De Rosa, nézz körül a wekerletelep.hu fórumán az ingatlanos topicban.
Kérdés a wekerleiekhez:
1. Tudtok-e valami közelítő összeget /munkadíjat/ írni arra, hogy a régi ablakaink javítása mennyibe kerülne? Most nincs pénzünk a előírások szerinti ablakcserére, viszont az eredeti 100 éves nyílászárókra ráférne egy kis reparálás. Kicsit meg kellene egy-két ablakszárnyat emelni, egy helyre kb. 1 cm-nyi fát betoldani, hogy jobban záródjon. Mindösszesen csak két db ablakról van szó, nem túl nagyok /tudjátok :)/. Mennyi lenne kb. az asztalos munkadíja? És ha tudtok jó szakembert, elküldenétek az elérhetőségét mélben?
2. Mennyibe kerülne uezeknek az ablakoknak, illetve 3 dbnak a mázoltatása? Állapotuk közepes, 2 éve a költözéskor lefestettük őket, de jobban szeretném, ha szakember csinálná meg újra.
3. Ismét munkadíj :) Mennyi lenne egy 16 nmes résznek /2 helyiség, előszoba+konyha/ a PVCvel való burkoltatása?
Bocs az "amatőr" kérdésekért, de nem vagyok otthon az árakban. Előre is köszi a válaszokat!
Ugyan reg nem aktiv a topic, de hatha vki meg olvassa :-)
Szoval mi valtani szeretnenk, igy nagy valoszinuseggel eladnank 1/4-ed reszunket egy 4lakasos hazban (Baross utca), es szivesen vennenk egy fel 2lakasost.
Az se kizart, hogy vennenk egy fel 4lakasost, de az draganak tunik. Sajnos a mi hazunkban nem tudunk terjeszkedni, csak a tetoterbe.
Ha hallotok ilyen ajanlatokat, megkoszonnenk egy emailt.
Nap, mint nap járok be kocsival Wekerlére mert családtagjaim, ismerőseim ott laknak. Mióta "megforgalomszervezték" a telepet, a lezárások és az egyirányúsítások miatt háromszor-négyszer annyit autózom a telepen belül, mint előtte, pedig jól ismerem a telepet. Ha a kipufogógáz kellett, hát tessék...
Mindez egy dolog, DE miért nem fordulhat ott be egy biciklis az útról, csak úgy ha átemeli a bringáját?
Miért nem mehet be ott egy mentő, rendőr, tűzoltó, orvosi ügyelet, stb.?
A legaktuálisabb esélyegyenlőségi kérdés pedig:
Hogy megy be ilyen helyen egy, az úton haladó rokkantkocsi anélkül, hogy a járhatatlan (küszöbös) járdaszigetre emelné/emeltetné magát?????
Ezekre a kérdésekre nincs jó válasz.
Még az is lehet, hogy az utolsó felvetés okán valakinek leesik a tantusz és módosít valamit.
Két kérdésem volna:
Tudtok-e valahol Wekerlés ablakokat több fajta ill. darab is kéne. Utángyártott is jó, ha emberi árban van.
Kb. mennyi lehet egy 45 m3-es felújított lakás 8 lakásos tsasházban I.em-en kerttel, sufnival?
"mert vagy közút és akkor mindenkinek joga van használni, vagy nem, és akkor a helybelieknek sem jár. "
Ez butaság, már ne is haragudj. Gyere és használd a lezárt utcánkat, nincs megtiltva senkinek.
A menekülőút és az átmenő forgalom lehet per definitionem eltérő, de a lényeget úgyis értetted.
Van valahol egy fotóm, amit ha megtalálok, beszkennelem és meglátod, hogy értelme volt lezárni azt az utcát. Ezt anno az önkormányzatnak akartam bevinni, de aztán jól lezárták az utcánkat és okafogyottá vált a dolog.
Az volna a cél, hogy csak az menjen be Wekerlére, akinek ott van dolga ("célfuvar"). Az is cél volna, hogy aki bemegy, az a legrövidebb úton tudjon bemenni és a legrövidebb úton ki tudjon jönni, hogy minél kevesebbet autózzon a telepen.
A jelenlegi "forgalomszervezés" egyiket sem biztosítja.
Az átmenő forgalom meg a menekülőút két különböző dolog. Ha menekülőutat kell keresni, akkor az azt jelenti, hogy valamely útvonal átbocsájtóképessége kisebb, mint amit a forgalom megkíván. Ha ilyenkor az egyik menekülőutat lezárják, akkor a forgalom keres másikat, vagy pl a Határ úton az ott lakók fogják hosszasabban szívni a füstöt. Az átmenő forgalomra alkalmas utak térképét már feltettem egyszer, de előkeresem és felteszem újra, már csak okulás végett is, mert van olyan útírány, amit nem, vagy csak sok kilométeres kerülővel lehet Wekerle keresztülautózása nélkül teljesíteni. A 30-as korlátozással a mellékutcákban egyetértek, a főútvonalak megszüntetésével már nem, a tankcsapdákkal meg szakszerűtlen, balesetveszélyes fekvőrendőrökkel pedig végképp nem.
Ha következetesek akartok lenni, akkor tessék az egyik végükön lezárt utcák másik végét is lezárni, mert vagy közút és akkor mindenkinek joga van használni, vagy nem, és akkor a helybelieknek sem jár.
najó inkább nem hátulról megyek a hozzászólásokban
"Wekerle átmenőforgalmát a környező úthálózat megfelelő kialakításával lehetne nemcsak csökkenteni, de merem állítani, teljesen meg is lehetne szüntetni. Erre persze senki nem vevő, mert látványosabb kirakni néhány - a zajos, környezetszennyező bicikliforgalmat is akadályozó - betontuskót kirakni és röhögni azokon, akik emiatt "szívnak", néha szó szerint is, némi többlet kipufogógázt."
ezt most pontosan nem értem.
1. régebben a hungária úton laktam, és tudom, hogy mindenki arra, meg az ottani "kis" utcákban próbálta meg kivágni magát a határ úti dugóból. ez tarthatatlan volt, ennyi biztos.
2. milyen környező úthálózat???
2b. az nem hinném hogy a wekerleiek dolga lenne.
3. vessetek meg, de én - annak ellenére, hoyg autós (is) lévén én is "szívok" a fekvőizék miatt meg a jobbkezezés miatt meg a 30 miatt -, úgy vagyok vele, hogy ha kisebb lesz a forgalom, akkor bizony inkább hozzászokom, nem száguldozok, odafigyelek, nem megyek be az egyirányú utcákba, stb.