Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2018.03.03 0 1 216540

Hmmm....  Ha hosszabb útra is hajlandó akkor Csöriéket tudom ajánlani Várpalotán. Róluk még senkitől sem hallottam rosszat.  http://www.csorgoauto.hu/

Másodlagosan javasolható Budapesten az Alfa Szamosi vagy Zsámbékon az Alfa Kontakt.   

 

És van az az út amikor elviszed a megszokott szerelődhöz, a felsorolt problémák nem igényelnek különösebb célszerszámokat. Megtehetjük, hogy személyesen konzultálunk egy hasonló csak kicsivel öregebb felett, akkor meg tudom mutatni is a dolgokat de pár szóban le is írom alant:

 

- km ora ugral es kb a fele sebbeseget jelzi  <- Elektromos a cucc, általában a váltóban levő jeladó megy kakukkra, viszonylag gyorsan cserélhető ha az embernek 5 helyen hajlik a keze. Mintha lehetne még kapni a jeladót. Másik lehetőség ha maga a műszerfali panel halt be de az a ritkább.

- ablaktorlo vegallaban megakad es csak nehezen megy alaphelyzetbe <- sajnos szétkopott a mechanika, új nincs de talán Marklar-nak lesz eladó.  (Marklar Tie itt a topikon)

-  jobb oldali elektromos tukorallitas nem megy  <- 98%-ot adok rá hogy az ajtóátvezető kábel van megtörve. De nem a jobb oldalon hanem a bal ajtóban ahol a kapcsolótól jön. :)

(- vmi kattog a muszerfal mogott, neha gyakrabban neha egy idore abbahagyja, de ez annyira nem zavaro, mert funkcionalisan nem zavar semmit)  <- valamelyik klímaállító motor lesz az

 

problemak, amihez nem feltetlen alfa szerelo kell, de szinten megoldando

- vizhuto folyik  <-  ha a múanyag és a fém találkozásánál akkor sajnos cserés lesz. Próbáltunk többfélét többen ragasztani de semmi sem fogta meg

- toronycsapagy valszin kuka, mert kattog kormanytekereskor <-  nem drága, de én azt javaslom cseréljétek egyben a toronyszilentet is. Figyelni kell a szilenten a formára mert 3 féle van belőle amelyek majdnem ugyanúgy néznek ki.

(- vmi sir uresben es elindulas utan egy ideig motorfordulattal aranyosan - en nyelestengelycsapagyra, vagy kinyomora tippelek)  <- nagyfiú vagy ki fogod tudni deríteni hogy valóban a váltó környékén van-e a bibi de lehet a másik végén is a motornak, ellég sok görgő meg szíj van arrafelé.  Ha le kell venni a váltót az nagy szopás.

 

(abszolut nem alfa specifikus: le kene tüszenteni a hatso iveket :-D )  <-  előtte nézz alá.  A doblemezből is hiányozni fog egy tízcentis csík, a többi félig el lesz rohadva.

 

 

(nem ingyen kell, nem olcson probalkozas kell, hanem vallalhato aron megoldas)

Azt tudnod kell, hogy vállalható ár ehhez a kocsihoz már nem létezik, amit leírtál azok javítása a kocsi értékének 50-100%-a  (

 

Előzmény: no_holy_shit (216539)
no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.03 0 0 216539

ismerosomnek lenni egy alfa 155 2.5 v6 1994 es lenni nemi baj. kene vki orvosolni BP es vonzaskorzet...

 

tudsz/tudtok vkit ajanlani?

 

problema lenni kovetkezo;

- km ora ugral es kb a fele sebbeseget jelzi

- ablaktorlo vegallaban megakad es csak nehezen megy alaphelyzetbe

-  jobb oldali elektromos tukorallitas nem megy

(- vmi kattog a muszerfal mogott, neha gyakrabban neha egy idore abbahagyja, de ez annyira nem zavaro, mert funkcionalisan nem zavar semmit)

 

problemak, amihez nem feltetlen alfa szerelo kell, de szinten megoldando

- vizhuto folyik

- toronycsapagy valszin kuka, mert kattog kormanytekereskor

(- vmi sir uresben es elindulas utan egy ideig motorfordulattal aranyosan - en nyelestengelycsapagyra, vagy kinyomora tippelek)

 

(abszolut nem alfa specifikus: le kene tüszenteni a hatso iveket :-D )

 

(nem ingyen kell, nem olcson probalkozas kell, hanem vallalhato aron megoldas)

 

elore is koszonom :-)

 

 

Előzmény: Paco155 (216529)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.03.01 0 0 216538
Előzmény: nikita53 (216537)
nikita53 Creative Commons License 2018.02.27 0 0 216537

Ez eléggé rosszul hangzik így elsőre. Persze,hogy használni szeretném . Csupán arra gondoltam,hogy egy esztétikusabb gomb jobban nézne ki. Ezért szeretném levenni,hogy egy másik kerüljön utódnak föl. Gondolom valahogy csak lelehet venni sérülés nélkül. Nem szeretnék valamilyen komoly kárt tenni ott. Gondolom,hogy semmi elektronika nincs a gombban?Csupán esztétika szempontjából van ott. Volt aki azt mondta,hogy csavarni kell mint egy anyát ez nem jött be. Van a tetején egy fém zárókupak na ezt még nem basztattam mert nem tudom mire számítsak. Nos ezért érdekelne egy jól kivitelezhető károsodás nélküli megoldás. Nem olyanra gondoltam,hogy késsel levágom meg hasonló társai.

Előzmény: Russell Coutts (216536)
Russell Coutts Creative Commons License 2018.02.27 0 0 216536

Elég sok módot ismerek, csak utána kell egy újat is venni, ha újra össze akarod rakni :P

Előzmény: nikita53 (216533)
Russell Coutts Creative Commons License 2018.02.27 0 0 216535

Szerintem itt nem sokan tulajdonolnak/használnak Giulietta-t, max 159-et, vagy régebbieket.

Szerintem több sikerrel jársz ezzel a kérdéssel az alfa more oldalon. Ott szerintem tömegével találsz tulajokat is.

Előzmény: [fidelio] coj (216532)
downer Creative Commons License 2018.02.26 0 0 216534

Ott mellette a gumicsövön az a műanyag kábelkötegelő se épp gyári tartozék. :)

Ilyen megnyomódott hővédő lemez meg törött tartó fül az sérülésnyom, mi más lenne...?

Előzmény: [fidelio] coj (216532)
nikita53 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 216533

A 156 selespeed sebesség választóról,hogyan lehet levenni a gombot? köszi 

[fidelio] coj Creative Commons License 2018.02.24 0 0 216532

Bocsának, a képfeltöltést elrontottam


[fidelio] coj Creative Commons License 2018.02.24 0 0 216531

Sziasztok!

 

Megnéztem néhány 2010-es 1.4-es Giuliettát és az egyik jelölt motorja alatt találtam a képten látható gyűrött elemet. Szerintetek mi lehet az? Valószinűsithető, hogy balesetben sérült? Nekem igy elég deal-breakernek tűnik, pláne hogy a jelenlegi tulaj nem tudja mi az és hogy került oda.

Sajnálnám mert amúgy rendben lévőnek tűnt az autó.

 

Köszönöm a segitséget!

 

 

Rudó Creative Commons License 2018.02.13 0 0 216530

Köszi, megoldottam.

Előzmény: Rudó (216525)
Paco155 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 216529

Bármit.

 

 

Le kell venni a váltót, és megnézni, hogy mit.

Lehet hogy a kuplungtárcsa nincs  a helyén, lehet hogy a kinyomócsapágy, lehet hogy a lengővilla, lehet hogy fordítva van felrakva a kinyomócsapács, lehet hogy minden jól van, de nem megfelelő méret..... ezeket én innen hogyan állapítsam meg?

Az biztos, hogy ez így szarul van összerakva ahogy az előbb is említettem.  Szedd le a váltót. Ülj le elé és próbáld meg megérteni, hogy hogyan működik, mi mibe kapaszkodik bele, mi mit nyom, mit húz, és mi hol támaszkodik fel. Miután már érted a működösét nem fogod elrontani. Ha szétszedve akadás nélkül tudod működtetni akkor a helyén is úgy fog. Ha viszont nem érted meg akkor ne rakd össze hanem kérd egy szerelő segítségét.  Nem online. Helyben.

Előzmény: AtomAnti81 (216528)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 216528

Hello, ezt hogy érted? Mit ronthattam el?

Előzmény: Paco155 (216527)
Paco155 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 216527

Szarul lett összerakva.

Előzmény: AtomAnti81 (216526)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 216526

Üdv Nektek.

Ismételten segítséget szeretnék kérni Tőletek. Régebben írtam, hogy motort cserés lett a kis GTV-m "1995"... Már belekerült a jó motor és minden kopóalkatrészt igyekszem közben kicserélni. Többek közt új kuplung is került az autóba és tegnap a légtelenítés után igen furcsa hangokkal örvendeztetett meg ... a motor a helyén van már de még nincsen bekötve rajta semmi, még nem jár. Belinkelném a videót hátha valaki sejti mi lehet a hiba, mit tegyek, most még könnyen kijön a váltó, ha muszáj kivenni. 
Előre is köszönöm a segítséget, szép napot.

Krisztián

https://www.youtube.com/watch?v=1_xAspoScus

Rudó Creative Commons License 2018.02.09 0 0 216525

166 2,4jtd-n le kell cserélnem a temosztátot (nyilván házastól) mert nyitva maradt és így gyengusz a fűtés. Lassan megy fel és csak 70 fokig.

A kérdésem az, hogy van-e  valami buktató a feltöltésnél, kell valahol légteleníteni? Köszi

a Bloom Creative Commons License 2018.01.31 0 0 216524

Motorhoz kell venni, nem csomagtartóhoz.

Előzmény: Törölt nick (216522)
Piritu Creative Commons License 2018.01.31 0 0 216523

A hsz-ed alatti linken cikkszám alapján nincs megkülönböztetve a sedan és az SW.

Előzmény: Törölt nick (216522)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.31 -1 0 216522

Üdv mindenkinek! 

 

Azon kérdésem lenne, hogy Alfa Romeo 156 sw és sedan alatt a hátsó kipufogó dob ugyan az-e? Ezt azért kérdezem, mert sport hátsó dobot szeretnék rá rakni, de ami van hozzá típus specifikus az állítólag sedan alá való és nem jó sw alá. 

Paco155 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 216521
Előzmény: AtomAnti81 (216520)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 216520

Jó reggelt :)

Olyan kérdésem volna, hogy van egy csapágy az áthajtótengelyen ami a motortartóbakban van a generátor, szervószivattyú alatt, GTV 1995 AR16201. Annak a csapágynak a számára volna szükségem mert sajnos olyan szinten van szétmenve, hogy gyakorlatilag semmit sem látok rajta... :(

Előre is hálás köszönetem :)

conmorientes Creative Commons License 2018.01.29 0 0 216519

Eladó egy OT-ra felkészített Alfa 90 2.0V6

 

További infó itt:

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/90/alfa_romeo_90_2.0_v6-12518988

 

AtomAnti81 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 216518

Előzmény: AtomAnti81 (216517)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.01.27 0 0 216517

Sziasztok :)

Ilyen autóra ugyan ilyen felnit keresnék :)

Rudó Creative Commons License 2018.01.24 0 0 216516

Egyèbkènt van itt valakinek breràja ill ismeri valaki?

Mèg nem ültünk benne ès lènyeges kèrdès, hogy elfèr-e hàtul a gyerekülès meg benne a 4 èves 108cm-es gyerek.

Èn 177 vagyok, nem vagyok kövèr ès nem fekve vezetek.

Előzmény: Rudó (216515)
Rudó Creative Commons License 2018.01.24 0 0 216515

Erõsen foglalkoztat minket Alfa Brera 2,4jtdm beszerzèse ezèrt eladósorba kerül a 166.

Szóval ha valakit èrdekel keressen.

Az autóról:

2002-es 2,4 jtd gyàrilag 150le de Rigotech segítsègèvel 180 körül teljesít,17-alufelniken nyàrigumi gyàri 16-on tèli, vajbőr belső, folyamatosan szervizelt, mindene működik. Sok ève a tulajdonunkban.

Àràt mèg èn sem tudom, nem nyerèszkedni/meggazdagodni akarok, elsődleges szempont, hogy jó helyre kerüljön, ha ilyen nem lesz akkor leadom a rendszàmot ès felbakolom nagyapàmèk garàzsàban, "tesóknak" öccàzè biztos nem adom oda, hogy krumplit vigyenek a hàtsó ülèsen, mèg a gyerek is csak cipőtisztítàs utàn szàllhat be..

rudo77kukacfreemailponthu

tintacska Creative Commons License 2018.01.15 0 0 216514

Nem Alfa,de talán segíthet.

Nekem egy Thesis van.Sajnos át kellett kábeleznem a csatlakozótól a senzorokig.Vékony a kábel,elöregedett bevonat a kábelen,illetve a rézkábel.

Nekem,úgy hogy magamnak csináltam egy fél napot vett igénybe,lökös levétellel együtt.

Előzmény: EulaD2 (216512)
Paco155 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 216513

Közzététel: 2014 január.

 

Szerintem írj neki kommentet, hogy mi volt a probléma, és hogyan oldotta meg. Valószínűleg nem járt 4 évig ezzel a hibával.

Előzmény: EulaD2 (216512)
EulaD2 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 216512

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, van egy Alfa Romeo GT-m, és a tolatóradar dettó ugyanezt csinálja, mint itt a youtube videóban a srácnak:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Mo87qj-DFoM

 

Szerintetek mi lehet a baja? Szenzorra gyanakszom, a két szélső jól hozzáférhető, megpróbáltam kicserélni, de semmi változás, a középsőkhöz viszont ahogy néztem a lökhárítót is le kell vegyem. Lehet ezt valahogy diagnosztizálni bontás előtt? Illetve ha lehúzom mondjuk a rosszat, akkor megmarad a hiba vagy nem érzékel semmit? Válaszotokat előre is köszönöm!!! 

Piritu Creative Commons License 2018.01.10 0 0 216511

A peremezést szét kell feszíteni, akkor kinyitható a bilincs és kivehető a gumi. Összerakás előtt a kiálló részt le kell reszelni. A csavar majd összeszorítja.

Előzmény: Transitász (216510)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!