Kinek van ötlete, őse, ismerőse, bármije a következő témához?:
Adott egy Nokia 2110i, igen, az a régi matuzsálem féltégla, amit annyira imádtunk 20 éve... :)) Természetesen döglött akksival, és elfelejtett biztonsági kóddal.
Fejembe vettem, hogy feltámasztom haló poraiból, már csak a poén kedvéért is.
Ehhez viszont ki kéne bányászni belőle a biztonsági kódot, mert így nem fogad el semmilyen simkártyát. Amihez meg adatkáb el kellene, azt hiszem. Van-e itt valakinek a padláson/legalsó fiókban, stb?
Ha ez megvan, akkor meg már csak egy (két?) akksi kéne. Tavaly ilyenkor még lehetett rendelni, de most égen-földön nem találok. Pedig idén van a 20 éves jubileuma a telefonnak, még megemlékező cikkeket is találtam erről :D Valakinek van-e ehhez ötlete?
Amúgy a telefon működik, amíg töltőn van, addig minden oké, és teszteltem a 112-s hívással is, tényleg működik!
Ha jól tudom a motorháztető nyitó bowden mellett van egy gumi dugó. Hogyan tudnám ellenőrizni hogy megvan-e még? Lenyitottam a kormány mellett azt a műanyag fedelet amiben a pótbiztosítékok vannak, de ott nem látom a dugót. Mivel elég sok mostanában az eső, nem szeretném ha beázna esetleg a BSI (előző tulaj valami kókány riasztót szereltetett bele, nem tudom mennyire minőségi munka volt), ezért szeretném ellenőrizni. Köszi!
Jó volt az Zoly mikor 78-ban elkezdtem Bp-re szállítani :))) Most meg már nem kell,vágom :)) meg ki van tiltva a teher a belvárosból (Pilvax köz ) :D:D
Van amior a navi be akar palizni,de nem hagyom :)))
A jelenlegi telonal, ha menetkozben toltom es megy a navi akkor melegszik az akku, ilyenkor rairanyitom a klimat es megvan a hutes, tukor folott viszont nem praktikus, mert rasut a nap es meg az is futi.
Viszont igen otletes daradka. Megjegyzem magamnak.
Navis telefon elhelyezéshez egy ötlet. Ha sima hátlapos telód van (iPhone,Sony Z1,Z2...), lehet rendelni kínából mindkét oldalon tapadós tartót. A tükör fölött jól elfér, nincs a látótérben, és kézre is áll.
Sajnos arra most nem lesz keret, rendbe kell rakatnom a kistigrist... de már nagyon csesztet, hogy nem érti mit beszélek neki magyarangolul... sosem azt csinálja amit szretnék. Szóval remélem mihamarabb meglesz azis ; D
Valahogy úgy. De a ki-be rakás maga volt egy óra, mert a nyomorult tervezői úgy méretezték a mechanikát, hogy csak egyféle irányba jön ki, de előtte el kell fordítani kétszer balra, meg elhúzni oldalra, meg fel-le-vissza... szóval nem értem miért nem lehetett 1 centivel megnövelni a helyet. Ja, és a végállás hiba miatt még az alapállást is ki kellett jojózni. Na de ez 607 volt, szóval itt talán egyszerűbb!
nagyon nagy kéréssel fordulok hozzátok.ha tudnátok segíteni hálás lennék. Van egy p307 2,0 16v 100kw autóm. Sajnos muszály volt itt németországban elvinni szervízbe mert légzsák hibám volt és ki kelett cserélni az ülésben a légzsákot. (sajnos tényleg nem a kábel volt...) és azóta csak rossz az autó.
1. pénteken elhoztam az autót vasárnapra pedig elment a szervo. megmozgattam minden csatlakozót az összes biztosítékot kivettem újra vissza. es egyszer csak rendbejött. és ha áll 2 napot a kocsi akkor újra nincs szervó.
2. ugyaezen a vasárnap 180 nál kidobta a motorhiba jelet antipolution hibaüzenettel kísérve és azóta ha felmelegszik a motor 70fok körüli értékre egyből leáll a 4es henger. kiolvastattam a hibát : P0204 azt mondta az Euromastersben az ürge h ki kell cserélni az injektort mondtam jó.. hát nem jó. ma hoztam el egy valag pénzt kifizettem es semmi javulás.
közben a katalizátor is (szerintem) megtell üzemanyaggal és letilt 3,500 fordulaton és néha kiadja az esp/asr hibakódot miszerint leállt.
én arra tudok már csak gondolni hogy esetleg a gyertya ment tönkre?! 12000km van az NGK gyertyában. Jah és a legfontosabb szerintetek: Elmerjek indulni 1100km-t ezzel az autóval?
Hidd el én sem terveztem szétszedni. De ez van. Én mindenképp megcsinálom, mert idegesít, hogy nem megy normálisan! Csinálok leírást, képet is mellékelek, és majd linkelem ide :)