Sőt, a lítium akksi egy cellája nagyobb feszültségű, mint a Nicd-ból kettő.
Egy feltöltött lítium akksi eléri a 4 voltot, míg a Nicd 1,4 volt körül van csak. És ugyanilyan arányok vannak kisütve is, úgy hogy egyik sem szereti a mélykisütést.
Szóval, ha gyárilag NiCd van benne, akkor semmiképpen nem jó bele a Lítium.
Esetleg a kettő helyett egy lítium, de ehhez méregetni kellene, ezt látatlanban nem merem kijelenteni.
akkor mostmar irja meg valaki azt is, hogy mi a gyarilag eloirt olajcsere intervallum! mert en is mindig 10e-nel csereltem a regi iskola szerint, es messze voltam meg attol is, hogy a narancssarga led kivilagitson, nemhogy az oilservice. legutobb tesom is elfelejett szolni, hogy csereljuk le 10e-nel a compactban. csak akkor esett le neki, amikor eszrevette, hogy mar elkezdte enni az elhasznaldodott olajat, mert egyebkent sosem eszi. 15ekm-nel jartunk, es 1 zold led meg mindig volt!
Igazán nem vagyok biztos benne hogy, a Li- ion jó választás mert más töltést igényel mint az NiCd a kolégám rpülő modellezik ő mndta, de igazán arról volt szó amikor sok cella van sorba kötve és 0.1 v belül kell kiegynlíteni a feszültségeket. Nkem NiCd ha jól emlékszem GP vagy valami ijesmi közép kategóriás és legalább 15 éve cseréltem ráadásul közvetlenül forrasztva is volt amit nagyon nem szeret meg volt közben egy két éves leállás felújítás alatt. Szerintem úgy is Elektronikai vagy aksis boltba kapsz forrfüles kivitelt kérj tanácsot tőlük remélem jobban értenek hozzá mint mi.
Azt hiszem én is, hogy csak a táv számít neki, bár hogy miért van oda bekötve minden, azt nem tudom:D E28ban azt tudom, hogy ez a board kezeli ezeket az műszereket és van egy gyanúm hogy az E30nál is ez van, mivel múltkor levettem a gyújtást és a fordulatszámmérő 1000 fordulatszámot mutatott és utánanéztem pár helyen, ahol mindenki azt írta hogy elem hiba, gondolom zárlatos vagy ilyesmi és így fals jelet kaphatnak a műszerek.
Éértem, szóval akkor az mindegy hogy a NiCd akku helyett mondjuk Li-iont teszek bele? Személy szerint nem cserélgetném a Nicd elemet három évenként, de mindenhol félnek ezektől az elemektől és mindenki azt mondja hogy ugyan olyan legyen mint amilyen volt. Lehet bevállalom a tudományért és az emberiségért a nagyobb kapacitású li-iont:D
Raadod a gyujtast es kivillannak a ledek. A kilometerek fogyasaval egyre kevesebb. 1 led = 2000km. Ha tulfutsz a 10000-en, akkor eloszor csak a sarga, aztan a piros is vilagit, de mar menet kozben is. Amikor elkezdenek ossze-vissza vilagitani, elfelejtik a kilometert, stb, akor lehet az akksikra gyanakodni.
Van egy csomo akksis ceg, akik forrfuleznek is akksit. Parszaz ft, szerintem jobban megeri, mint forrasztgatni.
Jó is, hogy előjött a műszeregység akkuinak a hibája, mert már akartam én is kérdezni, hogy a rossz akkuk hibajelensége micsoda?
Mert nekem a kis óra az egy évet pontosan kijelzi, kigyullad egy év után, de az olajelhasználtság LEDek nem nagyon mutatnak semmit. Egyáltalán hogyan kellene működnie ezeknek a LEDeknek? Folyamatosan gyulladnak ki, vagy folyamatosan alszanak el? És járómotornál is, vagy csak gyújtáson?
Zetiii!
Szerintem bármilyen elektronikai alkatrész boltban kapható, de ha nem akkor online bárhol.
Sziasztok! Én AA-s méretű ceruza akkut raktam bele akkor még nem kaptam forrfüles kivitelt ezért az elemet kellett forrasztani ami nem ajánlatos de így is legalább 15 éve tökéletesenűködik. Szerintem mindenképpen pontheggesztett forrfülel vegyél két akksit és jó lesz. Üdv mindenhinek
Hali! Elkezdtem óracsoportba való elemek után kutatni, ugyanis nem működik a szervízintervallum kijelzője már mióta megvettem az óracsoportot. Kérdésem az lenne, hogy Magyarországon beszerezhetőek-e ezek az elemek, vagy van esetleg más lehetőség, más fajta elem ami ugyan úgy működik. Ha jól láttam két féle elem létezik, egy kicsit és egy nagy, nekem a nagyobbik kéne. Valami ötlet?
Eladó M40 -es motor komplett hengerfejjel,szívósorral,kábelköteggel,motorkomputer,hátsó híd,kormánymű,ablakemelő,1992-es évjáratú 316 I -ből valók.A motor garantáltan 200.000 km-t futott,beépíthető,működőképes,átépítés mitt lett kiemelve.
Az ár megegyezés szerint.Odadadom amennyiért viszed.
Ha bármire szükségetek van hívjatok ezen a számon.:06 20 433-2000
Időközben sikerült bekötni a rádiót a pinek és a kábelek tanulmányozásával, de a rádióm kijelző hibás. Szenvedünk bűntelenül. Köszi mindenkinek a segítséget, bátorság kellett hozzá, de működik:D
Nem sound systemes tudtommal legalábbis. Van valami facebookod vagy email? Nekem mindegy végülis csak egyszerűbb úgy képet küldeni, meg egyáltalán beszélni:D
A kábeleknél nem tudom mennyit játszhat rá, hogy egy e34ből érkeztek, de a lényeg hogy nem ugyan olyanok:D Nekem is mondta a srác aki adta a csatlakozót, hogy színre-szín, de mint kiderült nem ugyan olyanok:( Köszi a segítséget a kábelek terén, így már könnyebb lesz elindulni:) Viszont egy kérdés még (egyelőre:D), a fehér kábelre írtad hogy antenna jelkábel, viszont van még egy fehér, az mi célt szolgál és hova kéne mennie?
Bocsi, kicsit elhanyagoltam a fórumot meg minden mást is mostanában:D Sajnos agyvérzés okozza ezt a bizonyos e.ü problémát így egyelőre nem tudok róla semmit, ezért nem akarom megvárni, pedig nagyon örülnék ha még be tudná kötni. Valamennyit mond, nem vagyok teljesen az elektronikában hulladék, csak félig. Nem rég kezdtem el csak foglalkozni vele, ezért fura ez az egész dolog, hiszen három kábelnél működik a színre-szín dolog, a többi meg fogalmam sincs micsodaxd A két rajzból amit küldtél, azt hiszem ki lehet olvasgatni hogy mi hova menjen, csak gondoltam megkérdezem tőletek, révén hogy valószínűleg sokkal tapasztaltabbak vagytok a témában, mint én:D Egyébként ha lehet akkor megtartanám a fadert, nem szeretnék nagy átalakítást csak hogy működjön a rádió:D