w124 250D indítás után, ha kikapcsol az utánizzítás is, elkezd kopogni..hidrotőkéket cseréltem, porlasztócsúcsokat műhelyes beállítás után tűzkarikákkal együtt cseréltem. Mivel az adagoló felől olajpára száll, gondolom valamelyik tömítés lehet a hibás. (nem a fejszelep mert ott száraz). Ez otthon javítható vagy ha nem, tudnátok Budapesten v. környékén adagolóst ajánlani, olyat aki le és fel is szereli?
Szeretnék kérni egy kis segítséget! A páromnak van egy 1994-es évjáratú autómata Mercedes Benz C280 Elegant. A probléma, hogy kb.1 hónapja nem tudjuk beindítani, mert valószínűleg az infrariasztó tönkrement.(többen ezt mondták) A jelenség: a kulcson lévő nyomógombra nem reagál, nem nyitja a közp.zárat és nem riaszt ki. Ha a kulccsal mechanikusan kinyitjuk az ajtót, akkor megszólal a riasztó és nem lehet beindítani az autót, csak gyújtásra tenni. Eközben a riasztó folyamatosan riaszt...Kicseréltük az aksit újra, a kulcsokat megnézettük(azok jók,adnak jelet).Ma beszéltem egy vill.szerelővel, Ő is azt mondta, hogy valószínű a kocsiban lévő "vevő" rossz. Tudtok ajánlani szerelőt, aki meg tudná javítani? Vagy valami ötlet, hogy milyen irányba induljunk el? Mi lehet a baj? Nagyon köszönjük előre is!
Segítséget szeretnék kérni.A körforgalomban balra kanyarodásnál furcsa hang jön a jobb elejéből kicseréltem a kerék csapágyat de megmaradt, olyan mintha egy berágott csapágy hangja lenne és a taposó lemeznél is érezhető rezgés szerű.Ahogy egyenesbe kerül elmarad.
Segítség, tanács kéne. 1994 Merci c 200d (W202) szívó (601913), 4 sebességes automata. Az adagoló tetejéről a fejszelepnél szivárog az üzemanyag. Pár óra állás után le levegősödik és nehezen indul. Ha jól tudom van alatta gumi illetve réz tömítés. Ezeknek a cseréje házilag megoldható célszerszámmal és nyomaték kulccsal?
Leginkább a meghúzási nyomaték értékére illetve a meghúzás menetére (egy lépcső, több lépcső, meghúz - vissza lazít újra meghúz) lennék kíváncsi, illetve egyéb tanácsra, tudnivalóra.
Sziasztok! A 124-esem belső kezelőegységeinek hiányos a megvilágítása, konkrétan a szellőzőrostélyok tekerői, a középkonzolon a hőfokszabályozók és a levegőelosztó forgókapcsolója, valamint az automataváltó kulisszája nem világít. Az lenne a kérdésem, hogy ezekre a helyekre hány darab, milyen teljesítményű és fajtájú izzók kellenek, illetve hol lehetne beszerezni őket.
Megfelelő minőségú új csúcs nincsen. A Bosch indiai gyártású és a minősége lutri. Egy mercis kollégám OM602 motorja gyönyörűen jár vele, ellenben az én OM603.960 motoromnak olyan a hangja van vele, mint egy 123-nak. Lehet kapni gyári csúcsot is, de az valójában ugyanolyan indiai Bosch, csak csillagos dobozba csomagolva, hatszoros áron.
Én személy szerint úgy csináltam, hogy a hűtő aljához csatlakozó vastag vízcsövet húztam le, mivel az enyémen a leeresztőt valahogy nem tudtam kiszedni az utángyártott hűtőből. Így nekem nagyjából fél liternyi maradt benne a rendszerben. Légteleníti magát üzem közben. Leeresztés előtt melegítsd be a motor és a középkonzolon lévő hőmérséklet szabályzókat vedd a maximum hőfokra, hogy onnan is leeresztődjön a víz.
A következő témában kérnék segítséget: W124 200d -ben hűtőfolyadékot szeretném lecserélni. Találtam a hűtő alján egy leeresztő csapot , azon kívül kell máshol is leengedni vagy ott lejön az összes folyadék? Gondolom a feltöltés a tágulási tartályon keresztül történik.? Szükséges valahol légteleníteni ha igen merre keressem a lehetőségét? Előre is köszönöm a segítséget!
Levegőszűrőben kérnék véleményt. Az autómban megvásárláskor MANN-filter (C29 126/3) volt, ennek az ára kb. 3-szorosa a MANN-filter C29 126/2 nek. A leírások szerint mid a kettő W 124 200D be való. Mi okozza a nagy árkülönbséget és melyik való bele? Válaszokat előre is köszönöm.