Keresés

Részletes keresés

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.09.24 0 0 509

Így már értem.

Előzmény: Törölt nick (508)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.24 0 0 508

7-10-en most vágányzár van. Csak a munkavonatok használhatják.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (505)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.09.24 0 0 507

Ja, akkor oké, de ideiglenes átjárást akkor is lehetne biztosítani és csak akkor kellene elbontani, amikor éppen ott kotornak.

Előzmény: Snake-Mojzi (506)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2011.09.24 0 0 506

Most éppen a 6-on dolgoznak, tehát nem leht megvalósítani az átjárást.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (505)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.09.23 0 0 505

A kelenföldi beszámolónál a "dolgozik a rosta" képen az ARG 316 dolgozik.

 

Amúgy érdekes ez tili tolizás az állomáson, mert szombat este még tudták a Győr felől jövő vonatokat fogadni a 7-10-ik vágányra /a peronrészre deszkákból eszkábált úton lehetett elmenni a 6-7ik vágány közötti peronon keresztül/:

_Nyuszi Creative Commons License 2011.09.23 0 0 504

", minden második vonatot busszal pótolnak."

Ha a belső szakaszon napközben tízpercezés van, a külsőn meg félórás követés, akkor minden harmadikat szerintem.

Itt: http://iho.hu/hir/kabellopas-a-szentendrei-hev-vonalan-110923

gw Creative Commons License 2011.09.22 0 0 503

http://iho.hu/hir/2012-es-menetrend-szlovak-szinekben-110922

 

Úgy gondolom, hogy ha már terítékre került egy szomszéd vasút végleges menetrend tervezete (nem a 2011/2012-es menetrendje, amire a cikk utal, az majd október közepén várható) akkor már lehetett volna egy kicsit színesebb, pontosabb, érdekesebb (ami deklaráltan is a cél) cikket is írni róla ahelyett, hogy azokat az információkat közli az író, amit a menetrendből bárki ki tudna olvasni.

 

A Horehronec gyorsvonat decembertől tényleg már Břeclavtól igénybe vehetjük, szerintem érdekes az is, hogy jelenleg viszont a szerelvény Kassától tovább közlekedik Homonnára (illetve ugyanez fordítva), tehát ez gyakorlatilag most egy Pozsony-Homonna közvetlen gyors (ez az iránytáblákon is fel van tüntetve).

Némileg furcsa a Wagon Service EN-jére hivatkozni többször, hogy megszűnik, mivel gyakorlatilag annyira alacsony volt a forgalma, hogy idén egyetlen egyszer sem járt.

A Trencsény-Brno között Hőlak-Vlárahágó útvonalon járó Csák Máté sebesvonat végre értelmesen jár majd, tényleg sulivonatként, pénteken Trencsénbe, vasárnap vissza, a mostani csak vasárnapi rend helyett, illetve a jelenlegi személyvonat helyett sebesként, lényegesen lerövidítve az eljutási időt).

A mezőlaborci határátmeneten 2010. augusztus 29-én ment el az utolsó menetrend szerinti személyvonat, idén már el sem indult. A palotai határalagút korábban sem volt magyar-lengyel, hanem csak magyar-osztrák "határ", mivel amíg még a palotai oldal Magyarországhoz tartozott, akkor még a túloldal is KuK volt.

Érdekesség lenne, hogy a Pozsony-Dunaszerdahely szakaszon jelenleg decemberig tartó teljes vágányzár van érvényben, hogy a Regiojet érkezéséig teljesen felújítsák a vonalat, így emelve némileg a pályasebességet és rövidítve az eljutást.

A 170-es vonalon érdemes lenne megemlíteni, hogy a sebesvonatokra visszatérnek a 840-es motorvonatok, többet között ezért is esnek ki a közvetlen kocsik.

A Kassa-Homonna járaton közlekedő sebes/gyorsvonatoknak eddig is volt nevük, most annyi a változás, hogy 2 pár személyvonatból szintén sebest csináltak, amik így kevesebb helyen állnak meg, viszont cserébe egyes napokon megvalósul a 2 órás ütem. Továbbá gépcsere is egyre kevésbé lesz, mivel a jövő évben várhatóan folyamatosan állnak üzembe ezen az útvonalon a vadiúj Luca székei házi fejlesztésű 861-es motorvonatok

SZ.Tamas.. Creative Commons License 2011.09.22 0 0 502

azota kicsit aktualisabb a dolog  még online lehet követni merre "utazik"

Előzmény: höri_43 (501)
höri_43 Creative Commons License 2011.09.22 0 0 501

Persze, már rég megírta az iho. Ha olvasnád, már szeptember 8-án értesültél volna róla.

Előzmény: SZ.Tamas.. (500)
SZ.Tamas.. Creative Commons License 2011.09.21 0 0 500

példaul 15. alfejezetnek a repüléscimszo alatt Repülés/UFO.

Arrol van böven irnivalo, aztan még egy olvaso/kritikus se köthet bele, ott aztan senki nem tudja mi az igazsag.

Nem olvastam Iho-t mostanaban de a visszazuhano mühold volt mar? Lesz rola video?

 

Előzmény: Törölt nick (499)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.21 0 0 499

Bőven elég a víz meg a lég, nehogy már a paranormális jelenségek is bekerüljenek...! :-D

Előzmény: RhB (498)
RhB Creative Commons License 2011.09.21 0 0 498

...na és ha a Mári néni a biciklivel felborítja a Jancsi bácsi Zsiguliját? :-)

Előzmény: alkotasu (497)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.21 0 0 497

Nana! Ha van egy érdekes frontátvonulás, vagy valami nagy zuhé, akkor bizony vissza szoktam nézni a met.hu archívumában a radarképeket... Pedig nem vagyok meteorológus.

Ellenben azt, hogy Jancsi bácsi Zsigulijával felborította Mári nénit biciklistül - hát azt meg el sem olvasom.

Előzmény: Gulliver utazik (493)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 496

Tényleg nincs egyetlen (ex)szegedi a kiadónál?

 

 

"meghosszabbodott a 8-as troli a Dugonics térről a Klinikákhoz. Elkészült a 10-es troli felsővezetéke a Csongrádi úttól"

 

 

 

"Érdekesség a képen látható Škoda autóbusz, amely a leállított troliépítések miatt autóbuszként állt forgalomba Szegeden"

 

 

Autóbuszként állt forgalomba,mert autóbusznak vették.

 

 

 

"A 10-es trolibuszhoz vásárolandó trolik közbeszerzése még mindig nem zárult le,"

 

 

Annyira,hogy már legalább 8 hónapja aláírták a szerződést a nyertessel,gyártóval.

 

 

 

"de a végállomását már használatba vette az SZKT. A 19-es jelzésű troli csak egy megállóban különbözik a 9-estől"

 

 

Meg a végállomásokban (ami két különböző városrészben van).

 

 

"A magasperonok itt is elkészültek, de a pályához nem nyúltak hozzá"

 

"a hálózatfejlesztésből egyedül a 3F és a 4-es villamosok önálló szakaszai maradtak ki."

 

 

Akkor most melyik igaz?

rg7 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 494
Legalábbis az a <ez a minősítő jelző helye> réteg, aki a rendkívül megbízhatatlan időjárási hírekért, előrejelzésért remeg valamilyen képernyő előtt, ahelyett hogy kinézne az ablakon vagy tapasztalna...
Előzmény: Gulliver utazik (493)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.21 0 0 493

A mai időjárás sem érdekel holnap senkit, ma mégis sokan kiváncsiak rá.

Előzmény: Lovrin (487)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 492

Ízlések és pofonok, engem aznap se szokott :-))) Viszont élvezettel nézek jelenleg is a youtube-n egy 1971-es Deep Purple-bulit :-)

 

ON

Előzmény: P.stephenson (490)
Lovrin Creative Commons License 2011.09.20 0 0 491

H-Í-R-É-R-T-É-K

Ha minden nap történik minimum 10 George Michael koncert az országban, akkor tényleg nem fog érdekelni az a beszámoló.

Előzmény: P.stephenson (490)
P.stephenson Creative Commons License 2011.09.20 0 0 490

Jézusom, ilyen alapon a tegnapi George Michael koncertről készült beszámoló sem fog érdekelni senkit pár nap múlva.

Sőt, a blogírókat is kérjük meg régebbi posztjaik törlésére...

 

P.s

Előzmény: Lovrin (487)
kristoof Creative Commons License 2011.09.20 0 0 489

Van egy olyan rovat, hogy Közút. Ki gondolná, hogy a közúti balesetek általában közúton történnek? Ez miért ne illene a profilba? :-)))

Előzmény: Lovrin (483)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.20 0 0 488

Ez abszolút jogos, de nézheted úgy is, hogyha az iho-n is megkapod ugyanazokat a híreket, akkor miért néznél n+1 másik portált?

Előzmény: Lovrin (486)
Lovrin Creative Commons License 2011.09.20 0 0 487

Lesz olyan ember, akit érdekel ez a cikk akár holnap is?

Előzmény: P.stephenson (485)
Lovrin Creative Commons License 2011.09.20 0 0 486

Ha csak ennyi az ötletük, akkor inkább ne töltsék ki. Hozzanak 5 töltelékcikk helyett 1 színvonalas anyagot.

Én az iho-ra olyan tartalom miatt járok, amit máshol nem kapok meg, de ha itt is ugyanazokat a bulvárhíreket kapom mint n+1 oldalon, miért jöjjek föl?

Előzmény: Törölt nick (484)
P.stephenson Creative Commons License 2011.09.20 0 0 485

"Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten" -> Három autó összecsúszott az Erzsébet hídon, emiatt akadozik a közlekedés a könyéken, a buszok se mennek át a hídon. Ha ez nem illik a portál profiljába, akkor mi?

 

P.s

Előzmény: Lovrin (483)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.20 0 0 484

Valamivel ki kell tölteni a közutas szakaszt is, nem? /amúgy valóban a legegyszerűbb hírforrás az MTI, illetve a FH/

Előzmény: Lovrin (483)
Lovrin Creative Commons License 2011.09.20 0 0 483

"Közúti balesetben meghalt egy motoros Békésben"
"Árokba csúszott egy kamion az M5-ös autópályán"
"Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten"

Egyetértek!
Ugyanazok a mindennapi baleseti hírek, mint n+1 híroldalon... 0 hírértékkel.
Ilyen tartalmat akárki össze tud lapátolni, MTI Ctrl-C Ctrl-V.

Előzmény: Zsivany2 (475)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.20 0 0 482

Érdekes, mert szerintem ez a hír pont illik egy "közlekedési hírportál" profiljába, mégha nem is tömegközlekedés. Az más kérdés, hogy kb. két telefonnal lehetett volna több infót megtudni, esetleg képeket is szerezni, de mindegy. Tűzoltósági területen még nem jártasok a szerkesztők, ezek szerint :-)

Előzmény: Zsivany2 (475)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.20 0 0 480

Nem kell átrágnod magad rajta. A hirdetőket inkább a látogatószám érdekli, nem az oldalletöltés.

Előzmény: alkotasu (478)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.09.20 0 0 479

Jó lenne, de a leveleket azonnal megkapjuk, ide meg külön el kell jönni, frissítgetni, hogy tudjuk, mi a pálya. Bármilyen jó is lenne, nem mindig jut rá időnk - a cikkekkel kellene még többet foglalkoznunk.

Előzmény: Zsivany2 (476)
alkotasu Creative Commons License 2011.09.20 0 0 478

Erre tudod mi lesz a válasz? Ezek a bulvárhírek + a reklámok tartják el az oldalt, így ha tényleg érdekes cikkeket is akarsz olvasni, akkor ezeken is át kell rágnod magad... :-(

Előzmény: Zsivany2 (475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!