Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

oooo328 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 221318

Urak!

 

Vmi e30 talalkozo szervezesen szokott itt vki dolgozni az utobbi idoben? Nem lesz ugyse olyan mint 15eve, de gondolom most is lehetne eszmet cserelni es cruisolni.

 

Q

oooo328 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 221317

semmi, az egyreszes ujabb es jobb. vegig plussos mint egy e36. szoval azt kell feltenni

Előzmény: cezet_IS (221303)
diessel Creative Commons License 2017.06.10 0 0 221316

nahát igyekszik az ember (: 

Előzmény: petrolhead (221313)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.10 0 0 221315

:D

Előzmény: NoFeArnolD (221314)
NoFeArnolD Creative Commons License 2017.06.09 0 2 221314

Igazabol ha viszel ki akksit meg a autohifit + egy képet a hianypotlas kozel 100%, tekintve a magas üzemóra számot amit szokott kapni az auto találkozók alkalmával az oda-haza úton kivül :)

Előzmény: petrolhead (221310)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.09 0 0 221313

meg is olted... nem tartozik a foprofilba :)
valoban nem vagyok messze, de azert a kemping bejaratig elvisz vmi jarmu, :) ugy ertettem BMW nem lesz.

hornyaz: jaja! neked legyen igazad ;) ki is van allitva a foteren, egy takaros E46.

Előzmény: diessel (221311)
hornyaz Creative Commons License 2017.06.09 0 0 221312

Ha megnyered a fődíjat, akkor nem gyalog fogsz hazamenni!

Előzmény: petrolhead (221310)
diessel Creative Commons License 2017.06.08 0 0 221311

Már azthittem hogy megöltem topicot a kérdésemmel :D

 ha gyalog akkor közel lakhatsz .... :D 

Előzmény: petrolhead (221310)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.08 0 0 221310

alap :) az idei abban lesz kulonleges, hogy gyalog leszek :D

Előzmény: diessel (221308)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.08 0 0 221309

nem igazan van. :( opelnal, renaultnal van olyan, amit talan ra lehet tenni, az agymeret kerdeses, de az konnyen orvosolhato. viszont mindenhol oriasi ET-k vannak, szoval nyomtavszelesito nelkul nem fog menni. en 16-ost keresek, ugyanez a helyzet...

Előzmény: ger86 (221304)
diessel Creative Commons License 2017.06.05 0 0 221308

Sziasztok

valaki jön innen soltvadkertre?

diessel Creative Commons License 2017.06.05 0 0 221307

Ég és föld egy csere után :)

Előzmény: hornyaz (221306)
hornyaz Creative Commons License 2017.06.05 0 1 221306

Végül is Kamoka lett, 12,7-et mértem tolómérővel. ABE betéteket raktunk rá. Már nem nézek márkát. (Egyszer leírtam miért.) Szépen lassít, most már nem rázza ki a kezemből a kormányt. Most gyűjtök a hátsókra... de átment most műszakin.

Előzmény: diessel (221282)
rrt062 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 221305

Engem is érdekelne a dolog. És persze az ár sem mindegy, az egyrészes olcsóbb, mint a kétrészesnél. Nem egy olcsó történet, az biztos.

Előzmény: cezet_IS (221303)
ger86 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 221304

Sziasztok!
Tudtok olyan 15"-os acélfelnit, ami jól néz ki E30 alatt? Pl. Más gyártótól ET20 körül? Gyári 4X100-ast. 
Köszi!

cezet_IS Creative Commons License 2017.06.02 0 0 221303

Van valakinek kézzelfogható infója arról, hogy mi a különbség a kétrészes és az egyrészes tetőablak tömítés között?

Realoem nem segít, mindkét verziót hozza a kocsihoz.

Jelenleg kétrészes van, hol máshol megindulva, mint a toldásnál. Ugyanezt látom mindenkinél.

Ezért is, meg az ár miatt is inkább az egyrészesre szavaznék, de ilyet élőben még nem láttam.

Kompatibilisek egymással?

Az újat rögzíteni csak a peremre való felnyomással kell, mint minden ilyen hasonlót, vagy ragasztani is, mivel itt felfelé néz a vágat, meg ugye közvetlenül vizet is kap...

cezet_IS Creative Commons License 2017.06.02 0 0 221302

Nézd meg a gyertyákat! Nekem az volt a jelenség (szintén M42), hogy 4000 környékén egy pillanatra megtorpant, picit dadogott, aztán megindult, ahogy kell. Csak nagy gázzal való gyorsításnál csinálta, ami pl. előzésnél nem volt kellemes, ha kis gázzal forgattam el idáig (persze csak próbaképp :D), akkor átlépett rajta, nem volt torpanás. Négy új gyertya és hiba volt-nincs, az alapjárat is szebb lett. Pedig nem voltak túl régi gyertyák, de a hézagok már kicsit nagyok voltak. Az újak meg már kéznél voltak, így nem szarakodtam a hézagállítással.

Előzmény: JORGEE (221300)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.01 0 1 221301

"Ha megy a klima"

erzed a maganyt, mi?

Előzmény: e30nick (221299)
JORGEE Creative Commons License 2017.06.01 0 0 221300

Nekem az m42 mindig ilyen volt, új termosztáttal, vízpumpával, és viszkóval.

 

Nekem is lenne kérdésem. M42 melegen alapjáratnál valamelyik henger el kezd kihagyni de gázadáskor 2500 fordulat felett megszűnik, húz rendesen. Addig míg ezt el nem éri durrog is. Minden cső, okés nincs fals sehol. Gyújtkábelek is újak. Szóval wtf?

Előzmény: e30nick (221299)
e30nick Creative Commons License 2017.05.30 0 0 221299

Az mennyire tekintheto normalis mukodesnek, hogy a vizhofok all kozepen, mint a covek, de ha megallok, akkor elindul felfele, majd a 3/4 vonas elott kb egy mutatonyival a viszko elkezd huzni, mint a barom es kb 20 masodperc alatt visszahul megint kozepallasig? Szoval keson kapcsol a viszko. Ha megy a klima (tolja az elekromos venti a szelet) akkor meg se moccan a mutato.

ohne lader Creative Commons License 2017.05.29 0 0 221298

Nem kellet semmi. Tényleg nagyon egyszerű volt, embert felhív, elmondja milyen dokumentum kell, autó legyen megfelelő műszaki állapotban és megjöttünk.

Előzmény: rrt062 (221295)
petrolhead Creative Commons License 2017.05.29 0 1 221297

meglepoen egyszerunek tunik a tipusazonos motor papirozasa, hasonlokat hallok, mint amit ohne lader is irt. mar amennyiben olyan hivatalnokot sikerul kifogni, mert szerintem az sokkal jobban szamit (ahogy sok mas helyzetben is), mint az, hogy valojaban tarcsafeked van vagy dob az auto alatt...

Előzmény: rrt062 (221296)
rrt062 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 221296

Bocsi, ha valaki az én leírásom alapján vág bele, és nem néz utána a dolgoknak, az magára vessen.

A plug&play-t nem az egész átépítési folyamatra értettem, csak a motor részre (vagyis a bakok és a váltó maradt) igaz, hogy  nem fogalmaztam pontosan. Az, hogy egy erősebb motort le kell követni a hajtáslánccal, hűtéssel, fékekkel, az egyértelműnek kell lenni egy olyan embernek, aki ebbe belevág.

Előzmény: petrolhead (221293)
rrt062 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 221295

Szia lader,

A motorról nem kellett beépítési nyilatkozat (vagy szakszervíz számla) ?

Most ezen görcsölök, mert az nekem nincs....

Üdv, gábor

Előzmény: ohne lader (221294)
ohne lader Creative Commons License 2017.05.29 0 0 221294

Igen, M20-as az új szív. A határozatban annyit írtak, hogy a motorvezérlő, kipufogó meg még valami cseréje is szükséges. Szerintem van egy sablon szöveg azt vágták be. Egyértelmű, hogy ezeket ki kell cserélni. Futómű, fék az már korábban 25-ös volt, de ezt konkrétan nem nézték, szerintem hátul dobfékkel is átment volna...A motorról egy adásvételi kellett csak. az semmiség. Mindennel együtt nem egészen 50e volt, ez már vizsgával együtt.

Előzmény: Tzl (221289)
petrolhead Creative Commons License 2017.05.29 0 0 221293

ertem. akkor megsem egeszen plug&play :) az is szerencses eset, hogy az M-Tech mar gyarilag benne volt.

csak mert ha a leirasod alapjan olyan vag bele az ugymenetbe, akinek alap 16i-je van,  azt erheti kellemetlen meglepetes.

Előzmény: rrt062 (221292)
rrt062 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 221292

Gyárilag mtech futóművem volt, a hátsó lengőkarok cserélve lettek tárcsafékesre. Egyedül a hűtött első tárcsa nem stimmel.

Előzmény: petrolhead (221290)
e30nick Creative Commons License 2017.05.27 0 1 221291

Ha a 16i gyarilag abs-es volt, akkor pont ugyanaz a fek van rajta, mint amit 18is-tol felfele szereltek.

Előzmény: petrolhead (221290)
petrolhead Creative Commons License 2017.05.27 0 0 221290

"Az én esetem 16i-ről 18is-re, ezt engedélyezték, de ez tképpen plug and play."
mit ertesz plug&play alatt? ha engedelyeztek, akkor szerencsed van, mert a hajtaslanc/futomu nem a hengerszamtol fugg. a 18iS futomuve a 25i-vel egyezik meg, a 16i-e pedig inkabb a 20i-vel van pariba.
elobbi: 4 tarcsafek (elol hutott), vastagszaras golyalab, vastag feltengelyek es legvastagabb stabilizator rudak elol-hatul, ~2cm ultetes az alap rugokhoz kepest (ezek az M-Tech rugok extrakent kerhetoek voltak minden modellbe). annyi, hogy a 25i-ben erosebb elol a rugo a nagyobb suly miatt, hogy ugyanazt a magassagot hozza es nagyhazas difije van.
mig az utobbi pelda: elol sima tarcsa, hatul dobfek, vekonyszaras golyalab, vekonyabb feltengelyek, altalaban hatul nem is volt stabi, mindig kis difi van es offroad magassag.

az a baj, hogy ebben a burokrata rendszerben minden jelentektelen szarba belekotnek, mikozben a techinkai specifikaciokhoz + az auto valdi gyakorlati vizsgalatahoz meg teljesen vakon van az alkalmazottak 99%-a. holott joggal varna ezt a polgar az ilyen beosztasu honfitarsaitol. a lenyeg, hogy az embernek elmegy a kedve az egesztol, mire a lenyegi reszhez erne.
a totalcaron erdemes visszanezni az idevago cikkeket, tavaly ota gongyolitik fel ezt a temat, az idei tuningshown szakmai eloadas is volt a temaban, ami tenyleg hasznos volt. de V8-al meg S54-el szerelt E30-al ember nem vagott meg neki sztem a tortenelemben.

Előzmény: rrt062 (221284)
Tzl Creative Commons License 2017.05.27 0 0 221289

De gondolom az új motor is M20-as.

Kellett hozzá minden egyébnek is a cseréje, amiben más a 2.5-ös? fék, futómű, stb...

A berakott motorról milyen papírt kértek? Csak mert az általam nézett hirdetések mind már régebbi átépítések, és a motor származásáról már semmi info nincsen.

És ha nem titok mennyit kért ezért a hozzáértő?

Előzmény: ohne lader (221288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!