Akkor megjelenik a kijelzőn, hogy 1, Visszatöltés 2, törlés 3,Óra 4, Önteszt Nyomsz egy 3ast Megjelenik egy ilyen formtum 20:27:00 09 10 27 2
Nyomsz egy Shift gombot. Megjelenik a kurzor a 9es-nél az alsó sorba. beállítod az alsó sort az Év/Hó/Nap/Hét napjához. Majd felsősorhoz felugrik és a pontos időhöz ami: Óra/perc/másodperc pontosan majd nyomsz egy Entert Megjelenik felső sorba, hogy Óra indítása és voálá pontos óra ;-).
Olvastam a faliújságon, hogy a KCSV-ken a Fok-Gyem óráját a jv-knek kell átállítani, de az nem volt leírva hogyan kell. Én tudom, mert egyszer addig nyomkodtam, amíg rájöttem, de szerintem a többség nem ismeri a módját.
Óbudán beszéltem a diszpécserrel, ott jelenleg pl. senkinek sem feladata...
Érdekes.Óbudán soha senkinek nincs feladata és soha nincs semmilye a feladat elvégzéséhez.Kurvára elegem van az Óbudásokból.Többek között miattuk is mehetünk tölteni FOK-GYEM-t ki.
Persze arra van eszük, hogy a garázsban 50-60-al száguldozzanak a gar.sofőrök.Csodálkozom, hogy eddig nem volt nagyobb baleset ott.
22-esen rendszeresen van automcomos kocsi, de azt ki tudja írni rendesen az autocom. A 11-es viszont ezekszerint nincs benne, így maradt a kiírás kézi bepötyögése.
Amíg a Batyin voltam és képet akartam csinálni a díszkivilágítást, addig láttam elmenni pár buszt. Köztük a VT-s Volvot (KPN-955) aminek a kijelzője siralmas volt!!!
Elől és oldalt a vonalszám helye üres volt, majd, mint célállomásnak ez volt kiírva: 11Batthyány tér Nagybányai utca
Igen, nem volt szünetjel sem!
Hátul, viszont szintén ugyanez, csak első néhány betűig:
Igen előfordul hasonló elíródás ez leginkább valamely Jk, vagy oldaltábla kommunikációs zavara okozza. Folyamatos kérdez feleleket csinál a vezérlő a táblákkal, Jk- kal, de ha valamelyik árnyékolása (a vezetéknek sérült) zavarokat szed össze, mely ráül az adatvezetékre és akkor vannak ilyen elíródások melyet a vezérlő sajnos megjegyez.
igen? jó tudni :D akkor mostmár úgy fogom beállítani... eddíg én azt vettem észre ahány gép annyiféle képpen írta azt az utolsó 1db számot... volt ahol 8 is volt már beírva :D
Óbudán beszéltem a diszpécserrel, ott jelenleg pl. senkinek sem feladata... Ezért szaladtam végig a bentlévőkön gyorsan. (Nem kell hozzá fél perc sem akksi be-től akksi ki-ig.)
Szerintem a két kezemen meg tudnám számolni (Topictársak nem jáccanak :oP), hogy hányan lennének képesek beállítani a jv.-k közül az órát, amikor még a számot sem tudják sokszor kiírni...
A hét napja (1-hétfő, 2-kedd, stb.) A trolikon megmarad a beírás után az értéke - lehet, hogy vannak eltérések a buszhoz képest. A többi kérdést elpasszolom, csak "felhasználói szinten" értek hozzá...
Elvileg busznál is, bár ott nincs segédlet a beállításhoz, önszorgalomból kell megtanulni.
Amúgy az óra beállításánál mire szolgál a dátum után megadható egyjegyű szám? Az elektronikus jegykezelő harmadik számjegyként nyomtatja a jegyre, és az értéke nem változik beállítás után.
Az miért van, hogy ha kilépek a főmenübe, akkor a járatszám gomb csak a visszaírás opció kiválasztása után működik? A visszaírás opció önállóan nem csinál semmit.
Mitől függ, hogy a járatszám menübe belépéskor melyik járatot adja ki? Mert van, hogy az utoljára beírt járatot, aztán előfordul, hogy az állományban elsőként szereplő járatot, de adott már FGY, MUOB kiírásokat is elsőre.