Megmozgattam már, de nem reagál. Könnyen forog, nem szorul, nem leng, nem csapágyas. Elektromos hiba nem lehet? Egy korábbi hsz-ben láttam, hogy 30W-os biztosítéka van, még talán azt is érdemes lenne megnéznem.
Hogy érted, hogy ha elindul, vagy próbálkozik akkor cseréljem ki? Ha nem akar elindulni, akkor jó a ventillátormotor, csak nem kap áramot?
Kapcsold be a légkondit és az elektromos ventilátor oldalát, vagy hátulját kocogtasd meg valami hosszú vassal, ami elér odáig. Ha elindul, vagy próbálkozik vele, akkor cseréld ki a ventilátort.
Segítséget szeretnék kérni. 2006-os Superbem van. A hűtő mögött két ventilátor van. Az egyiket ékszíj hajtja, a másikat egy elektromos motor. Ez utóbbit soha nem látom működni. Mikor kapcsolódik ez be? Hideget akkor fúj a légkondi, ha megyek az autóval. Ha állok, akkor langyosodik az a levegő, ami bejön az utastérbe. A motortérben levő ventilátornak van köze a belső hideg levegőhöz?
Köszi szépen! Nálam a párosítás megvan, de amikor már a Torque program próbálkozik az autóhoz csatlakozni ott van bibi... Végigpróbálja az összes benne levő szabványú csatlakozást és egyikkel sem lép vele kapcsolatba. Pedig kíváncsi lennék pár dologra amit tudna olvasni ez a technika...
Szeretném kicserélni 2011-es autómban az 1DIN-es fejegységet 2DIN-re, megoldható vagy nem fog passzolni a csatlakozó, esetleg ha passzol, akkor mondjuk nem fog kommunikálni a tolatóradar stb.?
KERESEK ! ! ! Sziasztok ! 2010 -es SuperB kombiban szeretném az üléseim kicserélni az üléseim bőrre,vagy hasított bőrre !Hibátlan állapotban vannak a most bent lévők ,fekete szövet az ülőfelület szürke szövet! Elsősorban cserélném a bőr ülésszettre ,természetesen ráfizetéssel ! 30 213 8906 / halgassgabor@gmail.com
Sajnos nem úgy alakult a hét ahogy terveztem, nejem autója nyekkent meg azzal nyűglődtem, reményeim szerint jövő héten már tényleg tudok az enyémmel is foglalkozni.
A tévhitekkel ellentétben, ha mész és üresben járatod a motort nem hűtöd a turbót annyira mint ha motorfékkel lassítod le. Én autópályázásnál mikor pihenőbe állok ki hagyom 5-ben gurulni amíg "kényelmes" neki majd megállásnál kb egy percet hagyom ketyegni.
Olyan problémával fordulok hozzátok hogy klímaberendezés/fűtés már nagyon régóta nem úgy működik ahogy kéne.
A bajom az hogy klíma nélkül/ECON módban 20fokon már teljesen forró levegőt fúj 14fokos külső hőmérséklet mellett is. LOW ill. 18 foknál már nem olyan meleg de akkor sem a külső hideg levegőt fújja be.
Klímával pedig olyan hogy ha kint meleg van és én 20/19/18/LOW fokon hűtök hideg levegő mellett be-be enged meleg levegőt amit ugye egyből érzek is.
Csappantyú motorok ki lettek cserélve szervízben, újra lettek tanítva stb...
Méretni nem mérettem, de azt hiszem már felesleges is lenne..
A gép új kora óta megvan, eddig tökéletesen futott, sajnos az utóbbi egy héten tapasztaltam azt, hogy valami nem stimmel..
Már vagy három alkalommal történt, hogy olyan kereszteződésen hajtottam át amibe volt némi szintkülönbség,
(négy- öt személlyel terhelve) és kellő sebességgel áthaladva, az autó ijesztően "behintázott"..
Az autót két és fél éve taxiként használom, sajnos itt Budapest útjain azóta kap bőven hideget-meleget, és sajna nem egyszer én is nagyot hibáztam, amikor egy-egy kapkodásom alkalmával, nagy sebességgel repültem át komolyab fekvőrendőrökön az éjszakában..
(Nem vagyok rá büszke, de volt, hogy szegény futómű, olyan ütést kapott, hogy a fejem teteje elérte a plafont..
Szidtam, szidom is magam emiatt rendesen..)
Nem tudom, hogy ez mennyire általános, de ebben az autóban a vezérlésen, olajon, fékbetéten, izzókon kívül, csak két féltengely csukló lett új kora óta cserélve, az is csak amiatt mert kiszakadt a gumiharang, amit már csak a hangja miatt vettem észre..
(Majdnem el is felejtettem, tavaly novemberben, ki kellett cserélni az akkumulátort, ami akkor pontosan kilenc éves volt..)
Csak indítom és megy!
Soha cserben nem hagyott, olajcserétől-olajcseréig, (10-12e km.) maximum két milliméterrel csökken a nívón a szint.
Eltérni el lehet, de a legjobb a cikkszámossal lesz mindenféle meglepik nélkül és ha az egyszer már eddig bírta, akkor várhatóan megint jó sokáig bírja majd... Ilyen korú autóba már várhatólag nem is lesz olyan drága, de ha mégis többe kerülne, mint a többi aftre market cucc, akkor is ezzel lehet számítani a legjobb minőségre.