én csak abból tudom leszűrni, hogy az autóimat mindig karban tartottam, tartattam, kíméltem, de használtam.
a 80-as 20 évig volt meg, 2 évesen vettem Münchenben. a legminimálisabb ráköltéssel ment mindig, minden körülmények között.
a 100-as már nem volt annyira jó, nem is szerettem. az A3 feleségemé volt, az egy kotla fos.... a Volvo meg minősíthetetlen, abban ami el tudott romlani, az elromlott :) pedig addig azt hittem, hogy az olasz autóknál nincs rosszabb, bár e kettő még versenyben van a citrom díjért nálam. :)
most van egy 307-SW-m, 10 éves, szinte új állapotban, eddig tetszik, meglátjuk.
Igazság az inkább Német vonalon lett jobban ismeretségem,meg BMW szerviz műszaki vezetője voltam,és inkább ezekhez van célszerszámok,meg hivatalos diag cucokk VCDS,Op-Com Professional,Op-Com Advanced,SX-Com Suzukihoz mivel abbol van a legtöbb a környezetbe,rokonságba,ismeretségikörbe,MultiDiag ACTIA,ez univerzális,ez a cég csinálja a BMW,Fiat,Mitsubisi,meg a PSA csoport gyári tesztereit,nagyábol majdnem minden lefedve:))
de más nemzet autóiban is. pl egy 1995 előtt gyártott audi 20x annyit ér, mint egy új. :) pontosabban tovább tart.
volt nekem Volvo V70-esem, meg Audi 100-as, meg A6-os, A3-as... legtovább a 92-es 2.8-as V6-os audi tartott. szinte sose volt baja, pedig beletekertem 380ezret. :)
Nem nézem le e csigást,nekem is volt egy 505-ös td,nagyon kényelmes volt meg minden,egyszer jöttem haza,és csak azt vettem észre,eltört a főtengely szijtárcsa rögzitő csavar,pedig még gyári szerelés volt,ahogy csúszott kifelé egyszer csak elfolyt az olaj. Tréleren jutott haza Győrböl Pestre,megcsináltam kifúrtam,szimerind cser,utána jó volt.Elkezdett csúszni a kuplung,megrendeltük akkor még Bécsből lehetett,motor,alváz szám,évjárat szerint.Amikor elkezdtem lebontani meglátam hátsó futómű leköt,aztán lehetett a gardánt kiszedni,utána müszerfal alja szét mert ott volt három hatos csavar aminélkül a kuliszához nem lehetett hozzá férni.Mikor kint volt,akkor mielött beépitem a kuplung tárcsát rápróbálom a nyeles tengelyre,kiderült nem jó,telefonálás mindenhova,kiderült kétféle fogszámmal szerelt váltókat raktak,csak akkor derült ki mikor már lent a váltó.Összerak annyira kilehesen tolni,"C" vágányra mig megjött a másik három hét alatt.Nagynehezen kész lett kiraktam az eladótérbe taxis elvitte,nem ment vele fél évet a vezérmű tengely három darabba tört,kiderült ez tipus betegség,na azóta nem volt francia kocsim:)) Utána mikor vegyes szerelő mühelybe melóztam úgy kelett menni fékbetétet venni minta darabbal,mert ugyan azt a tipust azzal szerelték ami van,meg a szerelhetetlensége miatt lemondtam róla:)) Azért volt aztán csak Passat,meg AUDI 100-as család,A6-osal bezárva,a nyugdijbol meg a többi gondbol amit nem részletezek most van egy Suzuki,de nem tudom megszokni,még az asszony se tudja pedig neki a mérete:))
mivan papa kezdtél elmerülni a csigás rejtelmekben ??? :D
ha akarsz tudást (ingyen) itt ha sokat olvasol sokat megtudsz, és még tartalmas barátságokat is köthetsz, páran írták már hogy már csak a csapat miatt érdemes volt pezsót venni .....
ha meg tényleg megtetszik veszel egyet a nyugdíjas évekre de feltétlen big üvegtetőst :D
Tessék mondani a Diagnosztika nem csak abból áll,hogy a hibatárolót kiolvassuk??:))
Ha nincs hiba kód akkor van a Pingvin efektus,kezek széttárva,vállak rángatva:))
Ha meg valami hibakód van ami alkatrészt jelöl azt kicserélni aztán ha mégse jó akkor megint Pingvin efektus,és az ügyfél orra alá dörgölni pedig ezt irta hibának a teszter:))
Sziasztok,Vettem németből egy használt gyári generátort, mert az előző tulaj a törés után a 120A-es helyett 80-ast rakott bele.
A generátor 2007.12 havi-as autóból van és állítólag 67 ezer km-t futott. Állapota szemrevételezés után korának megfelelőnek tűnik. Az eladó lefújta a csavarokat, gondolom azért hogy látható legyen ha hozzányúlnak.
Feltételezve a km futás helyességét mit javasoltok építsem be aztán hadd szóljon, vagy mindenféleképpen újítsam fel amíg még az asztalon van (vagy legalábbis vigyem el hozzájuk bevizsgáltatni)?
Az utóbbi esetekre én az onditogenerator.hu-t, ill. fervill-t találtam, kit ajánlotok a témában?
Amúgy szabaddá fog válni egy 80A-es DENSO generátor ha vkit érdekel.
Más:
Zolysys: rd4 N1 Mp3 02 tudja, aktiválható rajta a cd text?, ill. kiírja az mp3-as szövegeket? Liciten vettem egyet /vasárnap esti unatkozás közben/ (pedig nem feltétlen akartam csak nem volt más versenyző) ma adták fel englandból.
Bontod? Hol sérült? Első lökhárítót tartó bakok érdekelnek, ha azok épen maradtak, és 2005 utáni "új" kasztnis. Te vezetted? Sérüléssel járt vagy (remélem) megúszta(d)?
Azonnal vonasd ki a forgalomból a kocsit. !!!!! Kivéve, ha meg akarod csináltatni.
Mi a terved a kocsival?
Ha a rendszerben "élő"ként van akkor fizetsz utána mindent, kötelezőt (saját biztosítónál jelezni kell), teljesítményadót mintha mennél vele, de szerintem ez nem éri meg.
Egyéb kérdésben privátban keress meg, hátha tudok segíteni.
Sajnos egy román állampolgár összetörte az autómat,aminél gazdasági totálkárt állapítottak meg.
Sikerült a biztosítóval felvenni a kapcsolatot a múlt héten és ha minden jól megy akkor a roncsértékkel együtt jól kifogok tudni szállni az autóból.
A kérdésem az lenne hogy vonasam ki ideiglenesen az autót a forgalomból és úgy adjam oda majd,vagy hagyjam úgy és majd ha elviszik a roncsot akkor a kötelezőjét az adásvételi bemutatásásval mondjam fel.