Ahogy gabika123 kolléga mondja, az nem működik. Esetleg az is lehet, hogy még abban a Passatban aminek eredetileg ez volt a műszerfala abban jelezte az üzemanyaghiányt.
Köszi, valójában abban az üregben találtam, csak nekem nem volt benne szerszámkészlet, ha szériafelszerelés volt, akkor valószínűleg azt is kilopták belőle.
Mindenesetre most megtaláltam a helyet, ahogy valószínűleg be kell feszíteni, úgyhogy ez a rejtély is megoldódott, ma is tanultam valamit :)
Az enyém, valóban ennyi, kicsit kalandos volt az előélete az autónak, mielőtt hozzám került. Valószínűleg az ország egyik legkevesebbet futott PDTDI-s autója.
Köszi, akkor már csak a tartó helyét kell megkeresnem, nekem nincs ilyen szerszámkészletem, de kíváncsi vagyok hol rögzít ez a tartó.
A visszajelző ügye meg azért izgat, mert a tempomatom ugyan gyári, de utólag lett berakva, viszont nincs visszajelzője ha be van kapcsolva, arra gondoltam, hogy
Az autóban 103.000 km van ( 0 km -s kora óta az enyém ), 3.000 km ezelőtt teljesen kicseréltettem az olajat és szűrőket ( gázolaja szt. is, 10.000 ként cseréltetek olajat. ) Csak mann filtert használok, jó kutaknál tankolok, 5.000 km - n ként használok rendszer tiszító adalékot, vigyázok a kocsira, stb.
Többször előfordult már, de most nagyon intenzíven rángatott a kocsi hidegen, 2000 fordulat felett sem akart felváltani, csattogó hangja volt, és erőtlen. Hibakódot nem írt ki semmit.
Miután bemelegszik a motor, olyan az egész autó mint újkorában.
Szerintetek mi lehet a hiba, hogyan tudnám orvosolni.
Érdekes, ha pár percet járatom hidegindítás után, ezt nem produkálja.
Megmozgattam már, de nem reagál. Könnyen forog, nem szorul, nem leng, nem csapágyas. Elektromos hiba nem lehet? Egy korábbi hsz-ben láttam, hogy 30W-os biztosítéka van, még talán azt is érdemes lenne megnéznem.
Hogy érted, hogy ha elindul, vagy próbálkozik akkor cseréljem ki? Ha nem akar elindulni, akkor jó a ventillátormotor, csak nem kap áramot?
Kapcsold be a légkondit és az elektromos ventilátor oldalát, vagy hátulját kocogtasd meg valami hosszú vassal, ami elér odáig. Ha elindul, vagy próbálkozik vele, akkor cseréld ki a ventilátort.
Segítséget szeretnék kérni. 2006-os Superbem van. A hűtő mögött két ventilátor van. Az egyiket ékszíj hajtja, a másikat egy elektromos motor. Ez utóbbit soha nem látom működni. Mikor kapcsolódik ez be? Hideget akkor fúj a légkondi, ha megyek az autóval. Ha állok, akkor langyosodik az a levegő, ami bejön az utastérbe. A motortérben levő ventilátornak van köze a belső hideg levegőhöz?
Köszi szépen! Nálam a párosítás megvan, de amikor már a Torque program próbálkozik az autóhoz csatlakozni ott van bibi... Végigpróbálja az összes benne levő szabványú csatlakozást és egyikkel sem lép vele kapcsolatba. Pedig kíváncsi lennék pár dologra amit tudna olvasni ez a technika...
Szeretném kicserélni 2011-es autómban az 1DIN-es fejegységet 2DIN-re, megoldható vagy nem fog passzolni a csatlakozó, esetleg ha passzol, akkor mondjuk nem fog kommunikálni a tolatóradar stb.?
KERESEK ! ! ! Sziasztok ! 2010 -es SuperB kombiban szeretném az üléseim kicserélni az üléseim bőrre,vagy hasított bőrre !Hibátlan állapotban vannak a most bent lévők ,fekete szövet az ülőfelület szürke szövet! Elsősorban cserélném a bőr ülésszettre ,természetesen ráfizetéssel ! 30 213 8906 / halgassgabor@gmail.com