Keresés

Részletes keresés

Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11451

Találtam az enyémről képet:

Előzmény: Pakcsi (11449)
apii Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11450

A lötyögés szerintem nem baj, had lötyögjön.Szerintem!

Előzmény: alfi13 (11428)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11449

Küldj egy képet róla.

Magamnak csapágyaztam,szimeringeztem.

A szimering nem jön ki csak ha kettéveszed a hajtóművet.

(persze a tied is az mint az enyém)

Előzmény: pogány8601 (11447)
Bobo772 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11448

Szia nekem rossz tapasztalatom van vele, én trabi kereket tettem rá elösször de az a baj vele ez fix lesz. Mivel nincsen benne sebesség és a kis kuplungja van elég gyenge, 2 futó földet vittem vele haza de  se elindulni se megálni nem nagyon akart . A honda motort meg nem nagyon lehet kisebb fordulatra birni mert olyan regulátorors tipus amit odahuzod a gázt és ott üzemel jól.Én azért vettem a robi151 et mert azt talán jobban birja.

Előzmény: lada2105 (11436)
pogány8601 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11447

Kösz a fotót.

Van róla robbantott ábrám nekem is, de nem lettem okosabb tőle.

Valahol azt írták erről, h lehet oldalról is próbálkozni és "ki kell bökni" a helyéről a simeringet.

Ezt nem biztos, h megpróbálom. Inkább bontok.

 

Előzmény: Pakcsi (11443)
lada2105 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11445

de akkor piszok lassú lessz :)

Előzmény: Törölt nick (11439)
lada2105 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11444

ez így vagány és tetszik is! a tengely csonk az 25 mm ? és mennyi a nyomtávja?

 

Előzmény: józsika1986 (10738)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11443

Szia!

Nem tudom az RK2 milyen, de nekem a Robin 

 

ez van. Ebben is van kívül egy porvédő.

Előzmény: pogány8601 (11442)
pogány8601 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11442

Sziasztok!

Van egy régi típusú (1984) RK02 rotakapám. Amióta megvan, csak olajat és levegőszűrőt kellett cserélnem benne.

Most viszont a hajtóműből szivárog az olaj az egyik szimeringnél. Hogyan lehet tömítést cserélni? Le kell venni a hajtóműház alsó felét? Vagy oldalról is hozzáférni?

Utóbbit próbáltam, levettem a külső porvédőt és alatta olyan alátét-szerű gyűrűt találok, amit semmilyen szerszámmal sem lehet kivenni a helyéről.

Hogyan próbálkozzam?

Machello Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11441

Már többször írtam, de hátha nem mindenki olvasta, hogy tudok gépkönyveket küldeni e-mailben, teljesen ingyen. Úgymint: Robi 52; 55; 151; 151 Rekord; 202L; 250 Rekord (nem a teljes, de használható); REX MAXI KMG 30.028-as motorral; valamint Maruyama MS 100E telepíthető pernetező.

Engem viszont érdekelne a Robi 202L motor főtengelyén lévő kettős ékszíjtárcsa mérete.

Machello Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11440

Elküldtem. Jelezz már vissza légyszíves, hogy sikerült-e megnyitni.

Előzmény: kék1 (11433)
józsika1986 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11438

Tehát kerékátmérő még oké is ...

Mert ment vele 15-öt :DDD de 3x:DDD

Előzmény: józsika1986 (11437)
józsika1986 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11437

Hali a 24 oldallal visszább az én gépemröl is van pár kép ...

Ha erre a járókerekes megoldásra gondoltál ,én személyszerint nem ajánlom  az enyém is Szentkirályi Mtd5.5 motorral még az oké is , a kupplungot kikészitette :s

 

Lényeg,hogy ha nincs kiskereked akkor az a gép kárára  megy:((( nem éri meg...

Én ezt tudom ajánlani:s

 

Előzmény: lada2105 (11436)
lada2105 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11436

Üdv, kérdéssel fordulok hozzátok honda gcv 160 as rotakapám van szenkirályi hajtással,lada kereket akarok rá szerkeszteni ,szerintetek h fog viselkedni?.sullyal el fog birni indulni?? 

Pakcsi Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11435

Szép napot!

Hát a hengeremet eldobhatom.

Nagyon mély barázdák vannak benne.

Van ez a fűnyíróm, nem tudom a motorja jó lenne e Robi 56-osomra.

kék1 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11433

Küldtem neked levelet, küldd el kérlek nekem is a gépkönyveket. Köszi.

Előzmény: Machello (11431)
Sanyi apó Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11432

Köszi, hogy utánna néztetek, engem az zavarhatott meg, azt hittem a Robix és a Szentkirályi egy gyártmány. De még egy kérdés, a motort mikor felteszem a helyére és rögzítem a három db. M 8-as csavarral, akkor a három felfekvési pont kivételével a két egység nem zár össze, ahol a por bekerül a kuplungházba. Nem okoz ez gondot, bár a hajtóműbe nem kerülhet be! Érdemes tömíteni ezt a rést, vagy ez is hűtő felület?

Előzmény: albertjani (11417)
Machello Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11431

Szép reggelt mindenkinek!

Ha Robi 151-esed van, akkor semmi gond nem fordulhat elő 2*4 kapával (mivel gépkönyve szerint 2*5 kapával is használható nem kötött talajon), de a mérvadó az a gépkönyv szerinti darabszám, ha e fölé megemeled a darabszámot előbb utóbb le fogja amortizáli a hajtóművedet.

Előzmény: Koczkás*** (11424)
albertjani Creative Commons License 2012.03.04 0 0 11430

Tőlem a kiégett NNGK biztosítékokat szoktak kérni ilyen célra, kiszedik belőle a kvarchomokot, öszzekeverik olajjal és azzal csiszolják be a szelepeket. A közepén lévő porcelánnal meg kést szoktak fenni :)

Előzmény: f600 (11426)
kék1 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11429

Szerintem nagy, én nem tennék ilyet, inkább fordélnék egy-kettővel többet.

 

Kíméld a gépet, használd ki a teljesítményét, de ne nyúzd.

Előzmény: Koczkás*** (11424)
alfi13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11428

A szelepekhez nem szeretnék hozzányúlni mert a motor egyébként jól müködik. Nem sokat volt használva. Az öninditónak a kereke a csigakeréken elégé lötyög. Edig az öninditó egy föggőleges tengelyü motoron volt.  Nem tudom hogy a tengely végét rögziteni kell e?

Előzmény: apii (11423)
f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11427

ez lemaradt :) ha meg 100% hogy ki kel vened mert akkor nem tudod letakaritani normálisan ha veszed ki akkor a legalul áljon ugy a legkőnyeb az olajszűrőnél meg csak ki kel kasztani

Előzmény: f600 (11426)
f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11426

űdv a szelepeket meg a szelepfészket ne drotkefézd mert az karcol.finom csizsolopapir azal járd át hogy szép tiszta legyen eszt tapaszalatbol mondom

Előzmény: Pakcsi (11425)
Pakcsi Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11425

Köszönöm a gyors segítséget mindenkinek!

A henger faláról holnap reggel teszek fel képet.

A szeleptányérokat, meg a szelepfészket csak drótkeféztem.

Gondolkoztam rajta ki kellene vennem a szelepeket úgy jobban hozzáférni.

A dugattyú felső holtpontban legyen mikor kiveszem a szelepeket?

A motor oldalán lévő kis szűrőt szétszedtem, volt benne egy szivacshoz hasonló kb: 2x2 cm valami.

Kimostam az egészet, szerintem még nem volt takarítva.

Koczkás*** Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11424

 

Üdv!

 

Mekkora megrázkódtatás lenne az 5,5 lovas rotámnak, ha a mostani 6 kapa (75 cm.) mellé még egy másik rota 1-1 kapáját felraknám, tehát 2x4 kapás lenne. Kb. 100 cm.-es művelési szélesség. 

 

 

apii Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11423

Vagy gyenge az önindító, vagy állítsd be a szelepeket.Nálam kézzel is alig lehetett átfordítani, lehet a tied önindítós lesz.Szerintem!

Szelep állítás után nálam rendbe lett.

Előzmény: alfi13 (11422)
alfi13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11422

Tudnátok e segítenni abban hogy van egy 8Le  Briggs & Sratton  vizszintes tengelyü motorom és vettem rá egy használt önindítót ami ha kiszedem a gyertyát nagyon szépen tekeri de ha beteszem és üzemszerüen akarom inditani csak egy negyed vagy fél fordulatig viszi és utánna megál. Egyszóval nem bírja elindítani a motort. Kézzel egyébként indítható a motor.

sir.charles13 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11421

Üdv Mindenkinek !

 

Szerintem néz körül az AgrOroszi Webáruházban alkatrész , és tömités ügyben .

Én amiket találtam a neten szerintem ez a legátfogóbb hely , talán nem is a legdrágább .

 

Amikor én megvettem a gépemet én is szétszedtem , és nekem is olyan fehér massza volt mindenhová kenve tömités gyanánt .

De szerintem nem sziló volt mert irdatlan kemény volt hogy favésővel vertem le róla .

 

karesz

 

f600 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11420

Hello PAKSI nekem volt dolgom ijenel igaz hogy honda volt de szinte a képek alapján 1 kutya arra figyej hogy mindent jol takarics ki semi ne maradjon benne mert egy kis kosz is megakadájoza a zárást!!! én ugy takaritotam mek a szelepeket hogy kiszedtem álványos furoba befogtam és finom csiszolopapiral szinte ojan mint a papir .aszt tartotam rá és adig amig szép tiszta nem lett.a szelep talabzatot kézel ugyan igy finom csiszolo papiral.és kész csak  mondom figyelni kell hogy ne maradjon ben semmi kis lerakodot akármi mert egyből befojásolja.aszt meg ne probáld ki hogy lenyomod furogépel a szelepet mert csak szará megyem nekem eszt monták a szakűzletbe hogy furogép de asztán rá is basztam vele mert a koszt is belekeverte és szép csikos let és kezdhetem előről!!!!!!jah meg az hogy ha megcsiszoltad utána viszarakod és egy erős lámpával belevilágitasz a karbi és a kipufogo nyilásba hogy teljesen jol zár e.

Előzmény: Pakcsi (11408)
albertjani Creative Commons License 2012.03.03 0 0 11419

Voltam ma vásárolni Gyöngyösön, egy kis árkörkép:

 

Honda GCV135 + kisebb KF hajtómű, MTD álnéven :125000 Ft

Szevafém RK44: 77000 Ft , talán Briggs motorral

Szevafém RK05B ASH , vagy AHS , Honda utánzat motorral : 148000 Ft

 

A mezőgazdasági boltban több gépen láttam egy otromba nagy piros tetővel rendelkező motort " OHV Technology" felirattal, ez is Hondát utánozza, már felénk is terjed a gagyi. :(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!