Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zida Creative Commons License 2015.09.29 0 0 51324

Két dologra nem tudok rájönni, hátha tudja valaki, 2005 superb a kérdéses autó.

Van a műszerfalon egy visszajelző, ha az egyáltalán, ez mi lehet?

 

Plusz találtam a minap a csomagtartóban egy ilyet, lövésem nincs mi lehet ez, az etka-ban tartó a neve, valaki esetleg tudja, hogy ez mire való?

 

 

TomiZK88 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 51323

Sziasztok!

 

A segítségetek szeretném kérni.

 

Van egy 2011 -s, 2.0 Tdi( CFFB ) dsg Superb II m.

 

Az autóban 103.000 km van ( 0 km -s kora óta az enyém ), 3.000 km ezelőtt teljesen  kicseréltettem az olajat és szűrőket ( gázolaja szt. is, 10.000 ként cseréltetek olajat. ) Csak mann filtert használok, jó kutaknál tankolok, 5.000 km - n ként használok rendszer tiszító adalékot, vigyázok a kocsira, stb.

 

Többször előfordult már, de most nagyon intenzíven rángatott a kocsi hidegen, 2000 fordulat felett sem akart felváltani, csattogó hangja volt, és erőtlen. Hibakódot nem írt ki semmit.

 

Miután bemelegszik a motor, olyan az egész autó mint újkorában.

 

Szerintetek mi lehet a hiba, hogyan tudnám orvosolni.

 

Érdekes, ha pár percet járatom hidegindítás után, ezt nem produkálja.

 

Segítségetek köszönöm!

afntdi Creative Commons License 2015.09.23 0 0 51322

Azt hol találom?

Előzmény: 409 (51299)
zida Creative Commons License 2015.09.20 0 0 51321

Akkor ott valami más a gond. 

Amúgy jópofa dolog, de nagy csodát nem kell várni, ha jól tudom eleve csak a motorvezérlővel kommunikál.

Én pl. most az olajhőmérsékletre lettem volna kíváncsi, de azt nem tudja az én autómon megmutatni.

 

Előzmény: SpisakTomi (51314)
zida Creative Commons License 2015.09.20 0 0 51320

Köszi, találtam egy jónak tűnő boltot ezügyben, elmegyek hétfőn és megkérdezem mit javasolnak.

Előzmény: Octi19 (51313)
pille69 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 51319

És köszönöm mindkettőtöknek a gyors segítséget!

Előzmény: pille69 (51318)
pille69 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 51318

Megmozgattam már, de nem reagál. Könnyen forog, nem szorul, nem leng, nem csapágyas. Elektromos hiba nem lehet? Egy korábbi hsz-ben láttam, hogy 30W-os biztosítéka van, még talán azt is érdemes lenne megnéznem.

Hogy érted, hogy ha elindul, vagy próbálkozik akkor cseréljem ki? Ha nem akar elindulni, akkor jó a ventillátormotor, csak nem kap áramot?

Előzmény: 409 (51317)
409 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51317

 Kapcsold be a légkondit és az elektromos ventilátor oldalát, vagy hátulját kocogtasd meg valami hosszú vassal, ami elér odáig. Ha elindul, vagy próbálkozik vele, akkor cseréld ki a ventilátort.

Előzmény: pille69 (51315)
superbfanatic Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51316

Üdv!

Két fokozatú. A légkondira mindig bekapcsol alacsony fordulattal, de ha túlmelegszik ráadja a magasabb fordulatot is. Fél óra alatt megvan a cseréje.

Előzmény: pille69 (51315)
pille69 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51315

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. 2006-os Superbem van. A hűtő mögött két ventilátor van. Az egyiket ékszíj hajtja, a másikat egy elektromos motor. Ez utóbbit soha nem látom működni. Mikor kapcsolódik ez be? Hideget akkor fúj a légkondi, ha megyek az autóval. Ha állok, akkor langyosodik az a levegő, ami bejön az utastérbe. A motortérben levő ventilátornak van köze a belső hideg levegőhöz?

Köszönettel.

SpisakTomi Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51314

Köszi szépen! Nálam a párosítás megvan, de amikor már a Torque program próbálkozik az autóhoz csatlakozni ott van bibi... Végigpróbálja az összes benne levő szabványú csatlakozást és egyikkel sem lép vele kapcsolatba. Pedig kíváncsi lennék pár dologra amit tudna olvasni ez a technika...

Előzmény: zida (51311)
Octi19 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51313

Erre való a szilikonkaucsuk!

Előzmény: zida (51312)
zida Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51312

Valakinek esetleg van arról infója, hogy az ablakemelő panel szigetelése körben a szélén vajon milyen anyagból készült? És hogy lehet-e ilyesmit 

külön kapni? Esőben időnként beázik az autó a jobb első ajtónál, kiszedtem a panelt és sajnos bizonyos helyeken teljesen kemény, tönkrement

ez a szigetelése. Valahogy ki kellene cserélnem, csak emiatt nem szívesen vennék új panelt, mert amúgy nincs baja. 

zida Creative Commons License 2015.09.19 0 0 51311

No megvolt a teszt, nekem hibátlanul működik.

Nem tudom Nálad mi lehetett a gond, de én pl. első alkalommal azzal szívtam, hogy a pin kód, amit

a bluetooth párosításnál meg kellett adni nálam a 6789.

 

Előzmény: SpisakTomi (51308)
skt15 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 51310

Szerintem jobban jársz: www.autopotahy.sk

Előzmény: Koby_ (51306)
WSA12321 Creative Commons License 2015.09.17 0 1 51309

Sziasztok!

Szeretném kicserélni 2011-es autómban az 1DIN-es fejegységet 2DIN-re, megoldható vagy nem fog passzolni a csatlakozó, esetleg ha passzol, akkor mondjuk nem fog kommunikálni a tolatóradar stb.?

Köszi a segítséget előre is.

SpisakTomi Creative Commons License 2015.09.15 0 0 51308

köszönöm :)

Előzmény: zida (51304)
Roland *26* Creative Commons License 2015.09.14 0 0 51307

SOS!

Tudna valaki nekem segíteni !!!Egy 2007-es jobb hátsó lápára lenne szükségem! Bontott , uj , ....stb.

Koby_ Creative Commons License 2015.09.14 0 0 51306

KERESEK ! ! ! Sziasztok ! 2010 -es SuperB kombiban szeretném az üléseim kicserélni az üléseim bőrre,vagy hasított bőrre !Hibátlan állapotban vannak a most bent lévők ,fekete szövet az ülőfelület szürke szövet! Elsősorban cserélném a bőr ülésszettre ,természetesen ráfizetéssel ! 30 213 8906 /  halgassgabor@gmail.com                             

T.Szaby Creative Commons License 2015.09.11 0 0 51305

Köszi! Akkor eztán így csinálom.

Előzmény: SpisakTomi (51301)
zida Creative Commons License 2015.09.11 0 0 51304

Sajnos nem úgy alakult a hét ahogy terveztem, nejem autója nyekkent meg azzal nyűglődtem, reményeim szerint jövő héten már tényleg tudok az enyémmel is foglalkozni.

Megírom majd hogy mire jutottam.

Előzmény: SpisakTomi (51303)
SpisakTomi Creative Commons License 2015.09.11 0 0 51303

Szia!

Próbáltad, van valami eredmény?

Köszi

Előzmény: zida (51257)
SpisakTomi Creative Commons License 2015.09.11 0 0 51302

Hello!

Sajnos, csak felbiccenti picit, a gázrugó nem tudja felnyitni. :/

Előzmény: boszem (51289)
SpisakTomi Creative Commons License 2015.09.11 0 1 51301

Szia!

 

A tévhitekkel ellentétben, ha mész és üresben járatod a motort nem hűtöd a turbót annyira mint ha motorfékkel lassítod le. Én autópályázásnál mikor pihenőbe állok ki hagyom 5-ben gurulni amíg "kényelmes" neki majd megállásnál kb egy percet hagyom ketyegni.

 

Üdv, Tomi

Előzmény: T.Szaby (51258)
Fecc01 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 51300
Szép estét!
Nem jártam sikerrel az ajtó kinyítással.
Esetleg valami,, B"terv?
Köszi.
409 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 51299

Pl. a belsőhőmérséklet érzékelője.

Előzmény: afntdi (51298)
afntdi Creative Commons License 2015.09.09 0 0 51298

Sziasztok!

Olyan problémával fordulok hozzátok hogy klímaberendezés/fűtés már nagyon régóta nem úgy működik ahogy kéne.

A bajom az hogy klíma nélkül/ECON módban 20fokon már teljesen forró levegőt fúj 14fokos külső hőmérséklet mellett is. LOW ill. 18 foknál már nem olyan meleg de akkor sem a külső hideg levegőt fújja be.

Klímával pedig olyan hogy ha kint meleg van és én 20/19/18/LOW fokon hűtök hideg levegő mellett be-be enged meleg levegőt amit ugye egyből érzek is.

Csappantyú motorok ki lettek cserélve szervízben, újra lettek tanítva stb...

Van valakinek valami ötlete mi lehet a gond?

 

superbfanatic Creative Commons License 2015.09.07 0 0 51297

Üdv!

Ma volt műszakin. elöl 61 és 65 hátul 54 és 56 % -s a gátlók.

 

magnumrifle Creative Commons License 2015.09.07 0 0 51296

Köszönöm.

Előzmény: Octi19 (51294)
magnumrifle Creative Commons License 2015.09.07 0 0 51295

Üdv!

 

Méretni nem mérettem, de azt hiszem már felesleges is lenne..

A gép új kora óta megvan, eddig tökéletesen futott, sajnos az utóbbi egy héten tapasztaltam azt, hogy valami nem stimmel..

Már vagy három alkalommal történt, hogy olyan kereszteződésen hajtottam át amibe volt némi szintkülönbség, 

(négy- öt személlyel terhelve) és kellő sebességgel áthaladva, az autó ijesztően "behintázott".. 

Az autót két és fél éve taxiként használom, sajnos itt Budapest útjain azóta kap bőven hideget-meleget, és sajna nem egyszer én is nagyot hibáztam, amikor egy-egy kapkodásom alkalmával, nagy sebességgel repültem át komolyab fekvőrendőrökön az éjszakában..

(Nem vagyok rá büszke, de volt, hogy szegény futómű, olyan ütést kapott, hogy a fejem teteje elérte a plafont..

Szidtam, szidom is magam emiatt rendesen..)

Nem tudom, hogy ez mennyire általános, de ebben az autóban a vezérlésen, olajon, fékbetéten, izzókon kívül, csak két féltengely csukló lett új kora óta cserélve, az is csak amiatt mert kiszakadt a gumiharang, amit már csak a hangja miatt vettem észre..

(Majdnem el is felejtettem, tavaly novemberben, ki kellett cserélni az akkumulátort, ami akkor pontosan kilenc éves volt..)

Csak indítom és megy!

Soha cserben nem hagyott, olajcserétől-olajcseréig, (10-12e km.) maximum két milliméterrel csökken a nívón a szint.

Nálad is ennyire megbízhatóan muzsikál?

Előzmény: superbfanatic (51293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!