Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

prudent bear Creative Commons License 2001.07.30 0 0 358
Mitsu Lancer '92
1,5 12valve
6,6 liter helyenként sportosan - full Budapest, 5-8km-es szakaszok, 1-2 személlyel.
(995 kg üresen)

Bear

fernando Creative Commons License 2001.07.30 0 0 357

'98.6 Fiat Punto 1.1 55S

A hétvégén kipróbáltam a fogyasztást Budapesten kívül (Bp-Baja-Bp 51-es) és kicsit nehezebb lábbal, mint szoktam. 306 km-en a fogyasztás 17,48 liter, ami 100-on 5.73 liter. Szerintem nem rossz. Igaz, most csak két személlyel.

SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 356
Shad: szerintem a K-val is jobban jársz. Viszont 10%-al többe kerül.

K 2.139.000
Sei My2000 1.875.000
Yaris 2.420.000
Új Micra 2.190.000
Új Corsa 2.249.000

Mindegyik alapár

SzaboZE

SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 355
Fernando: Nem Puntoról volt szó! De igy legalább még élesebben látszik mennyit zabál a cinq.

SzaboZE

Cgo Creative Commons License 2001.07.27 0 0 354
Punto II, 2000-es, 1.2 8V 60 LE motor. Pozsony-Gyor oda-vissza szakaszon 5,4 atlag. Ket szemely + 1 kutya.
Előzmény: fernando (351)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 353
Amirôl szó volt az nem egy Punto. A Punto ahhoz képest egy teherautó.
Előzmény: fernando (351)
fernando Creative Commons License 2001.07.27 0 0 352

Ja azt még nem is írtam hozzá, hogy 4 személlyel...

fernando Creative Commons License 2001.07.27 0 0 351

"Ahhoz képest, hogy nem nehéz auto a Fiat nagyon sokat eszik"

'98.6 Fiat Punto 1.1 55 LE
üresen 865 Kg
fogyasztás vegyesben: 6.2 l/100km

Ez mióta számít soknak?

Előzmény: SzaboZE (347)
mkoteles Creative Commons License 2001.07.27 0 0 350
Suzuki Sedan 1.3 GLX.Család+Kempingezéshez való cuccok(tele csomagtartó)+Horvát hegyek. 4.9 l/100 km.
(Autópálya 130-140,Egyéb 90-110)
Magyarország:országút 4.5-4.7 l.Budapest 6-6.5 l.

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 349
Ja és még valami. Nem ugyanaz a motor, csak az alap Seicentonak. A Sportingokban és a My2001 -ben már nem olyan motorok vannak. De föleg a sportingban.
Előzmény: SzaboZE (347)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 348
Matizt nem veszek. Dévó. Ha nem szejcsentó, akkor Ford Ka. Vagy semmi :)
Suzukit sem veszek. Ültem benne. Én nem bírnék benne ülni x évet (1 hetet sem). Ezzel nem szidok senkit (remélem)...
Előzmény: SzaboZE (347)
SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 347
Shad: A seicentoról csak lebeszélni tudlak. Anyámnak cinquecentoja van (ugyanaz a motor), de 7-8 alá nem megy a gép! Van benne vagy 30.000 km. Az 1.3-as suzukink emellett 6 körül eszik. Ahhoz képest, hogy nem nehéz auto a Fiat nagyon sokat eszik. Ha kímélem a verdám (1.5GT) akkor ugyanannyit eszik városban mint ez a kis dög! :) Ha már kisautó, akkor a matiz jól fogyaszt, vagy a suzuki 1.0, 1.3 Gond is kevesebb lesz velük.

SzaboZE

LADA Creative Commons License 2001.07.27 0 0 346
ha jol emlékszem a bmw 2004 körülre igérte a katalizátor nélküli autót ez valószinüleg hamarabb eljön mint a hidrogénes.
Előzmény: SzaboZE (345)
SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 345
Mint láthattad a katalizátoros értékek kb fele nagyságrendűek a tiedhez képest! Nekem nem bassza a csőröm, de a katalizátort nem véletlenül találták ki. Ha majd ott tart a technika, hogy nem kell... De még nem tartunk ott. Mire ott tartunk már lesz hidrogénes autó amivel 0 az emisszió. Tudom ma is van, de még vagy 10-20 év mire kiforr a technológia.

SzaboZE

LADA Creative Commons License 2001.07.27 0 0 344
én ilyet nem irtam, te irtad hogy egy katalizátoros autó nem bocsát ki annyi szennyet mint a lada erre mondtam én hogy a szoban forgo lada katalizátoros szinten belül mozog. én ezt tényként irtam le, persze ez sokaknak bassza a csörét.
Előzmény: SzaboZE (342)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.27 0 0 343
Peugeot 205, 1.6 GTI: vegyesen 7.5-8.5 l/100 Km, nem túl nehéz jobb lábbal.

Z.

SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 342
LADA: a téma ott indult, hogy bizonygattad mennyivel jobb a Lada mint egy katalizatoros autó.
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.27 0 0 341
Sziasztok!

Most írok ide elöször. Nekem most egy Opel Kadett 1.8 GSI-m van, ami ha nagyon kímélem országúton 7,5 (!) litert fogyaszt, de városban nagy melegben és a magas fordulatszám miatt volt már, hogy 15-öt fogyasztott. Vagy nagyon leterhelve 150-160 al szintén ennyit fogyasztott.
Fateromnak egy 114 LE-s 1.6-os 16V-s Roverje van, de ha 8 liter környékére megy a fogyasztás, az már rossz.
Most akarom lecserélni az autóm egy újra. Az eredeti terv egy Fiat Seicento Sporting volt pontosan a fogyasztása miatt, de olvastam egy tesztet a Totalcaron, ahol azt írták, hogy a teszt alatt (igaz klímával és max terheléssel) 14 litert hoztak ki a kocsiból. Amikor ezt olvastam nagyon nagyon elgondolkoztam, ugyanis most pont a fogyasztás miatt cserélem le a kocsimat. A kereskedésben azt mondták 4,5 körül fogyaszt, a gyári adatok szerint 5,5-7,5. Nyilván a kereskedés is túloz és a gyári adat is. Node ha az a kocsi 1,1-es motorral képes megenni 14 litert akkor az már régen rosz. Még az én kocsimból is nehéz kihozni annyit, pedig abban kétszer akkora motor és kétszer annyi lóerö van... Érdekes...

Shadoan

LADA Creative Commons License 2001.07.27 0 0 340
és hány autónak nem jó a féke meg stb. és közüllük hány nyugati 1X éves "csoda", nem csak a keleti autó tulajok ezek. és ha átgondolod hogy ezeknek az embereknek miért van még öreg keleti autójuk akkor rájösz azért mert nincs pénze egy ujra, igy arra sem nagyon van pénze hogy használja illetve különböző vizsgákat vegyen rá.

persze kivételek mindig vannak, de nem ez a nagy átlag.

Előzmény: SzaboZE (339)
SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 339
Meg fogsz lepődni mennyi de mennyi autós nem vesz zöldkártyát fals adatokkal. Ez csak az öreg keleti autóknál divat. Az én 16 éves Mazdámmal mindig rendesen zöldkártyázok.
LADA Creative Commons License 2001.07.27 0 0 338
de ha abba gondolsz bele hogy katalizátor nélkül bocsát ki ekkora nagyságrendű szennyezőanyagot, akkor szerintem nem olyan magas. hozzáteszem ennek a kocsinak nem kell megvenni a zöldkártyáját, pedig 9 éves, közel 200 ezer rendelkezik.
Előzmény: SzaboZE (337)
SzaboZE Creative Commons License 2001.07.27 0 0 337
Azt hiszem akkor már nem kell válaszolnom... :)

SzaboZE

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.26 0 0 336
Jogos. De attól még jobban szennyezi a környezetet.
Én amúgy imádom a Ladákat, a családban is van egy. Az még röppsúlyos elôgyújtás szabályzós 1200. Na azt nem igazán lehet már beállítani a zöldkártyához. Ha átmegy akor annyira el van állítva, hogy alig bír az Öregem elindulni vele.

Amúgy nem is igazán választ írtam, hanem csak egy hozzászólást. Így sajna nem jött jól ki.

Előzmény: LADA (335)
LADA Creative Commons License 2001.07.26 0 0 335
van katalizátor és van szabályzott katalizátor a kettő között van némi különbség, még szbvány szerint is.
Előzmény: Törölt nick (334)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.26 0 0 334
Csak hogy teljes legyen a kép:
Ford Focus 2.0 16V "bejáratás" alatt:
vegyes: 9 lityi
alapjárati CO: 0,01
CH: 69
Max 60% CO: 0,07
CH: 52
Ja igen 131 LE/178Nm
Előzmény: igazi hős (333)
igazi hős Creative Commons License 2001.07.26 0 0 333
Egy katalizátoros átlagautó adatai:
alapjárat: co 0,02
HC 76
fordulaton: co 0,04
HC 82
Azért van némi különbség :-(
Előzmény: LADA (330)
LADA Creative Commons License 2001.07.26 0 0 332
hozzáteszem hogy jónéhány autógyártó foglalkozik a katalizátor kérdésével, hogy hogy lehetne kihagyni. ez néhány éven belül müködni is fog.- hiszen ez egy szükséges rossz.
Előzmény: LADA (330)
TudatLan Creative Commons License 2001.07.26 0 0 331
ALFA 155 1.8TS
Min:~7.5 l/100km hosszú vidéki út vidáman 80-90nel gurulva
Max: 13.2! ez autópályán volt 200as temponál
Átlagban 9 körül lehet vele autózni.
LADA Creative Commons License 2001.07.26 0 0 330
ha te ugy gondolod vagy tudod, hogy a lada az euro szabványok egyikét sem tudja teljesíteni akkor nézz utána egy kicsit jobban, mert némelyik euro szabványnak megfelel. (euro 2 - persze ez nem a legujabb de maga a konstrukció sem mai - ezt még a kockák is tudják)

a katalizátor nélküli 21043 zöldkártya adatai a következők:
alapjárat: co 0,31
HC 227
fordulaton: co 0,18
HC 127

a katalizátor követelmény szintje a következő:
co: 1,00
HC: 400

ezeket az adatokat akár honnan vizsgálva az előirt szint alat vannak.

ha nem hiszed akkor megadom a cimet hogy hol tudod leellenőrizni.

Előzmény: SzaboZE (329)
SzaboZE Creative Commons License 2001.07.26 0 0 329
LADA: Akkor azt mondom, hogy nem tudja. Az euro szabványok egyikét sem teljesíti. Lehet hogy a LADA gyári beállításaihoz képest jó, de egy euro szabványhoz nudli.

SzaboZE

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!