Ha jól tudom az esővíz elvezető és a motortér között kell lennie egy gumi dugónak. Hogyan tudnám ellenőrizni hogy megvan-e még? Mivel elég sok mostanában az eső, nem szeretném ha beázna esetleg a BSI (előző tulaj valami kókány riasztót szereltetett bele, nem tudom mennyire minőségi munka volt), ezért szeretném ellenőrizni. Köszi!
Hali! A szíjfeszítődön mit értesz az alatt, hogy megadta magát? Hangja volt és pattogott? Mert én tavaly októberben vettem egy közepes minőségű feszítőt, de már januárban kezdett hangja lenni, és ugrál. De hallom, hogy ez betegségük, de nem csak a 307-esnek, hanem a citroen berlingoknak is.
Sziasztok! Akkumlátorral volt problémám, nem indult az autó. Előző nap minden gond nélkül indult mindig, tegnap reggel meg semmi. A kis fogyasztók mentek, az indítás nem. Bikázás után beindult és indult a villamossági vadászat. Végül találtam egy akkumlátoros szaküzletet, ahol kimérték és cellazárlat lett megállapítva. Az egészben az a vicc, hogy kb. 3-4 éves volt az akksi és minden előzetes hiba nélkül adta meg magát. Mellesleg egy B...sch volt, de feket színű. Ott tudtam meg, hogy ezek nem a legjobb minőségűek, hiába a név. Most egy "bika" akksi van benne, kicsivel nagyobb teljesítménnyel, de ugyanakkora méretben.
Előtte a hátsó ablaktörlőkar adta meg magát, ott a műanyag vált le a fémről, az is cserélve lett. Igaz az még a gyári volt. Ma este meg a szíjfeszítőt kellet cserélni, mert az adta meg magát. Itt az a vicc, hogy tavaly vagy tavalyelőtt lett cserélve, és nem névtelen minőségűre. Számomra az a tanulság, hogy a mostani alkatrészeknek teljesen mindegy, hogy márkás vagy névtelen, sokat nem bírnak. Ha elkezd szarakodni, cserélni kell, hogy nagyobb hiba vagy kár ne legyen.
Motor nem hiszem, mert akármikor kapcsolom, működik, csak ami vezérli sztem azzal lehet vmi. De ezt nem tudom, hogy mi. Meg miért, és hogy csak így hirtelen?
Ha felkapcsolom és utána rögtön le ugyanúgy töröl továbbra is egész addig míg az első bekapcsolástól el nem telik kb 6-7 másodperc. Aztán meg áll vmilyen helyzetben, akár a szélvédő közepén keresztben :S
Meg tudná valaki mondani, hogy mire szolgál a motorháztető és az első szélvédő sarka közötti műanyag rács mindkét oldalon? Pontosabban az érdekelne, hogy azok az "üregek" amiket takar mi célt szolgálnak. Köszi!