Sziasztok! Van egy 307em, eddig semmi bajom nem volt vele. Egyik reggel elég nehezen akart indulni, csak tekert de nem indult. kb10. próbálkozásra indult el.Azóta is kb így indul, ha pár órát áll. Számitogépes diagnosztika nem mutat hibát, az üzemanyag szivattyú dolgozik. Mi lehet a baj? 1.4es benzin gázos az autó! Ha vki tudna segiteni megköszönném!
Ma a rögtönzött arénás fórumtalin betettem a 2110i-be egy másik simkártyát, amit elfogadott, a biztonsági kódot is újra bepróbáltam (amire eredetileg emlékeztem, hogy beállítottam), és csodák csodája, a teló ragyogóan működött, kártyát elfogadta, hívni is lehetett vele. Viszont az én tavaly ősszel kiadott simkártyámat most sem hajlandó elfogadni (a másik simkártya még westeles volt, nem T-s...). Ez vajon miért lehet?...
Amúgy a két akksit töltöttem egy-egy napig, aztán pár órára lehúztam a töltőről őket. Az egyiknek 6,8 V, a másiknak 7,0 V a feszültsége. Kiváncsi lennék, mennyi ideig bírják normál használatban...
Amúgy a 6230-at nagyon megköszönném, ha neked tényleg nem kell. Tartok tőle, hogy a 2110i nem lesz használható, sem a simkáryák, sem az akksik miatt.
hát ez kb lehetetlen megoldású, mert nincs km óra hekkeléshez original tartam adatbázis, klónozni lehetne ha lenne miről ami megint egy igen ritka kategória, és még ha lenne ki engedné meg hogy ki legyen véve stb.
azt lenne jó tudni lehet e rá szoft frissítés, bár kétlem
Igen 2.0 HDI, csak otomata, és fehér számlapos. A bal oldalon mutatná az olajhőfokot, és a sebességfokozatokat. Ebben pont mátrixos a kijelző, a tartalom meg a hagyományoshoz van, amiben vonalakból jelez ki, és nincs olajhőfok.
Tavaj már futottan egy kört ezügyben, azért nem akartam részletezni. A kereskedő (mint kiderült) visszatekerte az órát, ezzel nincs is gond :/ csak rossz tartalmat töltöttek fel az órába, és ezért hülyeséget mutat a bal LCD.
Az az igazság hogy most már nem így oldanám meg, nem forrasztanám, hanem vezető ragasztóval ragasztanám rá a réz pályákat.De ezt házilag megjavítani szerintem túl nehéz egy átlag barkács embernek.Régebben fényképezőgépeket is javítottam, ezért van valamennyi rutinom a szalagkábel javításban, de nagyon könnyen tönkre lehet tenni végleg.
Ráadásul ahogy leveszed a hátlapot, kiesnek a karok, széthullik az egész, úgyhogy összerakni sem egyszerű.
Az elfordulás érzékelőtől is tartottam , esetleg majd hibát jelez, vagy be kell kalibrálni, de nem volt veszélyes, csak mielőtt levettem a com2000-ret egyenesbe kellett állítani a kormányt.Ezt a forgórészen egy nyíl mutatja is.
Igen, tuti. Amikor megvettem, PannonGsm függő volt, de még a boltban kikódolták, utána használtam vodás kártyával is (fényévekkel később).Amúgy az a gáz, hogy mostmár a kód kérésről kb fél mp alatt átvált a "kártya elutasítva" szövegre, szóval esélyem sincs beütni a kódot (=ha beütöm a kódot, nem történik semmi).
Az akksit amúgy szétszedtem már régen, tudom, hogy néz ki belülről, és időközben kaptam egy választ egy akku bolttól, hogy ha nagy kapacitású lenne, akkor fel tudnák újítani (gondolom a ceruzaelem-méretű cellákat ki tudnák benne cserélni). De nekem kis, lapos akksim van. Szerinted honnan szerezhetnék ebbe való lapos cellákat?
B-terv: mennyiért adod a 6230i-t? az sem baj, ha rossz az akksija, azt még kapni, és töltőm is van hozzá (egy 6230-at lopott el a tolvajkám... Figyelem, NANO-sim volt benne, de ez egyszerűen zseniális szerkezet, úgy szorítja le a simkártyát, hogy a normál helyen a nano-sim sem mozdul el :)))
Kivettem a com2000-ret, Delphi ESP-s.Össze vissza kapcsolgatta a lámpát már, meg az indexkar is lötyögött.Szétszereltem , hát nem egy egyszerű szerkezet.Féltem is tőle rendesen:)
Ezek a mikronos vastagságú érintkező pályák botrányosak.Totál le volt kopva mindenhol.
Végül is sikerült megjavítanom, de nem javaslom a módszert , mert elég rizikós.
Megfelelő érintkező anyagot kerestem. Ez volt a kompakt kazettának a szalagot a fejhez szorító kis réz bigyója.Vágtam belőle kis darabokat és ráforrasztottam az érintkezők maradványára.Külön öröm, hogy a forrasztástól megolvad a fólia, ez is nehezíti a dolgokat.Az alsó nagyobb pályánál meg műgyanta ragasztóval ráragasztottam egy darabot, a végét forrasztóval megpöttyintettem.
Megmértem, de még mindig nem volt jó.Rájöttem hogy a karból ahol kijön a szalagkábel, ott kidörzsölődött.
Átforrasztottam, jó lett.
A lötyögéssel nem lehet mit csinálni, kikopott az egyik forgáspont.
Az index fészke is kezd kikopni, kitisztítottam, bezsíroztam, remélem még egy ideig bírja.
Összeraktam, most tökéletes.Azért egy DRL-t gyorsan felrakok, ne kelljen a lámpát kapcsolgatni.
Keresek 307hez kormányt (nem bőrt, légzsákosat légzsák nélkül, ha közepe nincs meg az sem baj) valamint váltógombot (6ost). Nincs véletlen valakinek elfekvőben normalis állapotú darabja?
Hogyan tudnék utána járni, hogy esetleg beázik-e a BSI? Olvastam, hogy van egy gyári furat a motorháztető nyitó bowden körül, de eddig nem sikerült megtalálnom. Nem igazán értek az autókhoz, ezért ha valaki jó szájbarágósan leírná, hogy hogyan tudnék minden eshetőséget ellenőrizni, azt megköszönném.