Szia nekem rossz tapasztalatom van vele, én trabi kereket tettem rá elösször de az a baj vele ez fix lesz. Mivel nincsen benne sebesség és a kis kuplungja van elég gyenge, 2 futó földet vittem vele haza de se elindulni se megálni nem nagyon akart . A honda motort meg nem nagyon lehet kisebb fordulatra birni mert olyan regulátorors tipus amit odahuzod a gázt és ott üzemel jól.Én azért vettem a robi151 et mert azt talán jobban birja.
Van egy régi típusú (1984) RK02 rotakapám. Amióta megvan, csak olajat és levegőszűrőt kellett cserélnem benne.
Most viszont a hajtóműből szivárog az olaj az egyik szimeringnél. Hogyan lehet tömítést cserélni? Le kell venni a hajtóműház alsó felét? Vagy oldalról is hozzáférni?
Utóbbit próbáltam, levettem a külső porvédőt és alatta olyan alátét-szerű gyűrűt találok, amit semmilyen szerszámmal sem lehet kivenni a helyéről.
Már többször írtam, de hátha nem mindenki olvasta, hogy tudok gépkönyveket küldeni e-mailben, teljesen ingyen. Úgymint: Robi 52; 55; 151; 151 Rekord; 202L; 250 Rekord (nem a teljes, de használható); REX MAXI KMG 30.028-as motorral; valamint Maruyama MS 100E telepíthető pernetező.
Engem viszont érdekelne a Robi 202L motor főtengelyén lévő kettős ékszíjtárcsa mérete.
Hali a 24 oldallal visszább az én gépemröl is van pár kép ...
Ha erre a járókerekes megoldásra gondoltál ,én személyszerint nem ajánlom az enyém is Szentkirályi Mtd5.5 motorral még az oké is , a kupplungot kikészitette :s
Lényeg,hogy ha nincs kiskereked akkor az a gép kárára megy:((( nem éri meg...
Üdv, kérdéssel fordulok hozzátok honda gcv 160 as rotakapám van szenkirályi hajtással,lada kereket akarok rá szerkeszteni ,szerintetek h fog viselkedni?.sullyal el fog birni indulni??
Köszi, hogy utánna néztetek, engem az zavarhatott meg, azt hittem a Robix és a Szentkirályi egy gyártmány. De még egy kérdés, a motort mikor felteszem a helyére és rögzítem a három db. M 8-as csavarral, akkor a három felfekvési pont kivételével a két egység nem zár össze, ahol a por bekerül a kuplungházba. Nem okoz ez gondot, bár a hajtóműbe nem kerülhet be! Érdemes tömíteni ezt a rést, vagy ez is hűtő felület?
Ha Robi 151-esed van, akkor semmi gond nem fordulhat elő 2*4 kapával (mivel gépkönyve szerint 2*5 kapával is használható nem kötött talajon), de a mérvadó az a gépkönyv szerinti darabszám, ha e fölé megemeled a darabszámot előbb utóbb le fogja amortizáli a hajtóművedet.
Tőlem a kiégett NNGK biztosítékokat szoktak kérni ilyen célra, kiszedik belőle a kvarchomokot, öszzekeverik olajjal és azzal csiszolják be a szelepeket. A közepén lévő porcelánnal meg kést szoktak fenni :)
A szelepekhez nem szeretnék hozzányúlni mert a motor egyébként jól müködik. Nem sokat volt használva. Az öninditónak a kereke a csigakeréken elégé lötyög. Edig az öninditó egy föggőleges tengelyü motoron volt. Nem tudom hogy a tengely végét rögziteni kell e?
ez lemaradt :) ha meg 100% hogy ki kel vened mert akkor nem tudod letakaritani normálisan ha veszed ki akkor a legalul áljon ugy a legkőnyeb az olajszűrőnél meg csak ki kel kasztani
Mekkora megrázkódtatás lenne az 5,5 lovas rotámnak, ha a mostani 6 kapa (75 cm.) mellé még egy másik rota 1-1 kapáját felraknám, tehát 2x4 kapás lenne. Kb. 100 cm.-es művelési szélesség.
Tudnátok e segítenni abban hogy van egy 8Le Briggs & Sratton vizszintes tengelyü motorom és vettem rá egy használt önindítót ami ha kiszedem a gyertyát nagyon szépen tekeri de ha beteszem és üzemszerüen akarom inditani csak egy negyed vagy fél fordulatig viszi és utánna megál. Egyszóval nem bírja elindítani a motort. Kézzel egyébként indítható a motor.
Hello PAKSI nekem volt dolgom ijenel igaz hogy honda volt de szinte a képek alapján 1 kutya arra figyej hogy mindent jol takarics ki semi ne maradjon benne mert egy kis kosz is megakadájoza a zárást!!! én ugy takaritotam mek a szelepeket hogy kiszedtem álványos furoba befogtam és finom csiszolopapiral szinte ojan mint a papir .aszt tartotam rá és adig amig szép tiszta nem lett.a szelep talabzatot kézel ugyan igy finom csiszolo papiral.és kész csak mondom figyelni kell hogy ne maradjon ben semmi kis lerakodot akármi mert egyből befojásolja.aszt meg ne probáld ki hogy lenyomod furogépel a szelepet mert csak szará megyem nekem eszt monták a szakűzletbe hogy furogép de asztán rá is basztam vele mert a koszt is belekeverte és szép csikos let és kezdhetem előről!!!!!!jah meg az hogy ha megcsiszoltad utána viszarakod és egy erős lámpával belevilágitasz a karbi és a kipufogo nyilásba hogy teljesen jol zár e.
Honda GCV135 + kisebb KF hajtómű, MTD álnéven :125000 Ft
Szevafém RK44: 77000 Ft , talán Briggs motorral
Szevafém RK05B ASH , vagy AHS , Honda utánzat motorral : 148000 Ft
A mezőgazdasági boltban több gépen láttam egy otromba nagy piros tetővel rendelkező motort " OHV Technology" felirattal, ez is Hondát utánozza, már felénk is terjed a gagyi. :(