Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2009.11.22 0 0 2471
A másik meg, hogy amikor kiírom a szolgálati járatot, akkor belül annyit ír folyamatosan, hogy SZ** SZOLGÁLATI JÁRAT (** a hozzárendelt tetszőleges szám), a járatszám+idő képet nem írja.
Előzmény: Peti817172M (2470)
Peti817172M Creative Commons License 2009.11.22 0 0 2470
Scraapy

BPO-774-ben nem működik a fokgyem vezérlő világítása. Elég kényelmetlen volt este kezelni. A fényképezővel próbáltam világítani a vezérlőt, hogy lássam mit ír.
Előzmény: scraapy (2469)
scraapy Creative Commons License 2009.11.20 0 0 2469
Ebben a kocsiban sokszor ki is van/volt kapcsolva a Vultron...de ezt már jeleztük is már!
Előzmény: stvrtok (2467)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.11.20 0 0 2468
FKU-916
Előzmény: stvrtok (2467)
stvrtok Creative Commons License 2009.11.20 0 0 2467

Elvileg csak úgy van benne...

 

BPO-700, tudsz rendszámot mondani?

Előzmény: Peti817172M (2448)
ksly435 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 2466
Akkor max 1-2-n, de Én ma láttam az elsőt...
Előzmény: cooldogg1992 (2465)
cooldogg1992 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 2465
Már hétfőn is voltak táblák. :)
Előzmény: ksly435 (2464)
ksly435 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 2464

Tudom... de...405-ös... :D

 

Más: ma már volt a 62-es és a 62A villamoson tábla oldalt.

Előzmény: BPI-553 (2462)
BPI-553 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 2463
Köszönöm!
Előzmény: scraapy (2461)
BPI-553 Creative Commons License 2009.11.18 0 0 2462
Elvileg a szerelőre vár.
Előzmény: ksly435 (2459)
scraapy Creative Commons License 2009.11.18 0 0 2461
Szólunk az illetékes hivatalnak!
Előzmény: BPI-553 (2455)
ksly435 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2460

....és a kép.... :S

 

0792
Előzmény: ksly435 (2459)
ksly435 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2459

Szegény 07-92... :S

 

Most az S betű a 405-ösnél mit jelent?

-Szerelőre vár

-Selejt

-Stb.

 

:D

Fzolee Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2458
Havannánál láttam, de az nem kinn maradt, hanem újra kirakta valaki. Egyébként meg, a menetrend maradt így legalább lehet tudni, h. mikor jön. :)
Előzmény: FLR - 723 Weenie (2457)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2457
136E-nél valahol vagy a Havanna utcánál vagy a Baross utcánál még mindíg kinntvan a Tesco busz menetrendje................ :D:D:D és még mennyi ideig ott lesz............
Előzmény: BPI-553 (2455)
BPI-553 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2456
Elnézést, rosszul írtam le: szóval Stvrtok.
Előzmény: BPI-553 (2455)
BPI-553 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2455
Scraapy, Stvrt!

Nem tudom, mennyire tartozik hozzátok a megállóhelyi tájékoztatás. remélem tudtok segíteni.

Augusztus 24.-én el volt terelve a 166-os Soroksáron, ezért a Soroksár, vasútállomás nevű megállóját nem érintette. A megállóhelyi tájékoztatás a terelésről úgy lett megoldva, hogy a menetrend elé az üveglapba lett betéve a narancssárga tájékoztatólap. Na az a mai napig így is van, a menetrend meg sehol.... (vagyis a tájékoztató alatt). Ez ügyben tudtok valamit intézkedni?
Köszi!
Lukács Marci Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2454
Cinkotán mikor lesz ezüstnyíl frissítés?
Mert a naggya vonalakra amikre kiadják azt a párat azon 412-es is jár, tehát lehetne hangos is, nem?
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2453
Dél-pesten még azóta se orvosolta a problémát. Úgy látszik nem értenek hozzá.
Előzmény: BPO-646 (2445)
buszpótló-busz Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2452
A legutoljára kiadott állományban csak Döbrentei tér nélküli van.
Előzmény: Peti817172M (2448)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2451
Igen.
Előzmény: buszpótló-busz (2450)
buszpótló-busz Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2450
Akkor a 916-ossal mentél, mert abban egy régebbi adatbázis van, és az még tartalmazza a Döbrentei teret.
Előzmény: * * BPO-700 * * (2444)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2449
Eszerint nem a megfelelőt használta? És a kültéri hangosítás?
Előzmény: Peti817172M (2448)
Peti817172M Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2448
Benne van Döbrentei tér nélkül is a járat.
Előzmény: * * BPO-700 * * (2444)
BPO-646 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2447
PP1, PP2 próba viszonylatok.
Előzmény: BPI-553 (1433)
GABEN352 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2446
19-45.
Folyamatosan táblázni kell. Hátsó belső kijelző agyhalott. Első belsőn az idő meg a járatszám yó, megállónév nem, majd mikor gondol egyet egyszercsak tovább ugrik.

19-44 helyett ezt kellett volna felszerelni táblatartóval.
BPO-646 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2445

Ez csak beállítási hiba. Ilyen nálunk is volt, de már orvosoltam a problámát:)

Előzmény: FLR - 723 Weenie (2393)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2444
A 86-os járaton Bogdáni út felé a hangosnéni bemondja a Döbrentei teret is. Ki kéne venni, mert a villamos-közlekedés beindulása óta nem áll meg ott.

Ja és amire még felfigyeltem: Clarktól több megállón át folyamatosan mondta a "külsős" hangosnéni: "86-os járat Óbuda, Bogdáni út felé".
(A folyamatos címszó alatt azt értem, hogy menet közben is mondta)
BPI-553 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 2443
Jó, megértettem. Csak egy felvetés volt.

Más: A társtopicban olvastam Humarcitól, hogy a Credoba csak a 11-est, ill. a 3GY-t sikerült feltölteni, miközben a busz átszerel 111-esre is, ami nincs benne. Ezt tudjátok orvosolni erre a hétre?
Előzmény: stvrtok (2442)
stvrtok Creative Commons License 2009.11.16 0 0 2442

Az autóbuszok kijelzőibe a jelenlegi gyakorlat szerint azokat a garázsmeneti útvonalakat tesszük be, amelyek az utasok felé meg vannak hirdetve. Tudomásom szerint ezek nappali járatok esetében kivétel nélkül benne is vannak a járművekben (feltéve hogy a legfrissebb állományt rájuk töltötte a műszak). Ez egy helyes gyakorlat, mert így nem csak a menetrendből, hanem a fedélzeten is kiderül, hová is közlekedik "szokatlan módon" a jármű.

Ugyanakkor ez egy marha helytelen gyakorlat, mert tudomásom szerint - cáfoljatok meg, ha nem igaz - mindenfajta garázsmenetben kötelező (lenne) az utasszállítás, ergo mindegyikre kellene hogy legyen útvonalállomány.

A garázsmeneti utasszállítást ugyanakkor annyira "komolyan" veszi a BKV, hogy ha rákérdeznék egy-két kacifántosabb garázsmenet "megállónévsorára", hogy azt bevihessem mondjuk FOK-GYEM-be, körbe lennék röhögve, mondván hogy "olyan nincs".

Eközben a villamosnál a kocsiszíni menetben az utasszállítás teljesen általános, a járművekben annyi különféle kocsiszíni útvonal van, hogy hajjaj...

 

Mi a megoldás? Minden végállomástól útvonalat készítünk a releváns garázsba? Vultronnál nem is lenne gond. Meghirdetjük? Fogják használni a sofőrök a kijelzőt? Felveszik az utast...?

Előzmény: BPI-553 (2441)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!