Keresés

Részletes keresés

kosi 73 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11698

Hát igyekszik az ember, ha már a gyári cuccok ilyen sz...rok!

Ötleteim éppen lennének, csak idő és pénz kérdése az egész.

 

pl. ma vattem még a pótoshoz 1 szál 20*20 -as zártszelvényt potom 1900 jó Magyar forintért.

Előzmény: sir.charles13 (11696)
Machello Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11697

Azt majd el felejtettem, hogy a kuplungkar kiengedésekor szépen üresben gurult, így nem kellett szabadonfutós kerék.

Előzmény: Glaskasten (11693)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11696

Kosi !

 

Azon gondolkodom hogy szerződtetlek !

Ha van még a tarsolyodban egy-két ilyen munkadarab .

 

karesz

 

Előzmény: kosi 73 (11694)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11695

Annyira igazán nekem se új mert így 40 körül vagyok .

Az én problémám az hogy én sajna az élet sok területén igy érzem . és ezért ősz már az egész szakálam .

Mindegy nézzek itt érdekesebb témát , és nem idegeskedek .

 

karesz

 

Előzmény: Glaskasten (11692)
kosi 73 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11694

Itt vannak a képek:

Előzmény: sir.charles13 (11690)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11693

Üdv!

 

15 év????

 

Az nem semmi!

 

Azt hiszem, a lényeg megjött.

Emésztem kicsit.

 

Köszi: Imre

Előzmény: Machello (11691)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11692

Igen!

 

 

Itt a lényeg, ugyan azt írtad, mint én. A krumpli ugyan az, csak a másik oldalról.

Az, hogy gyárit veszel és szar, Neked újdonság. Én abban nőttem fel. 

Régi mondás: Sz@rt sza@rra cserélek, Trabant beszámítható!

Tudod, ma a Trabant lenne a lényeg! Abból lehet valamit csinálni!

A minőség viszont nem javult......

Imre

Előzmény: sir.charles13 (11690)
Machello Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11691

Nekem 5LE-s Briggs motor volt rajta, ékszíj+lánc hajtóműves gép, 4*8-as kerékkel nem egy gazella, de nagyobb kerekekkel azért szedi a lábát az is ( bár az RK02-es akkor is leveri sebességben). Egy előre és egy hátramenet van benne, amit külön kuplungkar segítségével tudsz kapcsolni. De persze egy magasabb fordulatú motorral már más a helyzet. Nagyon meg voltam vele elégedve, a törékeny kinézete ellenére igen strapabíró kis masina. A 15 év alatt egyszer kellett láncot cserélnem a hajtóműben, mert elszakadt. Ha konkrétumokra vagy kíváncsi szívesen válaszolok, ha tudok.

Előzmény: Glaskasten (11689)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11690

Üdv !

 

Tudjátok nem itt egyes emberekre van az indulatom !!!!!!!!!!!!!!!!!! Távol álljon tőlem !!

Hanem azon hogy nem vagyok nagy pénzű ember mert akkor leszarok mindent .

De az engem felháborit hogy az ember vesz egy gyárit , és az is szar .

Mert ha sufni és én vagyok a hülye akkor oké , na de amit elméletileg erre terveznek az sem bir ki egy utat !?

Na és persze nem olcsón .

Azt figyelgetem hogy ez az egész kapagép dolog olyan lassan mint a kerékpár .

Van jó hihetetlen áron , van szar a tescoban occó , és van a sufni hozzáértéssel .

Na  jut eszembe erről ezért gondolkodtam én autókerékben , rotakerék helyett .

 

karesz

 

u.i. küldhetnél fényképet a tengelyről ha van   KOSI

 

 

Előzmény: kosi 73 (11686)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11689

Üdv, Machello!

 

Igen, a 05 B hajtáson eszelek, de még nincs teljes elhatározás. Érdekelnek a tapasztalataid!

( Sebesség, stb. ) Nekem kb. 5 km. a "tetthely". Nem mindegy!

 

Üdv: Imre

Előzmény: Machello (11685)
Lovec27 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11688

Igen, valami hasonlót. Már a tervrajzom meg van hozzá most csinálom a csatlakoztató csuklót, ha nem válik be átcsinálom pótkocsira, tudom ,hogy hátul lesz a nagyobb súly de csak jut valami belőle előre is, szerintem a krumpliásáshoz nem kell olyan nagy erő mint a szántáshoz.Valami ilyesmit akarok csinálni

Előzmény: albertjani (11631)
vonschwarcz Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11687

Hajrá, ha beszkenneled a F600-as érdekel.

Előzmény: lacbp (11670)
kosi 73 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11686

Üdv!

 

Ne dühöngj!!

 Nekem 4 db. szabadonfutós kerekem van, abból csináltam a duplákat.

Ez erre van kitalálva csak nem eredeti, hanem koppintott.

Ha meg lesz valami nyűgje, akkor majd kitalálunk v.mit.

De a mérgelődés sehova sem vezet.

Meg sem próbálom az autó kereket.

 

Az a barkácsújság amit feltettek az indulásnak nagyon jó.

A többi már csak glancolás. A burkolatok csak részletkérdés.

 

Amúgy kész a pótos tengelyem, már csak a féket kell rászerkeszteni.

Jó lett a rajzom, de végül a seeger gyűrűket kihagytam, mert felesleges.

A többi jó. Igaz kellett hozzá egy esztergályos.

Előzmény: sir.charles13 (11683)
Machello Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11685

Ha RK 05B-re gondolsz, akkor abban tudok segíteni, legalábbis tapasztalatot tudok megosztani veled/veletek. 15 évig nyűttem a típust.

Előzmény: Glaskasten (11678)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11684

Üdv!

 

Szövegelj bele!

 

Te, aki már építget is.....!!!!!- és milyet!!!!

 

Lényeg, hogy a gyár - cég, sufni stb...- NEM arra tervezte, mint  a gyakorlat. Mi mások vagyunk. Használni, a magunk hasznára szeretnénk fordítani. Ők hobbynak veszik. Nálunk valóság. 

Ezért van a fórum, hogy aki kitalált valamit, közzé tegye!

MI ebből - legalábbis részben - megélni szeretnénk. 

 

Így OK?

 

Üdv: Imre

 

U.I.: Autókerék. Van a gépeden egy nyomaték.  Lehet, hogy 4x8-al elkapar. Te dühöngsz. Növeled a kereket. Nem kapar, de nyomaték sem lesz. Kérdés: Lóerő hol van? Másik kérdés: Tapadás?- lásd Fürge 3 - . Tegnap ment a diskurzuis  a Simsonról , hogy gyenge. Én az ülőm vernén a földhöz, ha egy 3 gangos, esetleg lükivel kevert - LEHET - gépem lenne ilyen.

 

A baj, hogy nem gyártanak olyat!

 

Mi meg próbálkozunk!!!!

 

 

 

Előzmény: sir.charles13 (11683)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11683

Üdv !

 

Nem akarok beleszövegelni !!

De most akkor hogy is van ez ?

Van egy géped amit épitgetél ( gyáriból jobbat ) , vettél egy vadi új kereket , és az első uton megadta magat ??

Ezt nem igazán értem gyári kerék nem berhelt , arra használod amire kitalálták .

Akkor hol itt a hiba ??

A múltkor azt veséztük hogy az autokerék nem az igazi , most Te irod a gyári kereket .

Most akkor mi a F...SZ van egyáltalán érdemes kerékre költeni ?

 

Bocsi az indulatért , csak már igen össze zavarodtam !

 

karesz

 

Előzmény: albertjani (11667)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11682

Aha! 

 

Az enyém difis, Neked meg gyenge anyagból van... Szerintem. 

Mi - én is - többet hajtunk ki belőlük, mint a mérnök, aki tervezte. 

Itt a gáz, hogy aki tervezi, nem tudja mire....

 

Imre

Előzmény: albertjani (11675)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11681

Üdv!

 

 

 

Önerőből - némi indítási segítséggel kb. 200 kg. sík úton, aszfalton.  Vagy ölöd. 

Kapatag: Ne ábrándozz, ez 3 ló, 4-vagy 6, de jószándékkal, homokon. 

Ez nem orosz, ami bírja a tajgát. Csak amire tervezték. 

Ha sokkal többet költesz rá, mint amibe került, egy felezővel lehet turbózni. Mármint vontatásra, meg + súlyokkal. 

Egy Babettától mit várhatnánk?

 

DE a maga kategóriájábaqn használható, ha valaki nem hülye hozzá, akkor hálás gép.

Ha már megvetted, én Simson karburátorral  - hosszú súberes - használnám, agyon nem lehet verni, csak babrálni kell vele, mí eddig eljutsz.

 

Üdv: Imre

Előzmény: Moco94 (11669)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11680

Bocsika!

 

Benéztem!

 

Szerintem az elv nem rossz, amit a gyártó csinál, csak biliacél.Én még bírom,  de köszi a rajzot, ha beszopom, akkor tudom, mit kell tennem.

 

DE rk a lényeg, az nekem is van. 

 

Üdv: Imre

 

Előzmény: albertjani (11679)
albertjani Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11679

Ezek teljesen új kerekek, ez volt az első igazi erőpróbájuk.

 

Itt egy rajz, hogy nézett ki a stift vége, a nyíllal jelölt résznek feszül neki a lemez.

 

 

Nekem nincs 05-öm, Jelenleg van egy 02B, meg Kf extra 850.

Előzmény: Glaskasten (11678)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11678

Üdv!

Akkor nem egy a kerekünk, nekem is 180 kell, de akkor kapaszkodik rendesen!

Bár lehet, ha kopott, akkor meghúzza, s szopósodik, de nálam még nem ment!

 

Igazándiból még olyan kereket, ami nekem - és a gépemnek - jó lenne, nem találtam!

 

DE ha már írtad, akkor légyszíves leírni a tapasztalatodat a 05 -el, mert: érdekelne a sebessége, a hátramenet, meg minden, mert ez nekem már a luxus kategória.

 

Üdv: Imre 

Előzmény: albertjani (11675)
albertjani Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11677

Régen a Robi 151-hez volt eredeti szabadonfutós, azt nem lehetett állítgatni, de bírta is a strapát. Ugyan lehet-e még kapni valami hasonló minőségűt?

Előzmény: LittleHornet (11676)
LittleHornet Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11676
Nem mindegyik csigás mű önzáró, de ha romlik az olak, akkor ez romolhat, ehhez nagyon jó kenés kell, úgy tudom.. Korábban volt már szó ezekről a kerekekről, jót még nem láttam róla.
Előzmény: albertjani (11667)
albertjani Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11675

Ez az a fajta, amin csak 180 fokot lehet fordítani, csak egy vájat van, ahová be tud csúszni a kulcskarika. Ha kihúzom és 90 fokot fordítok rajta, kint marad és mindkét irányban szabadon fut. Vagy rosszul tervezték, vagy nem ekkora terhelésre, de rendeltetésszerűen volt használva.

Előzmény: Glaskasten (11674)
Glaskasten Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11674

Üdvözletem!

 

Nekem is van ilyen átok kerekem! Először szívatott, majd rájöttem, hogy a " kapcsolóján" nem csak egyet kell fordítani! Szedd szét - seeger le, megnéz - s látod, ha csak egyet fordítasz rajta, akkor csak 45 fokot mászik a csap. Ha így mégy vele, " elszopja" a lemez az éleket, azt annyi. Nem tud kapaszkodni. 

Legalábbis ez a tapasztalatom. 

Szerintem nézd meg, mert ebben a " cipőben " jársz. Amúgy meg frankón lehet használni, csak észnél kell lenni, meg számolni!

Üdv: Imre

Előzmény: albertjani (11667)
albertjani Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11673

Kétütemű? Kicsit szegény lehet a keverék.

Előzmény: wagcina+ (11671)
robi250t Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11672

Üdv mesterurak! Az Oetl motoros gépek azok kaszálásra vannak vagy lehet velük szántogatni is meg nagyobb súlyt húzni?

wagcina+ Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11671

Sziasztok!

 

Kellene egy gyors segítség.

Vettem egy Ducati kapagépet. A tulaj azt mondta,hogy tavaly még működött.

Szóval: Karbit kipucoltam, tankot is. Gázbofdend cseréltem. A légszűrőbe nem tudom milyen olaj kell és azt sem, hogy mennyi.

A moto beindul és alapjárato jár is. Amikor gázt adok akkor nagyon felpörög és leáll, ha szivatót ráadom akkor megy nagyfordolaton, de dadog.

 

Mi lehet a baj?

Kérem aki tud segítsen.

 

Köszi.

lacbp Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11670

ilyen van nekem is f400 és f600 hoz is, sőt még különb is, csak lenne 1x kedvem scennelni ;)

Előzmény: vonschwarcz (11615)
Moco94 Creative Commons License 2012.03.10 0 0 11669

Szerintetek a Robi 55-ös pótkocsizásnál mekkora súlyt tudna elhúzni , illetve rotálásnál hány kapát bírna el (8, esetleg 10).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!