Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wezeder Creative Commons License 2019.08.03 0 0 48359

Gondolom, a küszöb feletti nyomógombra gondoltál. Megnéztem, ez rendben van, mert ez kapcsolja a belső világítást is. Viszont most egy ujabb dolgot észleltem : nagyon halkan lehet hallani a csipogást pár mp.-ig. Tehát a hang erősítésével lehet gond. Az eredeti kérdésem hogy lehet kiszerelni a " csipogót" gyanítom hogy ez itegrálva van egy panelon, ami több funkciót lát el. Ha a panelt kiszerelném, talán okosabb lennék, talán javítható. De hogy lehet hozzáférni?  Üdv: László

wezeder Creative Commons License 2019.08.03 0 0 48358

Melyik a B oszlop? Egyébként köszönöm a reagálásodat.

lójusz Creative Commons License 2019.08.03 0 0 48357

Eddig,-gondolom- mikor kiszálltál az autóból álló motornál csipogott ugye? Ha igen, akkor a"B"oszlopban alul van a kapcsoló, amit beszálláskor valószínűleg lerúgtál,és ezért nem érzékeli a verda, hogy nyitva az ajtó,azaz kiszálltál.

 

Előzmény: wezeder (48356)
wezeder Creative Commons License 2019.08.03 0 0 48356

 

Sziasztok!  2017-es clio2 campus, az égve felejtett világitást /kiszállás után/ nem jelzi a sípoló hang.

Nem tudom helyileg hol van elhelyezve a hangjelző. Ha nem muszáj,nem szeretném szétszedni a műszerfalat. Ha valaki tudna információval segíteni, előre is köszönöm! Elektromos kapcsolás is jól jönne a későbbi hibajavításhoz. Üdv: László

kisolasz21 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 48355

Sziasztok

Szeretnék érdeklődni hogy ilyent hol kaphatok ?

densoft Creative Commons License 2019.06.22 0 0 48354

A típus Clio IV. 1.2.16v.

densoft Creative Commons License 2019.06.22 0 0 48353

Sziasztok, van ötletetek mi lehet a gond, alacsony az alapjárat és egyenetlen, de kuplung és 1-es be teszem akkor normális értékre vissza áll, ugyan így ha bekapcsolom a klímát az alapjárat tökéletes.

 

Killven Creative Commons License 2019.06.03 0 0 48352

Szia! Megírnád hogy pontosan mi volt a gond?

Előzmény: Mr Long (48322)
Killven Creative Commons License 2019.06.03 0 0 48351

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni a következő dologban, hátha valakinek már produkált ilyet az autója.  Van egy Renault Clio 2011 évjárat. Gyújtás ráadása esetén azonnal tompított fényszórót kapcsol pedig még hozzá sem nyúltam a lámpa kapcsolóhoz. Reflektor nincs ha mégis azonnal visszavált tompítottra. Index bekapcsolása esetén a világítás megszűnik. A jobb oldalon nem tudom bekapcsolni az ablaktörlő fokozatokat bárhogy próbálom. Ha valaki tapasztalt már ilyen vagy hasonló hibát kérem írja meg nekem. Előre is köszönöm.

gyurgyalag07wert Creative Commons License 2019.06.03 0 0 48350
Sziasztok
2004 clio 1.6 jobb oldali elektronos ablak nem megy le se a vezető oldalú se a jobb oldali kapcsolóval.Valami tipp valakinek?
tom55 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 48349

Lengéscsillapító csere után a felső rész, ezek a gumibumszlik miért állnak nekem így el a karosszériától?

 

m0s Creative Commons License 2019.05.30 0 0 48348

Igen, ilyesmi. Csak nálam már a felső rögzítési pontok elengedték magukat.
Ezt a Powerflexet megtaláltam én is, YT videót is néztem, jónak tűnik.
Ráadásul magyar honlap/forgalmazó is van, bár drágább, mint a linkelt race-shop.

Előzmény: tom55 (48347)
tom55 Creative Commons License 2019.05.30 0 0 48347

Ilyesmi?:
https://img.index.hu/imgfrm/9/4/8/1/BIG_0012949481.jpg

 

Mert akkor még valami ilyesmit tudnék elképzelni:
https://race-shop.hu/univerzalis-kipufugo-tarto/71841-powerflex-renault-clio-ii-inc-172-182-kipufogo-rogzito-exhaust-mounts.html

Ami tömör de mégis rugalmas.

Elég szar megoldás ez a gumitartó, mert szakad, nemcsak a dob súlya miatt hanem a rázkódás, anyagfáradás, stb.

 

Előzmény: m0s (48346)
m0s Creative Commons License 2019.05.30 0 0 48346

Sziasztok!

 

Tanácsot szeretnék kérni.

Kipufogótartó konzolból létezik olyan, mások által kipróbált típus, ami tartósan elbírja egy sportdob súlyát?

Múlt hónapban lett cserélve, mert a konzolon belüli gumi rész már elöregedett, és 1800-2000 fordulat között rezonált az egész.

Kicserélték, viszont tegnap észrevettem, hogy furcsán áll a kipufogóvég. Alánéztem, és a gumi rész felső két rögzítése pontja le van szakadva.

Mondta ugyan a szerelőm, hogy az előző is (az öregedésen túl) a dob súlya miatt szakadt le, de azért az nem gondoltam, hogy alig 1 hónapot fog bírni (2 hete műszakizott az autó, akkor nem szóltak, hogy megint lógna).

 

Tanácstalan vagyok, hogy érdemes-e másik gyártmánnyal kísérletezni (ahogy elnézem, mindegyikben gumiból van ez a csillapító rész), vagy hagyjam, és amíg nem kezd újra rezonálni, addig ne foglalkozzak vele?

 

Köszönöm a segítséget előre is! :)

norb84 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 48345

Szia,

ha még vennél Clio-t akkor kérlek írj egy levelet és válaszban adok részletes leírást

A mailcímem publikus

köszi

Előzmény: doki64 (48342)
traktorbi Creative Commons License 2019.05.19 0 0 48344

Üdv. Gyári hangszorót keresek ! 

Mihály Heged Creative Commons License 2019.05.18 0 0 48343

Üdvözlet!

 

Lenne egy clio, 2002es, 1.5 cdi. Hibajelenség, hogy magasabb fordulatszámon, sűrű kék füstöt okád. Alapjáraton vagy alacsonyabb fordulatszámmal menet úgy nem.  Köszönöm

doki64 Creative Commons License 2019.05.18 0 0 48342

Köszi ,ha aktuális beszéljünk róla.

Előzmény: norb84 (48341)
norb84 Creative Commons License 2019.05.17 0 0 48341

Szia Doki!

Nekem lesz egy eladó kb két hét mulva, Dabason. Tudom nem Tolna, de szívesebben adnám így el, mint kupeceknek.

2004/10 havi 1.4 16V Dynamique Plus 5ajtós

Előzmény: doki64 (48339)
bekikikikiiii Creative Commons License 2019.05.16 0 0 48340

Sziasztok!Renault Clio 1,4 2002 es modell a kocsim,sajnos elkezdte produkálni ő is ezt a hol indul hol nemet..piros kis immo.. lámpa villog és akkor annyi. Minden harmadik indításnál ezt csinálja,sőt ma már le is tiltott 4 ilyen rontott próbálkozásnál.20 percig pihentem a benzinkúton( A kulcsot megnézettettem már,annak semmi baja. Önindítót is javítottak már.Voltam egy amolyan kulcsosembernél is,ahol azt mondtak,h ha 2002 előtti lenne,akkor csak a kulcsba építenének egy un.chipet,kódolót akármit(nem jegyeztem meg)és ez meggátolná ezt a tiltást.Viszont így,biztos,h elektronika baj. Kérdezem: Tényleg?Senki nincs aki ehhez értene?Mi baja?Köszönöm ha válaszoltok.

doki64 Creative Commons License 2019.05.14 0 0 48339

Sziasztok  Keresek eladó Renault Clio benzinest Tolna Megyében!

ferenc3 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 48338

Oké, szétszedtem, a mikrokapcsoló rögtön ki is esett belőle, csoda, hogy eddig néha működött.

Magyarországon lehet ilyen mikrokapcsolót venni, vagy inkább ebay-en nézzek szét (logitech performance egerembe is onnan rendeltem)?

Van ennek esetleg valami cikkszáma?

 

Köszi!

Ferenc

Előzmény: ferenc3 (48337)
ferenc3 Creative Commons License 2019.04.29 0 0 48337

Sziasztok!


Szívesen fogadok mindenféle ötletet a lentiekhez :) Teljesen random, hogy hogyan viselkedik a távirányító. De ha egyszer nyit, akkor utána a végtelenségig működik egymás után. Aztán egy kis idő elteltével vagy nyit, vagy nem (és ha nem, akkor megint, mondjuk huszadjára működik).

 

Találtam olyan webáruházat, ahonnan lehet kulcsot rendelni. Gondolom ezek nyers kulcsok.

A kérdésem, hogy elméletileg ezek központi zár távirányítóját is tudom szinkronizálni az autóval úgy mint a sajátjait újratanítani (belül központi zár lezáró 5mp nyomvatart, kulcson gomb megnyom)?

 

Bár lehet költséghatékonyabb akkor már egy komplett kulcsot másoltatni tokkal-vonóval.

 

A lenti hibajelenségek utalhatnak a mikrokapcsoló hibájára? A piros led villog akkor is, mikor nem nyitja a kulcs az autót.

 

Köszi!

Ferenc

Előzmény: ferenc3 (48336)
ferenc3 Creative Commons License 2019.04.25 0 0 48336

Sziasztok!

 

Clio 2 1.4 16v tech run 2000.

 

Két gyári kulcs megvan. Az egyik csak indít, de nem nyitja a központi zárat. Ha újra tanítom a kulcsot a zárral, akkor egy darabig működik, majd 1-2 nap múlva már nem. Mindegy, indításhoz tartaléknak jó (amikor hülyéskedik az immobiliser a másik kulccsal).

 

A másik kulcs tökéletesen működött eddig. Most olyat produkál, hogy hosszabb állások után csak sokadjára nyitja az ajtókat - mondjuk 20-ból 1-szer. Ezután viszont mint ha mi sem történt volna, nyit zár mint a kisangyal, szóval 1 sikeres nyitás után tökéletes több nyitás - záráson keresztül.

 

Elemcsere után ugyanez. Majd ezt a kulcsot (ami eddig teljesen jó volt) is újra tanítottam a zárral és utána tökéletesen működött, sőt a hatótávolsága is mint ha jóval nagyobb lett volna mint eddig volt.
Majd most megint, egy 2 órás utat követően már nem zárta az ajtókat. Újratanítás, megint jó.

 

Van valami trükk, javítás, forrasztgatás ami kivitelezhető és működik?
Vagy B verzió és csináltassak egy pótkulcsot? Gondolom immobiliser és központi zár miatt ez 25-50k kategória lehet (ami úgymond nem probléma, ha nincs jó megoldás a fenti problémára).

 

Köszi!
Ferenc

zoli0415 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 48335

Köszi a segítséget! Ja nem rosszul fogalmaztam ez jelenség megvolt a vezérlés csere előtt is.Csak mivel előtte sok ideig nem vezettem az hittem én rontok el valamit,illetve ráfogtam hogy biztos a hideg miatt van.Ezért is nem jeleztem akkor a szerelőnek.

Előzmény: WebNeo (48334)
WebNeo Creative Commons License 2019.04.24 0 1 48334

Nem bele való a gyertya?, trafók, benzi szűrő, fojtószelep takarítás és vízhőfok gomba ellenőrzés.

Ha minden jelenség a vezérlés csere után közvetlen jelentkezett érdemes arra is ránézni ( legkevésbé ezt tartom valószínűnek )

Előzmény: zoli0415 (48332)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.24 0 1 48333

Igy látatlanba elsőre kuplungos a gép.Próbáld 1be jól kihuzatni,rögtön kettest neki,tövig gázzal.Ha felpörög,vagy tartja a fordulatot,tárcsacsere.A többi kiegészitővel együtt. Szegecsig lekopott a ferrodol,ezért a rángatás,remegés.

Előzmény: zoli0415 (48332)
zoli0415 Creative Commons License 2019.04.23 0 0 48332

Sziasztok!

Lassan 2 hónapja van egy 2005-ös 1.2 16V  Clio II Taboo típusú autóm.Azóta volt rajta gyertya vezérlés olaj levegőszűrő olajszűrő csere.A problémám az vele hogy reggeli első indításnál ugyan mindig elsőre indul az autó de csak jóval magasabb fordulaton tudok elindulni ha nem ahogy engedem fel a kuplungot berángat és lefullad. Illetve van hogy ilyenkor kettesben is megtorpan az autó. De ez kb addig tart ameddig ki nem fordulok a parkolóból és utána minden normális.És ez általában mindig egy hosszabb állás utáni első indulásnál jelentkezik(és erre a hidegebb idő esetleg eső rátesz) ha használom napközben akkor szintén rendesen lehet indulni.Valaki tapasztalt esetleg hasonlót  mitől lehet?

Köszi előre is.

Tomikah97 Creative Commons License 2019.04.22 0 0 48331

Generátor  csere orvosolta a problémát🤦🏼♀

Törölt nick Creative Commons License 2019.04.15 0 0 48330

Akksi cellazárlat?? Az is hirtelen hal.Tégy bele egyet valahonnan,azzal is próbáld inditani mit reagál.

Előzmény: Tomikah97 (48329)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!