Azt nem tudom, hogy mi van benne, de ehhez a gumihoz én 14-es felnit vennék /;-)/, szélességre meg úgy hatost. Alighanem rámenne valamivel szélesebbre is, de azon már nem mutatna valami jól, legalábbis szerintem.
Tudtommal gázos a teleszkóp. Sajna nekem is hasonló gondok kezdenek előjönni. Most átmeneti dolog, ha egy kicsit a teleszkópot felnyitás után a kezeddel megdörzsölöd, megmelegíted. Kitágul a gáz, és megtartja. Ez csak átmeneti, egy idő után csere lesz. Javításról nem tudok én sem. Nem lehet megbontani. :(
Ezenkívül szeretném Tőletek megkérdezni, h hol érdemes még hirdetni? Jelenleg a hasznaltauto.hu-n 1 darab eladó van még, de az autópályán volt járőr, már láttuk. A budapesti fehér meg már elkelt. Ha vki tud segíteni, légyszi jelezze!
Egy kérdéssel fordulnák hozzátok! Van egy 2004-es 1,2 htp fábia combim esedékes a gyertya csere.Egy párhónapja vettem bele Brisk Dr15tc 3 polusú gyertyát ( a boltos ezt ajánlotta) . Esedékes lenne már a gyertyacser. Nézegetem itt a forumokat de sehol se találkozom ezzel a gyertya tipussal 1.2 -es fábiába ,elképzelhető hogy nem bele való? Visszavinni már nem tudom!
szia!akkor kinézted magadnak a legjobbat ha nem akarsz száguldozni viszont megbizható és tényleg kevéssel beéri.nekem is ilyen van.nyáron 4.2l-t kajázott viszont télen már majdnem megeszi az 5 litert is.
Az enyém ugyan nem Diesel, és vagy százezerrel kevesebbet futott, így aztán nyilván nem egészen ugyanaz az eset, de úgy gondolom, ha rendesen volt szervizelve, akkor nem lehetetlen, hogy tényleg jó állapotban van, és ebben az esetben alighanem még elég sokáig autó lesz. De alighanem érdemes megnézetni egy szakemberrel is, főleg, ha van ismerős.
Szeretnek toletek tanacsot kerni. Kineztem egy 2004-es Fabia 1.9 SDI Comfort Combit. 130000km van rafutva, nemet behozatal. kinezetileg minden rendben, hideginditas utan is egyenletes a motor jarasa. Nagyon megkimeltnek latszik. velemenyetek milyen a kocsirol?
Mire kellene odafigyelnem a megvetelkor? Ara 4450 euro ,1246000 HUF.
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy skodás autóstalákozóról ki mit tud, tavasz környékén szokott lenni valahol Pest közelében? Bármilyen időpont érdekelne, csak skoda autók legyenek a helyszínen. :-)
Bárki bármit tud, időpont vagy oldal ahol ezek az infók összevannak gyűjtve, és megtudnám nézni annak nagyon megköszönném. Köszönöm előre is mondenkinek a segítséget!
Mivel garanciális az autó így a szervíznek kutya kötelessége a hibát felderíteni és megszünzetni, kicserélni a hibás alkatrészt. Lehúzós egy banda a szakszervíz, de mikor nekik kellene virítani a cserét próbálkoznak ezzel azzal.
Ha nem megy szép szóval akkor megy "erővel". Szépen írd tele a panaszkönyvet (egy példány a tied a lapokból aláírva lepecsételve), ha ez sem akkor a fogyasztóvédelem, felügyeleti szervekkel együtt.
Szerintem valakinek meg kéne nézni, hogy mi kopog-zörög, és miért. Ha a családban senki nem képes erre, akkor esetleg el kéne vinni a gépet egy szerelőhöz.
segítséget szeretnék kérni, napokban vettem észre hogy a műszerfal bal oldaláról ( tompított lámpa kapcsoló felől) zörgő-kopogó hangot hallok. Rossz úton hallatszik a legjobban, ahogy a kocsi mozog. Álló helyzetben megmozgattam a bal első ajtót vagy a kocsit, de semmit nem hallottam. Ha valakinek volt hasonló problémája, kérem jelezze, illetve mi a megoldás megszüntetésére.
Ezt nem igazán értem. A kocsi garanciális, hát javítsák meg egy márkaszervizben! Amit nem tudnak javítani, azt cseréljék ki! Ha kell, akkor az egész kocsit!
Pár adat az autómról: Nemrég vettem, Fábia kombi ambiante 1.4 16V. 86 LE. 2009.04. 30E km. (projektoros lámpa) Ez lehet fontos lesz, bár nem tudom.
Érdekes dolog merült fel, és a szervizben értetlenül állnak a dolog előtt.
Mesélem:
Index kar: Jobbra-balra villog. Felhúz fénykürt. Lenyomom (fixre akar tenni a távolságit) felvillan és már alszik is el, és ugye csak a helyzetjelző marad égve, mivel a tompítottat már kapcsolja is ki, ami hibátlan csak a fényszóró nem marad úgy. Gyakorlatilag nincs fényszóró üzemmódom. A műszerfalon pedig minden estben felgyúlik a kék visszajelző, hogy távolságin van. És ugye egész végig húzva tartva a kart gáz autózni :-( Azt mondák rossz a kar. Erre Én, semmi gond úgyis megyek Tempomatot betetetni azzal megoldjuk. Pont kapóra jön a kar csere. Mondom aki szereli be a temp.kart mi a szituáció. Ő máris rávágja nem az lesz a baj higgyem el. És tényleg nem az a baj. Megnézte a két kar között lévő teljes középkonzolt cserélve is, hozott egy ugyan olyan, csak W Polo alkatrészt kétkar+középkonzol-rádug- és lám minden műkszik csak a távolsági nem. Tehát Kar és a konzol ami a kormány rúdon van az oké. Nem ott van a hiba. Akkor hol???
Mivel garanciás így gondoltam elsőnek velük próbálkoztam. VOLNA.
Segítsetek kérlek, mert megöl az ideg. Mivel ez eddig hibátlan 86E km-es feliciámat most adtam el. :-)
A tippeket-válaszokat légyszi a hkristofd kukac citromail pont hu-ra küldjétek. A válasz érdekelni fog decemberben-januárban is, hátha akkor olvasa csak valaki. :) Köszi! Üdv.
Nekem egy Fabia 1.2 Combim van. Ma megnéztem a forgalmiban a max. vontatható tömeget, és semmi bejegyzést nem találtam. Ez vajon azért lehet, mert még nincs vonóhorog az autón? Ha felszereltetek egyet, akkor mekkora tömeget lehet majd vontatni vele, ebben tud valaki segíteni? Lakókocsi vontatásában gondolkozom. Tudom, nem egy erőgép az autó, van, aki már vontatott ilyen típussal akár lakókocsit, akár mást? Illetve még az első lépésben: Mi kell egy hivatalos vonóhoroghoz? Előre is köszi!
A Skodrimmal most készülök a 100000 nagyszervízre. Kérdésem, hogy valakinek volt e mostanában ilyen? Kb. mekkora árra lehet számolni? Nem szakszervízre gondolok, hanem maszek, de hivatalos autószerelőre.
Az egyéni hogy ronda-e, de az 1.4 140-nél is csöndes és a vezető mondja nem megy. De hát könyörgöm, kisautó, mit vár, az övé 1.6 9-et zabál... Néha akcióban 3 milla alatt is van, nem többet ér a Swiftnél (pedig és szeretem a Suzt)? Nekem tempomat klíma 6 légzsák kéne csak... tapasztalatot nem tudok de sok van, lehet az 1.2-es is elég lehet (na ez megoszló, nekem F1 tetszett vele a hangját leszámítva)ha nem hajtunk és akkor a szíjcsere is elmarad ami nem olcsó... Mindenhol azt mondták nem kicsi és kényelmetlen.
Augusztus 8-án a Kakucsringen a TomTom Skoda Racing Day keretein belül soha nem látott küzdelmet élhetnek át a látogatók:
Az ország 4 talán legkomolyabb faros Skodája lesz egyidőben a pályán, a volánt pedig Vajvoda Sándor örökös magyar ralikrossz bajnok, Bán József ralipilóta, Sulyok Gábor ralipilóta és Sziklai Péter ralipilóta tekergeti majd. Csaknem 600 lóerő egyszerre a pályán - a látvány garatáltan emlékezetes lesz!
A rendezvényen részt vevő nézők és indulók között kisorsolásra kerül 1 db TomTom navigációs rendszer, valamint várható médiaszereplők feltűnése is a nap folyamán. A verseny helyszínén megtekinthető lesz egy igazi veterán kuriózum is egy jobbkormányos Skoda Super Estelle személyében, mely a világon egyedülálló módon mindössze 10.000 mérföldet futott.
Bővebb információ a http://skodaklub.com/index.php címen.