Sziasztok.Nekem egy 1996-os Mazda 323 C tipusu benzines 66KW-os autóm van,és a réz fékcsövek kijukadtak,azt szeretném cserélni de nem tudom a pontos méreteit.Milyen kupos,külső vagy belső.Ha valaki tudna segíteni ebben megköszönném mert le kell gyártatnom a pontos méretet.
Nagyon köszönöm a segítséget! Ma az is átfutott az agyamon,hogy akár vehetnék egy olyan (pl érintőképernyős) fejegységet ami pontosan beleillik a gyári lejátszó helyére és nem lesz felette/alatta lyuk....
Szerintem százas szögek is megteszik, csak annyi a dolga, hogy a pöcköket lenyomja és így ki tud szedni a rádiót. A rádió kihúzása nem a villával történik, hanem a fejegységet kell megfogni és húzni.
Ez alapján a harmadik mondatom lehet érvényes: "Ha van mégis aux, akkor kell egy külső egység, ami fogadja a pendrive-ot és továbbítja az analóg jelet a fejegység felé."
Maga a rádió biztos hogy semmilyen digitális bemenettel nem rendelkezik. Ha gyári, akkor az aux bemenetnek is kicsi az esélye, így nem tűnik járható útnak a fejegység cserét megúszni. Ha van mégis aux, akkor kell egy külső egység, ami fogadja a pendrive-ot és továbbítja az analóg jelet a fejegység felé.
Vettünk egy 2001-es Mazda 323F-et amiben a gyári (elméletileg Clarion) CD letjátszó található.Na most az a kérdés,hogy van köztetek olyan aki már talált megoldást arra,hogy rá lehessen dugni egy pendrive-ot vagy esetleg telefont és arról zenélgetni a kocsiban?
Húgom kapott egy Mazda 323F 2.0DiTD autót. Alapvetően jön-megy, teszi a dolgát, de hidegen 1500-2000RPM közt rángat. Van valami ötletetek, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta? Sajnos nem nagyon vagyok tisztában ezekkel a dízel motorokkal, de valami adagoló vagy hasonló problémára tippelnék... Üzemanyagszűrő rendszeresen cserélve, bár szereztünk be egy újat, ki fogjuk cserélni.
Attól függ most milyen van benne. Ha sima gyári, akkor kell egy átalakító, ami ISO-ról mazda szabványra átalakít. Ez egy kábel, egyik végén iso csatlakozó, másik végén olyan csatlakozó, ami a mazda rádióba megy. Ha már eleve nem gyári, akkor valószínűleg már ISO csatlakozás van az autóban. Innentől gyakorlatilag bármilyen kereskedelmi forgalomban kapható iso rádió jó.
Semmi problémám nincs vele, csak annyi, hogy indításkor az ékszíj (vagyis: BA-F micro-v szíj) hallatszik (vísít) hangosan (utána semmi hangja) . Ez mitől van? (új van rajta pedig).
A generátor szíj az 4PK-885 (ez lehet a ludas, mert mikor megfujkáltam 4 indításig jó volt)
A szervószíj (klímás ugye) az meg 4PK 993
Olvastam azt is, hogy nem 13x 900 méretűt kell rárakni hanem 10x888-öst. Akkor megszűnik ez. Ez igaz?
Teljesen tanácstalan vagyok. Vagy a generátor tárcsa rossz (lehet azt cserélni?) ? Adjatok valami tippet, mert nem tudok rájönni és elég zavaró :
Ez érdekes, mert tavaly télen a mienk is csinálta 2 alkalommal, de azóta semmi... Olajat nem eszi(pár deci fogyott 10.000 alatt, de közel 240.000 km, szerintem belefér)
Odáig eljutottunk, hogy a gyújtáselosztóban levő kis jeladó szakadt. Nem a félkör alakú gyujtásmodul, hanem a felül levő kisebb, ami a gyújtásmodulhoz 2 db, kb 3cm-es zöld és piros dróttal csatlakozik.
Egyik nagy alkatrészkereskedőnél sincs, ha valakinek itt van, ne titkolja tovább, adnék érte jó magyar forintot.