Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Igen, így érthető. Meg így nyitva lehet a szép, kulturált váróterem is az utasoknak. Egy hegyi túra után biztos jól esik a kirándulóknak, hogy védett helyen várhatják a buszt.
Elég sok járatnak a menetrendjébe van beiktatva a hegyi szakaszok miatt időkiegyenlítő 10-15 perces technikai szünet, amit Mátraházán töltenek ki. Ezért aztán gondolom, muszáj fenntartani egy mosdót a sofőröknek, utasoknak.
Az lesz az. Elég ramaty állapotban van, de hogy még egy tábla se jutott rá, csak a szokásos időpontról, meg a sofőrről lehet felismerni a buszt, az azért elég gáz.
Mostanában csinálta azt a nyíregyházi járatot minden. Valami jelzés nélküli fehér kohószökevény (Ikarus 300-as akármi), zöld 395-ös (a régi szép idők emlékére), fehér Credo, zöld Credo - van minden, mint a búcsúban.