Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BmS1 Creative Commons License 2024.02.16 0 0 160010

Remlélem lesz még pofás EV limo is a piacon, a Ioniq6 elég rusnyára sikeredett

 

Igen.  Az EV üzem eléggé behatárolja a designer lehetőségeit, a minden áron alacsony lég  /  gördülési ellenállás van a célkeresztben. Ebből jön pl. a néha röhejesnek tűnő keskeny gumi, külső tükör helyett kamera, stb...

Előzmény: fearfactoryüberalles (160009)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.16 0 0 160009

Egy kis csepp E38-ból egy Vitara is hegyomlásnak tűnik, forgalom átlátásáról nem is beszélve...Szóval én se vagyok oda a SUV mániáért. Család/meló miatt évtizedig csak azzal jártam, most már látom a különbséget. A 20+ éves ócska bömbi is sokkal tehetősebb közúton, mint egy pár éves 10+M Ft-os kommersz SUV, hiába, a tények a fizikában makacs dolgok.

 

Remlélem lesz még pofás EV limo is a piacon, a Ioniq6 elég rusnyára sikeredett, de a mérete már majdnem jó, egy updated E38 formájú vas jöhetne igazán, min. 120 kWh-s akksival!

Előzmény: BmS1 (160008)
h i r d e t é s
BmS1 Creative Commons License 2024.02.16 0 0 160008

Tudom, hogy "széllel szembe pisilek", a mostani trendet baromi kártékonynak tartom.

 

Alapból: akinek erre tényleg szüksége van (mert erdész, halőr, madarász, természetfotós, ...stb..) persze, járjon terepjáróval, SUVval, kisteherautóval.

 

A baj az, hogy boldog-boldogtalan ilyennel jár, mert ez a menő, ez a trendi. Ezzel tényleg komoly bajok vannak.  Csak párat:

 

-beáll  melléd a parkolóban jobbról-balról egy-egy nagydarab jószág, nem látsz ki, csak a vakszerencse, a Jóisten kegyelme óv meg attól, hogy ne törd össze a saját, és más autóját.

 

-a környezettudatosság hol a fasorba marad? a nagy jószágok sokkal többet ártanak a környezetnek, mint a normál szgk méret

 

-túlnyomórészt teljesen feleslegesek, pl. az egyszem gyerkőcöt viszi suliba a mami.

 

-hamis biztonságérzetet ad, a magas építési mód éppen a stabilitás ellen dolgozik

 

-tisztelet a kivételnek, de erőszakos, agresszív, "eltaposlak" stílust vesz fel nagyon sok SUVos, sokszor a tehetősség, magasabbrendűség hangsúlyozása a lényeg, még akkor is, ha     tárgyilagosan nézve csak egy rakat szarból tekint le a többiekre. Igazából sajnálni kellene.

 

-ezek miatt időnként gyűlöletcunami indul el itt-ott, pl. kiszurkálják a kerekeiket, "hogy érezzék a törődést"  Ez persze nem frankóság.

 

-még azokat is ráveszi egy SUV vételére ezeknek az indokolatlan elszaporodása, akik nem lelkesednek érte. Az ok: valahogy ki szeretnének látni.

 

-ez a (szvsz: idióta) trend arra ösztönzi a gyártókat, hogy tényleg nagyon kiforrott, jó szgk típusok gyártásár szüntessék be (pl. Toyota Camry, Mondeo...stb.), mert a kereslet nagyobb a SUVokra.

 

 

Szóval: jó irányba megyünk?

KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.16 0 0 160007

Az enyém szeret a nagy dögben ülni, szimpi neki, h mindenki olyan udvarias vele. :-)

Előzmény: gracza (160006)
gracza Creative Commons License 2024.02.16 0 0 160006

Az-az. Asszony nem is járna mással. (Amúgy Auris kombi.)

Előzmény: KawaBazsy (160005)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.16 0 1 160005

Ev, meg eco mód.. ez vmi V8-as brutál vadállat lehet.. :-)

Előzmény: gracza (160003)
gracza Creative Commons License 2024.02.16 0 1 160004

Amúgy épp az új szerzemény Tech2-táska szárad a fürdőszobában, egy alapos takarítás után.

 

gracza Creative Commons License 2024.02.16 0 0 160003

Feleségemnek kiadtam, hogy figyeljen és álljon meg fényképezni, ha átfordul. Január 31-én történt. Szépen félreállt az út szélére lefotózni.

 

Előzmény: BlackStar (160000)
BlackStar Creative Commons License 2024.02.14 0 0 160002

Ja nem, csak épp erre jártam, aztán kijött belőlem a mindannyiunkban benne lakó dévúfan (vagynemistommá', ki gyorsult mindig ennyire a kerek számokra)

Előzmény: BmS1 (160001)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.14 0 0 160001

Ész megáll, hogy figyelsz  :-D

Előzmény: BlackStar (160000)
BlackStar Creative Commons License 2024.02.14 0 0 160000

160000 (csak fenntartandó a régi nemes hagyományokat :D )

BlackStar Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159999

159999

korzo Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159998

De csak addig, amíg ki nem száll belőle a jó nő 😂

Előzmény: Vaporshark (159993)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159997

2008 körüli.

 

Szívesen használnék egyet, nem szívesen tartanék egyet sem :-)

Előzmény: Vaporshark (159995)
Vaporshark Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159996

ja én én is, de most kicsit úgy érzem, ez az autótól is függ. :D

Előzmény: KawaBazsy (159994)
Vaporshark Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159995

Ez mikori modell ? 

 

Képzeld, állítgattam kicsit az ülést úgy, hogy nem ültem benne, és most kicsit javult a komfortérzetem. 270KM ment bele eddig, persze ebben benne van a hazaút is. :D

 

Hétvégén vittem vele barátnőmet, tetszik neki, szerinte nagyon nyugodt a hangulata az autónak. 

Előzmény: BmS1 (159979)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159994

Én már öreg vagyok ilyen gavallérrajtokhoz. Persze ha vki elém akarna pofátlankodni kanyarodósávból, az más tészta.. :-)

Előzmény: Vaporshark (159992)
Vaporshark Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159993

Pheaton lesz az!

 

 

Abban az autóban is van valami vonzó. :D

Előzmény: korzo (159972)
Vaporshark Creative Commons License 2024.02.14 0 0 159992

Ma a zebra után elrúgta egy accord amikor indult, dupla vég volt rajta, eszembe jutottál. :D

Előzmény: KawaBazsy (159970)
korzo Creative Commons License 2024.02.08 0 0 159991

Lehet, hogy a körítéssel van baj a Land Rover-ekben, nem is magával a blokkal, és annak a fáradása már csak következmény.
Én csak azt tudom, hogy az ősrégi V8-assal és a Jaguar félével szinte semmi baj nincs, a BMW féle meg igényli a törődést. Persze közel se akkora lutri, mint a V6 dízel.

Előzmény: BmS1 (159989)
9kcse Creative Commons License 2024.02.08 0 0 159990

Semelyik...

Előzmény: KawaBazsy (159982)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159989

A NiCaSil réteg sérülése nagy gáz ugyan, de Európában viszonylag ritka. 

 

Az USA-ban -a hírek szerint- ez nagyobb probléma, mert magasabb a benzin kéntartalma. Az EU-ban nagyon alacsony (ha jól emlékszem) 10 milliomodrész (ppm)  jelenleg a határérték.

Egyébként már hazai vállalkozás is van, ahol vállalnak sérült NiCaSil javítást. 

 

 

Előzmény: korzo (159987)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159988

Jah, ez eléggé élére vasalt hang. :-) A Jaguarnál viszont azt hallottam, h a sor6osok strapabíróbbak, de az Range-ben nix.

Előzmény: korzo (159987)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159987

Nem rossz, de a Jag jobb, strapabíróbb. Pl. nem nikasil-os.
Meg jobb a hangja is :-)

Előzmény: KawaBazsy (159986)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159986

Mi a baj a BMW 4.4-el? Nem hallottam róla eddig rosszakat, az van a haver 540i-jében is.

Előzmény: korzo (159985)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159985

Saját V8 (Nem a 4.4 BMW ami 2005-ig volt) Mindegy, hogy benzines (299-372Le/427-510) vagy dízel (272-308Le/640-700Nm). A kompresszoros V8-ak azért már nagyon melegek, ott már előjönnek emiatt bajok.

Vagy a 3.0 SCV6 kompresszoros benzines (340Le/450Nm), ami úgy készült, hogy a V8-asba nem fűzték be az ucsó’ két dugót 😂 csak ez baromi ritka.

 

Az én sorrendem: 3.0SCV6 - 3.6TDV8 - 4.4 V8 (szívó)

 

Előzmény: KawaBazsy (159982)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159984

A kompresszoros? Ne viccelj. Eszik, mint a dög, s attól még nem lesz olyan gyors az a nagy tehén. (7.5 a 0-100). Anno, amikor a kompresszoros Jaguar kabrinyót teszteltem, ennek a lehetőségét visszautasítottam, h ezzel is menjek. :-)

Előzmény: korzo (159983)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159983

XJR 😁 Csakis.

Előzmény: KawaBazsy (159977)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159982

HA Range Roverban gondolkodik az ember, melyik motor a legmegbízhatóbb, legtartósabb, amivel érdemes megvenni?

Előzmény: korzo (159972)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159981

Öö ez egy terepjáró teherautó, miért kéne bökősen fordulnia? Arra ott az ATS. :-)

Nekem is azért van, mert kellett a vállalkozásomba. De csak azt akartam illusztrálni, h nem kell diesel ahhoz, h kedvező legyen a km költség. Amúgy nem lassú, nem tom honnan veszed, s nem is csúnya. :-)

Előzmény: fearfactoryüberalles (159978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!