Esetleg tudtok ajánlani valami jó trafósor márkát amit érdemes megvenni.Itt gondolok az utángyártottakra mert a gyári az 40000-81000 forint közt mozog.
Sziasztok!Ma voltam a szerelőnél..A hiba elvileg feltárva:Trafósor.Hibakódot nem mutatott a számítógép.Menetközbe viszont amikor nem húzattam és előjött a a rángatás a gyújtás értékek ugráltak nagyon.A szerelő 95%-ra ezt mondja az a ludas,de azt javasolta próbáljam ki egy másik trafósorral.Egy kérdés,ha a másikat ami jó beleteszem nem fogja tönkre tenni?
Sajnos ki kell kapnunk a hengerfejet,akkor majd többet tudunk. Viszont végre átírhatóvá vált----15 napos fedezetlenségi díjjal. Ide most valami nagyon csúnyát írnék,ha nem lennék úriember. :-) :-)
Más. A pillangószelep tisztító spray-t (mondjuk Liqui Moly) hogyan kell használni? Járó motornál befújom a légszűrő mögé a szívócsőbe? Csak általánosságban kérdezem, nem konkrét autóra.
estét!segitséget szeretnék kérni!2napja kivettem a opel astrabol az akksit tölteni,mikor visszaraktam elmenta rádió.meg van aleirás hogy hogan kodolható be kód is meg van csak annyi hibája van h nem mutassa a 4vonal kódot ahova a számot kellenne beirnom!mit tudnék csinálni vele??
Én küldtem neked egy mailt tegnap, de a gépészeti részéhez nem annyira értek mint a villamossághoz. Ebben inkább 409 kolléga tud segíteni meg a mailben leírtak.
A gyors és elhamarkodott vétel oka pedig az volt,hogy hengerfejes lett a Mazda 2200-es kiszbuszom,autó pedig az itteni közlekedési viszonyok miatt gyorsan kellett. 300-ért elsőre jónak tűnt a vétel,egy ötvenest be is kalkuláltam a rendbehozatalára és úgy voltam vele, hadd tanuljon a fiam,gyakorolja a szakmáját. A Mazda egyszer már volt hengerfejes és azt szépen összerakta miután a gépműhelyben helyre pofozták a hengerfejet.
Előzmények lehetnek még a 10l körüli fogyasztás. A vízhőmérséklet jelző hamar a határérték fölé ment,de ott megállt. Hűtőviz nem forrósodott és nem is folyt el. Műszerfal elektronikai hibára gyanakodtam.
Úgy kezdődött (bár lehet,hogy nincs összefüggés) ,hogy kifogyott a benzin. Félre álltam betöltöttem és nem indult. Sokáig és sokszor próbáltam padlógázzal is indítózni,de végül haza kellett vontatnunk. Otthon derült ki a szakadás.
"409" Nagyon szépen köszönöm a segítséget-----próbálkozunk.
A 8szelepesek, ha nem magas fordulaton történik a szakadás, meg szokták úszni. Ha el is találja a szelepet, a dugattyú, többnyire a himba törik el. Viszont a kompresszió mérés eredménye nem biztató. Ellenőrizzétek a vezérlést*, ha jó helyen van, akkor le kell venni a hengerfejet.
A szelepek egyforma magasan állnak ,de ezt szakembernek kellene látnia. A kézikönyv amit az újhoz gyárilag adnak,nem kifejezetten ezen probléma megoldásához kellene,csak,hanem általában az autó megismeréséhez,ami mint utólag kiderült "ezer sebből vérzik".
Szóval szívesen veszek minden használható információt, akár a tippelés szintjén is.
A motor eredeti 8 szelepes 1999 es f astra opel motor,de az eddigiekből valószínűleg már kiderült számotokra,hogy nem értek hozzá. A fiam végzettsége autószerelő,de nem dolgozik a szakmában és kevés tapasztalata van ezért próbálok itt tippeket szerezni,hogy mibe fog ez még nekem kerülni. Az alkatrész árakkal tisztában vagyok nagyjából és végeztem is egy kalkulációt,de mint mondottam szeretnénk házilag megoldani,ha lehet.