Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ádibébi Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103326

a mégújabbak meg 2,5 V-tal. :P nagyon röhögött az ügyfélszolgálatos csávó, amikor mondtam neki a szitut :D

Előzmény: Zolysys (103321)
zsolesz 307 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103325

Mekk!

a 3310 re vevő lennék jössz talira ott meg is oldanánk az üzletet.

 

ádibébi Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103324

A k*rvaéletbe...

Előzmény: Zolysys (103321)
Gaby82 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103323

Próbáltam rá regisztrálni, de mindig azt irja, hogy rossz a biztonsági kód, pedig pipa van ott!!!

Gaby82 Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103322

Sziasztok! Van egy 307em, eddig semmi bajom nem volt vele. Egyik reggel elég nehezen akart indulni, csak tekert de  nem indult. kb10. próbálkozásra indult el.Azóta is kb így indul, ha pár órát áll. Számitogépes diagnosztika nem mutat hibát, az üzemanyag szivattyú dolgozik. Mi lehet a baj? 1.4es benzin gázos az autó! Ha vki tudna segiteni megköszönném!

Zolysys Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103321

A régi kártyák 5 V al mennek, az újak 3,3 al :)

Előzmény: ádibébi (103319)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103320

óraállás ?:)

Elvileg tudok szerezni ha a tulaj beleegyezik :)

Előzmény: mekkGyver (103317)
ádibébi Creative Commons License 2014.07.13 0 0 103319

Van folytatása is a történetnek :))

 

Ma a rögtönzött arénás fórumtalin betettem a 2110i-be egy másik simkártyát, amit elfogadott, a biztonsági kódot is újra bepróbáltam (amire eredetileg emlékeztem, hogy beállítottam), és csodák csodája, a teló ragyogóan működött, kártyát elfogadta, hívni is lehetett vele. Viszont az én tavaly ősszel kiadott simkártyámat most sem hajlandó elfogadni (a másik simkártya még westeles volt, nem T-s...). Ez vajon miért lehet?...

 

Amúgy a két akksit töltöttem egy-egy napig, aztán pár órára lehúztam a töltőről őket. Az egyiknek 6,8 V, a másiknak 7,0 V a feszültsége. Kiváncsi lennék, mennyi ideig bírják normál használatban...

 

Amúgy a 6230-at nagyon megköszönném, ha neked tényleg nem kell. Tartok tőle, hogy a 2110i nem lesz használható, sem a simkáryák, sem az akksik miatt.

Előzmény: mekkGyver (103311)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103318

hát ez kb lehetetlen megoldású, mert nincs  km óra hekkeléshez original tartam adatbázis, klónozni lehetne ha lenne miről ami megint egy igen ritka kategória, és még ha lenne ki engedné meg hogy ki legyen véve stb.

azt lenne jó tudni lehet e rá szoft frissítés, bár kétlem

mekkGyver Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103317

Igen 2.0 HDI, csak otomata, és fehér számlapos. A bal oldalon mutatná az olajhőfokot, és a sebességfokozatokat. Ebben pont mátrixos a kijelző, a tartalom meg a hagyományoshoz van, amiben vonalakból jelez ki, és nincs olajhőfok.

Előzmény: Zolysys (103315)
mekkGyver Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103316

Tavaj már futottan egy kört ezügyben, azért nem akartam részletezni. A kereskedő (mint kiderült) visszatekerte az órát, ezzel nincs is gond :/ csak rossz tartalmat töltöttek fel az órába, és ezért hülyeséget mutat a bal LCD.

Előzmény: Jena307 (103314)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103315

2.0 HDi?

Előzmény: mekkGyver (103312)
Jena307 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103314

nem értem a kérdést

Előzmény: mekkGyver (103312)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103313

Arénára fel.......

mekkGyver Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103312

Jena: kmóra memóriához van cuccod, esetleg gyári eeprom tartalmad? Jó lenne, ha már látnám a fokozatokat legalább.

Előzmény: Jena307 (103288)
mekkGyver Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103311

Igazából ennyi az egész. 5db cella (1.2v) van benne sorbakötve, így 6 voltos.

A 6230-at neked adom ajándékba, így első ránézésre működik, de a gumi gombok el vannak öregedve. Az akksi is veszi még a töltést.

Előzmény: ádibébi (103304)
ivimano Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103310

Az az igazság hogy most már nem így oldanám meg, nem forrasztanám, hanem vezető ragasztóval ragasztanám rá a réz pályákat.De ezt házilag megjavítani szerintem túl nehéz egy átlag barkács embernek.Régebben fényképezőgépeket is javítottam, ezért van valamennyi rutinom a szalagkábel javításban, de nagyon könnyen tönkre lehet tenni végleg.

Ráadásul ahogy leveszed a hátlapot, kiesnek a karok, széthullik az egész, úgyhogy összerakni sem egyszerű.

 

Az elfordulás érzékelőtől is tartottam , esetleg majd hibát jelez, vagy be kell kalibrálni, de nem volt veszélyes, csak mielőtt levettem a com2000-ret egyenesbe kellett állítani a kormányt.Ezt a forgórészen egy nyíl mutatja is.

 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (103306)
takacs.richard Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103309

Köszönöm!

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (103308)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103308

A szélvédő alatt van két rács, a jobb oldalit kiveszed és ott vannak a gyári furatok ledugózva.

Előzmény: takacs.richard (103297)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103307

Vaci uton az Arpadhidnal van a schlosser kft, varta es osram mintabolt. A fonok meg akku cellak cserejevel foglalkozik.

Előzmény: ádibébi (103303)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103306

Hu de varom ennek a teljes doksijat.

Előzmény: ivimano (103302)
hsanyi79 Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103305

Értem, köszi,:) ma megyek kicsit hosszabb útra, meghajtom kissé...:)

A "marhát" nem tudom sajnálni....:)) kellett neki ..:)

akkor várom majd a levelet .. és értesítelek, h mi a tényállás..

 

Ja, és köszönöm nem kérem az eredetit...))

Előzmény: Jena307 (103288)
ádibébi Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103304

azért azt úgy elképzelem, hogy megtömöm eneloop-okkal a vastag akksi belét... :D aztán kitart vagy 4-5 napig is :D Kérdés, mivel tölteném...

Előzmény: ádibébi (103303)
ádibébi Creative Commons License 2014.07.12 0 0 103303

Igen, tuti. Amikor megvettem, PannonGsm függő volt, de még a boltban kikódolták, utána használtam vodás kártyával is (fényévekkel később).Amúgy az a gáz, hogy mostmár a kód kérésről kb fél mp alatt átvált a "kártya elutasítva" szövegre, szóval esélyem sincs beütni a kódot (=ha beütöm a kódot, nem történik semmi).

 

Az akksit amúgy szétszedtem már régen, tudom, hogy néz ki belülről, és időközben kaptam egy választ egy akku bolttól, hogy ha nagy kapacitású lenne, akkor fel tudnák újítani (gondolom a ceruzaelem-méretű cellákat ki tudnák benne cserélni). De nekem kis, lapos akksim van. Szerinted honnan szerezhetnék ebbe való lapos cellákat?

 

B-terv: mennyiért adod a 6230i-t? az sem baj, ha rossz az akksija, azt még kapni, és töltőm is van hozzá (egy 6230-at lopott el a tolvajkám... Figyelem, NANO-sim volt benne, de ez egyszerűen zseniális szerkezet, úgy szorítja le a simkártyát, hogy a normál helyen a nano-sim sem mozdul el :)))

Előzmény: mekkGyver (103294)
ivimano Creative Commons License 2014.07.11 0 0 103302

Kivettem a com2000-ret, Delphi ESP-s.Össze vissza kapcsolgatta a lámpát már, meg az indexkar is lötyögött.Szétszereltem , hát nem egy egyszerű szerkezet.Féltem is tőle rendesen:)

Ezek a mikronos vastagságú érintkező pályák botrányosak.Totál le volt kopva mindenhol.

Végül is sikerült megjavítanom, de nem javaslom a módszert , mert elég rizikós.

Megfelelő érintkező anyagot kerestem. Ez volt a kompakt kazettának a szalagot a fejhez szorító kis réz bigyója.Vágtam belőle kis darabokat és ráforrasztottam az érintkezők maradványára.Külön öröm, hogy a forrasztástól megolvad a fólia, ez is nehezíti a dolgokat.Az alsó nagyobb pályánál meg műgyanta ragasztóval ráragasztottam  egy darabot, a végét forrasztóval megpöttyintettem.

Megmértem, de még mindig nem volt jó.Rájöttem hogy a karból ahol kijön a szalagkábel, ott kidörzsölődött.

Átforrasztottam, jó lett.

A lötyögéssel nem lehet mit csinálni, kikopott az egyik forgáspont.

Az index fészke is kezd kikopni, kitisztítottam, bezsíroztam, remélem még egy ideig bírja.

Összeraktam, most tökéletes.Azért egy DRL-t gyorsan felrakok, ne kelljen a lámpát kapcsolgatni.

 

danken86 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 103301

Pontosan mi és mennyiért? 

Előzmény: Zolysys (103300)
Zolysys Creative Commons License 2014.07.11 0 0 103300

Szerintem kedden lesz nálam ha az jó :)

Előzmény: danken86 (103298)
ivimano Creative Commons License 2014.07.11 0 0 103299

Jena, Zolisys köszi a válaszokat!

Reggel megnézem amiket mondtatok.

danken86 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 103298

Sziasztok. 

 

Keresek 307hez kormányt (nem bőrt, légzsákosat légzsák nélkül, ha közepe nincs meg az sem baj)  valamint váltógombot (6ost). Nincs véletlen valakinek elfekvőben normalis állapotú darabja? 

 

Köszi 

takacs.richard Creative Commons License 2014.07.11 0 0 103297

Hogyan tudnék utána járni, hogy esetleg beázik-e a BSI?
Olvastam, hogy van egy gyári furat a motorháztető nyitó bowden körül, de eddig nem sikerült megtalálnom.
Nem igazán értek az autókhoz, ezért ha valaki jó szájbarágósan leírná, hogy hogyan tudnék minden eshetőséget ellenőrizni, azt megköszönném.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!