Martin esete teljesen más. A Ducatinak nyilván az az érdeke, hogy a vörös gyári motor nyerjen, ha lehet, ne a fiókcsapat gépe. Ezért akar Martin is oda szerződni. Mert a Ducinak lényegtelen, ki nyer, csak vörösben legyen az illető.
Nyilván a KTM vezérek is annak örülnének legjobban, ha a KTM matricás gép lenne elől, de a GasGas márkanevet nem csak azért hozták be a GP-be, mert nem tetszett nekik a Tech3 elnevezés, vagy mert nagy unalmukban már nem tudtak mást kitalálni... Hanem hogy több GasGas terméket tudjanak eladni. Így is-úgy is az ő termékük fog jobban fogyni, tulképp mit számít hogy most épp a KTM vagy a GasGas matricás cuccok...
Nem véletlen, hogy a moto2-ben is volt, hogy a GasGas matricás motorok alázták a KTM-eseket.
Az megvan, hogy sehol sem fikáztam az újdonsült kedvencedet? Csak arra akartam rávilágítani, hogy ez az Acosta gyerek sem isten, és már voltak ennél meggyőzőbb debütálások is a gyorsasági motorversenyzés történetében.
Köszönöm a felsötétítést, magam is tisztában vagyok azzal hogy a GasGas az egy KTM. Attól még egyrészt az akkor se gyári technika csak egy Tech3-s (Martin se hinném hogy azért akar gyári gépre ülni mert a piros jobban megy a szeme színéhez mint a lila), másrészt a KTM messze nem egyenlő azzal mint ami anno egy gyári Yamaha vagy Honda volt, harmadrészt akkor nézhetjük onnan is hogy élete második GO futamán ő volt a legjobb KTM-es, szerintem ez se sokat von le a teljesítményéből.
Oké, de az ív külső kamera sztem teljesen rossz, mert mindenképpen úgy fog látszódni hogy a külső íven haladó motoros kanyarodik bele a másikba, hiszen pozícióból adódóan szükségszerűen távolodik a kamerától mindkét motoros.
Sztem is Marquez fan :)) Ez sztem nem baj, ha nem foglal mellett állást azaz nem érezni a helyzetmegítélésében. Én is inkább azért érzem úgy, mert sokat beszél róla, de amit mond az sztem rendben van.
Marc, Lorenzo, Pedrosa már első versenyükön dobogót szereztek erőből.
Igen, gyári Hondán meg Yamahán. Acosta azzal a GasGas-szal van ott kettőből kétszer a top5 közelében simán élete első két gp futamán aminek a létezéséről kis túlzással csak azért tudtunk eddig mert rajta voltak a nevezési listán. Nagyon nem mindegy. Azon túl nem csak az eredmény hanem az is nagy szó ahogyan motorozik. Amúgy szerintem ha "csak" annyit tud mint a fent említett hármas, már azzal is bérelt helye van a vb HoF-jében.
A harmadik tagot hogy hívják? Rém idegesítő, ahogy folyton elalél Acostától. Nagy tehetség a srác, de ennyire azért nem kéne isteníteni. Marc, Lorenzo, Pedrosa már első versenyükön dobogót szereztek erőből.
Kíváncsi leszek, mi lesz a kövi versenyen, Binder anno megnyerte a harmadik versenyét a KTM-mel. Szóval fel van adva neki a lecke. 😁
Bevallom, nem hivatalosan eddig én voltam a magyar Pedro Acosta fanclub, egyszemélyes tagja, adminisztrátora és igazgatója, ma hivatalosan is kilépek a fényre.
Ez a gyerek egy Rossi/Maki egy személyben, csak kevésbé rátarti módon. Idén szvsz futamot nyer és világbajnok 3-5 éven belül. Rohadtul megmenti a GP-t.
Hát Acostának nem szóltak hogy ilyen motorozásnál a táv 3/4 után el kell fogynia a guminak :) Beszabehu amit művelt akkor is ha esetleg futam után megcseszik a guminyomás miatt.
Banya optimistán próbált visszabújni Marquez mellé de Marquez se állt félre "csak ön után" felkiáltással, szerintem 1:1.
Csóri Vinales, hihetetlen hogy az Aprilia nem tud úrrá lenni a megbízhatósági gondokon.