Megfogadtam a tanácsod és figyeltem,hogy mikor,milyen körülmények között indul ill nem.
Nos,amire jutottam.
A "pöccröff" és a "nyögvenyelősen indul" gond megoldódótt - vettem egy új aksit.Ami benne volt,jövő januárban lett volna 6(!) éves.Viszont a "csak teker/nem indul,visszafordítom a kulcsot és pöccröff indul" hiba megmaradt,és csak bemelegedett állapotában produkálja,és hál'istennek nagyon ritkán.Hidegen sosem csinálta.
Van valami elképzelésed így látatlanba,hogy mi okozhatja?Azt is próbáltam,hogy tovább hagyom,hátha kijelez valamit a műszerfalon - de semmi.Viszont diag-ot még nem tettem rá - de gondolom - telelesz hibakóddal.
Ja,még egy kérdés.
Nem tudsz egy olyan emberkét aki megbízható generátorfelújítás terén? Pl.saját tapasztalat.
Szia.Megoldódott a km jeladó gondod?Igaz nekem dci-m van,de talán ugyanoda tették.Szóval...
Leveszed a pingpongasztalt,és a légszűrőház és a tűzfal között kell hónaljig lenyúlni.Ott találsz egy hasszúkás jeladót ami a váltóból áll ki.Úgy tudod kiszedni,hogy körbe-körbe mozgatod és közbe húzod felfele,de ne forgasd - mondjuk nem is tudod.Én most rendeltem meg pécsről.Visszafele meg csak koppanásig kell tolni és csak egyféle képpen tudod belerakni,mert a lyukon amibe belemegy van 2 horony és a jeladón meg az ellendarabja - bolondbiztos. Ja,és a csatipucolás nem fog segíteni,én is azt hittem,de tapasztalat és mások is mondták,hogy nem segít.Még valami.....Rendelés elött nézd meg,hogy milyen van benne,mert létezik olyanba,hogy a 3 érintkező - ami a jeladóban van - egysorban van és van olyan amiben 3szög alakban.Nekem az utóbbi kell.
Az immo normálisan működik, a biztit még nem néztem. Egy korábbi hozzászólásban olvastam, hogy az AC reléje az akksi mellett jobb oldalt van, ezek kellene cserélgetni. Levettem a burkolatot és négy egyformának tűnő fekete relét találtam. Ezek lehetnek? Nyugodtan cserélgethetem őket?
Én arra válaszoltam, hogy indításkor(pontosabban nem induláskor) nem megy a benzinszivattyú. Erre írtam, talán bizti, esetleg az indításgátló miatt nem indít. Ugyanis jártam már úgy, hogy kiment egy biztosíték a kocsiban, és csak tekert az önindító, de nem indult be. Erre mondja nekem a gyerek(12 éves volt akkor), nem lehet biztosíték? Á, mondom biztos nem! Aztán mégis, és akkor láttam, hogy az immo pilácsa veszettül villogott. Bizti kicserél, és ótó inúl...
Biztos csak a nagy sietségben írtad el, de tudom, hogy tudod, hogy az immo-nak a motorindításhoz van köze, a távirányításnak és a gombelemnek meg az ajtónyitáshoz, és magának a távirányításnak és az immo-nak kulcs téren semmi köze egymáshoz. :)))
A biztosítékokat mozgasd meg esetleg(pontosan nem tudom melyik tartozik hozzá), azt nem vetted észre, hogy ilyenkor az immo lámpája elalszik-e, vagy gyorsan villog?
Ha merül az elem, lehet nehezebben, vagy csak közelebbrők nyitja, de akkor mindet egyszerre. Ha csak 1 nem nyílik, az más hibára utal. Nálam pl a jh ajtót hidegben nem szokta nyitni. Vettem egy új akksit(mert már indításnál is éreztem, hogy gyenge), azóta nyílik az az ajtó is.
Olyat is mondtak, hogy ha a központi zár reléje szarakodik, az is okozhat ilyet...
Kösz a tippet! Kiszedtem az FHP-t, kipucoltam, befújtam kontakt spravel, de még mindig nem akar hidegen indulni. Viszont megfigyeltem, hogy ilyenkor nem hallom az AC jól ismert zúgását. Biztos van reléje, csak nem tudom, hogy hol.
Pont ez szóba került mindössze 37 hozzászólással előrébb.
Ehhez ha valakinek alapra van állítva a fórum oldal megjelenése a böngészőben (30 hsz/lap), akkor is mindössze egyetlen oldalt kellett volna vissaolvasni...
Maga a kérdés már 49199-nél van, az előtte lévő Tasligép által linkelt ugyanez meg 49171-nél.
Ez annyit tesz, hogy mikor Beeci2 feltette a kérdést, maga a válasz már ugyan azon első oldalon megvolt, csak a lap alján.
Nem bántás, de nem hiszem el, hogy ennyire lusta legyen már valaki keresni, vagy visszaolvasni egy kicsit!!
De akkor Beeci2 Tőled is megkérdezem, nálad működött ez a program?