Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Helter Skelter 2015.01.18 Creative Commons License 634624

Pont ez az ami nem igaz, mert itt mindenkinek ugyanannyi ideje volt motort fejleszteni, szó nincs kivételezett helyzetben lévő csapatról, csak arról, hogy az egyeseknek nem sikerült a fejlesztés az adott feltételek mellett és ezért módosítsunk a szabályokon. Szerintem meg pont ez az eljárás ami ellen te sokszor tiltakoztál anno. Erre reagált CH is ha jól értelmezem a szavait.

Na mindegy is mert nagyon nem akarod ezt megérteni! ;)

 

Mi lesz ha ez sem segít pl. a Ferkán? :)

 

Előzmény: Bateman (634620)
RyanHunterRay 2015.01.18 Creative Commons License 634623

A mislen több csapatot is segített az érdekes gumijaival, ez mondjuk igaz.

Előzmény: Bateman (634622)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634622

mert csak 1 csapatot előnyben részesíteni koránt sem etikus!

Előzmény: RyanHunterRay (634621)
RyanHunterRay 2015.01.18 Creative Commons License 634621

De akkor mit fikáztátok anno a ferkát mikor nekik kinyitottak egy kiskaput?  Mondjuk ilyen amúgy se sok volt, de picsogás annál több. :D

Előzmény: Bateman (634620)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634620

(Kicsit ez nekem olyan mintha a szerethető válogatottunk az edzések helyett inkább növelni szeretné az ellenfél kapujának méretét! ;)

 

rossz a hasonlat. feljavulni, hogy javulhatnának fel, ha erre nincs módjuk, mivel a szabályok tiltják? olyat kérsz számon, amire nincs lehetőségük. a kiskapu nem tiltása csak a mercedes motorral futó csapatoknak nem jó. ők nem szeretik a versenyt? mert így most erre van némi remény, de persze ettől még a mercedesnek nagy az előnye. egy kicsit azt érzem, ezúttal te arra vágysz, ami az MS éra alatt volt. egy kivételezett helyzetben lévő csapatra;)

Előzmény: Helter Skelter (634614)
FaberK 2015.01.18 Creative Commons License 634619

(neked nincs dolgod odaát? vagy már véglegesen feladtad?)

Előzmény: Helter Skelter (634618)
Helter Skelter 2015.01.18 Creative Commons License 634618

Hová vezetne az? A hollandok már az alapkapuba is nyolcat rámolnak! :)

 

Előzmény: madbalee (634616)
Helter Skelter 2015.01.18 Creative Commons License 634617

Nem azon lepődtünk meg, hogy változtatnak, hiszen a 90-es évek közepe óta elég gyakran megtörtént ez, hanem Bate F1barát üzemmódja volt az ami néhányunknak feltűnt. :)

Előzmény: keménykalap és ... (634615)
madbalee 2015.01.18 Creative Commons License 634616

Hát a hasonlat szerintem nem jó. Úgy lenne helyes, hogy ha mindkét kaput növelni akarnák.

Előzmény: Helter Skelter (634614)
keménykalap és ... 2015.01.18 Creative Commons License 634615

Csakúgy mint 2013-ban. Igaz akkor a szezon közepén nyúltak bele. Ne most kezdjünk meglepődni!

Előzmény: Helter Skelter (634614)
Helter Skelter 2015.01.18 Creative Commons License 634614

Nekem meg úgy tűnik, hogy akik a szabályok adta lehetőségeken belül nem végeztek elég jó munkát, azok most a szabályok változtatásával szeretnének feljavulni.

(Kicsit ez nekem olyan mintha a szerethető válogatottunk az edzések helyett inkább növelni szeretné az ellenfél kapujának méretét! ;)

 

Röhögnék ha az egésznek az lenne a vége, hogy a Merci még jobban elhúzna a mezőnytől. :)

Előzmény: Bateman (634602)
1Forma 2015.01.18 Creative Commons License 634613

A királyi vér annyira nem ritka az autósportban, gondoljunk csak Bira hercegre, aki IV. Ráma sziámi király unokája volt. Még nekem is volt lehetőségem versenyezni látni a Wittelsbach-házbeli Leopold Prinz von Bayernt, alias Poldi-t, aki I. Lajos bajor király egyenes ági leszármazottja volt (bár ő inkább túraautókkal ment). Ott volt még Johnny Dumfries, aki a régi skót királyi család, a Stuart-ház egyik törvénytelen sarjának egyenes ági leszármazottja, családja (a Chrichton-Stuart-ház) brit miniszterelnököt is adott. A legutóbbi általam ismert királyi vér a F1-ben II. Erzsébet unokája, Peter Phillips volt, aki a Williams csapatnál dolgozott egy rövid ideig kb. tíz éve - csak szponzor-kapcsolattartóként.

A képen a húgával, Zarával látható.

Előzmény: F1 Hierro (634595)
1Forma 2015.01.18 Creative Commons License 634612

A leányági örökösödés csak a férfiág kihalásával jöhet szóba a Pragmatica Sanctio szerint (ez már csak azért is szükséges volt, hogy III. Károly lánya, Mária Terézia megelőzhesse a bátyjának, I. Józsefnek a lányait). Tehát jog szerint valóban ő a trónörökös, az apja pedig a király. Én láttam vele egy interjút, sajnos nem beszélt magyarul és egyáltalán nem úgy nézett ki, mint akit különösebben érdekelne az uralkodói hivatás - ez fejlett realitásérzékre utal :-) Érdekesség, még, hogy Ferenc Ferdinánd gyermekeit kizárták a trónöröklésből, ők a Habsburg nevet sem használják, Hohenberg néven ismertek. Ha szigorúan csak elsőszülöttségi alapon néznénk az öröklést, akkor Habsburg Ottó sosem lehetett volna trónörökös, jelenleg Georg Hohenberg lenne az.

Előzmény: F1 Hierro (634598)
madbalee 2015.01.18 Creative Commons License 634611

65 éve ezen a napon egy legenda született:

Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634610

jaja:) a költségeket szerintem úgy lehetne értelmesen csökkenteni, hogy a szponzori pénzeknek húznának egy határt. bizonyos szponzori keretnél nem lehetne többet belerakni.

Előzmény: dokeee (634603)
F1 Hierro 2015.01.18 Creative Commons License 634609

Egyetértek, szerintem is a jelenkori F1 egyik nagy baja a túlzott uniformizáció, amivel elvész annak lehetősége, hogy egy csapat dominanciáját a riválisok kreativitásukkal ellensúlyozzák.

Előzmény: Bateman (634604)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634608

simán benne van a pakliban. ők egy bevált fejlesztést csiszolnak, a többiek még mindig útkeresésben vannak. de legalább a lehetőség adott az útkeresésre.

Előzmény: _fortune nip (634606)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634607

az egy tiszta vb volt. semmi technika előny nem volt, mesterséges főleg nem. kellett hozzá szerencse, a meki balfaszkodott ugye, de melyik vb-hez, ami tisztán zajlik nem kell szerencse? Massának kétszer adatott meg ugyanaz a lehetőség, mint a finnek. nem tudott élni vele kellőképpen, és szerencséje sem volt. ennyi. kár ezt ide ráncigálni, mert nagyon másról van most szó.

Előzmény: Darklighter (634587)
_fortune nip 2015.01.18 Creative Commons License 634606

csak azért nem írom, hogy röhögnék, ha ezután még nagyobb lenne a Mercedes motorjának előnye, mert enélkül is szurkolok a csapataiknak, kivéve mondjuk a Lotust.

Előzmény: Bateman (634601)
F1 Hierro 2015.01.18 Creative Commons License 634605

Nem folyik itt semmilyen propaganda.

 

Inkább olyan érdekesség lenne, ha egy királyi dinasztia sarja kerülne az F1-be, pláne, ha még erős magyar vonatkozása is van a történetnek.

 

Az uralkodók és trónörökösök legitimista nyilvántartása meg nálam kb. az a kategória, mint fociban a "nem hivatalos világbajnoki cím".

Előzmény: _fortune nip (634600)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634604

éppen az a legnagyobb baj vele, hogy konzerválja az előnyt. a F1 mindig a fejlődésről szólt. és azt is tudjuk, hogy egy adott fejlesztés, ami dominát hoz, az lehet egy tök véletlen dolog, amire mindig reagálnak a csapatok a következő évben, de már év közben is. ez a szabály megöli az alapelveket és a többi csapat reagálási lehetőségét. ezért pusztulnia kell. azt is tudjuk miért hozták. nem az előny befagyasztása miatt, hanem a költségek faragása miatt, ami rohadtul nem jött be. már arról beszélnek, hogy dobják ezeket a motorokat. a költségcsökkentés is egy eszement dolog egy ilyen sportágban, legalábbis az a törekvés, ami épp megöli az egész értelmét. ezt már Börni is látja meg a FIA is, ezért engedik ezt a kiskaput. nem arcvesztés nekik, és mégis megoldás a szarra, ami a nyakukba hullani látszott.

Előzmény: Cold Heart (634586)
dokeee 2015.01.18 Creative Commons License 634603

Én a 70-es éveket bírtam igazán, eszement ötletek, wing car, porszívó, 6 kerék, tök különböző autók, és mégis sokkal olcsóbb volt az egész.

Előzmény: Bateman (634602)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634602

továbbra is a hamis konvergencia program hithű ellenzője vagyok. ez nekem most nem annak tűnik, mivel a F1 egyik legelbaszottabb szabályát lazítja. a motorbefagyasztás F1 ellenes. minden, ami az ellen megy, F1 barát megoldás. én pedig F1barát vagyok:)

Előzmény: Helter Skelter (634585)
Bateman 2015.01.18 Creative Commons License 634601

a mercedes is használhatja a kiskaput. mint írtam, ez minden csapatra vonatkozik.

Előzmény: _fortune nip (634584)
_fortune nip 2015.01.18 Creative Commons License 634600

mi ez a legitimista propaganda itt? örülhettek, hogy nem ír már Garbai Sándor, most szétcsapna köztetek.

Inner Circle 2015.01.18 Creative Commons License 634599

A nővér Rudolfnál se került szóba, sőt, utána Ferenc Ferdinánd következett. (Szakértő mondjuk nem vagyok.)

Előzmény: F1 Hierro (634598)
F1 Hierro 2015.01.18 Creative Commons License 634598

Ha szigorúan férfiágon nézzük, akkor ő az örököse a család jelenlegi fejének, Habsburg Károlynak.

 

Ha elfogadjuk a lányok örökösödését is, akkor a nővére után következik. (de ilyen még csak Mária Terézia esetében fordult elő a Habsburgoknál).

Előzmény: Inner Circle (634597)
Inner Circle 2015.01.18 Creative Commons License 634597

Még pikánsabb, hogy a Habsburgok lemondtak az osztrák trónról, de a magyarról nem. Vagyis a Hungaroringnek inkább a királya, mint az osztrák pályának ;) Amúgy hol áll az öröklési sorban?

Előzmény: F1 Hierro (634595)
_fortune nip 2015.01.18 Creative Commons License 634596

azt hittem, maguk már kihaltak.

Előzmény: F1 Hierro (634595)
F1 Hierro 2015.01.18 Creative Commons License 634595

Érdekes lenne pár év múlva a Habsburg nevet hallani F1-közvetítésekben. :)

 

Vagy hogy hangzana az a rajongóitól, hogy "Ferdinánd a király(császár)"? ;)

Előzmény: NewmanHaas (634583)