A kelenföldi beszámolónál a "dolgozik a rosta" képen az ARG 316 dolgozik.
Amúgy érdekes ez tili tolizás az állomáson, mert szombat este még tudták a Győr felől jövő vonatokat fogadni a 7-10-ik vágányra /a peronrészre deszkákból eszkábált úton lehetett elmenni a 6-7ik vágány közötti peronon keresztül/:
Úgy gondolom, hogy ha már terítékre került egy szomszéd vasút végleges menetrend tervezete (nem a 2011/2012-es menetrendje, amire a cikk utal, az majd október közepén várható) akkor már lehetett volna egy kicsit színesebb, pontosabb, érdekesebb (ami deklaráltan is a cél) cikket is írni róla ahelyett, hogy azokat az információkat közli az író, amit a menetrendből bárki ki tudna olvasni.
A Horehronec gyorsvonat decembertől tényleg már Břeclavtól igénybe vehetjük, szerintem érdekes az is, hogy jelenleg viszont a szerelvény Kassától tovább közlekedik Homonnára (illetve ugyanez fordítva), tehát ez gyakorlatilag most egy Pozsony-Homonna közvetlen gyors (ez az iránytáblákon is fel van tüntetve).
Némileg furcsa a Wagon Service EN-jére hivatkozni többször, hogy megszűnik, mivel gyakorlatilag annyira alacsony volt a forgalma, hogy idén egyetlen egyszer sem járt.
A Trencsény-Brno között Hőlak-Vlárahágó útvonalon járó Csák Máté sebesvonat végre értelmesen jár majd, tényleg sulivonatként, pénteken Trencsénbe, vasárnap vissza, a mostani csak vasárnapi rend helyett, illetve a jelenlegi személyvonat helyett sebesként, lényegesen lerövidítve az eljutási időt).
A mezőlaborci határátmeneten 2010. augusztus 29-én ment el az utolsó menetrend szerinti személyvonat, idén már el sem indult. A palotai határalagút korábban sem volt magyar-lengyel, hanem csak magyar-osztrák "határ", mivel amíg még a palotai oldal Magyarországhoz tartozott, akkor még a túloldal is KuK volt.
Érdekesség lenne, hogy a Pozsony-Dunaszerdahely szakaszon jelenleg decemberig tartó teljes vágányzár van érvényben, hogy a Regiojet érkezéséig teljesen felújítsák a vonalat, így emelve némileg a pályasebességet és rövidítve az eljutást.
A 170-es vonalon érdemes lenne megemlíteni, hogy a sebesvonatokra visszatérnek a 840-es motorvonatok, többet között ezért is esnek ki a közvetlen kocsik.
A Kassa-Homonna járaton közlekedő sebes/gyorsvonatoknak eddig is volt nevük, most annyi a változás, hogy 2 pár személyvonatból szintén sebest csináltak, amik így kevesebb helyen állnak meg, viszont cserébe egyes napokon megvalósul a 2 órás ütem. Továbbá gépcsere is egyre kevésbé lesz, mivel a jövő évben várhatóan folyamatosan állnak üzembe ezen az útvonalon a vadiúj Luca székei házi fejlesztésű 861-es motorvonatok
Nana! Ha van egy érdekes frontátvonulás, vagy valami nagy zuhé, akkor bizony vissza szoktam nézni a met.hu archívumában a radarképeket... Pedig nem vagyok meteorológus.
Ellenben azt, hogy Jancsi bácsi Zsigulijával felborította Mári nénit biciklistül - hát azt meg el sem olvasom.
Legalábbis az a <ez a minősítő jelző helye> réteg, aki a rendkívül megbízhatatlan időjárási hírekért, előrejelzésért remeg valamilyen képernyő előtt, ahelyett hogy kinézne az ablakon vagy tapasztalna...
"Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten" -> Három autó összecsúszott az Erzsébet hídon, emiatt akadozik a közlekedés a könyéken, a buszok se mennek át a hídon. Ha ez nem illik a portál profiljába, akkor mi?
"Közúti balesetben meghalt egy motoros Békésben" "Árokba csúszott egy kamion az M5-ös autópályán" "Balesetek nehezítik a közlekedést Budapesten"
Egyetértek! Ugyanazok a mindennapi baleseti hírek, mint n+1 híroldalon... 0 hírértékkel. Ilyen tartalmat akárki össze tud lapátolni, MTI Ctrl-C Ctrl-V.
Érdekes, mert szerintem ez a hír pont illik egy "közlekedési hírportál" profiljába, mégha nem is tömegközlekedés. Az más kérdés, hogy kb. két telefonnal lehetett volna több infót megtudni, esetleg képeket is szerezni, de mindegy. Tűzoltósági területen még nem jártasok a szerkesztők, ezek szerint :-)
Jó lenne, de a leveleket azonnal megkapjuk, ide meg külön el kell jönni, frissítgetni, hogy tudjuk, mi a pálya. Bármilyen jó is lenne, nem mindig jut rá időnk - a cikkekkel kellene még többet foglalkoznunk.
Erre tudod mi lesz a válasz? Ezek a bulvárhírek + a reklámok tartják el az oldalt, így ha tényleg érdekes cikkeket is akarsz olvasni, akkor ezeken is át kell rágnod magad... :-(