Van-e jelentősége annak, hogy milyen márkáju (ha típus szerint belevaló) izzítógyertyát rak bele az ember a döncibe?
Konkrétan: Anno 1-1,5 éve márkakereskedésből vettem a verdába gyertyákat, és az eredeti Champion CH184-es helyett Motrio márkát adtak, persze belevaló típus és méret.
Illetve más de ugyancsak izzítógyertya:
Nézegetem a webáruházakat ezzel kapcsolatban és van olyan ahol oda van írva, hogy "utánizzításra alkalmas", másiknál meg nem, teljesen a minimumtól a csillagos ég árakig (2000-8000 Ft/db).
A keresgélés alatt legalább annyit már legalább megtudtam, hogy 35Nm a törési nyomaték :)). Ettől erősebben nem szabad kifelé/befelé tekerni.
Szia.A kérdésedre sajnos nemtudom a választ - szívesen segítenék - ,viszont lenne egy kérdésem.Nem kötekedni szeretnék,pusztán csak azért kérdezem mert nem tudom rá a választ.
Szóval a kérdés az,hogy a lábtérhez minek világítás.Tudom,nem te találtad ki,S40-es Volvo-ba láttam olyat - gyárilag,de még nem jöttem rá,hogy mi az értelme.
Sikeresen rátolattam egy 30cm magas betonbábúra ami kicsit átrendezte az autóm hátulját. Kicsit megtört a lökös, viszont a nagobb baj az a pótkeréktartó ami fentebb helyezte el magát! Szerintetek azt hogy tudom visszetenni a helyére? Melegítés plusz kalapács? Valamint ha van valakinek 2001es thaliához hátsó lökösöe ami kék színű azt is szívesen veszem!
Megfogadtam a tanácsod és figyeltem,hogy mikor,milyen körülmények között indul ill nem.
Nos,amire jutottam.
A "pöccröff" és a "nyögvenyelősen indul" gond megoldódótt - vettem egy új aksit.Ami benne volt,jövő januárban lett volna 6(!) éves.Viszont a "csak teker/nem indul,visszafordítom a kulcsot és pöccröff indul" hiba megmaradt,és csak bemelegedett állapotában produkálja,és hál'istennek nagyon ritkán.Hidegen sosem csinálta.
Van valami elképzelésed így látatlanba,hogy mi okozhatja?Azt is próbáltam,hogy tovább hagyom,hátha kijelez valamit a műszerfalon - de semmi.Viszont diag-ot még nem tettem rá - de gondolom - telelesz hibakóddal.
Ja,még egy kérdés.
Nem tudsz egy olyan emberkét aki megbízható generátorfelújítás terén? Pl.saját tapasztalat.
Szia.Megoldódott a km jeladó gondod?Igaz nekem dci-m van,de talán ugyanoda tették.Szóval...
Leveszed a pingpongasztalt,és a légszűrőház és a tűzfal között kell hónaljig lenyúlni.Ott találsz egy hasszúkás jeladót ami a váltóból áll ki.Úgy tudod kiszedni,hogy körbe-körbe mozgatod és közbe húzod felfele,de ne forgasd - mondjuk nem is tudod.Én most rendeltem meg pécsről.Visszafele meg csak koppanásig kell tolni és csak egyféle képpen tudod belerakni,mert a lyukon amibe belemegy van 2 horony és a jeladón meg az ellendarabja - bolondbiztos. Ja,és a csatipucolás nem fog segíteni,én is azt hittem,de tapasztalat és mások is mondták,hogy nem segít.Még valami.....Rendelés elött nézd meg,hogy milyen van benne,mert létezik olyanba,hogy a 3 érintkező - ami a jeladóban van - egysorban van és van olyan amiben 3szög alakban.Nekem az utóbbi kell.
Az immo normálisan működik, a biztit még nem néztem. Egy korábbi hozzászólásban olvastam, hogy az AC reléje az akksi mellett jobb oldalt van, ezek kellene cserélgetni. Levettem a burkolatot és négy egyformának tűnő fekete relét találtam. Ezek lehetnek? Nyugodtan cserélgethetem őket?
Én arra válaszoltam, hogy indításkor(pontosabban nem induláskor) nem megy a benzinszivattyú. Erre írtam, talán bizti, esetleg az indításgátló miatt nem indít. Ugyanis jártam már úgy, hogy kiment egy biztosíték a kocsiban, és csak tekert az önindító, de nem indult be. Erre mondja nekem a gyerek(12 éves volt akkor), nem lehet biztosíték? Á, mondom biztos nem! Aztán mégis, és akkor láttam, hogy az immo pilácsa veszettül villogott. Bizti kicserél, és ótó inúl...
Biztos csak a nagy sietségben írtad el, de tudom, hogy tudod, hogy az immo-nak a motorindításhoz van köze, a távirányításnak és a gombelemnek meg az ajtónyitáshoz, és magának a távirányításnak és az immo-nak kulcs téren semmi köze egymáshoz. :)))
A biztosítékokat mozgasd meg esetleg(pontosan nem tudom melyik tartozik hozzá), azt nem vetted észre, hogy ilyenkor az immo lámpája elalszik-e, vagy gyorsan villog?
Ha merül az elem, lehet nehezebben, vagy csak közelebbrők nyitja, de akkor mindet egyszerre. Ha csak 1 nem nyílik, az más hibára utal. Nálam pl a jh ajtót hidegben nem szokta nyitni. Vettem egy új akksit(mert már indításnál is éreztem, hogy gyenge), azóta nyílik az az ajtó is.
Olyat is mondtak, hogy ha a központi zár reléje szarakodik, az is okozhat ilyet...
Kösz a tippet! Kiszedtem az FHP-t, kipucoltam, befújtam kontakt spravel, de még mindig nem akar hidegen indulni. Viszont megfigyeltem, hogy ilyenkor nem hallom az AC jól ismert zúgását. Biztos van reléje, csak nem tudom, hogy hol.