Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bandigreen Creative Commons License 2016.03.22 0 0 447

És nem utolsó sorban gazdaságosabb is, mert míg a ledbar 240$, addig ez az 5db fényforrás 120$...

bandigreen Creative Commons License 2016.03.22 0 0 446

És igy néz majd ki

bandigreen Creative Commons License 2016.03.22 0 0 445

 

Ledprojekt v2

bandigreen Creative Commons License 2016.03.22 0 0 444

Hi Mache01!

 

a ledpaket megvárja a motorgenerált, utána jön. Viszont talaltam neked egy nagyon jó verziót a LEDte, ami elég nehezen lopható. A mi ledbar projektünkez is skippeltük emiatt a terv miatt. Kicsit több a szerelhetés, de nem feltűnő, rejtett, és hasznos. Amit meg leárnyékol, azt meg elbírja a rendszer. Tralla, majom faja lesz.

 

az interior-packetre kiváncsi vagyok. Csinálsz előtte-utána képet?

Előzmény: Mache01 (443)
Mache01 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 443

Kezdem belátni hogy a használt Grand Cherokee az inkább életforma mint autó. :) 

Megjöttek már a ledek amit rendeltél? Én most rendeltem kínából egy teljes belső szettet.

Legújabb ötletem hogy a ködlámpa helyére szerelek be egy nagy teljesítményű LED fényszórót. Még nem sikerült róla teljesen meggyőznöm magamat, de már közel vagyok hozzá. :) 

Előzmény: bandigreen (439)
Sógi69 Creative Commons License 2016.03.21 0 0 442

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem, egy jeep 5.2 v8 ról lenne szó, a tünet a következő, ha üzemi hőfokot eléri alapjáraton megáll utána csak hosszú  indítózás után indul be. A motor fel lett újítva azóta van ez a tünet szinte már minden ki lett cserélve, alapjárati motor, főtengely jeladó, vákuumcsövek átnézve stb, nálam már az ötletek elfogytak. valaki ha tud kérem segítsen.

Előre is köszönöm!

chefr Creative Commons License 2016.03.21 0 0 441

Üdv,

Tud valaki ajánlani Komárom-Esztergom megyében egy csirkéhez értő szakit? 3,1td

bandigreen Creative Commons License 2016.03.20 0 0 440

ilyen csini lett :D

bandigreen Creative Commons License 2016.03.20 0 0 439

Kedves Csirkések.

 

egyszer csak olajtócsa... akkor megint BÜTYKÖLÉS :)

a tócsa a kartervisszavezető kávésdobozból kijövő alsó cső miatt volt. A doboz alján a gumifoglalt teljesen el volt tökösödve és ketté volt törve.

kreativ magyarról lévén szó, megoldottuk. Meglátjuk, mennyire lesz tartós a megoldás. ismét nagy örömben telt ez az egy órás pitstop.

most nincs olajfolyás alatta. Ennek örömére felmentünk a világ tetejére.

már csak a jobb hátsó lengőkaros kell a boldogsághoz (meg a tavaszi motorgenerál)

na hajrá 

Mache01 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 438

Sajnálom, ez nem hangzik jól. Remélem gyorsan meglesztek vele. Sok sikert a munkához. 

Előzmény: bandigreen (432)
Mache01 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 437

Én ősszel vettem az én nagyon jó állapotú olasz származású 2.7 CRD-m, 145e Km-el. Szerintem a kilométer számláló vissza van tekerve, de ezt sose fogom biztosra megtudni. Emiatt most tervezek egy nagy átvizsgálást egy megbízható eurószerelőnél, nézze meg hogy mit kell cserélni aztán essünk neki. 

 

Ami hiba eddig előjött: Az első kardán csapágyhibája tipikus, úgy 150e után szokott előjönni. Nekem felújították itthon, van erre egy specialista aki elvégzi. Az új első-kardán szett egyébként 250e Ft körül lenne. Eszi egy kicsit az olajat, de úgy néz ki ennek az az oka hogy ősszel az előző gazdája 5W40-es olajat töltött bele a 10W helyett és a nagyobb viszkozitás miatt a 13 éves motor jobban eszi mint illene. 

 

Engem a használattal kapcsolatban 4 dolog zavar:

 

1 - 100 Km/h felett elkezd a motor zajos lenni és sokat fogyasztani. Szerintem nem érdemes 120 felett hajtani mert onnantól nagyon sokat fogyaszt. 100 körül abszolúte jól fogyaszt, csak türelem kell hozzá autópályán.

 

2 - Az automata sebességváltó menet közben olyan pozícióban van hogy a hosszú lábam miatt a térdemmel néha átlököm 4-esbe. (A használt automata Mercedes válltó 5 sebességes.) Erről a tipusról beszélek: http://www.jeepswj.com/wp-content/uploads/2014/09/jeep-grand-cherokee-P0702-fix.jpg

 

3 - A kocsi méretéhez képest kevés az utastérben a hely. Én nagy darab magas ember vagyok, éppen hogy elférek benne, de mögém már csak egy kisgyerek férne be. A csomagtartó pedig hatalmas, amit nem szoktam kihasználni. 

 

4 - Terepen vigyázni kell vele mert a Quadra-Trac automata difizár nem feltétlenül úgy működik ahogy azt az ember terepen elvárná. Ha terepen elakadsz feltétlenül 4LO-ba kell rakni a felezőt, az segít. Síkos úton viszont tökéletes.

 

De mindez nem zavar annyira hogy ne szeretném, imádom vezetni. Főleg vidéken kirándulni vele. Nem bántam meg hogy megvettem. Az összes szerelő akivel eddig beszéltem azt mondja hogy rendes szervizelés mellett ez a motor/válltó kombó elmegy akár egymillió kilométert is. Ez nyilván túlzás, de jó volt hallani. :) 

Előzmény: t-levi (434)
putyus80 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 436

sziasztok van egy jeep cherikee limited autom 1993 4l csörömpöl a 3 4 hengernél begyujtáskor alapjáratnál csak kopog egykevesset kisturában csörömpől,terhelésnél kimarad,mitöllehet szelepek vagy hatokar csapágy holkezgyem a bontást?köszönöm.

bandigreen Creative Commons License 2016.03.12 0 0 435

Kedves Érdeklődők!

 

3.1 wj csirkével kapcsolatban saját tapasztalataimat leírtam. 2.7es tapasztalatokhoz keressétak a többi fórumtársat. Mindegy melyik lesz, szeretni fogjátok, és majd rájöttök, jó móka bütykölgetni. Olaj, víz, motorhang, kihajtás - erre figyeljetek. A fűtés valószínű úgyis hagy kívánni valót maga után (azaz min.a radiátort cserélni kell). Futóművet úgyis át kell nézni, és a szilenteket részben cserélni kell.

t-levi Creative Commons License 2016.03.10 0 0 434

Sziasztok!

Látom más is érdeklődik hasonló ügyben, egy ismerős kínál egy 2002-es évjáratú 2,7 dízel Cherokee-t. Állítólag 220e km van benne. Két éve Olaszországból hozták. Mire kell fiigyelni a vételkor? Van szervízkönyv úgy 200e-ig. Felújították a 200e-s szervízkor a kormányművet, javították a hátsó futóművet (ezt még nem tudom, hogy mit takar), cserélték az első kardántengelyt. Lehetséges, hogy ezeket a javítások már 200e kn-nék előjöhetnek? Nem igazán bízom az olaszokban, meg az itthoni használtautókban sem. Szervízkönyvet lehet pecséltelgetni, órát meg tekerni. Tehát inkább az érdekelne, hogy ennél a futásteljesítménynél reálisak-e ezek a hibák, vagy csak sokkal többet futott autóknál.

bandigreen Creative Commons License 2016.03.04 0 0 433

Kedves Nova társunk, ha kell, Pm-ben megírom l mi a tapasztalatunk. Nagyon szeretjük.

Előzmény: dobrei66 (431)
bandigreen Creative Commons License 2016.03.04 0 0 432

Csirkések!

 

:( sajna úgy néz ki a dolog, hogy madárnátha van a csirkén, és kiváltó oka egy fasza kis repedés lehet. kétszeri izzítás után is csak kb egy perc tekerés után kel életre faja füstcsomó kíséretében. Ma este bekötöttem a hidegindítós sprayt, de valamikor a közeljövőben sajna szét kell borítani a motort :(

a vizünk a kiegyenlítő tartályból kb 2 hét alatt fogy el, és 2 liter olaját 5 hónap alatt kajál meg a TD csirke. Okés, valószínű, hogy kopott a motor, es mondjuk a borítás arra is jó lesz, hogy ha szükséges, akkor meghüvelyezzük a hengereket - legálabb is a szuperszaki ezt mondta - mert azért ezt a YouTube videók alapján nem merném megcsinálni.

 

ha valakinek van valami építő ötlete, vagy javaslata / tapasztalata, akkor jelezze. Köszike.

 

sima utat, gond nélküli perceket :)

 

LOL o/

dobrei66 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 431

Sziasztok,

 

segítségeteket szeretném kérni. A közeljövőben tervezem egy "indián" megvásárlását.

Új ez a márka részemre és kérnék segítséget Tőletek, hogy mire figyeljek oda a választásnál.

3.1 TD 2002 a kiszemelt modell. Tudom lehetne jobb választás a 2.7 Crd, de jelen pillanatban ezt tartom kedvezőbbnek.

Benzinestől félek, hogy rengeteget fogyaszt.

Ha valaki ráér, akkor szívesen várom a mondandótokat.

Üdv mindenkinek: egy "leendő"

Mache01 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 430

Ha valakit érdekel: Kiderült hogy mi lehetett a probléma. Az előző tulaj a télre való tekintettel 5W40-es olajat töltött bele ami a magas viszkozitástól szivárgott valamelyest és mostanra egy liter hiányzott a rendszerből. Mikor lefele jöttem a hídról, a megbillent kocsiban valamilyen szenzor valószínűleg azt érzékelhette hogy nincs a rendszerben elég olaj és leállította a motort. Töltöttem bele egy literrel és azóta no problemo. Az olajnyomás egyébként végig normális volt. Hamarosan viszem olajcserére és kap jó minőségű olajat, most már 10W40-et ami jár neki. Úgy döntöttem az automata váltó olaját is lecseréltetem, azt mondják csere után sokkal finomabban szokott váltani. Egyesek szerint a 150e Km. után a difiváltókban is érdemes olajat cserélni mert anélkül a Quadra-Trac rendszer nem működik rendesen. Ezt még meg kell gondolnom mert nagyon drága oda az olaj és vannak olyan hangok is hogy jobb nem piszkálni ami benne van. 

Előzmény: Mache01 (427)
bandigreen Creative Commons License 2016.02.27 0 0 429

Sziasztok!

 

elkezdődött a tavaszi nagytakarítás. Trallala :)

- bal hátsó lengőkar (16.000,-) csere (2óra, 4 doboz sör)

- olajnyomás-szenzor (10.000,-) csere(2óra, még 2 sör) trallala Ez úton is köszönet Semseinek a telefonos kooperálásért.

 

és láss csodát, van normális olajnyomásunk. Lassan megérkezik a lámpák-grillrács mögé való műanyag maszk, mert az előző tulaj rapityára törte, és lassan megsemmisült.

a beltéri ledek meg szépen lassan útra kelnek Kínából, és egy hónap múlva beérkeznek.

A mai átvizsgáláson bal hátsó küszöbénél az alsó részen találtunk egy tenyérnyi rozsdát. Következő nekiugráskót azt is orvosoljuk.

sziklamentes barangolást mindenkinek :)

5381 Creative Commons License 2016.02.27 0 0 428

Nézd meg a 358-as hozzászólást. 3.1-est hirdet, de lehet, hogy ugyan az.

Előzmény: müszi80 (426)
Mache01 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 427

Ma beleszaladtam egy ijesztő dologba: Menet közben minden előzetes jelzés nélkül leállt a motor és azonnal kigyulladt két lámpa a műszerfalon: az általános motorhibát jelző "Malfunction Indicator Light" (kis motorblokk ikon) és alatta a "Check Gages" piros lámpa. Félreálltam (éppen egy üzemagyagtöltő állomás mellett történt), 2 perccel később ráindítottam és elsőre kicsit nehézkesen, de elindult a motor. Mivel már kevés üzemanyag volt benne így begurultam a benzinkútra és telenyomtam a legjobb Shell gázolajjal. Utána a többi ráindításnál már azonnal pöccent-röffent ahogy kell. A két lámpa többet nem gyulladt ki, minden tökéletesen megy. Viszont bennem van a para hogy vajon meg fog e ismétlődni. Az olajnyomás mérőműszer középen áll és a műszerfalon minden normál értéket mutat. Este már nem tudtam megnézni az olajszintet, majd holnap. Viszont nincs gépkönyvem a kocsihoz így azt se tudom milyen olaj kell bele ha az olajszint lenne a probléma. Valaki legyen szíves írja meg milyen motorolaj kell a 2.7 CRD-s csirkébe. Remélem csak egy olajnyomás szenzor tréfált meg, viszont akkor a műszerfali olajnyomás mérőn is abnormális értéket kellett volna látnom. Szóval ha valakinek van valami lövése mi lehetett a baj nagyon megköszönném ha megosztaná velem. 

müszi80 Creative Commons License 2016.02.26 0 0 426

Sziasztok!

A 2.5 TD csirkéhez keresek bontott hengerfejeket (min. 2db). Ha valakinek van elfekvőben, kérem jelezze nekem.

Előre is köszi!!!!

bandigreen Creative Commons License 2016.02.21 0 0 425

 Sziasztok szedett már le valaki első lökhárítót? Ha igen írjátok le pontosan hogy kell köszönöm 

Cosmo71 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 424

Szia.

 

Húzd le az EGR szelepről a csatit, és menj vele úgy, nézd meg van e változás.

Előzmény: chefr (407)
Mache01 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 423

Hijjnye, a tiéd drágább mint amit én vettem! Remélem nem húztak le a fináncok.

Az enyém ma jött meg és nagyon jól néz ki. Majd csinálok fotót miután beraktam. Hétvégén kiviszem drága csirkémet, az új terep-gumikkal megjáratom kicsit a sárban. :) 

Egyébként én se beszélek németül de a gugli fordítóval elég jól el lehet navigálni a német ebay-on. Nem drágább mint az amerikai és sokkal kevesebbe kerül a küldés. Bónusz hogy nincs vám. A UK-ból is rendelek néha csak azok az elvetemültek másik oldalra rakják a kormányt, így oda kell figyelni hogy mit rendel onnan az ember. Például ezt nem érdemes onnan rendelni mert más méret kell a jobb kormányos verdákba. 

Előzmény: 5381 (421)
Mache01 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 422

Köszi a linket. Ismerem az oldalt, szenzációsan jó. Talán a leghasznosabb az összes közül. 

Azt írja a műszerfal háttérvilágítás fluoreszensz lámpákkal megy és nagyfeszültséggel. Ez kihívásnak tűnik. :)

Ma hazafelé az autópályán játszottam a műszerfal fényszabályzóval és eszembe jutott hogy vajon a fényerőszabályzás működik e ledekkel? Ennek majd utána kell nézni mert ha nem akkor inkább hagyom az eredeti megoldást. 

Sok munkánk lesz ha megjön a tavasz. :) 

Előzmény: bandigreen (420)
5381 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 421

Én is egyszer szálltam be nagyon saras környezetből és egyből rendeltem egy hasonlót :) Egyszer kell megvenni és baromi jól megóvja a belsőt a kosztól.

Én ilyet vettem, bár nem innen és drágábban a szállítás miatt :( : http://www.ebay.de/itm/Rugged-Ridge-12987-30-All-Terrain-Floor-Mat-Liner-84-01-Cherokee-XJ-/331670517446?hash=item4d391a76c6:g:Oq8AAOSwN81WDeYw

 

Előzmény: Mache01 (413)
bandigreen Creative Commons License 2016.02.17 0 0 420
Előzmény: bandigreen (419)
bandigreen Creative Commons License 2016.02.17 0 0 419

Világítás:

 

de csak azért, hogy teljen az idő XD

Előzmény: Mache01 (418)
Mache01 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 418

Feleségem arcát nézted volna meg mikor hazajöttem a terepezésből ahol 2x elakadtunk és utána több kiló sár volt a kocsiban. Órákig takarítottam. Én is sírva kattintottam rá a vétel gombra, de hosszabb időre szeretném ezt a drága járgányt hajtani és jó lenne ha közben a drága feleségemmel sem kellene hetente vitatkoznom. Van egy kis dugipénzem és szeretném megcsinálni úgy a verdát ahogy én azt elképzeltem. Ma vettem rá amolyan majdnem-terep gumikat is, ezeket: http://www.gumiabroncs.hu/webaruhaz/p/25913/2/gumiabroncsok/nyari-gumiabroncsok/245/70r16-t-wrangler-at/sa-xl-goodyear-nyari-gumiabroncs

Hozzáértők szerint ez gyakorlatilag egy négyévszakos prémium kisteherautó gumi ami nem kimondottan terepre való de ott is megállja a helyét. Állítólag nagyon strapabíró és ez fontos szempont mert egyes csirketulajdonosok szerint a verda eszi a gumit. Hát ezen lesz mit enni neki, nagyon robosztus. 

 

Maradt még egy kis pénzem a LED világításra, most gondolkodom rajta hová érdemes LED-eket tenni. Engem az is érdekelne hogyan lehetne kicserélni a műszerfal háttérvilágítását arról a fluoreszkáló kékes fényről valami melegebb színre. Nem tudok megbarátkozni avval a kékes derengéssel. Majd utána nézek van e róla valamilyen oktatóvideó hogyan kell a műszerfal háttérvilágítását kicserélni. 

Előzmény: bandigreen (417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!