Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Luck Skywalker Creative Commons License 2012.11.09 0 0 49185

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Oc0v1dyvdm0#!

 

Vidd el P-hez :)

Magamat mégsem ajánlhatom:)

Előzmény: Richardkiraly (49184)
Richardkiraly Creative Commons License 2012.11.09 0 0 49184

Sziasztok!

 

Tudna nekem ajánlani valaki egy jó szerelőt, aki jól is dolgozik?

Hengerfejtömítés csere előtt állok, a kocsi alatt már egészen nagy olajtócsa van...

 

Köszönöm

B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.11.09 0 0 49183

Szia!

 

Jobb háátsó ajtó aljában vannak kis műanyag dugók az ajtó belsejéből kifelé azt próbáld befelé nyomni, lehet folyni fog a víz ...

Nekem is most vizesedett be a Clio és az ajtóból sikerült leengednem néhány liter vizet.

:-(

Előzmény: virmik (49175)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.09 0 0 49182

Szerintem belefér. Régen az enyémben is volt NGK, nem volt vele gondom. :)

Előzmény: Ramm. (49181)
Ramm. Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49181

Köszönöm a válaszod !

 

ez jó lehet ? az ár remek viszont 0.9 az ellenállása

 

http://www.fekmester.hu/izzitogyertya/izzitogyertya/renault/clio/diesel/1.50/2010/ngk/

Előzmény: Törölt nick (49180)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49180

Beru és Champion a gyári.

Ellenállása ~0.6 ohm legyen, és egyszerre cserélni mind a négyet. :)

NGK is jó talán még, a többit nem ismerem.

 

Előzmény: Ramm. (49177)
Tasligep Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49179

Nem tudom.Én csak keresgéltem a neten olvasgattam más fórumokat és gondoltam hátha segít ez a kis program.Másnak segített de lehet Neked lesz igazad!

Előzmény: Törölt nick (49178)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49178

Én úgy tudom ez csak Update List-eshez jó.

Rosszul tudom? :)

Előzmény: Tasligep (49171)
Ramm. Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49177

sőőn napot !

 

1.5 dci 65 LE melyik típust szereti,melyik vált be ? izzítógyertya tekintetében,..bosch,denso,chapinyon,meyle,febi vagy teljesen mindegy...

 

köszi

Luck Skywalker Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49176

Nézd meg az esőcsatornát és a vízelvezető csöveit.Lehet eldugult,és megtelt vizzel.

Előzmény: virmik (49175)
virmik Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49175

Tanácsot szeretnék kapni. 2001-es nyolc szelepes, fél éve vettük. A múlt heti esőben megtett 300 km után vettem észre, hogy a kocsi jobb oldalán a padlókárpit tocsog a vízben, főleg elöl, de hátul is. Csak a jobb oldalon. A fűtés végig ment közben. Tény, hogy az elmúlt fél évben szinte alig esett és az is lehet, hogy már korábban kezdte, csak eddig nem vettem észre. Most minden kiszedve szárad és várom az újabb esőt, hátha meglátok valamit. Hol ázhatott be, mit nézzek meg?

fredd00 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49174

Helloo!!

 

nekem volt ilyen problémám és fhp volt a ludas.szereld le pucold meg jó alaposan

nagyon tisztára kicsit az érzékelöket fordicsd el de ovatosan.majd fujd be wd 40 el

és elvileg rendbe lesz :)

Előzmény: talicskas (49164)
Gergo.bgy Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49173

A műszerfalat ki kell szerelni?

 

- Ki bizony, tökig. 

 

Mennyi idő szervízben egy ilyen művelet?

 

- Majdnem egy egész napos meló. 

 

Előzmény: torokdavid (49172)
torokdavid Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49172

Sziasztok. tud valaki leírást vagy linket fűtőradiátor cseréről?

A műszerfalat ki kell szerelni?

Mennyi idő szervízben egy ilyen művelet?

Tasligep Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49171

Van egy program amivel megtudhatod a kódot.

 

https://rapidshare.com/#!download|97p2|312104945|RENAULT_PRE-CODE_CALCULATOR.rar|134|0|0

próbáld meg ezzel.

Előzmény: Cz.Gaben (49170)
Cz.Gaben Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49170

Nekem azt mondtál,hogy a Renault szalonban nagyon drágán mondják meg!
-és ha nem gyári a magnó?:D

Előzmény: B45524D N3K1 (49169)
B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49169

Szia!

 

Nekem Renault szalonban megmondták ingyen, igaz az gyári volt és alvázszám alapján.

Végső esetben próbáld ott.

 

üdv

 

Előzmény: Cz.Gaben (49168)
Cz.Gaben Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49168

Nagyon fontos lenne a segítségetek légyszi írjatok amit tudtok!

Előzmény: Cz.Gaben (49167)
Cz.Gaben Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49167

Sziasztok!Van egy Renault Thalia 1.5 dci-m!
A Rádió magnójához van egy kezelési útmutató és van benne egy kód amit nem fogad el!
Tudna valaki segíteni,hogy ha eetleg nem gyári a magnó benne,hogy hogyan tudnám megtalálni hozzá a kódot vagy valakinek van program a kód előhívásához!?!

Model No:22DC259/62F
PROD No:FD0702380398162

Található a vonalkód alatt egy hosszú számsor :8200029539Tk380

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49166

"egy hozzá értő vizsgabiztost, egy autószerelő műhelyben, megnézte, azt mondta, nem szólhat érte a rendőr, mert helyzetjelzőnek elmegy"

 

Bocs, de ez egy oltári nagy tévedés. Egy ilyen ember nem is értem hogy lehet egyáltalán vizsgabiztos, én azonnal bevonnám az engedélyét...

A képeken ugy láttam, egy ledcsík van feltéve. Ez gondolom alapban nem tartalmaz jóváhagyási jelzést, és elsőre már itt meg is bukott a történet. Ugyanis kizárólag jóváhagyási jelzéssel elátott alkatrészeket, eszközöket, lámpákat...stb lehet felszerelni egy járműre. Ezt a KÖHÉM rendelet is világosan feketén-fehéran leírja.

 

Nem kötöszködés, nem érts félre, én csak jót akarok.

 

De egy legközelebbi bizonytalan rendőr találkakor nem azt fogják mondani: "kérem szerelje le, és mehet tovább..."

Előzmény: BergIstván (49161)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49165

Az FHP nem elég "megpiszkálni". :)

Ki kell szerelni és alaposan megtisztítani, lepucolni. Ez is megvolt? :)

 

Az akku mellett lévő "piros gomb" egy u.n. inerciás-, ütközésérzékelő. Baleset- és ezzel együttjáró megfelelő erőhatású ütközés esetén jelet küld az ECU-nak, és az letiltja az üzemanyagellátást. Újbóli megnyomásával lehet ismét beindítani a motort. Ritkán fordul elő vele érintkezési probléma.

 

Gondolom immo rendben van...

 

A többit meg a benyás tulajok biztos leírják majd, mit érdemes még megnézni, ellenőrizni, kipucolni.

Előzmény: talicskas (49164)
talicskas Creative Commons License 2012.11.08 0 0 49164

Sziasztok!

 

Úgy tűnik elérte azt a kort a kocsi (2002, 1,4, 8 v) mikor lassan kezdenek sűrűsödni vele a problémák. 165 000 Km van benne, nemrég átégett a hengerfej tömítés, most pedig azzal borzolja az idegeimet (és munkába menet a családtagjaimét), hogy nem akar beiindulni. 

Az önindító teker (új aksi van benne), de néha csak 2-3 perces kínzás után hajlandó beindulni. Ami a legrosszabb benne, hogy teljesen rendszertelenül teszi. Néha napokig nincs vele gond, néha napjában többször is. Általában hidegen, de előfordult már meleg motornál is. Nemrég egy hétig kint állt az udvaron és egy pöccre indult. Amúgy, ha beindult nincs vele probléma, nem rángat, le sem áll magától. Régebben néha előfordult már ilyen, de akkor a felső holtponti jeladót megpiszkáltam és indult. Most ezzel hiába próbálkozom. Utána olvastam a topikban, sokkaknak volt már hasonló gondja, valaki azt javasolta, hogy az aksi melletti piros relét kell megmozgatni - ez sem jött be. 

Sajnos arról nem nagyon írt senki, hogy melyik megoldási javaslat vált be neki. Azért írok, hátha valaki már sikeresen megoldotta ezt a problémát?

 

 

tibor_debrecen Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49163

vagy itt van a romániai megoldás

 

Előzmény: tibor_debrecen (49162)
tibor_debrecen Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49162

Szia

 

Feszültséget figyel az elektronika és csak járó motornál kapcsol be. leállítás után kikapcsol.

 

 

 

 

 

Előzmény: tefi (49160)
BergIstván Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49161

Hy All!

 

Nekem kb. 2.5 - 3 hónapja van fent.

Igazoltattak már úgy, kb. 1.5 hónapja, akkor is csak úgy ment, mint a képeken, vagyis helyzetjelzővel, mivel arra van rákötve.

Nem szólt érte.

Nap mint nap így közlekedek vele, lakott területen belül( kívül azért nyomok egy tompítottat, márcsak azokért a majmokért is akik lakott területen kívül szürkületkor nem kapcsolnak pilácsot, nem, hogy tompítottat, de azt a nyomorult helyzetjelzőt sem. nah én olyankor villantom fel a refit, és felejtem rajta az ujjam, pár másodpercre, hogy vegye már észre magát.)

Nekem eddig nem szóltak érte a rend "éber" őrei!

 

Ha szólnak akkor leszedem.

Ma megkérdeztem egy hozzá értő vizsgabiztost, egy autószerelő műhelyben, megnézte, azt mondta, nem szólhat érte a rendőr, mert helyzetjelzőnek elmegy.

 

Üdv

Előzmény: tibor_debrecen (49155)
tefi Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49160

Műszakin hogy mennél át vele - gyújtásra nem kapcsolódik fel ?

A rendőr nem szól érte?

Előzmény: tibor_debrecen (49155)
korg_ns Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49159

4 tüske + kb 40cm kábel

korg_ns Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49158

igen az mind fogadó rész, de a 4 db-ot szívesen elküldöm neked

 

priv-ben keress meg a címmel.

Előzmény: Tasligep (49146)
pintérlászló Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49157

Én simán összefogtam az egyik vezetékkel mindkét szenzor egyik végét, a másikat ráforrasztottam a kapcsoló közepére, alulra a belső, fölülre pedig a külső szenzor másik vezetékét.

Nem kell dupla kapcsoló, így kisebb méretben meg lehet venni!

 

Előzmény: Ata61 (49156)
Ata61 Creative Commons License 2012.11.07 0 0 49156

 A külső hőmérő vezetékét elvágtam,így a hőmérőtől jövő 2-szál a kapcsoló egyik két szélsőre,az elvágott kábel másik két szál vezetéke jön a kapcsoló középső két pontjára ez lesz az osztó(0-állás)A belső hőmérő 2-szál vezetéke jön a kapcsoló másik két szélére.Amikor egyikről középre kapcsolok(0-)akkor várok kicsit,és úgy kapcsolom át a másikra.Tökéletesen működik.Az elvágott vezetéket meg kel toldani.

Előzmény: Tasligep (49154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!