Utánfutkározóról jut eszembe: neked a ködlámpa zárófény aljzatán - asszem a 2- es - mi van? állandó 12 V, vagy a zárófény? Nekem állandó, de nem vagyok meggyőződve, hogy valaki nem erőszakolta meg...
Rémes: nekem nem fut szabadon a generátor, de rajta vagyok a projekten...új szíjat már kapott, mert a 6PK...átcsapott 3 PK-ba, erős csattogások kiséretében...a vízpumpa meg cincog. Első körben meg jó nagynak találom a helyet a vízpumpa, meg a nyúlvány között. Öröm az élet. :-))
Ilyen nincs és mégis van.Kiderült a hiba forrása.Egy hete be lett kötve az utánfutó dug aljzat,és a vezetékkötegeknél,amit egyenként leforrasztottam,és külön külön leszigetelőztem,valahogy a disznó sodrott vezeték átfurkálódott pont a tesó villogó vezetékére,és ezért villogott mind a kettő oldal,nem ám a fék,vagy a helyzetjelző,mert akkor esetleg egyértelművé lett volna a dolog.Kibontás újra szigetelés,és megy.
Hát én 108 cdi cseréltem vízpumpát,hát nem egy leány álom.A motortartó bakot is le kellett szerelnem,és kivételkor a motort alulról meg is kellett emelni,hogy kiférjen,de nehezen sikerült.Visszarakásnál,kicsit sötétben egy vezetéket odacsíptem,ezért elment a számítógépem zárlat miatt.EDC hibakóddal.Persze ez csak később derült ki amikor a Mercedes szakszervizben egy szerelő megmondta,mert ő is csípett vezetéket vízpumpa cserét követően vito nál.Na de nem szeretnélek elkeseríteni hajrá,csak legyél nagyon figyelmes amikor a motortartó bakot csavarozod vissza.Sok sikert.
végre látszott hogy a csőből nyomja ki ami motor bal oldalán szembe van, és kanyarodik vissza mögé. A bilincs volt csak lelazulva. most minden rendben újra :)
ha a gen szabadonfutó csapágy nem jó, lobog az ékszíj, és csúnya hangja van... járó motornál ránézel, és fogod látni, hogy lobog....ráfújsz az ékszíjra egy kis féktisztítót, ás ha idáig lobogott, azután nem fog, mert elcsúszik a csapágyon...amíg tart a cucc rajta....
Első blikkre a vészvillogó- kapcsolót venném szemügyre...
Urak!
Vízpumpa csere mennyire macerás 112CDI- n ?
Mi jelentősége van a generátor szabadonfutójának, egészséges-e, hogy nem fut szabadon? Miért kell annak szabadon futkározni, nehogy felpörgesse a motort?!?
Van egy kis problémám hátha valaki tudna segíteni.segíteni. Egyik nap még rendesen másnapra elromlott.Nevezetesen az villogó rendben jobbra balra,másnap csak a vészvillogás amikor jobbra és balra jeleznék.Kérem aki tud segítsen .Előre is köszönöm.
Hát igen... jónéhányunkat kikanalazott már a "kakából" - gondolom én - amikor nem megfelelő szakinál kezdtük a próbálkozást. Tőlem sajnos több mint 200 km-re van, de ha a probléma nagyobbnak tűnik, akkor megtankolok és megyek... Ha tanács kell, ha alkatrész kell, soha nem utasított el telefonon sem, a munkája szakszerű, hatékony, korrekt és megfizethető. Ez sajnos a hivatalos szervizekre nem mondható el maradéktalanul.
Nem igazán világos, hogy cserélted akkor a vezérlőt, vagy megjavította, plusz megírta?
Én egy kétprocis olasz boxot tettem a vezérlő, és a CR közé, szintén kb 150 LE-re húzva, és a tízezer km-es átlagfogyi szintén 7,2- 7,3...szóval jó munkát végzett. :-)
van egy kis problémánk, Néha bevillan a hűtővizes ikon a műszerfalon. Valamint, csak akkor alszik el ez az ikon, ha jóval a max felett van a víz. valahol vizet is vesztünk, kb 3-4 ezrenként épp annyit, h kivillan az ikon. Lehet, hogy az érzékelő bolondult meg? sapka letekeréskor nyomás van a rendszerben.
Sziasztok! Minden hozzáértő tanácsát szívesen és köszönettel fogadnám. Adott egy Vito 110D 2001-es, 5 üléses, kb 170 ezer km-rel. Gázadáskor fekete füstöt okád (de nagyon), a műszerfal semmit sem mutat, és rendesen rozsdás a jellemző helyeken, lejárt műszakival, amúgy megy mint a golyó és a futómű állapota és fogyasztása is normálisnak tekinthető. Vajon mennyi pénzből lehet egy ilyen autót szalonképessé tenni? Ezek típushibák, vagy beláthatatlan határokig terjedhet a javítási költség. 300.000-ért megkapnám ( a főnökömtől mert egy cégautónk "volt" ), érdemes-e beleugrani ebbe egy évi 20-25 ezer km-t utazó családnak, úgy hogy még 3-4 évig használnánk? Minden segítséget előre is köszönök!
Egy blőd kérdés: személyautónak vizsgáztatott CDI112 járgányon kötelező a hátsó ablaktörlő, vagy csak ajánlott?
Természetesen a két külső tükör megvan, az autó műbizonylattal fóliázva. Sok értelme nincs, hogy rükvercben kalimpál...kérdés piszkálja e a hatóság szemét, ha nincsen...?
Barátom járt úgy, hogy rázkódott a Vitoja (az sem ropogott), féltengelycsere, és tökéletes lett. Gondolom valami centrírsúly leszakadhatott és azért rázkódott...
ilyenkor külső vagy belső csukló cserével kezdjem? Ha a kormányt kifordítom, nem ropog se jobbra se balra. Ezért merült fel, hogy talán a belső csukló okozhatja a bajt.