A másik meg, hogy amikor kiírom a szolgálati járatot, akkor belül annyit ír folyamatosan, hogy SZ** SZOLGÁLATI JÁRAT (** a hozzárendelt tetszőleges szám), a járatszám+idő képet nem írja.
BPO-774-ben nem működik a fokgyem vezérlő világítása. Elég kényelmetlen volt este kezelni. A fényképezővel próbáltam világítani a vezérlőt, hogy lássam mit ír.
136E-nél valahol vagy a Havanna utcánál vagy a Baross utcánál még mindíg kinntvan a Tesco busz menetrendje................ :D:D:D és még mennyi ideig ott lesz............
Nem tudom, mennyire tartozik hozzátok a megállóhelyi tájékoztatás. remélem tudtok segíteni.
Augusztus 24.-én el volt terelve a 166-os Soroksáron, ezért a Soroksár, vasútállomás nevű megállóját nem érintette. A megállóhelyi tájékoztatás a terelésről úgy lett megoldva, hogy a menetrend elé az üveglapba lett betéve a narancssárga tájékoztatólap. Na az a mai napig így is van, a menetrend meg sehol.... (vagyis a tájékoztató alatt). Ez ügyben tudtok valamit intézkedni? Köszi!
19-45. Folyamatosan táblázni kell. Hátsó belső kijelző agyhalott. Első belsőn az idő meg a járatszám yó, megállónév nem, majd mikor gondol egyet egyszercsak tovább ugrik.
19-44 helyett ezt kellett volna felszerelni táblatartóval.
A 86-os járaton Bogdáni út felé a hangosnéni bemondja a Döbrentei teret is. Ki kéne venni, mert a villamos-közlekedés beindulása óta nem áll meg ott.
Ja és amire még felfigyeltem: Clarktól több megállón át folyamatosan mondta a "külsős" hangosnéni: "86-os járat Óbuda, Bogdáni út felé". (A folyamatos címszó alatt azt értem, hogy menet közben is mondta)
Más: A társtopicban olvastam Humarcitól, hogy a Credoba csak a 11-est, ill. a 3GY-t sikerült feltölteni, miközben a busz átszerel 111-esre is, ami nincs benne. Ezt tudjátok orvosolni erre a hétre?
Az autóbuszok kijelzőibe a jelenlegi gyakorlat szerint azokat a garázsmeneti útvonalakat tesszük be, amelyek az utasok felé meg vannak hirdetve. Tudomásom szerint ezek nappali járatok esetében kivétel nélkül benne is vannak a járművekben (feltéve hogy a legfrissebb állományt rájuk töltötte a műszak). Ez egy helyes gyakorlat, mert így nem csak a menetrendből, hanem a fedélzeten is kiderül, hová is közlekedik "szokatlan módon" a jármű.
Ugyanakkor ez egy marha helytelen gyakorlat, mert tudomásom szerint - cáfoljatok meg, ha nem igaz - mindenfajta garázsmenetben kötelező (lenne) az utasszállítás, ergo mindegyikre kellene hogy legyen útvonalállomány.
A garázsmeneti utasszállítást ugyanakkor annyira "komolyan" veszi a BKV, hogy ha rákérdeznék egy-két kacifántosabb garázsmenet "megállónévsorára", hogy azt bevihessem mondjuk FOK-GYEM-be, körbe lennék röhögve, mondván hogy "olyan nincs".
Eközben a villamosnál a kocsiszíni menetben az utasszállítás teljesen általános, a járművekben annyi különféle kocsiszíni útvonal van, hogy hajjaj...
Mi a megoldás? Minden végállomástól útvonalat készítünk a releváns garázsba? Vultronnál nem is lenne gond. Meghirdetjük? Fogják használni a sofőrök a kijelzőt? Felveszik az utast...?