Keresés

Részletes keresés

attah Creative Commons License 2012.07.15 0 0 304

Még nem olvastam tovább, de a 83-as spéci eset, hiszen nálunk az szerepel autóbusz és troli ágazatban is, lehet hogy ezért látod kétszer.

Előzmény: John Howard (138)
attah Creative Commons License 2012.07.15 0 0 303

A laptáblán felül feltüntetett menetidő valamelyik naptípus valamelyik napszakának (alapból vasárnapi) menetidejét tartalmazza, kivéve ha körforgalmi átlapolás miatt külön fiktív útvonalat-megállólistát vettünk fel. Én generáláskor mindig átállítom alap munkanap délelőtti időszakra.

 

Az indulási időpontok - ahogy írtad - a részletes menetidő-felbontás alapján kerülnek meghatározásra, tehát a a megadott menetrendtípushoz tartozó paraméterlapon megkeresi az indulási időhöz tartozó részmenetidő-felosztást, és az alapján generálja a megállóhelyi időpontokat.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (107)
bpi-211 Creative Commons License 2012.07.01 0 0 302

Köszönöm, gyorsan belenéztem, asszem értem, majd valamelyik nap jobban beleásom magam.

Előzmény: fberci (301)
fberci Creative Commons License 2012.07.01 0 0 301

Itt az új verzió: http://users.phpbb.hu/fberci/temp/gtfs-120629.zip

 

Szólj, ha valamit nem értesz. Az időpontok egyébként éjféltől számított másodpercben vannak tárolva, tehát, hogy megkapd pl. az órát, 3600-zal kell osztani.

Előzmény: bpi-211 (299)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.07.01 0 0 300

Tényleg nem könnyű rákényszeríteni, hogy hajózást ajánljon, de azért néha sikerül. Most pl. még épp "elkaptam" a Batthyány térről induló mai utolsó hajót. Ráadásul a 10 perces menetidő (a Dunán hajózva) kétségkívül jóval csábítóbb, mint az alternatív útvonal 25 perces menetideje.

 

 

Szóval szépen benne van az adatbázisban a D11-D12-D13-as route, a hétköznapiak 3-3 "forgalmival" (hajóval), a D13-as hétvégi pedig néggyel jár. A direction_id mezőben mindig a 0 az északi irány.

 

Egy kicsit elgondolkodtam a shape_dist_traveled mezőn, mivel az mindkét irányba egyforma, miközben észak felé többet kell hajózni, hogy ugyanoda visszajussunk, ahonnan elindultunk. :-)

Előzmény: hungeri (297)
bpi-211 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 299

Értem, de nem baj, majd megfejtem, ha benne vannak a szükséges infók. Igazán csak a (dízel) buszos rész érdekel és azon belül a vonal neve (száma), közlekedési rend (H-CS, K1, stb.), végállomási érkezés/indulás, forgalmi szám, tehát amiből az indítási kibogozható. Előre is köszönöm!

Előzmény: fberci (298)
fberci Creative Commons License 2012.06.29 0 0 298

Az adatbázis még megvan, de azóta kicsit átalakult, teljesítmény okokból sok szöveges értékből szám lett. Így is teljesen használható, de ember számára kicsit nehezebben értelmezhető. Szívesen kiexportálom, de ha megmondod, hogy melyik mezők érdekelnek (pl. vonal neve, végállomások, mikor közlekedik), akkor tudok generálni egy ember számára kicsit barátságosabb formátumot is.

Előzmény: bpi-211 (296)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 297
Sajnos úgy néz ki, nem túl versenyképes, csak akkor kerül a listába, ha igen közel van a start és végpont valamely hajóállomáshoz...
Előzmény: padorjan (295)
bpi-211 Creative Commons License 2012.06.29 0 0 296

Üdv!

 

Esetleg nem szándékozol összedobni egy friss csv-s zip-et? Igazán csak a trips lenne fontos számomra, ha a régihez hasonlóan tartalmazza a departure-t, meg az arrival-t is.

Előzmény: fberci (217)
padorjan Creative Commons License 2012.06.29 0 0 295

Nekem nem hajlandó, bejelentkezve sem :(

Előzmény: hungeri (294)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 294

És a google.maps is tervez vele! Elnézést a floodért...

Előzmény: hungeri (293)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 293

Gyorsabb a válasz, mint gondoltam: route-ként benne vannak! :)

Előzmény: hungeri (292)
hungeri Creative Commons License 2012.06.29 0 0 292

Bekerültek a hajók a legfrissebb adatbázisba?

Bpo-353 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 291

Köszönöm szépen neked is és BPI-779 topic társnak is. :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (289)
BPI-779 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 290

HP 30/32    
Keleti pályaudvar M            07:11, 09:02 (230), 12:13, 14:13, 16:13, 18:33, 20:53, 22:23
Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak    08:01, 13:12, 15:12, 17:12, 19:32, 21:38
Megyer, Szondi utca (30A)        06:26
Megyer, Aquaworld (230)            10:44
    
HP 30/33    
Keleti pályaudvar M            07:52, 10:33, 12:53, 14:53, 17:13, 19:13
Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak    08:52, 11:32, 13:52, 15:52, 18:12
Megyer, Szondi utca (30A)        07:02
    
SZ 30/31    
Káposztásmegyer, Mogyoródi-patak    04:16, 06:15, 08:30, 10:15, 12:00, 13:52, 16:12, 18:32, 20:58, 22:38
Keleti pályaudvar M            05:11, 07:08, 09:23, 11:08, 12:53, 14:53, 17:13, 19:33, 21:53, 23:33
    
VV 30A/31    
Keleti pályaudvar M            07:01, 08:43, 11:23
Megyer, Szondi utca            07:54, 09:29, 12:09

 

(Hétköznap a jelöletlen indulások sima 30-asok.)

Előzmény: Bpo-353 (288)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.28 0 0 289

30 hétköznap:

 

 

30 szombaton:

 

 

30A vasárnap:

 

Előzmény: Bpo-353 (288)
Bpo-353 Creative Commons License 2012.06.28 0 0 288

Üdvözletem az Uraknak!

 

Nagy kérésem lenne...Tudna nekem valaki indulási időket adni a következőkre?

hétköznap: 30/F32 illetve F33

hétvége: 30/F31(Szo.) 30A/F31(Vas.)

(Természetesen most a nyári kiiktatásos menetrend)

 

Nagyon szépen köszönöm előre is!

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.19 0 0 287

Innen tölthető le a június 15-i dátumú adatbázis mdb formátumban, egy alaplekérdezéssel, rar tömörítéssel:

 

1. rész

2. rész

Előzmény: 63-41 001-3 (286)
63-41 001-3 Creative Commons License 2012.06.19 0 0 286

Előre is köszönöm én is! :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (285)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.19 0 0 285

Igen, itt fogok linket közzétenni. :-)

Előzmény: fórumozó034 (284)
fórumozó034 Creative Commons License 2012.06.19 0 0 284

az mdb ugye publikus lesz? :D

köszi :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (283)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.19 0 0 283

OK, este küldöm, és az újabb tömörített mdb-t is felpakolom.

Előzmény: Gianmarco (282)
Gianmarco Creative Commons License 2012.06.19 0 0 282

Szeretnék kérni Excelben egy aktuális, hétköznapi kiiktatásos indítási jegyzéket (a végállomásokról) a 18, 61-es villamosokról és ugyanezekről a hétvégieket is, bár ott nincs változás.


A címem: a nickem kisbetűkkel (kukac) vipmail pont hu
Köszönöm szépen!

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.09 0 0 281

Köszönöm. Sikerült. "1": ap :)

 

Előzmény: BPI-779 (260)
63-41 001-3 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 280

Üdvözletem!

 

A legújabb, júniusi frissítéshez elérhetővé tudna majd valaki tenni egy .mdb fájlt? Nagyon köszönöm, nagy segítség lenne, mert a beimportálás és a táblák közötti kapcsolat létrehozását még gyakorolnom kell, nagyon az elején vagyok még.

hungeri Creative Commons License 2012.06.07 0 0 279

Igaz, igaz, a 3-as kódról megfeledkeztem. A gyakorlati alkalmazása meg pofon egyszerű: tegyük fel, hogy Erzsébet Királyné útjánál nincs meg a gyalogos aluljáró: a 70-es troli és a 3-as, 69-es villamos, 5-ös busz megfelelő megállóiból képzett párhoz a 3-as kódot kellene megadni. Persze itt is igaz, hogy a Google Maps deklarált aluljáró híján amúgy sem tervezne arra gyalogos átszállást, mert a síneken, folyókon, stb-n keresztül direkt nem javasol gyaloglást. Mondjuk olyan helyen lehet akkor értelme, ahol a gyaloglás nem lehetséges a két közeli megálló között (pl. autópálya két oldalán lévő megálló).

Előzmény: Szakadáskapcsoló (275)
hungeri Creative Commons License 2012.06.07 0 0 278

Az indoklást értem, de szerintem ezek az adatok a routes.txt-ben szerepelnek már a route_type mezőben. Pl. az ÖBB S-Bahnja 0-ás kódú, az InterCityje 2-es, míg a helyközi busza 3-as. Vagy ezeken a kategóriákon belül milyen átmenetek képzelhetőek el, ahol ez az új típus mező hasznos lehet?

Előzmény: padorjan (277)
padorjan Creative Commons License 2012.06.07 0 0 277

A járműtípusnak nem nálunk van jelentősége, ahol egy agency_id van, hanem az olyan integrált közösségi közlekedési rendszerekben, mint a VOR, MVV, VBB vagy az OV. Ezeknek az implementálása után előállhat egy olyan valami, mint a HAFAS. Itthon akkor 'kéne' kitölteni, ha a MÁV és a volánok menetrendje is benne lenne. Bár magyar viszonyok között még mindig egyértelmű lenne a szolgáltató kiléte. Ellenben van olyan német közlekedési szolgáltató, aki vonatot és buszt is üzemeltet.

Előzmény: hungeri (274)
BPI-779 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 276

Mit nem adnék, ha a járműtípus és a garázs is benne lenne... De nem akarok túl sokat, egy kis munkával így is ki lehet sakkozni ezen információk legalább 90-95%-át. :)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (275)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.06.07 0 0 275

Szerintem a kötelező transfer_type mező az, ami többletinformációt ad, enélkül valóban nem lenne értelme a transfers.txt-nek.

 

0 - normál átszállási lehetőség

1 - bevárja a csatlakozó járatot (talán akkor is, ha az késésben van)

2 - az átszálláshoz szükséges minimális idő megadható

3 - valami miatt nem lehetséges az átszállás, hiába vannak a megállók közel egymáshoz (a gyakorlatban ezt nem tudom elképzelni, hol fordulhat elő)

 

A járműtípusok tekintetében egyetértünk, ez már nem kell, hogy része legyen az utastájékoztatásnak. (H7-en a forgalmi számból látszanak a kisegységek: F1a, F1b, F3a stb., a nagyegységek F1, F2 stb.)

Előzmény: hungeri (273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!