Talán be kellett volna kötni az övet és akkor működik az utasvédelem is ... részletek ismerete nélkül nehéz lenne igazat mondani!
A kutya az sajna más tészta ... kevesen szállítanak úgy kisállatot, hogy esetleges baleset alkalmával ne sérüljön sem az állat és ami még fontosabb ne okozzon további sérülést az elszabaduló tehetelen tömeg ami lehet házikedvenc és természetesen más egyébb tárgy ami bent van a fülkében.
Az a dolog egyik része amit kóboráram mondott, a másik része meg az, hogy amit egy nagyautóban el tudsz vinni, azt én is elviszem a Jazz-ben.
Vannak praktikus használhatóságú autók, meg vannak luxusautók. A Jazz nem az utóbbiba tartozik ez tény, de aki luxusautót akar, annak mást kell keresni.
Nyilván kompromisszumokkal, de megvagyok elégedve a Jazz-el.
Ez a légzsák hiba a világon futó többmillió Jazz (Fit) közül csak kevés esetben fordulhatott elő, én továbbra is bízom abban, hogy működni fog, ha kell.
Amikor a 2. Jazz-emet vettem, a kereskedésben mutattak egy frontálisan ütközött, totálkáros Jazz-t, amiből sértetlenül szállt ki a 2 utasa. Első dolguk volt, hogy rendeltek egy új Jazz-t.
Szerintem, nem neked való évjáratú autót választottál. Az enyém 2012-es: nem zörög (bár a régebbi sem zörgött), csendesebb, erősebb, lágyabb a rugózása, az ülések is kényelmesebbek.
Egy nagy autóhoz képest kicsi, de a kategóriatársakhoz képest ez nem mondható.
És igen, lehet kapni ennyi pénzért más, jobban felszerelt autókat is.
Fullos Jazz max légzsákkal oldalról kapott egy teherautót, az autó TK-s lett a kutya kimúlt hátul, a sofőr épp hogy megúszta de EGYETLEN légzsák nem nyílott ki. Fél órát szenvedtek a tűzoltók mire a kiszabadították a vezetőt. Nekem is Jazz-em van, de túlságosan kis autós, zörög, lefújja az útról a szél, hangos, pályán élvezhetetlen, ráz, ülések kényelmetlenek. Hibátlanul működik ez tény már lassan 5. éve, de öreg vagyok ehhez a fapadhoz már hiába no. A mellékelt ábra és a hírek szerint sem egy életbiztosítás.
Új vagyok itt a fórumon, most vettünk egy Jazzit :) 2005ös 1.2es eddig nagyon tetszik, reméljük nem vertek át minket vele és tényleg nem lesz vele semmi gond, majd jövőhéten visszük szerelőhöz és majd kiderül.
Fékezésnél hallatszódik egy kis súrlódásos hang, valószínű fékbetét vagy tárcsa majd kiderül.
Viszont az már most kiderült, hogy nem szól a cd lejátszó, a rádió jól működik de a cd lejátszó nem visz semmilyen lemezt, van valakinek tippje mi lehet vele?
Igen, a régi (DSI) Jazz érintett lehet, kérdés, hogy hol és mikor gyártott modellek. Szerintem most kotorják össze a sorozatszámokat.
" UK models affected include:
and 15,400 Hondas, most of them CRVs, but including 400 Jazz and Civic models"
"The Honda cars in question mainly date back to 2001/2002 and include some Civic, Jazz, and CRV models."
"Honda Australia said its three models affected were the Civic sedan built between 2001 and 2003, the CR-V built between 2002 and 2003 and the 2003 model Jazz."
Hivatalos bejelentést USA-ra vonatkozóan találtam:
Statement by American Honda Regarding Passenger Front Airbag Inflator Recall: 2001-2003 Honda Civic; 2002-2003 Honda CR-V; 2002 Honda Odyssey
TORRANCE, Calif., Honda will voluntarily recall approximately 426,000 model-year 2001-2003 Civic vehicles, approximately 43,000 CR-V vehicles from the 2002-2003 model years and approximately 92,000 model-year 2002 Odyssey vehicles in the United States to replace the passenger front airbag inflator.
Európáról egyelőre ennyit:
"Honda is recalling 1.1 million vehicles. About 680,000 are in North America, 270,000 in Japan and 64,000 in Europe."
Én a kuplungpedál felől fújtam be 3-4 hete. 1 hete - az esőzések idején - ismét elkezdett egy kicsit nyikorogni. Pár nap után abbahagyta, de gyanítom nem örökre. Kiváncsi vagyok a Te módszereddel meddig fogja bírni.
Az RTL klubban most jelentették hírként, hogy több millió japán autót hívnak vissza légzsák problem miatt, és a többi japán autó között mutattak egy Jazz-t is. Sajna nem hallottam a hírt teljesen jól, így nem tudom pontosan érintettek leszünk-é?
A beázási bűnösök máris előtérbe kerültek: A vezetőnél lévő "A" oszlopnál lévő külső szigetelés nem zár rendesen. A hátsó sárvédők nem passzintótdnak tökéletesen, ezért remélhetőleg "nyalvánvalóbb" lett számomra is a helyzet.
A csomitartó alján, a pótkeréknél, sajna már felületi barnulás látható.
Megszüntettem a ciripelő hangot az autómban. A kuplung benyomásakor megszünő hang már rohadtul idegesített.
"almacsiga" forumtárs 2010-es hozzászólásai alapján leszedtem a légszűrőházat, alatta pedig egy védőgumi félretolása után megolajoztam a kiemelővillát vagy mit. ( azt hiszem annak hívják). Azóta csend van.
Cseréltem gyertyát is, ugyanis szarrá volt kopva. Csoda, h működött.
Na hasonló a problemom: "úszik" a vezető ülés előtti szőnyeg és a csomagtartó, csak tudnám honnan áramlik az a sok(k) víz? Hja tavasz van, az áradások időszaka... :-)
Azt hiszem, olyan alj is jó lesz, amiben a normál 3 póluson (GND-bal-jobb) kívül van egy negyedik, amit dugó szára köt össze a GND-vel. Ilyet láttam a neten többfélét, bár leginkább nyomtatott áramkörbe valót árulnak, ide pedig a csavaros rögzítésű lenne jobb.
Úgy logikus, hogy záráskor aktiválódjon. Ha nem így lenne, akkor a rádióban nem lehetne üresen hagyni a csatlakozót.
Nem eléggé alaposan olvastad át ... azt írja a 2. oldalon:
"A B1 és a B6 zárásával aktiválódik az AUX, és fogadja a B3-B5-re kötött sztereo jelforrás (pl. akármilyen vonalszintű jelforrást kiadó eszköz [értsd fülhallgató kimenet]) jelét."
A B6 föld, a B1-et kell ehhez kötni, amikor az AUX-ot használod. Ez gyárilag úgy van megoldva, hogy a jack aljzaton van egy külön kapcsoló kontaktus, ami a dugó bedugásakor záródik. Ha nem tudsz ilyen aljzatot beszerezni valamilyen elektronikai alkatrészboltban, akkor egy kis kapcsoló is megteszi helyette.
Esetleg bekötném én is az AUX bemenetet a Jazz fejegységen. Át is olvastam egy erről szóló pdf-et. Azt értem, hogy a B3-B5 lábakra megy a hang két vezetéke, de mi is van a B1-B6 lábakkal?
Azokat fixen össze kell kötni, vagy valami kapcsolóra kell kötni őket? Köszi ha tudja valaki fejből...