Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66062

Basszus, amíg pötyögtettem a választ, beletrafáltál...:-D

Előzmény: sutto (66060)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66061

Na, ez már súrolja....

 

Egy jó olasz Pellini kávét érő válasz:-D

 

 

Egy Rolls Silver Spur, ott hátul. A kézzel festett csíkozás árulkodó.

 

üdv.

Előzmény: tomsojer (66059)
sutto Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66060

RR akkor mert Tomsojer lelőtte a köv. tippem...silver spur

Előzmény: BmS1 (66058)
tomsojer Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66059

Talán Bentley (turbo, R) ?!

Előzmény: BmS1 (66055)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66058

Kis könnyítés.

Az ürge (kollégám) kelet felé borul....

 

Így már könnyű!!

Előzmény: BmS1 (66057)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66057

Kapsz, ha kitalálod.

Ez nem az :-)

Előzmény: sutto (66056)
sutto Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66056

Kapok ingyen kávét???

 

MB

Előzmény: BmS1 (66055)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66055

Hamár szóbakerült az ablaktörlő, meg a Lancer kipdob hogy milyen snassz, akkor....

 

...akkor mi ez már, hogy így helyezik el a pótkereket?

Mi ez? Japán? Kínai? Lezser francia?

granturismo Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66054

Bizony, a legdrágább Kappa a Coupe a megjelenésekor (97.03) kiadott svájci árlista alapján a Coupe 3.0V6 ára az összes extrával 67e CHF volt (MWST-al).

 

Akkor Svájcban éppen 6.5% volt az ÁFA.....

 

Mondjuk a svájci árak azért nem minden esetben felelnek meg az általános európai áraknak. De 2-3x os eltérés biztosan nincsen.

 

Nem is ez az érdekes inkább az hogy nagyon kevesen voltak hajlnadók ennyi pénzt kiadni egy Coupe-ért, de egy hasonó árat a kiadtak egy EVO akárhányas Lancerért vagy Imprezáért még sokkal többet is adtak sokkal többen. És ebben viszont az az előítélet keményen benne van ami MyKappa említett a minap.

Előzmény: BmS1 (66052)
JAMIE222 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66053

És célszerűbb is lenne valami nagyobb japóhoz hasonlítani, nem a Lancerhez.Talán egy Toyota Camry vagy hasonló lehetne a párja, esetleg egy korabeli Lexus.

Előzmény: BmS1 (66052)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66052

nyilván gyorsan szembetűnik, hogy minőségibb autó a Lancia a Lancer árának majd' triplájáért.

 

Mondjuk nem olyan nagy baj, ha az árakkal tisztában vagyunk.

 

Konkrétan:

 

Az utólsó évjárat (2000) Kappa árai:

a legmezeibb   38,550 Svájci Frank (2,0 LS)

a legdrágább:  54,450 SFr. (2,0 16 V Turbo, kombi, fullextrás)

 

 

2000-es Lancer árak:

 

a legolcsóbb:             22,190    SFr

a legdrágább:            63,900    SFr

 

 

Hol látsz Te majd' tripla árat?

 

 

 

Előzmény: Olasz autós (66048)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66051

Egy képet tudsz küldeni?

A színkódot is megírhatnád.

Hátha tudnánk üzletelni.

 

Köszönöm!

 

Előzmény: Marklar T ie (65990)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66050

Szerintem ilyen téren már a Kappa is egy kicsit visszafejlődés. Nekem pl kényelmesebbnek és igényesebbnek tűnt a Thema ülése és mások is megjegyezték a mostani talin :).

Előzmény: Olasz autós (66048)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66049

Még az sem biztos szerintem, hogy az európai vevő igényes - talán inkább csak az, aki presztizsautót akar. Jó ellenpélda talán a Dacia  sokak által felfoghatatlan sikere :)

Előzmény: BmS1 (66047)
Olasz autós Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66048

Szerintem magasabb színvonalú autó a Kappa lényegtelen az évjárat is, megmutatja az is, hogy ha ez most 6 milla, de 96-ban egy Kappa 7,5 milla volt akkor azért látszódnia kell valahol a különbségnek, bár igazságosak akkor lennénk ha a Kappát egy régi Lacerhez, Carismához hasonlítanánk ezt az újat meg az új Themához, nyilván gyorsan szembetűnik, hogy minőségibb autó a Lancia a Lancer árának majd' triplájáért. Egyébként én is szoktam hasonlítani fiatalabb autókhoz a Kappámat, mondjuk pl egy E46-os BMW-ben nyomorogtam hátul, ami nem nagyon tetszett, mire egy BMW fanatikus megjegyezte, hogy egy 17 éves Lancia hm... na az aztán borzasztó kényelmes lehet... azóta példálózok azzal, hogy baromira mindegy az évjárat, mert egy 40 éves Cadillac Eldorado is van olyan kényelmes mint egy új C Merci.

Én egyébként egyet értek veled, mert bár nagyon tetszik egy Impreza menetteljesítménye, nem sokra becsülöm a japán kocsikat, egyszerűen túl sterilek nekem, illetve én élből lesz*rom, hogyan kanyarodik mert nem szoktam se rallyzni se az utcán őrjöngeni.

Előzmény: probody (66041)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66047

Nekem sem tetszik annyira a két csatolt japán.

 

De a japánokat a legkisebb mértékben sem érdekli, hogy nekem / nekünk tetszik, vagy nem. Igazuk van. Nagyon kevés új autót adnak el ma itthon.

A kínai, amerikai piac annál inkább fontos nekik. Ott nemigen nézik, hogy milyen az ablaktörlő, az európai vevő sokkal igényesebb.

Előzmény: Törölt nick (66046)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66046

Hiába nem tudod megemészteni - szerintem nagyságrenddel több embernek tetszik, mint pl egy Kappa. Nagyságrenddel többet is gyártanak belőle. Engem pl a Renault Twizy láttán fog el a hányinger - akárhányszor látom akár csak képen is. Nem kicsit gurult el a tervező gyógyszere - no meg annak is aki egy forintot is kiad érte és mer vele utcán mutatkozni.. 

Előzmény: probody (66044)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.06 0 0 66045

Én csípem az olaszokat - ők is a magyarokat általában. Legalábbis a németeknél, osztrákoknál biztosan jobban kedvelnek minket. Tudnak élni, nem hajtják szét magukat a munkahelyen, fejetlenségnek tűnik ott minden, mégis nagyobb a rendszer a dolgokban a felszín alatt, mint nálunk. 

Sok olasz üzletfelünkkel vagyunk baráti viszonyban. Lehet velük jókat enni, inni, beszélgetni - nem úgy, mint sok savanyú némettel meg osztrákkal. Az már más kérdés, hogy a üzletben rafináltak, kamuznak - bár sokszor már elég jól átlátok rajtuk.

Előzmény: probody (66042)
probody Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66044

Szerintem meg "gyorsan-gyorsan dobjuk utcára a Lancer 19. változatát is. Rakjatok már ide valamit ami letörli a vizet az üvegről. Oké kilátni, okádhatják a robotok."    Kappánál még volt idő átgondolni ezt-azt, más világ volt.

Előzmény: JumboJet (66043)
JumboJet Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66043

Nem egy a célközönség. Teljesen más korosztályt céloztak meg a Mitcuval,mint annó a Kappa-al. Valakinek ez,másnak az tetszik. Nekem a Kappa!! :-)))

Előzmény: probody (66041)
probody Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66042

-Sosem találtam még meg a japán autók "lelkét" az olasszal ellentétben-    Így érzek én is, szépen megfogalmaztad.

Amúgy most is kint voltam és továbbra sem szeretem őket mint embereket....érdekes dolog ez.

Előzmény: Törölt nick (66040)
probody Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66041

Megpróbálom megvilágítani "mi a bajom" egy másik japán autónál maradva.

Kattintsunk ezekre.

Mi az a két csálé bot??  Ja,ezek az ablaktörlők... 6 millióért?  Egy kocka Ladán még elment,de egyenesek voltak legalább.

Hátul az a hordó? Az a kipufogódob. Szép látvány lesz 3 év múlva.

A kappán nem látni az ablaktörlőket, nem rondít bele az összképbe bentről sem. A hátsó dobból nem látszik semmi.

És ez csak hirtelen eszembe jutott.

Előzmény: BmS1 (66039)
Törölt nick Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66040

Szubjektív véleményem, de én odabiggyeszteném még a boxer motorjának a hangját is :). Egyébként én sem vagyok japán fan - sosem találtam még meg a japán autók "lelkét" az olasszal ellentétben. 

Van viszont sok ismerősöm, akik rajonganak értük - legalább annyira mint mi az olaszért. Szerintem az autóválasztás/preferencia  szoros összefüggésben van az ember korábbi tapasztalataival és a lelkivilágával, természetével. Én nem hülyézem le sem a német, sem a francia, angol, japán autók szerelmesét, hogy milyen ócskavasért van oda. Kinek ez számít jobban egy autónál, kinek az. Valakinek lehet nagyobb öröme egy Suziki Wagon R+-ban, mint másnak egy Ferrariban (boldogok a lelki szegények :)..)

Előzmény: probody (66038)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66039

Ha az nem lenne azt se tudná senki....

 

OK, ha nem lenne. De VAN. Ez itt a lényeg.

Mint pl. a Delta HF Intergrale esetében. Nem a külseje miatt emelték meg az emberek a kalapjukat ott sem. Itt sem.

B. Bardot senki sem ismerte volna, ha nem lett volna erotikus kisugárzása. De volt neki, tetszik vagy nem.

Világsztár lett.

Pont.

 

üdv.

 

Előzmény: probody (66038)
probody Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66038

ÉPP ezért írtam: "A teljesítményen kívül" = menetteljesítménye nélkül. Ha az nem lenne azt se tudná senki,hogy mi az a torzó az utcán.

Előzmény: BmS1 (66037)
BmS1 Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66037

Impreza: A teljesítményen kívül semmi a kappához. Kifejezetten csúnya, szűkös, igénytelen belső.

 

 

Aha.  Mármint melyik Impreza?

 

Volt 95 lóerős is, japánosan kopogós belsővel, lélektelen, fantáziátlan. Csúnya is, nem is megy, fafados is.

 

Aztán sok más is, pl. a WRX, közember számára mondjuk a 2 literes 308 LE-vel. Semmi modifikáció, ez ennyi.

Ha jól számolom, ez 154 Le/liter.

5 mp. százig. Utcai autóban. Már volt itt egy-két ilyen darab.

 

A 2 literes, über Kappa ugye úgy 220 Le, nem semmi. Ez 110 Le / liter

A 2,3 Saab Aero 260 Le, ez meg 113 Le / liter.

Már sokkal jobbak is vannak. Így múlik a dicsőség.

 

A Subaru előnye óriási. Más dolog, hogy egy szűk réteg játékszere, kemény, mint a beton, igénytelen belső, kopogós műanyagok, lehet, hogy még rothad is (nem tudom), de egy etalon.

 

Persze írtad, "a teljesítményen kívül"

 

Azért van más is. Nem kedvenceim -általában- a japán autók, de be kell ülni egy ilyenbe.  Élmény (10 pecig) Azt hiszed, hogy a könnyűsúlyú kis talicska (alig 1400 kiló) majd elszáll a harmadik gyors kanyarban, ha ha ha. De nem. Félelmetes oldalgyorsulást enged meg, ami kifinomult, kicsiszolt fejlesztés eredménye. A Kappa, vagy a Saabom már nagyon rég árokban lenne, ha csak zsenge próbálkozásba fogna, hogy valami ehhez kicsit is hasonlót is elővezessen.

 

Persze, itt valamilyen szinten mindannyian Alfa-Lancia buzerátorok vagyunk, de azért egy kis tárgyilagosság még bele kell férjen...

 

Amiben igazad van: igénytelen az Impreza belső. De némelyik Lexus is ilyen...

Nem ezért veszik, elfogadják, teljesen más a célközönség.

 

 

Soha nem volt Imprezám, (nem is lesz), olasz autóm meg elég sok, mert ezt jobban szeretem. De -a technikát nézve- azért a két autó között szakadék tátong. Fájdalom, a vágottszemű javára . (szvsz)

 

üdv.

 

Előzmény: probody (66025)
Marklar T ie Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66036

Holnapra kész. :)

Előzmény: tomsojer (66031)
probody Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66035

Helyes. Nyilván nem anyagi oka van,hogy ő sem cseréli le.

Előzmény: Ambassador Kappa (66034)
Ambassador Kappa Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66034

Fiatal "kolléga" jól emlékezett, de felesleges a múltidő ebben az esetben, ugyanis még ugyanúgy Kovié - és használja is! :) 

A kép két hetes, kábé, csak nem volt ok, hogy feltegyem! :)

 

1

Előzmény: probody (66027)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2013.08.05 0 0 66033
Üdv! Ma nagyon hétfő van. Bedöglött a pc-m reggel. Megyek du munkahelyre megbeszélésre kocsival, nő bekanyarodik, néz jobbra, és jön velem szembe. Satufék, duda, kedves közeli hozzátartozója emlegetése. Kiszállok cégnél, nem tudom becsukni az ajtót. Kiszakadt az ajtóból a határoló, kitépte a lemezt is... Szerintem mára ennyi elég. Most megy a matek, mit tudunk vele kezdeni.
További szép napot!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!