6 éves Honda Jazzről van szó, kb. 70 ezer km-rel. A kocsi legtöbbször hosszabb állás után is jól indul, máskor néhány perc után sem tudja az indítómotort megforgatni. Az akkun a varázsszem töltöttséget jelez. Segítségetek kérnék abban, hogy ennek jelenség okát hol keressem? Akkumulator vagy az indítómotor? Bemérhető ez szervízben?
Azóta is esett a héten az eső, de most nem olyan rettenetesen nagyn, mint a múltkor. Most nem ázott be az autó, egy csepp viz sem volt a csomagtartóban.
Én már régebben is néztem egyszer,h van-e viz a kocsiban amikor erről irtatok, de akkor nem volt. Igaz,h nem kukkoltam a pótkerék alá, de mellette és körülötte nem volt. Most az utóbbi időben kb télen - kétszer ázott be.
Ezek szerint cak horror nagy esőben ázik. Aki eddig örült,h neki nem, az lehet,h garázsban tartja az autóját, és igy a horror nagy esőkből kimarad. Mivel ez tipushibánka tűnik, szerintem csaka körülmények mások annál, aki eddig megúszta.
Ne kövezzetek meg, de az előző autóm (az is japán volt) is beázott horror esőben (normálban nem), fúrtunk két lukat a csomagtartó aljára. Ami bejött, az ki is ment. :) Itt a Jazzban ez nem működne????
Anna
Már előre látom, mit fogok most kapni... :)))) Kiméljetek lécci! :)))
Szevasztok! Ha valakinek van elfekvőben 1db Jazz gyári lemezfelni (14" ET45) és könnyes búcsúval meg szeretne válni tőle, az ne habozzon keressen meg, szívesen lennék az új gazdája a felninek. :)
Ma voltam Honda nyilt napon. Nagyon tetszett az új Civic, ég és föld a Jazz-hez képest.
Kérdeztem a Jazz-hez hajtóműolaj cserét. Ők azt mondták, hogy 2,5 L olaj kell.... Én a leírásban, csak 1,5 litert néztem. Valaki tudja a pontos mennyiséget?
Tető felől (köröskörül van egy gumiszalag, alatta illesztés + antenna bevezetése) elkezdett beszivárogni az esővíz az autómba. Mivel tudnám szigetelni?
UV-álló szilikonra gondoltam, de hátha ti tudtok jobb tömítőanyagot erre a célra.
Sajnos rosszul értelmezed, nem csak te, nagyon sokan. Én már ezeket az értelmezési köröket lefutottam, ha te úgy érted, elfogadom, nem értünk ebben egyet, de ez nem baj.
Már több, mint 2 hete írtam az eredeti üzenetet, ezért bátorkodom újra betenni. Ezzel is reménykedve, hogy megtalálom a Jazzem következő szerető gazdáját.
Eladóvá vált a szeretett Jazzünk, ezért még a hirdetős oldalak előtt ide szeretném először kiírni, bízva benne, hogy gondoskodó gazdájára találok.
Az autóról pár szó:
- 2007. július 2-i, 1 246 cm3
- 65 ezer kilométer van benne (garantáltan valós, első tulajdonostól), végig Honda márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel
- Felszereltsége: elektromos szervó kormány, ABS & mindenféle 3 betűs technika, klíma, első elektromos ablakok, elektromos+fűthető külső tükrök, CD-s rádió AUX bemenettel, mindenhol szövet és műanyag lábtörlők, hátul csomagtér tálca, téli+nyári gumik, riasztó, immobiliser, mult-t-lock váltózár...
- Skyfol fény- és hővédő gépjármű-fólia van körbe a kocsin, hivatalos műbizonylatos, 2017. júniusig még garanciás.
- Saját garázsomban tartom. Törve nem volt. Található rajta 1-2 felületi karc, ami szerintem egy polírozással orvosolható.
- Megbízhatósága példa értékű. Az éves szervízeken kívül csak első fékbetét és akkumulátort kellett benne cserélni.... MADE IN JAPAN felirat a motortérben... szóval tényleg csak ajánlani tudom! :)
Mellékelek pár képet, most szombaton készítettem őket, az autó Budapesten bármikor megnézhető.
Részletesebb információért, további egyeztetésért írjatok a mesebelihetes (kukac) gmail (pont) com mail címre és megbeszéljük!
Tévedsz, ez azt jelenti, ami le van írva. A jogszabálynak egyértelműen kell fogalmaznia. A régi Jazz-be "a jármű szokásos haladási irányával ellentétes irányban" nem lehet bekötni bekötni gyerekülést, mert nem lehet kikapcsolni a légzsákot.
Azért van az autódban kis piktogram a szélvédőre ragasztva.
Arról a KRESZ nem ír, hogy a szokásos haladási irányba nem rakhatsz be bármilyen gyerekülést a jobb első ülésre.Így ami nem tilos, az szabad. (Smart f. two-ban is viheszt gyereket.)