Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csaba12.3 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 14626

Előzmény: S300d (14625)
S300d Creative Commons License 2020.02.20 0 0 14625

Sziasztok.

Tudja valaki hány Nm-rel kell meghúzni a 124-es automata válltójának az olajteknő csavarjait.

Apatom w124 250D Creative Commons License 2020.02.15 0 0 14623

Sziasztok!

w124 250D indítás után, ha kikapcsol az utánizzítás is, elkezd kopogni..hidrotőkéket cseréltem, porlasztócsúcsokat műhelyes beállítás után tűzkarikákkal együtt cseréltem. Mivel az adagoló felől olajpára száll, gondolom valamelyik tömítés lehet a hibás. (nem a fejszelep mert ott száraz). Ez otthon javítható vagy ha nem, tudnátok Budapesten v. környékén adagolóst ajánlani, olyat aki le és fel is szereli?

Gellért Csák Creative Commons License 2020.01.31 0 0 14622

Sziasztok! 

Szeretnék kérni egy kis segítséget! A páromnak van egy 1994-es évjáratú autómata Mercedes Benz C280 Elegant. A probléma, hogy kb.1 hónapja nem tudjuk beindítani, mert valószínűleg az infrariasztó tönkrement.(többen ezt mondták) A jelenség: a kulcson lévő nyomógombra nem reagál, nem nyitja a közp.zárat és nem riaszt ki. Ha a kulccsal mechanikusan kinyitjuk az ajtót, akkor megszólal a riasztó és nem lehet beindítani az autót, csak gyújtásra tenni. Eközben a riasztó folyamatosan riaszt...Kicseréltük az aksit újra, a kulcsokat megnézettük(azok jók,adnak jelet).Ma beszéltem egy vill.szerelővel, Ő is azt mondta, hogy valószínű a kocsiban lévő "vevő" rossz. Tudtok ajánlani szerelőt, aki meg tudná javítani? Vagy valami ötlet, hogy milyen irányba induljunk el? Mi lehet a baj? Nagyon köszönjük előre is!

Lloyds Creative Commons License 2020.01.20 0 0 14621

Elfelejtettem: a kontakt e-mail cím:

kubanekellak@gmail.com

Előzmény: Lloyds (14620)
Lloyds Creative Commons License 2020.01.20 0 0 14620

Sziasztok! W124 dízel kombit keresek, kérlek segítsetek, ha tudtok eladót. Kp-ra, azonnal vinném :)

Köszönöm a segítségeket!

 

 

atessz Creative Commons License 2020.01.19 0 0 14619

Ha aktuális még, jelezd kérlek: ahenics@gmail.com

Előzmény: Törölt nick (14608)
S300d Creative Commons License 2020.01.12 0 0 14618

Köszönöm.

csabais Creative Commons License 2020.01.08 0 0 14617

Ha nagyon leül.

 

Előzmény: S300d (14616)
S300d Creative Commons License 2020.01.08 0 0 14616

Köszönöm, megnézem.Esetleg motortartó bak okozhat ilyen jellegű gondot?

csabais Creative Commons License 2020.01.07 0 0 14615

Motor vagy kipufogó hozzáér valamihez.

 

Előzmény: S300d (14613)
csabais Creative Commons License 2020.01.07 0 0 14614

Megoldható.

Egyszer meghúz 35Nm, visszalazít, és mégegyszer 35Nm.

Előzmény: sebok93 (14612)
S300d Creative Commons License 2020.01.07 0 0 14613

Sziasztok.

Boldog Új Évet kívánok a fórumozóknak.

Segítséget szeretnék kérni.A körforgalomban balra kanyarodásnál furcsa hang jön a jobb elejéből kicseréltem a kerék csapágyat de megmaradt, olyan mintha egy berágott csapágy hangja lenne és a taposó lemeznél is érezhető rezgés szerű.Ahogy egyenesbe kerül elmarad.

sebok93 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 14612

Sziasztok!

  Tudom, hogy nem 124, de remélem tudtok segíteni!

 

Segítség, tanács kéne. 1994 Merci c 200d (W202) szívó (601913), 4 sebességes automata. Az adagoló tetejéről a fejszelepnél szivárog az üzemanyag. Pár óra állás után le levegősödik és nehezen indul. Ha jól tudom van alatta gumi illetve réz tömítés. Ezeknek a cseréje házilag megoldható célszerszámmal és nyomaték kulccsal?

Leginkább a meghúzási nyomaték értékére illetve a meghúzás menetére (egy lépcső, több lépcső, meghúz - vissza lazít újra meghúz) lennék kíváncsi, illetve egyéb tanácsra, tudnivalóra.

 

Előre is köszönöm!

Minx76 Creative Commons License 2020.01.07 0 0 14611

Köszönöm szépen! -)

Előzmény: csabais (14610)
csabais Creative Commons License 2020.01.06 0 0 14610
Előzmény: Minx76 (14609)
Minx76 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 14609

Sziasztok! A 124-esem belső kezelőegységeinek hiányos a megvilágítása, konkrétan a szellőzőrostélyok tekerői, a középkonzolon a hőfokszabályozók és a levegőelosztó forgókapcsolója, valamint az automataváltó kulisszája nem világít. Az lenne a kérdésem, hogy ezekre a helyekre hány darab, milyen teljesítményű és fajtájú izzók kellenek, illetve hol lehetne beszerezni őket.

csabais Creative Commons License 2019.12.21 0 0 14607

Monark az jó, de az eredeti se szokott rossz lenni. 

 

Egy szétszerelés, tisztítás, beállítás után még elmegy ugyanannyit.

 

Előzmény: Péter 72 (14606)
Péter 72 Creative Commons License 2019.12.21 0 0 14606

Tisztelt fórumozók!

Porlasztócsúcs ügyben ezekről valakinek valami konkrét véleménye, tapasztalata? MONARK, FIRAD, BOSIo

200d -be szerelném.

dr fogsor Creative Commons License 2019.12.21 0 0 14605

Üdv. Találtál már tetőkárpitot? Nekem van, elérhetőségem: 0630 859 53 71

Előzmény: Törölt nick (14601)
Minx76 Creative Commons License 2019.12.20 0 0 14604

Megfelelő minőségú új csúcs nincsen. A Bosch indiai gyártású és a minősége lutri. Egy mercis kollégám OM602 motorja gyönyörűen jár vele, ellenben az én OM603.960 motoromnak olyan a hangja van vele, mint egy 123-nak. Lehet kapni gyári csúcsot is, de az valójában ugyanolyan indiai Bosch, csak csillagos dobozba csomagolva, hatszoros áron. 

Előzmény: Péter 72 (14603)
Péter 72 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 14603

Tisztelt Fórumozók!

Azt a tippet kaptam, hogy "talán a porlasztócsúcs" okozza a hibát. Milyen márkát érdemes bele tenni ami megfelelő minőségű?

 

Péter 72 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 14602

Tisztelt Fórumozók!

 

Segítséget kérnék, a videón hallható rendellenes kopogás okát szeretném megtudni. 

Köszönöm.

 

https://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_124

csabais Creative Commons License 2019.11.30 0 0 14600

A kipufogó sor alatt, a 3-4 henger között van a blokk leeresztő csavarja.

 

Fűtőradiátorból nem fog kijönni.

Előzmény: Péter 72 (14599)
Péter 72 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 14599

Köszönöm a választ! Esetleg még valami jó tanács, amire figyelni kell ez ügyben? 

KoriKimi Creative Commons License 2019.11.30 0 0 14598

Én személy szerint úgy csináltam, hogy a hűtő aljához csatlakozó vastag vízcsövet húztam le, mivel az enyémen a leeresztőt valahogy nem tudtam kiszedni az utángyártott hűtőből. Így nekem nagyjából fél liternyi maradt benne a rendszerben. Légteleníti magát üzem közben. Leeresztés előtt melegítsd be a motor és a középkonzolon lévő hőmérséklet szabályzókat vedd a maximum hőfokra, hogy onnan is leeresztődjön a víz.

Előzmény: Péter 72 (14597)
Péter 72 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 14597

Tisztelt Fórumozók!

A következő témában kérnék segítséget: W124 200d -ben hűtőfolyadékot szeretném lecserélni. Találtam a hűtő alján egy leeresztő csapot , azon kívül kell máshol is leengedni vagy ott lejön az összes folyadék? Gondolom a feltöltés a tágulási tartályon keresztül történik.? Szükséges valahol légteleníteni ha igen merre keressem a lehetőségét? Előre is köszönöm a segítséget!

csabais Creative Commons License 2019.11.09 0 0 14596

A /2 kell bele.

Előzmény: Péter 72 (14595)
Péter 72 Creative Commons License 2019.11.09 0 0 14595

Tisztelt Fórumozók!

Levegőszűrőben kérnék véleményt. Az autómban megvásárláskor MANN-filter (C29 126/3) volt, ennek az ára kb.  3-szorosa a MANN-filter C29 126/2 nek. A leírások szerint mid a kettő W 124 200D be való. Mi okozza a nagy árkülönbséget és melyik való bele? Válaszokat előre is köszönöm.

barnamb Creative Commons License 2019.11.08 0 0 14594

Hello,

 

Ezzel kapcsolatban van hosszabb távú tapasztalatod? Difibe inkább megelőzés jelleggel tenném, valamint manuális váltóba zaj csökkentés céljából.

 

Előzmény: Smafu.w126 (14074)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!