Ezek nem jó hírek nekem se Gyula.Rám is ilyen dolgok várnak ? Én a megbízhatósága és a viszonylag olcsó alkatrész ellátottsaga miatt választottam az Opel f astrát,de ahogy olvasom a fórumokat.....hát...nem tudom.
Melegítéssel kivettük a vízpumpa csavarokat.A felújított hengerfej már a helyén. Ma délelőtt már a finisbe érkezünk: olajcsere és megpróbáljuk beröffenteni.
A gyertyákat már a trafósor előtt cseréltem gyári Gm gyertyákra de az sem segített.Minden esetre elviszem m szervízbe megnézettem ott mit mondanak.Kíváncsi leszek őt mit olvasnak ki.Nem tudtam szerezni használta lambda szondát az új meg 27000.Ismerősöm szerelője azt mondja,hogy az egyik kipufogó szelep van elégve és azért csinálja...a végén lehet hogy belever az index a karterba..Kis rángatás miatt már motorcserés lassan..Szóval ilyenek felém a szerelők mondanak mindent...:(
Nagyon bosszantó a dolog.Jut eszembe, hogy régebben volt olyan nekem is, hogy rángatott mintha egy henger kihagyott volna. Égéskimaradást jelzett a műszer, ez lehet gyertya hiba is. Nekem az egyik gyertyánál kicsi volt a hézag. Az nem kerül semmibe.
Sziasztok.Megvettem a trafósort helyzet változatlan..:( -30000. Viszont tegnap este dühömben tovább bújtam a fórumot és 2011 ben volt hasonló probléma egyik márka társunknak aki ugyan ezzel a hibával küszködött.Ő is cserélt EGR szelepet,de nem az volt a ludas,hanem a LAMBDA szonda.Bosch-t tett bele és tökéletesen müködik az autója.Én is felkeresek egy bontót a közelben és kipróbálom egy használttal,ha bevált megírom nehogy más is abba a hibába essen amibe én.
Jelenleg a fő gondunk az,hogy a vízpumpát tartó 3db ötös imbusz csavar nem igazán akar kijönni. Komolyabb szerszámmal nem tudunk hozzáférni. Erre vonatkozólag van valami ötletetek ?
"c20ne motort 30-40e körül lehet venni bontóban, lehet jobban jársz vele."
Sajnos már túl vagyok rajta. Eddigi ráfordításaim ( kedvezményes áron ) : hf. tömítés,csavarokkal 4600,sz.szimeringek 1000,gépműhely 36 ezer ( három szelepcserével, belemarva,felköszörülve plusz a szelepvezetők) Vettem még vízpumpát,szíjat feszítővel,olaj és levegőszűrőt,olajat. Most tartok 60-nál és a fiammal szereljük. Ebből kb. egy 20-ast amúgy is ráköltöttem volna a motorra------így legalább tudom,hogy mi van a "motorháztető alatt "A bontott motor meg lehet,hogy lutri---- nem ?
Esetleg tudtok ajánlani valami jó trafósor márkát amit érdemes megvenni.Itt gondolok az utángyártottakra mert a gyári az 40000-81000 forint közt mozog.
Sziasztok!Ma voltam a szerelőnél..A hiba elvileg feltárva:Trafósor.Hibakódot nem mutatott a számítógép.Menetközbe viszont amikor nem húzattam és előjött a a rángatás a gyújtás értékek ugráltak nagyon.A szerelő 95%-ra ezt mondja az a ludas,de azt javasolta próbáljam ki egy másik trafósorral.Egy kérdés,ha a másikat ami jó beleteszem nem fogja tönkre tenni?
Sajnos ki kell kapnunk a hengerfejet,akkor majd többet tudunk. Viszont végre átírhatóvá vált----15 napos fedezetlenségi díjjal. Ide most valami nagyon csúnyát írnék,ha nem lennék úriember. :-) :-)
Más. A pillangószelep tisztító spray-t (mondjuk Liqui Moly) hogyan kell használni? Járó motornál befújom a légszűrő mögé a szívócsőbe? Csak általánosságban kérdezem, nem konkrét autóra.
estét!segitséget szeretnék kérni!2napja kivettem a opel astrabol az akksit tölteni,mikor visszaraktam elmenta rádió.meg van aleirás hogy hogan kodolható be kód is meg van csak annyi hibája van h nem mutassa a 4vonal kódot ahova a számot kellenne beirnom!mit tudnék csinálni vele??