- A logót fotó minőségben tudjuk a vállára feltenni. (Pl ezt a képet: )- A fehér és fekete szövegeket transzfer szitázással oldjuk meg.- Az ezüst feliratokat pedig flock fóliával. Ebből kifolyólag különböző árakat tudok mondani az ezüst feliratos, illetve a többi pólóra. Ezüst felirattal készített póló: nettó 2200Ft / dbFehér / fekete felirattal készített póló: nettó 1900Ft / db
Valaki tudna mondani kábé összegeket a következőkre? Persze valami szervízben értem, vagy ilyesmi.
- 4.6 automata váltó felújítás
- 4.6 motor felújítás"
300-500.000.
De ezen nem izgulnék az egyéb üzemeltetési költség mellett.
Mi 13 éve vettük meg a 3. Lendróvert, ....mint Kovácsúr. Szar állapotban. A leg szükségesebb váltógatyábarázást megcsináltattuk úgy 200-ból. Ez annyit jelentett, hogy az autó ment, de az autót is úgy vettük, hogy "most nagyon kell, mert dolgozik", ha megy a bolt, akkor megtartjuk, és rendberakjuk, ha nem megy, akkor elpasszoljuk. A munka ment, autó maradt,........De nem volt elérhető távolságban JÓ szerelő, így elnapoltuk a javítást, úgy 12 évvel későbbre, addig csak tankoltuk, -ugye szarangol-.
Közben egyszer sztenderre raktuk, lett rajta egy tenyérnyi horpadás, ezért fehérről átkenytük bonatti metálszürkére, állat jó lett. :-)
A festés, és egy rakás lakatosmunka volt brutto 220.000.
Aztán most ősszel jött el a nagy nap, amikor belebotlottunk egy JÓ szerelőbe. Ő diszkréten elkért 470 pénzt, és csinált egy belül is jó autót. Ami a motor mögött van, váltó, ami forog, mindent kicserélt, és most. Juhhééé!
Már egy ideje nézünk mindenféle kocsit, de az audis sztorihoz hasonló okokból kellene nagy kocka.
Ez a nempadkázommeg dolog pedig maga a mennyország lenne! Nekem egy ültetett Corollám van, ami ugyan nagyon pöpec járgány (megy is, tolom is neki), ugyanakkor mindenen felakadok... fekvőrendőr, padka, kocsibeállók, földút... Tavaly voltunk vele Korculán, és hát körülnéztünk a szigeten, van ott látnivaló. A túrák fele azért úgy végződött, hogy na akkor én erre az útra nem merek bemenni :)
Ami az elektronikát illeti, ha nem áll meg, akkor kurvamindegy, van idő megcsinálni:)
Valaki tudna mondani kábé összegeket a következőkre? Persze valami szervízben értem, vagy ilyesmi.
- 4.6 automata váltó felújítás
- 4.6 motor felújítás
Tegnap este beszéltem Futival, neki már elmondtam, mekkora zöldfülű vagyok :P Mondd csak, ha már 5 kilóméterre vagy, valamikor nem lenne esetleg egy fölösleges fél órád? Szívesen megnézném a tiédet, plusz pár tuti tipp is jól jönne (bár itt jegyzem meg, 48 órája vagyok itt és ez idő alatt annyian ajánlották fel a segítségüket, mint az elmúlt két évben más kérdésekben összesen, riszpekt a közösségnek!) :)
Ja igen, Futi említett valami kerámia folyadékot (lehet nem pontosan így mondta, de már késő volt nekem:)) esetlegesen repedt V8 motorhoz, erről lehet tudni valami bővebbet?
már sokan jelezték, hogy lenne ez-az, de még csak kevesen küldtek részletes listát.
Kérem, hogy aki akar most rendelni, az legkésőbb szerdán kora délutánig jelezze, lehetőleg emailben. Szerdán du. szeretném összerakni a rendelést, aki addig nem ír, az kimarad, és majd jöhet a következő körben...
nem szántás, hanem tárcsázás. egyébként tényleg mindenhol szántást írtak meg emlegettek, de a videón egyértelműen tárcsázás volt. ezért is maradt meg bennem anno ... :-)
Nem akarom dícsérni...de ahol elmegy egy defi elmegy ez is az esetek 90%-ban.Ha meg normális gumi kerül rá és esetleg egy zár akkor meg csodákat lehet vele müvelni terepen.A benzines automatával meg pláne.
Mivel a kedves kollégáknak sikerült egy nap alatt hat oldalt összehordaniuk, feldobom még egyszer a mátrai infot, nehogy valamelyik jelentkező lemaradjon. :-)
M Á T R A T Ú R A I N F O ! ! !
Mivel Kompy számítógépe még mindig üzemen kívül van, ezért továbbra is én vagyok a szócső, és osztom meg a hétvégi túráról az alábbi tudnivalókat:
- A létszám betelt, mivel már nincs több hely a turistaházban.
- Találkozó szombaton reggel 9-kor a domonyvölgyi strand előtt (N 47 38.040 E 19 24.227 vagy ha valakinek így jobban tetszik, akkor N47° 38' 2.40", E19° 24' 13.62", a lenti képen a zöld nyíl) indulás 9:30-kor.
- Szombaton vacsora és vasárnap reggeli van (a korábban említett árszabás szerint), de a túrára egész napra csomagoljatok enni-inni valót. (Valószínűleg nap közben is elvetődünk lakott területre, de ez nem biztos.)
Emlékeztetőül a felhívás:
údv. mindenki. 2013 ápr. első és második hétvégén tura a mátrában. az első a wigassy és csapata a második a tisztelt forumosok. idő: szombat -vasárnap,a távolság nem sok de erőteljes. szállás: turistaház....3200 négyágyas és ....3800 kétágyas szoákban. sátorhely....1200 ft per fő. vacsora 3000 reggel 1200 ft. nyilván aki igényli. autok létszáma max. 10db a mai jelentés szerint 25 cm a ho vastagság. az utak fagyottak. a tura előtt 2 héttel le kell adnom a létszámot. ha kérdés van csőrőgjetek 30 478 6995.
meg aztán kérdés a ragasztó is, a guta megütne, ha egy év múlva kezdene újra leválni. hallottam olyat, hogy valakinek 2 hónappal utána már megint levált, de ő ugyanazt rakta vissza meg valami ócska ragasztót használt.
nem is tudom miért nem ezt vettem én is, de a kékkel is nagyon elégedett vagyok. rendelésre készítik, a doboz belsejében ott az aláírása annak aki csinálta :-)))
és figyelem, az árak itt már adóval együtt értendők. egyébként pedig alacsonyabbak, mint a hivatalos (letölthető) Magnecor árak.
A XIV. (vagy XV.) kerületben van egy kárpitos, akinek van színben és texturában közel álló szivacsos anyaga, kifejezetten autó tetőkárpitnak. Az anyag eleve nyúlik egy picit, és a hátoldalán vékony szivacsréteg van.
Évekkel ezelőtt vettem egy valaggal ott, de nem emlékszem már, hol van pontosan.
Meg az anyagot se találom.