Keresés

Részletes keresés

pego123 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170445

Nekem van egy Salomon övtáskám, ami fél literes kulacsot tart, illetve van egy hátitáskám is, amibe vizes palackot tudok tenni.

A háti az elég kényelmes, de rövidebb távon felesleges. Az övtáska inkább sétára jó.

Ezzel tegnap futottam, kipróbálás céljából, eddig bevált.

Előzmény: Tompus999 (170441)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170444
Előzmény: Mr Long (170442)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170443

meg, persze. nekem 8 perc...

Előzmény: Mr Long (170442)
Mr Long Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170442

Ha mesz Deka fele ezt megnezned? Nekem maceras eljutni a lakastol a a boltba. :(

http://www.decathlon.co.uk/extend-0-10l-backpack-black-id_8300703.html

Gondolkozom rajta, eleg lenne szerintem nekem turazni, meg majd ha egyszer kepes leszek a terepen futni, akkoris jol jonne. 

Előzmény: Tompus999 (170441)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170441

én még nagyon gondolkozom hogy ezt az övvariációt vegyem-e vagy egy decathlonos ivózsákot. hosszabb terepfutásokra készülök még nem teljesen döntöttem a dologban, mindkettőnek látok előnyét. 

Előzmény: pego123 (170440)
pego123 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170440

Üdv mindenkinek!

Ajánlásodra el is mentem tegnap a boltba, sajna már csak XL-es volt, de vettem külön összeállítható szettet: öv, kulacs tartóval és egy kis erszény. Persze így már majd' 2x annyiba került, de megérte, mert most azt viszek magammal, amit akarok: ha csak az erszény kell, akkor azt, ha egy flakon, akkor azt, stb. Szóval köszönöm!

Ezennel én is csatlakoznék a közösséghez, bár azt nem ígérem, hogy napi szinten aktív leszek itt... :-)

 

Eddig sok hasznos infót olvastam, biztos továbbra is így lesz!

Mindenkinek szép napot!

Előzmény: rrroka (170439)
rrroka Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170439

pont ugyanez volt az asics övvel, amitől óvok mindenkit. lifegett, csapkodott, megőrjített. nem hiszem el, hogy az asicsnél egy nyomorlut ember sem volt, aki felvette és kocogott benne 100 métert. Ez a run&move ez a tuti.

Előzmény: shrimpland.hu (170438)
shrimpland.hu Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170438

Én 1,5 éve kaptam egy Nike kulacsövet, de úgy ütődik, dobálódik, hogy jelen állapotában használhatatlan. Hozzá kell varrni a kulacstartó részét az övhöz "telibe" mert azért lifeg-lobog mivel csak egy füllel van ráfogatva. Az mondjuk megérne egy misét, hogy egy ilyen cég, hogy adhat ki ilyet amikor nem lenne túl nehéz jobban (jól) megcsinálni...

Előzmény: Tompus999 (170414)
viktor a takarító Creative Commons License 2015.04.29 0 1 170437

És hozzá kell tenni, hogy nem csak résztávok és más önsanyargató módszerek léteznek, mivel pl. a dombfutások, hegyi futások már egészen kis domboknál, hegyeknél olyan változatosságot, élményt jelentenek, ami ismétlésre ösztönöz :-))

 

Hétfőn csak a biai Katalin hegyre futottam fel, nagyrészt úton. Vissza fogok menni, mert onnan lenézni egészen gyönyörű volt. Aztán hazafelé átfutok a Viadukton (ezt elég rendszeresen), de ezt sem lehet megunni. Vagy felfutni a Kutya hegyre a 3 odavezető úton. Kivált, mikor már naplemente közeleg. (utána persze sietve haza, mert sötétben egyébként sem szerencsés ilyen futni, na meg a kutyák is...)

 

És néhány ilyen kis dombfutás nagyon sokat tud lendíteni az eredményeken is. 

Előzmény: emillesz (170435)
Mr Long Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170436

Ha valakit erdekel milyen keresztulfutni Ausztralian.

https://jamesbrooman.wordpress.com/

emillesz Creative Commons License 2015.04.29 0 0 170435

Az mindig attól függ, hogy mit akar, szeretne az ember elérni a futással..
Ha valaki csak szépen lassan, komótosan szeret futogatni nem teljesítmény orientált annak elég a lassú, hosszú futás. Teljesen mindegy az iram lassúsága az így nagyon helyén való és ez is dicséretes.

Viszont ha többet szeretnél tenni ennél, nagyobb kihívást szeretnél, pl. a tested szeretnéd egy kicsit nagyobb feladat elé állítani, az életviteled egy kicsit sportosabbá varázsolni, vagy gyorsabb mezönytartományban szeretnéd magad feltornázni, akkor érdemes egy kicsit az edzéseidet is struktuálisan átdolgozni, felturbózni.
Nagy lendületet tud adni egy ilyen elhatározás a páciensnek leginkább akkor ha tett is követi azt. Jelentösen meg tudja növelni az edzések izgalmát.
Hamar rájössz, hogy te is tudod azt amit sokan mások, te is ott lehetsz abban mezönyben amit ma még csodálsz.

Előzmény: Pinyo (170433)
Bozótkutya Creative Commons License 2015.04.28 0 0 170434

na igen...

 

 

Előzmény: rrroka (170432)
Pinyo Creative Commons License 2015.04.28 0 0 170433

Ahogy a strava-n elnézegetem a félmaraton/maraton/ultra mezőny edzéseit, nem lehet megélni csak hosszú és alap állóképességi tartományos futásokból. Olyanokat durvulnak néha, hogy még belegondolni is rossz (4x2k majd 4x1k meg ilyenek).

rrroka Creative Commons License 2015.04.28 0 0 170432

á, ennek ami amatőr szintünkön nincs jelentősége. nem az izmok cipelésével szokott problémánk lenni. :)

Előzmény: budai10 (170430)
Alg Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170431

Hali!

 

Nincs valakinek elfekvőben eladó Garmin szövet öve? Az enyémnek kibomlott az alsó pereme, és elkezdett dörzsölni :(

budai10 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170430

Úgy értettem,hogy nézz meg egy rövid vagy középtávfutót mi izom van rajtuk és nézz meg egy hosszútávfutót milyen (girnyó) nem véletlen,hogy nem cipel annyi izmot.

Előzmény: rrroka (170428)
rrroka Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170429

ja, márminthogy úgy értetted, hogy egyszerre egy edzésen gyorsan is meg hosszút is? :)

Előzmény: budai10 (170426)
rrroka Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170428

Attól függ hogyan definiáljuk ezeket. :) Én tudok futni 21,5 perces 5 kirit, az szerintem gyors, meg tudok terepen 50+ km-t, az meg hosszú. :)

Előzmény: budai10 (170426)
Mr Long Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170427

Eloszor elerem a mennyiseget, majd utana dolgozok a minosegen.

Előzmény: budai10 (170426)
budai10 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170426

Egy idő után érdemes a magas intenzitású edzéseket is beiktatni nem csak a nagyobb távolságokra menni.

Azt nem lehet hogy valaki gyors is legyen meg nagy távokat is  fusson.

Előzmény: Mr Long (170425)
Mr Long Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170425

En ezert kapcsoltam ki a kijelzeset :D Tudom, hogy ioszonyat lassu vagyok, nem kell, hogy meg az orrom ala is dorzsolje :DDD

Előzmény: rrroka (170424)
rrroka Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170424

A pulzusmérés 100x hasznosabb, mint a GPS, ha valaki költséghatékony szeretne lenni, akkor szerintem mérje távot GPS-el vagy futoterkep.hu -n, és vegyen egy normális, részidőt is tudó pulzusmérőt. Így tudja a távot, tempót, és a hozzá tartozó pulzust. Semmi gyakorlati haszna nincsen annak, hogy futás közben tudjuk milyen tempóban futunk, ráadásula GPS tök pontatlan ilyen szempontból, szerintem simán eltér +-10mp-el. Egy dologra jó a tempó+puzlusszám menet közben, hogy már futás közben felidegesítse magát az ember, ha éppen nem megy az elvárt sebesség adott zpulzuszónában vmi miatt. :)

Előzmény: Tompus999 (170423)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170423
Előzmény: keyol (170401)
budai10 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170422

GPS órát nem veszel 30E még használtan sem.

Ha olyan telefonod van ami tudja a ANT+ vagy Bluetooth 4.0 akkor a Dekatlonban vehetsz 10E pulzusmérő mellkaspántot a telefonodhoz.

Előzmény: keyol (170401)
Jozsef Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170421

Ismertem régebbről,  az a probléma vele, hogy nem kezeli, hogy a kút működik-e vagy nem. Pl. a margitszigeti kutak többsége az év jó részében el van zárva, mostanában szokták megnyitni őket kb. október végéig.

 

Előzmény: rrroka (170418)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170420

Köszi, ez nagyon hasznos, most látom, hogy arra is volt, ahol futottam :-)

Előzmény: rrroka (170418)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170419

OKé, tegnap is elfutottam a kedvenc kis kocsmám mellett a Dunaparton, és még gondoltam is rá, hogy milyen jó lenne megállni, mint régen amikor a gyerekekkel bringáztam arra és mindig kaptak valamit, amíg én egy sört, de én futás közben nem szeretek megállni. Illetve csak terepen szoktam a nagyobb kaptatókon.

Előzmény: Jozsef (170417)
rrroka Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170418

illetve még a pénznél is egyszerűbb a http://www.kozkutak.hu/ :)

Előzmény: Jozsef (170417)
Jozsef Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170417

A víz szempontjából edzésre a legegyszerűbb megoldás a pénz. Hacsak nem a világvégén futsz, belátható távolságon belül mindenütt van kisbolt, kocsma vagy temető.

Ha azonban speciális frissítőt akarsz, pl izoital, akkor érdemes kulcsövbe beruházni.

Maratonon és hosszabb edzéseken ilyet övet használok: http://sportbutik.webshop.co.hu/index.php?Oldal=adatlap&Id=termek_370_128789.1.jpg

Előnye, hogy egyszerűen megoldott az adagolás, 4 kb. 1,75dl kulacsot tartalmaz, nem kell gondolkodni: egy frissítés - egy adag.  A két külső zsebébe szoktam rakni a gélt. Van rajta még két cipzáros zseb is: pénz, kulcs, papírzsepi, kisebb telefon mind belefér.

Előzmény: Tompus999 (170412)
Tompus999 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 170416

Oké, köszi!

Előzmény: rrroka (170415)