Pedig az idei "karcmentes" túrára egy speciális helyet is tervezek, talán sikerült elintézni hozzá az engedélyeket:
Na meg gurulnánk ott, ahol veletek tavaly már nem volt idő, de Ivwiékkel többé-kevésbé karc nélkül sikerült (Zengő és környéke):
Illetve van némi ötletem a Villányi-hegység csúcsaira és pincéire is, de ha nem kell, hát nem kell... :)
Ha a tavalyi "majdnem karcmentes" után még lenne olyan őrült, aki elvetődne Baranyába némi eredei gurulásért és "tárlatvezetésért", akkor összehozom idén is, csak szóljatok!
egy ismerős megkért, hogy dobjam fel az autóját: eladná a p38-asát. 99-es, bosch V8, 4.6. Új a komplett futómű.Szilent , gömbcsuklók , légrugók , kormányösszekötők , kormánylengéscsillapító , kompresszor ,egyik féknyereg ,fékbetétek , felnik , gumik "még szőrös" , Vízpumpa , feszítőgörgők , görgők , szíj , kihajtás szíj , csapágyak osztóműbe.Az összes olaj. a vétel óta kb. 1600 euro lett ráköltve alkatrészárban + gumik, 45e/db + munkadíj.
én személyesen még nem láttam, mert bár volt róla szó hogy összefutunk, de tőlem messze van és még nem volt arra utam. akit érdekel, írjon a tom@microsystem.hu-ra. ár 1.700.000
üdv. td5 üzemanyag ellátási gondod van,olvasom a fórúmon,pontosan mi gondod van a kocsival? Én az enyémet átalakitottam. ha kell valamilyen segítség megtalálsz tel:06209325215
Nekem 2.5 D van , az asszony használja 59 kiló. Egy harmad ekkora súlyú autóból ült át....
Gondolhatod a szívgörcsöt. Aztán egy nap hazajött a madarastescóból és azt mondta jó ez az autó, kilát a többiek fölött:)))
Most már kifejezetten haladósan megy vele, azt mondja mindenki udvarias, beengedik nem kekeckednek.
Nos az utasülésről inkább azt mondanám, hogy szétugranak és már előre fosnak, hogy az a barom úgyse áll meg... Nos igazuk lesz..
Dunakeszin van, ujpesten gyakran megfordulok vele, ott dolgozom, és mivel én tankolom akkor azzal megyek.
Nem éreztem , hogy összement volna a fütyim ebben. Van olyan érzés mint a BMW. Az biztos szokatlan lesz neki, hogy 25 centivel szélesebb a világ... szűkebbek az utak. De ez csak megszokás kérdése. Viszont cserébe nem jön rád a sikítófrász ha van egy padka. Elég nehéz ezzel a gumival lepadkázni a felnit.. (235/80-r16).
Az elektronika eddig folyamatosan szopat, de nem áll meg... De valami mindig van ami nem működik. Mondjuk most hátsó ablaktörlő (gányolta az előző tulaj) tükörfűtés, ülésfűtés, fűtésállító egyik motor... De pont leszarom, szépen lassan megcsinálgatom.
A fogyasztás automatával városban 12-13, országúton 10 körül.
De a dizel az nem gyorsul....főleg nem az automata azt inkább lendületből kell , lehet vezetni. A kézi egy kicsit más .
Azt készséggel elhiszem, hogy légrugóval talán nem optimális terepre, de a futóműve, hajtáslánca nem rosszabb mint a RRC-é. Sőt , sanszos, hogy akár jobb is. De ha nem kifejezetten extrém a használat akkor nem kell megijedni vele.
Viszont ha extrémben nyomnám akkor a BECM-et biztos feljebb raknám a padlóról. Én egyébként akkor döntöttem e mellett amikor a dunakeszi-2 -es auchan körforgalomnál egy AUDIS barom kiirtott egy szuzukis családot. Egy hét múlva eladtam a BX dizel automatát és hazajöttem ezzel. Most nyugodtabb vagyok ha elmennek suliba vagy az auchanba.
Én meg egy hónapja már, hogy pár naponta körbejárom az autót: kéne feltenni az MT gumikat nyárra. Oszt mindég meggyőzöm magam, hogy jövő héten úgyis lesz még hó...
Én is bajban voltam. Egy hete studírozom, hogy fel kéne keresni hamarost az NKH helyi képviseletét, hogy meghosszabbítsák 2 évvel a diplomáját.
Nézem jobbró, nézem balról, hátha sikerül valami kis pénzt beleölni céltalanul. Oszt végül arra jutottam, hogy akkor legyen tunnning! Lementem a pincébe, bontottam egy pár sárhányógumit, oszt a kemény megpróbáltatást megkoronáztam azzal, hogy körbefújkáltam az autót egy flakkon szilikonsprével. :-))
nekem 1998-as evjartu disco 1, V8-as van. Az atlag fogyasztas az 13-15 liter korul van, de ekkor a varosban is hasznalom neha - igaz nagyon ritkan, van meg 2 masik auto. 2" emeles van es 245/75r16 gumik. Nyaron vegasbol losziba 11.8-at fogyasztott, de akkor csak 90, max 100-as tempoval mentem. 120km/h folott talan soha nem voltam, itt 110 a limit. Iden sator is lesz rajta, szoval varom a fogyasztas novekedeset, es arizona/utah/coloradoba is lemegyek, ahol coloradoban 4000m fole is megyek a kocsival, szoval nem fog keveset fogyasztani az tuti. Amugy tengerszint felett 1100 es 2200 meter kozott mozog az auto, talan ezert is volt californiaban olyan jo a fogyasztas.