semmit sem tudok, nem enged....

 

Van 1.6 16V -re xsara II-re eladó első-középső Bosal kipufogó, illetve egy Polmo hátsó dobom.

 

2,5 éve tettem fel, számla megvan, újszerűek, a hátsón kavics horpadás van, ez csak esztétika.

 

tévedésből cserélt (más a baj), eladóak.....

 

10.000,- / db áron.

 

Ha valakit érdekel akkor privát levelezésben tudok képeket küldeni.

 

Toji76@gmail.com, illetve 209-656-111, csak így tudom megmutatni.....

mooonwalker Creative Commons License 2023.05.23 0 0 71187

Tisztelt FZ!

 

Nekem is hasonló problémáim vannak. Néha rángat a motor és erőtlen (kisebb emelkedőnél is vissza kell váltani) .

 

Érdeklődni szeretnék jutottál-e valamire, volt trafó csere?

 

Válaszodat előre is köszönöm!

Előzmény: kamahaza13 (71173)
dethroner1 Creative Commons License 2023.05.18 0 0 71186

Hello!

A kiegyenlítő tartályom annyira retkes belülről, hogy már nem látni a folyadékszintet. Tervezek venni új tartályt. Két kérdés ezzel kapcsolatban. 2001-es 1,6 benzin motorhoz van-e javasolt és elkerülendő kiegyenlítő gyártó? És jól sejtem-e, hogy ha csak a tartály lesz cserélve, ügyelve hogy a csövekből lehetőleg ne folyjék ki a hűtőfolyadék, akkor nem kell a légtelenítéssel bajlódni, csak berakni a régi helyére az új tartályt, feltölteni és kész?

Barack8 Creative Commons License 2023.05.16 0 0 71185

Szia. Én is így jártam karácsonykor. Olvasd vissza a hozzászólásaimat dec vége, január eleje.

Előzmény: Apa27 (71183)
FeZ_ Creative Commons License 2023.05.15 0 0 71184

Sajnos azoknál még előfordult néha, hogy "amnéziás" lesz a BSI és elfelejti a dolgokat. Egy BSI reset-et még megpróbálnék, hátha. 

Ha mégis "amnézia" áll fenn, akkor diaggal újra lehet tanítai a kulcsokat (immo) és utána a távirányítókat kézzel és indulni fog. Persze ehhez kell még az eredetileg az autóhoz kapott kódkártya is a 4 jegyű immo kóddal. 

 

Előzmény: Apa27 (71183)
Apa27 Creative Commons License 2023.05.15 0 0 71183

Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék! Kb.két hete kikerült az akksi, mert tropára lemerült. Ma vettem egy vadi újat és miután beraktam (eddig még nem emlékszem, hogy gáz lett volna az immobilizer-el), nem indította az autót -csak tekert- és az immobilizer visszajelző folyamatosan világít. Mitől lehet ez? Köszönöm előre is a válaszokat!

Zs_Gergő Creative Commons License 2023.05.14 0 0 71182

Sziasztok! 2003-as Citroen Xsaraba a hátsó ablaktörlő folyamatosan működik. Relé hibára gyanakodok, de nem tudom hol találom. Tudnátok nekem segíteni?

toji76 Creative Commons License 2023.05.14 -1 0 71181

Sziasztok!

 

Van valaki Dunaújvárosban vagy a közvetlen környékén aki fel tudná programozni a távirányítót?

 

Most először dobta el a kulcsot akku csere után, eddig soha.

drtuka Creative Commons License 2023.05.13 0 0 71180

Hello,

 

Segítséget szeretnék kérni,.

Adott egy Xsara I 1.4B KFX-es.

A ford mérö gyújtás után felugrig 1000re, mintha az lenne neki a 0as pozicio

+,

A km/h mutató pedig késik kb.30km/h-át, pl.kijelzés:80km/h  valós sebesség:110km/h.

Mi lehet a hiba? 

 

Volt előtte egy akku lemerülés is. Kóze lehet hozzá?

 

Illetve, mitöl lehet motorféknél zörgö hang a motortér felől?

Csak rkkor, gyorsításkor, üresben semmi.

 

Köszónöm előre is segítséget.

 

dethroner1 Creative Commons License 2023.05.09 0 0 71179

Nekem hasonló volt, random nem indult, csak kattant. Indítómort kellett cserélni.

Előzmény: Barack8 (71168)
NIZSDBB Creative Commons License 2023.05.08 0 0 71178

A gyújtótrafó cikkszáma 1,4 Benzines motorhoz ERA 880035A

 

Bocsi a képeket nincs időm feltölteni,mert tömöríteni kellene..

Előzmény: NIZSDBB (71177)
NIZSDBB Creative Commons License 2023.05.07 0 0 71177

Tisztelt Fórumtárs! 

 

Az 1,4 benzines motorhoz legjobb az "ERA" gyújtótrafó,sajnos most nem tudok neked cikkszámot mondani,van a munkahelyemen egy vadi új az autómhoz vettem(tartalékban) hétfőn megnézem este küldöm a képeket és a cikkszámot.

 

A tippet egyébkéz FEZ fórumtárs súgta,köszönjük FEZ....

Előzmény: kamahaza13 (71173)
NIZSDBB Creative Commons License 2023.05.07 0 0 71176

Az 1,4 benzin motor vezérlője....egy kis kép...

Előzmény: NIZSDBB (71175)
NIZSDBB Creative Commons License 2023.05.07 0 0 71175

Tisztelt Csaba!

 

Sagem S2000, 1,4 benzin KFW motorkód,   motorvezérlőnél biztosan működik, Nekem is így működik már régóta. Nekem is beázott az egyik csatlakozóm a három közül!

 

Venni kellene egy jól működő motorvezérlőt ,sajnos bontóból ez is lutri nekem a második vétel lett csak jó, az elsőt amit vettem hibásan működött! 

 

A saját motorvezérlődből ki kell olvasni azon információkat amelyek a BSI -vel történő kommunikációban azonosítja a motorvezérlődet, a bontott vezérlőből ki kell forrasztani a megfelelő alkatrészt!

 

A saját vezérlőből kiolvasott tartalom , bele tölthető egy új alkatrészben, amit be forrasztva a bontott vezérlőbe azonnal működőképes lesz! Használható az eredeti alkatrész is a saját autód vezérlőjéből is!

 

Figyelembe kell venni hogy a (bontott) vezérlőd egy másik motorhoz "adaptálódott" egy bizonyos időnek el kell telnie míg a bontott vezérlőd a te ( motorod fizikális paramétereihez alkalmazkodik: Futás teljesítmény,kopottság egyéb jellemzők,stb..) 

 

Egy kicsit bonyolítja még a dolgot hogy a SAGEM vezérlők ki vannak "valami gumis anyaggal töltve" amit manuálisan ki kell kapargatni....

 

Másik opció: Kulcs-BSI-motorvezérlő komplett cseréje! viszont ilyet még nem csináltam....

 

A metódus szerintem hasonló lehet a BOSCH, Siemens ,Valeo vezérlők esetében is...

 

 

Előzmény: csaba12345 (71169)
toji76 Creative Commons License 2023.05.02 0 0 71174

Fojtó szelepet szerintem ki kell takarítani

Előzmény: kamahaza13 (71173)
kamahaza13 Creative Commons License 2023.05.01 0 0 71173

Üdvözlök minden Citröenes Fórumtagot!

 

Segítségeteket kérem a következő problémához. Van egy "már régóta fiatal" 2001 es Citröen Xsara II személygépkocsim. 1.4. benzines. Gyakran visszatérő probléma, hogy az indulás után néhány perccel a motor kicsit rángat (a motorhibajelző lámpa bekapcsol) és érezhetően lassabban megy az autó.  5-6 perces leállás utáni újra indításkor már elmúlik ez a probléma. Most volt szervizben, de a probléma nem múlt el. A gyertyákat kicserélték. Azt még megemlítették, hogy lehet a trafócserére is szűkség lehet, de nem éreztem meggyőzőnek ezt, hogy a probléma majd megoldódik ezzel. Cseréltetném, de a tapasztalatotokra is kíváncsi lennék. (Olvasgattam trafó témában a korábbi írásokat, de nem tudtam mégsem megnyugodni. ..A másik visszatérő probléma, ha pl egy normál tempó után pl a körforgalom előtt lelassítok a kocsi leáll. Ez is  összefüggésben lehet a trafó hibával?

 

Köszönöm a megtisztelő véleményeteket.

(FT)

FeZ_ Creative Commons License 2023.04.27 0 0 71172

Ha megvan az autó eredeti immo kódja, akkor lehet, hogy fel lehet tanítani a motorvezérlőt. 100% biztosat nem tudok, mert még eddig nem kellett ilyet csinálnom. Bontott BSI esetén pl. töröltetni kell a feltanítás előtt, azt meg nem lehet a Lexia-val. 

 

 

Előzmény: csaba12345 (71171)
csaba12345 Creative Commons License 2023.04.26 0 0 71171

Egy lába kitört és van még néhány ami elég ramaty állapotban van, ami bele fot megette a tövét.

Ha sikerül szerezni egy bontott vezérlőt, az a lexiával fel lehet tanítani vagy kell valami más is hozzá?

Előzmény: FeZ_ (71170)
FeZ_ Creative Commons License 2023.04.24 0 0 71170

Hát ha a vezérlő nem halt meg, akkor kreativitással pótolható a hiányzó láb.

Ha nincsen kreativitás és/vagy meghalt a vezérlő is, akkor a legolcsóbb egy bontott, jó vezérlő. Ezt persze fel kell tanítani az autóhoz. Azután van a másik, "segíts magadon" szerű módszer, hogy veszel egy "vezérlő szettet" bontásból egy ugyanolyan autóból, mint a tiéd. Nem mindegy, hogy mikori az autó, mert attól függ, hogy mi kell hozzá szettben. Az újabb Xsara-nál még ez utóbbi megoldás után is előfordulhat, hogy tanítani kell diaggal ezt-azt, mert felszereltségfüggő, hogy mi van a vezérlő fejébe feltanítva. 

 

 

Előzmény: csaba12345 (71169)
csaba12345 Creative Commons License 2023.04.23 0 0 71169

Sziasztok!

Utolért a vég. A motorvezérlő csatlakozója beázott, csatlakozót lehúzva több láb elkezdett oxidálódni, egy láb sajnos teljesen megadta magát. Visszadugva a csatlkozót az autó nem indul. Akinek volt hasonló esete hogyan oldotta meg a problémát. Előre is köszi.

 

Barack8 Creative Commons License 2023.04.20 0 0 71168

Sziasztok. Az autónk olyan hibát produkált, hogy időnként (meleg motornál) nem indult el. Az akksi a motort nem forgatta, a többi elektromos funkció működött. Az autó kb fél óra várakozás után szépen indult. A 3. ilyen alkalom után kicseréltem a 3-4 éves akksiját. Az autó vadiúj akksival 3 hónap alatt 2 alkalommal ismét ilyen hibát produkált. Multiméterrel rámértem az akkumulátorra és 12,43 Volt-ot mértem, míg a 3 hónapja álló régi akksinál 12,57 Voltot.

Szerintetek mi lehet a hiba! Az új aksi és vigyem vissza garanciába? Vagy valami motorvezérlés, kábelezés?

dethroner1 Creative Commons License 2023.04.20 0 0 71167

Klímakompresszor tömszelence javítása, cseréje ennyire nehéz művelet, hogy nem találok rá Pécsen senkit? Tavaly a Marso-nál még vállalták volna, akkor nem csináltattam, most bementem hogy most már kéne, erre azt mondják már nem dolgozik náluk az ember, aki tudta csinálni :(

JefiifeJ Creative Commons License 2023.04.18 0 0 71166

Sziasztok,

 

mostanra rájöttem, hogy "nehéz, nincs, már nem gyártják" stb, de azért teszek egy próbát itt is.

 

Az alábbi képen sárgával jelölt díszcsíkot, vagy egész díszrácsot keresek (a szín nem számít). Segítsetek lécci! Köszi!

 

 

NIZSDBB Creative Commons License 2023.04.17 0 0 71165

Több mint tíz éve van nálam, első tulajtól vettem! 73890 KM-mel! Most fordult a napokban 158900 KM-re! 

Most augusztusban lesz 20 éves az autó... Van másik autó is a családban, nem csak a Xsarát használom. Ameddig gazgaságosan üzemben tudom tartani addig marad.... mára már hozzám nőtt....szertem....

 

 

Előzmény: toji76 (71164)
toji76 Creative Commons License 2023.04.14 0 0 71164

Mennyit futott az autód?

Előzmény: NIZSDBB (71163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!