Jelölve van a szivattyu kereke és mögötte a motor is de maga a vezérmüszij is adja a jelet hozzá. Lényeg az hogy 90 fokonként van csucsnyomás tehát közben némileg esik,also nyomásértéken ha nyit valamelyik porlaszto akkor már nagybbat eshet a nyomás,lehet talán be sem áll az 1600 bar ami kell,de ebben már én sem vagyok biztos mert nem probáltuk, a diagnosztika nem mutatja a nyomás hullámzását, de még egy fontos dolog, a vezétmüjelado a szivattyukerékhez kapcsolodik tehát nem a vezérmütengelyhez szoval fontos hogy jo helyen legyen
Azért fontos jelre állitani mert amikor a szivattyi éppen nyom mert ugye abban is dugattyuk vannak,a jelen éri el a nyomás maximumot éppen a befecskendezés idején,ezzel a maximum nyomásértékkel számol az ecu, a nyomásnak van valamennyi hullámzása
Az én szakmámban pl. ajtó akkor nincs egy helyiségen ha a zsanér is le van vágva, mert holnap visszarakják becsukják és Co mérgezés lesz. Pedig biztos Isten mindenre esküdve megígérték nem teszik vissza.
A biztosíték ezért nem járható. Ha diaggal letiltható talán, de ne keressen a szalon barkács ideiglenes megoldást. A problémát oldja meg. Van egy forgalomba helyezett autó amit a tulaj nem tud használni. Na ezt a problémát kel qrva gyorsan és az ügyfél által is elfogadhatóan kezelni.
Őőőő, nem vagyok jártas benne, de mi van, ha beállítod az ülést, és ki van véve a biztosíték, vagy ahogy írod le van tiltva az a funkció? Én pl. csak akkor állítom az ülést, ha takarítom a kocsit...
hát ehhez ügyvéd kel, nekem most a hibás teljesítés fogalma ugrott be, de nekem igazságérzetem van nem jogi tudásom :)
Az egész autóvásárlósdi egy érdekes dolog, mert ugye a kenyeret tv-t akkor fizeted ki amikor kiviszed a boltból. Az autót meg nem. Plusz itt ugye forgalomba lett helyezve innentől viseled annak minden terhét, mi van ha fél egy év múlva van szoftver..... ok ez azért meleg lenne, de akkor is.
A minimum hogy a kereskedés kiveszi Gizike Jucika segge alól a "teszt" autót és átadja neked.
A történetem a jövőben érinthet bárkit, aki új autót vásárol.
A helyzet a következő. A kocsit láttam amikor meghozták a kereskedésbe, láttuk az udvaron amikor kifizettem (az ügyintézőm átadta a kocsi kártyáját, hogy benne ücsöröghessünk) és 26-án pénteken az átadóban (lemosva-kiglancolva). Sérülésmentesnek látszott.
Szoftver: Állítólag valahol valakinél az egyik Austral olyan hibát produkált, hogy valamilyen szituációban-helyzetben (nem tudok ennél konkrétabbat), vezetés közben, magától előre tolta a vezető ülést. Ez miatt tiltottak le (állítólag) szinte minden elektromos üléssel szerelt kocsit, amiket még nem vittek ki a kereskedések udvaráról (amiket már kiadtak, azok után nem tudnak utánuk nyúlni). Szoftver még nincs.
A kocsi visszatartásáról írásbeli nyilatkozatot nem kaptam, kérésemre nem adták át az autót.
Tudnom kellene, hogy létezik-e olyan szabály, hogy ilyen esetben akármeddig is visszatarthatják az autót a kereskedésben, mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. Azt is jó lenne tudni, hogy jogilag kérhetem-e az autó átadását, saját felelősségű használatra (pl. kikapcsolom a ki-be szállást segítő automatikát)?
Szerintem valamit elcsesztek a kocsidon! Ha van szoftver (már miért ne lenne, ha egyszer azt mondják le kell frissíteni, akkor azt nem kell fizikálisan elvinni sehova, mert neten keresztűl biztos meg lehet oldani, hogy a szerviz megkapja) Szerintem vagy valami nem sikerült vele, vagy, mint az unokatesóméknál később kiderűlt, megtörték a kocsit és a javítás eltartott egy-két hétig, nekik is azt mondták valami szoftveres baszság van vele. Kb. egy év után derült ki, amikor kivette a hátsó ülést és ott voltak alatta az üvegszilánkok. Akkor lett végignézve és kiderült a jobb oldalán a hátsó sárvédő, a küszöb javítva( gitt, festés) az ajtók talán cserések, mert azokon nem látszott akkor a rétegvastagság... Szóval nem paráztatni akarlak, de vannak érdekességek...
Adott egy Austral új autó, amit 23-án kedden kifizettem (13 Millió) és ígéretet kaptam, hogy legkésőbb pénteken átvehetem. Csütörtökön 25-én délután felhív az ügyintézőm, hogy van jó és rossz híre. A jó hír, hogy forgalomba van helyezve a kocsi, a rendszáma is meg van a gépnek, de nem adhatja át, mert szoftvert kell rajta frissíteni (ami ha van, az kb. 10 percet vesz igénybe). Ma 02.03-án semmi hír a szoftver létezéséről. A kocsi a kereskedésben le van támasztva és anélkül, hogy egy métert is mentem volna vele, az értéke folyamatosan csökken, de az anyagi terheit (pl. kötelező, súllyadó) mindettől függetlenül fizetnem kell. A forgalomba helyezési összeget még nem kellett kifizetnem (bárcsak már ott tartanánk ...).
Felezzük meg a napot.
- Ha az ügyintézőm 25-én csütörtök déli 12-ig részemre átadta volna a kocsit, nem volna semmi gondom. Használhatnám a kocsit, majd amikor a Renault megírja a javított szoftvert, az ügyintézőm valószínűleg telefonon értesített volna, hogy valamikor, amikor ráérek, vigyem vissza hozzájuk az szgk-t szoftver frissítésre.
- Az ügyintézőm valamiért nem adta át 25-én déli 12-ig a kocsit, de egyszercsak befut az átadási tiltás.
A kérdésem az, hogy a már a tulajdonomban lévő (a törzskönyv nálam van!) átnézett, leműszakiztatott (jelentsen ez bármit is egy új kocsi esetében), rendszámosan forgalomba helyezett új járművet, milyen jogszabály alapján lehet a telephelyen tartani? Amennyiben a feleségem használja az autóját, kölcsön autóval tudom megoldani a közlekedésem nagyrészét (apósomtól kellett elkérnem az Igniszét, hogy Salgótarjánba GKI vizsgázni tudjak, pár nap múlva pedig mennem kell Egerbe digit T. kártyát csináltatni. Kártérítést vagy árcsökkentést kéretek-e a korlátozás miatt?).
Remélem sikerült érthetően leírni a problémámat?!.