Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41087
Előzmény: radio100jozsi (40991)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41086

anno pont itt lettem felhomályosítva, hogy a natura2000 mindenek felett...

és ezért is ilyen girbe gurba a nyomvonal

 

Előzmény: trizs77 (41085)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.13 -2 0 41085

 

 

 Az új út nyomvonalához képest, az ökörhugyozás maga a lénia.

 

 

Előzmény: Mash_bakter (41084)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.13 0 1 41084

Nagyon zsír... erre mondtam nemrég, hogy az építőnek kellene ilyet csinálni havonta...

 

NIF-es videó az M85-ről

https://youtu.be/nBw1-yxzSHQ

Előzmény: rm40 (41083)
rm40 Creative Commons License 2018.09.13 0 1 41083
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41082

A hírben nem volt benne, hogy hány km "falusi" út van???

23 ezer? 30 ezer?

olyan 1000km lehet felújítani abból a 80-90 milliárdból...

Csepp a tengerbe, de legalább elindul valami...

 

mondjuk amikor megy fel az ember a Kékesre és az útnak nincs széle, mert elmosta az eső....

akkor nem csak a falusi utakkal van igen nagy gond, hanem kétszámjegyű utakkkal

 

Ellenben voltunk a Börzsönyben, Dömsöd felöl mentünk Márianosztra felé, hát az utak felemásak voltak.

Azok az útak, amik az erdőben vittek azok igen jó állapotban voltak, de ami falun átvivő utakat illeti

na az igen botrányos állapotban voltak...

Előzmény: Fradista Utazó (41081)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41081

Falusi útalap létrehozásáról döntött a kormány, az intézkedés célja, hogy az alsóbbrendű utak minősége is javuljon a jövőben - mondta Gulyás.

Az általános költségvetési tartalékból 150 milliárd forintot különítenének el a Magyar falu programra, amelyből mintegy 50 milliárdot fordítanának alsóbbrendű utakra. Emellett az autópálya-matricák árából, illetve annak emeléséből 35-36 milliárd forint bevétellel számolnak, így összesen 80-90 milliárd áll majd rendelkezésre erre a célra.

. kata31 Creative Commons License 2018.09.13 -1 0 41080

Hogyan tiltanák ki a 10-esről aPilisvörösvári Dachser kamionjait és hova lenne az a rengeteg 11-esen A Megyeri híd felől érkező kamion,ami az ürömikörforgalomban a déli órákban percenként 20db felett van és Zsámbék feléegy az autópályákra?..és mitőllennekészaz északi M§,ha a májusi pályázatban a megévő északi szakasz terveinek felülvizsgállata is benne van??..csak tolják anyugati hírével eltakarva az egészet!

Előzmény: asdíyxc (41071)
. kata31 Creative Commons License 2018.09.13 -1 1 41079

A káosz ott mármindennapos. 10-es útnak hívják! Az a tranzit ma is ott van..Jön a Megyeri híd felől,dübörög az ürömi körforgalomnál,tapossa a békákat a Garancsi tónál és repedeznek tőle Zsámbék házai! Sok a sötétzöld ember,aki nem érti,hogy mit jelent az alagútban vezetett nyomsáv ott, ahol ma a felszínen zajlik a forgalom..A héten 4 halottat szedve a 10-esen!Perbál-Pilisvörösvár ipartelepei és a Dunakeszi logisztikai desztinációk közt is ez az útvonal. Aki nem tartja égetően szükségesnek a gyűrű mielőbbi bezárását,nem is járt erre soha,miköznem itt vannak láncban 10 ezer fő feletti települések! Jön a tranzitforgalom ma is a Megyeri híd felől,dübörög az ürömi körforgalomnál,tapossa a békákat a Garancsi tónál és repedeznek tőle Zsámbék házai! Sok a sötétzöld ember,aki nem érti,hogy mit jelent az alagútban vezetett nyomsáv ott, ahol ma a felszínen zajlik a forgalom..Ma 4 halottat szedve a 10-esen! Pilisvörösvárról Érdre kellett menni sokáig a gázsszolgáltatóhoz..be a fővárosba és aztán délen ki..Naponta negyedmilliós forgalom zúdúl a városra a 10-esen és a 11-esen akinek kell ez a merőleges elkerülési lehetőség,mint a városnak is,hogy ne bent kelljen az északi és déli aglomerációk közt a dugót növelni! Tessék ide jönni az ürömi körforgalomban egszemlélni mennyi kamin halad el egy nap alat,aztán Zsámbékon,amerre elérik az autópályákat,ne belvároi irodákban elmélkedjünk ismeretlen dolgokat egy ismeretlen régióban!

Előzmény: adiaboli (41060)
dimelo Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41078

Nem lehet egyforma megítélése, minthogy nem is azonos a geopozíció sem.

Az AUDI óvatos volt, az a 40 km az oszták határig kellő biztonságot ad(ott)...

 

A Merci már lehetett bátrabb, közben Románia és Bulgária is EU tag lett,

az autópályák éppen a határig értek.

 

Ebből a szempontból a BMW mutat be bravúrt, tenyérnyi védőhálóval...

 

Csak láthatnánk egyszer a kormánnyal kötött szerződést, apróbetűstől...

Előzmény: van_Persil (41074)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41077

Még néhány szó a PPP-ről is.

M5: 2004-ben PPP-be vonták a már (teljes szélességben) meglévő Budapest- Kiskunfélegyháza/D szakaszt. Onnan a további szakasz is PPP-ben épült meg, két lépésben, végig a szerbiai határig.

M6: Az M0 - Érdi-tető, valamint a Dunaújváros és a jelenlegi végpont (M60) közötti szakaszok épültek PPP-ben.

M60: PPP-ben épült a 2010 tavaszán átadott 30 km-es szakasz. (Ezt 2015-ben nem egészen 2 km-rel fejelték meg, aminek a fele félautópálya.)

 

 

Előzmény: Mash_bakter (41064)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.13 0 0 41076

Kormányok és autópályák, 1990-2014

 

1991                  349 km[1]                  36 km[2]

1995                  385 km                     178 km                                                          

1999                  563 km                       95 km                                                             

2003                  658 km                     370 km            (ebből:   60 km PPP)                        

2007                1028 km                     298 km            (ebből: 154 km PPP)                        

2011                1326 km                     119 km

2015                1445 km

(A mindenkori választás utáni másfél év átadásai az előző ciklushoz számolva.)


[1] – autópálya-összhálózat a tárgyév végén

[2] – a tárgyév és a következő jelölt tárgyév végei között átadott autópálya-hossz, ideértve a fél-autópályát is, viszont nem számolva a félpálya teljessé bővítését

Előzmény: van_Persil (41065)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.12 0 1 41075

hogy jön ide az M1, ahol az Audi gyár van???

M6 és M5 PPP-ről volt szó..

 

Az ügylet részeként az AKA megkapta a Kiskunfélegyházaés az országhatár közötti autópálya-szakasz megvalósításának lehetőségét.[1] Ettől az időponttól kezdve a társaság az államtól kapott rendelkezésre állási díj fejében az M5-ösön is bevezette az országos matricás rendszert. Az állami résztulajdonba került vállalat még abban az évben megkezdte az út továbbépítését egy európai bankcsoporttól felvett 750 millió eurós összegből. 

 

az M5 Meg volt már Kecskemétig, ahova a Merci költözött be..

 

Tehát miről is beszélsz tulajdonképpen? Milyen államcsödről?

Amit azok idéztek elő, akik ilyen jó szerződéseket kötöttek annak idején a haverokkal? 

Most vagy te kevered a szezont a fazonnal vagy én (volt már ilyen).

 

 

 

Előzmény: van_Persil (41074)
van_Persil Creative Commons License 2018.09.12 -2 1 41074

Ha nem lenne M1 és M5, akkor nem lenne se Audi, se Mercedes-gyár, e kettö nélkül meg már rég államcsöd lett volna.

Előzmény: Mash_bakter (41068)
hegyaljai3 Creative Commons License 2018.09.12 0 0 41073

Valahogyan ez az "R" betű kezd kikopni a nyilatkozatokból, és ez jól van így!

Előzmény: asdíyxc (41071)
Jared- Creative Commons License 2018.09.12 0 0 41072

Nem lesz tobb gyorsforgalmi utunk 2022-re Ausztrianal. Szereny szamitasaim szerint kb. 250 kilometerrel lesz hosszabb az osztrak halozat.

 

Csak a tenyek kedveert. 

Előzmény: Mash_bakter (41064)
asdíyxc Creative Commons License 2018.09.12 0 0 41071

Egy biztos: ha megépül az R11 és az M0 hiányzó szakasza, viszont M10 nem lesz és a nagy autókat kitiltják a 10-esről, akkor a suzukis tranzit nagyon nem biztos, hogy visszamászik északra, ha csak nem a 11-es vagy az M2 a célja...

Előzmény: asdíyxc (41070)
asdíyxc Creative Commons License 2018.09.12 0 0 41070

Volt egy olyan elképzelés, hogy épül egy "M10", nagyjából a 10-es úttal párhuzamosan, persze a településeket elkerülve, de ha jól tudom, ez lekerült a napirendről. A kesztolc.hu pillanatnyilag gyengélkedik, de náluk elég sok anyag van fent a témában, ez a térkép is onnan való. Persze kérdés, hogy a suzukis forgalom hol fog elvonulni, nyilván az M1, M7, M2, M3 esetében az M0 nyugati illetve északi szakaszán. Meg az is nagy kérdés, hogy az itt lakók mit nyernek az M0-ás körösítésével, nekik azért alapvetően a főváros valaemylik belső pontja a napi úticéljuk, amit vagy el lehet majd jól érni az M0-n, vagy sem. Érdekes lenne egy olyan térkép, hogy "Csúcsidőben az M0-ról 10-15-20-30 percen belül elérhető területek", mert ugye vannak a bevezető utakon szűk keresztmetszetek, azt mindenki tudja...

Előzmény: Mash_bakter (41063)
asdíyxc Creative Commons License 2018.09.12 0 0 41069

igen, mert mi sávonként számoljuk majd ,-)

Előzmény: Mash_bakter (41064)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41068

a kérdés szabad-e ilyen áron építeni???

Mennyi lesz a HUF/km a végén? 6 milliárd?

 

Előzmény: van_Persil (41065)
DJ. Bakter Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41067

Ők egyelőre azt is fizetik, amit más épített, és akkor nem fizetett ki (M5, M6) :)))))))

Előzmény: van_Persil (41065)
DJ. Bakter Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41066

Igen, az M5 autópálya is PPP-ben épült, és jelenleg is a Strabag-hoz tartozó AKA Zrt. tartja fenn. Az állam egy darabig résztulajdonos volt a társaságban, majd kiszállt.

Előzmény: Mash_bakter (41064)
van_Persil Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41065

Azt nem írták meg, hogy ők hány km-t építettek meg az első kormányzásuk alatt, ill. mennyit építenek uniós források nélkül?

Előzmény: Mash_bakter (41064)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41064

http://www.kisalfold.hu/dunantul/tobb_autopalyank_lesz_2022-re_mint_ausztrianak/2542605/

 

Több autópályánk lesz 2022-re, mint Ausztriának  MTI 2017.12.13. 14:52

900 kilométer gyorsforgalmi út épül 2022-ig. Az M1-est kétszer háromsávossá alakítják, először Tatabányáig, aztán Győrig.

 

Ezek a honlapok/újságok is már a Lőrincz/Vajna kezében vannak?

 

Homolya Róbert arra is felhívta a figyelmet, hogy 2010 előtt a szocialista- szabaddemokrata kormányok 2500 milliárd forintból 350  kilométernyi autópálya szakaszt tudtak építeni, úgynevezett  PPP-konstrukcióban, ami 2030-ig, a törlesztés kifutásáig, évente 100 milliárd forinttal terheli meg a költségvetést. 

 

Ez tényleg igaz? a 350 km-ből mondjuk 150-200 az M6, de mi a maradék? Az m5 hosszabbítása?

Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41063

http://azuzlet.hu/2022-re-teljes-lehet-a-korgyuru/

 

 

Nem lesz valami összekötő út az M0 északi és a leendő esztergomi autó út között?

a minap láttam valami térképet, amin mintha lett volna valami út tervezve

Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41062

pont ugyan azt akartam kérdezni. 

aki a rész fejlesztést hazsnálni szeretné az mind mind ott lakik a környéken, 

aki most szív ha beakar jutni pestre és vissza

 

aki jön Miskolc felöl az M3-ason vagy nem sokára Szolnok felől az m4-esen 

és az M1-es irrányába akar haladni, az nem fog trükközni, hiszen nincs út nagyon, amin átvergődne az M1-ig.

Előzmény: NAR (41061)
NAR Creative Commons License 2018.09.11 0 1 41061

Milyen rövidítő trükközésre gondolsz? Budakeszi és Nagykovácsi, Nagykovácsi és Solymár között nincs közvetlen aszfaltút, aminek meg tudna nőni a forgalma...

Előzmény: adiaboli (41060)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.11 0 1 41060

 ...és esetleg délről az M1/M0 felől Budakesziig tartó szakasz.

 

Úgy vélem, hogy  az "1" és a "10" közötti M0 szakaszt csak egy tagban szabad forgalomba helyezni. Ha akár csak két szakaszra bontanák, az a várható, egyúttal érthető "rövidítő trükközések" miatt káoszhoz vezetne a környékbeli kisebb utakon.

De mindettől sajnos még beláthatatlan időbeli távolságban vagyunk:(((

Előzmény: troglodita2 (41059)
dimelo Creative Commons License 2018.09.11 0 0 41058

Ha jól számolom, akkor még hagytak 4 évet a megépítésére (az is kevés)

 

Most már felező idejű a propaganda...

Előzmény: Mash_bakter (41057)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.10 0 0 41057

hát majd máglátjuk...

 

http://www.terepsport.hu/termeszet/item/7444-mar-vegleges-az-m0-s-autout-utvonala-a-10-es-es-11-es-ut-kozott

 

Az ütemterv szerint 2014 első negyedévében hirdethetik meg a közbeszerzési eljárást az autóút engedélyezési terveinek elkészítésére. A tervek 2015 őszére készülhetnek el, és 2016 tavaszán lehet jogerős építési engedély.

 

Lassan már át kellene adni...

Előzmény: dimelo (41054)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!