Szerintem az már nem kerékpárnak számít. Megnéztem az róla feltalálható képet és a leírást, ezek alapján mondom, hogy az egy kis kerekű "moped". Így is nevezik az oldalon.
Mostanában jelent meg a Z-Tech ZT-35 robbanómotoros kerékpár, annyit hallottam róla, hogy ugyanaz a motor van benne mint a bfb-01-ben csak a karburátor és a kerékméret más, ezért jobban gyorsul és erősebb. Ezt az infót egy eladótól tudom. Szeretném, kérni, hogy aki már rendelkezik ilyen kerékpárral, ossza meg tapasztalatát, mennyi a végsebessége, hogyan bírja az emelkedőket, esetleg hosszabb távon mennyire megbízható? Idáig azért nem vettem robbanómotoros kerékpárt mert a vélemények és a kinézet nem volt valami biztató, de ez a Z-Tech nagyon igényesnek látszik.
Sziasztok, Ki tudna nekem segíteni...Polymobil sport ról van szó,Műszaki leírás erről a típusról van-e valakinek.??Hogy ez most minek minűsül?,mert kerékpárként vettem,mert akitől vettem úgy használta..És mivel 2-ütemű,sehol se találom az olaj beöntő nyillást,,,ellenben van 1- nagy tárcsa ékszíjjal rajta......Erről a mociról van szó!...Segítségeteket előre is köszönöm...
A nehezen indulási és a leállási hiba nálunk is jelentkezett. Én azt a megoldást választottam, hogy a mocinál a benzincsap nem a tartalék állásban van, hanem nyitott állásban van, igy a tankból a kosz és a viz nem tud lejutni a karburátorba, nincs dugulás. A tank aljáról néha le kell ereszteni az összejött leüllepedett koszt és a vizet.
A csörgéssel kapcsolatban régi simsonos válasz jutott az eszembe, mivel a simson 2 ütemü volt nem voltak szelepek, de viszont csörgés igen így a subertűre tudnék gondolni, a szelephézagot én is állitottam a miénken, és a csörgés maradt.
Legyen igazad. de tuti nem attol kopog.... én már párszor állítottam rajta és nem lett jobb a hangja viszont ha már kicsit is el van állitva a szelephézag akkor szokott ilyet csinálni. Nekem mindig azt csinálta hogy mentem pörgettem rendesen hirtelen levettem a gázt mert kereszteződés jött és leált. de ha huzogattam neki közbe finboman akkor is le-le állogatottt. ez tipikus szelep gond. bakker már annyit szereltem a masinát hogy jobb legyen lassan érteni si fogok hozzá :D
Amugy a sportlégszűrőnek lenne valami értelme? változna valami szerinted?
nem a szelephézaggal van a gond! nekem a kipufogó 0,15-re mig a szívó 0,10-re van állítva. pont tegnap állítottam be.
A gond valszeg a főtengelyen levő halytókarnak a csapágyával vagy hajtókarcsapszegel lesz a gond ami a hangot adja. Ez nem a legegészségesebb de bőven megy még majd vele a moci.
Nekem leginkább mikor indulok vagy huzom neki akkor jelentkezik, de ha menetközben nagyon fordulatról kicsit visszábveszem akkor halkul vagy megszünik....
ha lefele van nyitva van ha a csap kallantyúja jobbra mutat akkor van zárva... Nah és mik a tapasztalatok jó a gép? volt már valami kis gond is vele? mindkét fogaskerék racsnis? Illetve a kisebb bukkanókat kátyúkat hogy veszi kényelmes?
Nagyon tetszik és fater is gondolkozik egy ilyenben már azért kérdem... Nagyon jó lenne ha leirnád a tapasztalataid? :)
bal oldalon nincs olajbetöltő nyílás, ott elektronika van, a gyújtásalap tekercse, mágnese, jeladója, nehogy oda olajat tölts! (nincs is egy térben a hajtóművel)
Nem rég vettem egy BFB-01 4T 4 ütemű robbanómotoros kerékpárt,az volna a kérdésem hogy a motorblokkon két olajbetőltő nyílás van,a jobboldali a motorolaj eggyértelmű,hanem a baloldali a hajtómű olaj betőltője? semmilyen leírást nem találtam,ha igen mennyi olajat tölsek bele ,mert nincs nívó ami mutatná a szintet,eggyáltalán kell bele olaj mert most száraznak tünik,előre is köszönöm a válaszokat.
Én Miskolcon a Cementgyárral szemben az "Angyal motorban" rendeltem egy robbanómotoros kerékpárt, ha megjön és valakit érdelek leírom a tapasztalatokat.
Eza legegyszerűbb módja! Kell hozzá egy jó hegesztő némi kézügyesség és pár szabad óra meg üveggyepot és perforáltcső... Lényeg az hogy a vége levehető legyen amit levágsz majd és azt két menetesszárral tudod visszarögzíteni ami aképen nincs rajta mert máshogy is meglehet csinálni csak nekem ez tetszett... Ezzela kis trükkel hogy átalakitod a kipuffancsot nyersz némi erőt és egy brutál nagy hangot ami kb egy 125cc 4t motor hangja lenne...