Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.28 0 0 5494

Utánfutkározóról jut eszembe: neked a ködlámpa zárófény aljzatán - asszem a 2- es - mi van? állandó 12 V, vagy a zárófény? Nekem állandó, de nem vagyok meggyőződve, hogy valaki nem erőszakolta meg...

 

Rémes: nekem nem fut szabadon a generátor, de rajta vagyok a projekten...új szíjat már kapott, mert a 6PK...átcsapott 3 PK-ba, erős csattogások kiséretében...a vízpumpa meg cincog. Első körben meg jó nagynak találom a helyet a vízpumpa, meg a nyúlvány között. Öröm az élet. :-))

Előzmény: Mati68 (5492)
RÉMES Creative Commons License 2014.09.28 0 0 5493

HEhe.. én fújtam féktisztítót  a szíjra, be is kapott belőle a motor egy keveset, aztán amíg tartott, szépen fel pörgött a motor.

 

Kicsit berezeltem, de túl éltük..  :-))

 

Egyébként ne halogasd a cserét, olcsóbb mint a szíjszakadás miatti vontatás.

Előzmény: kékled (5490)
Mati68 Creative Commons License 2014.09.28 0 0 5492

Ilyen nincs és mégis van.Kiderült  a hiba forrása.Egy hete be lett kötve az utánfutó dug aljzat,és a vezetékkötegeknél,amit egyenként leforrasztottam,és külön külön leszigetelőztem,valahogy a disznó sodrott vezeték átfurkálódott pont a tesó villogó vezetékére,és ezért villogott mind a kettő oldal,nem ám a fék,vagy a helyzetjelző,mert akkor esetleg egyértelművé lett volna a dolog.Kibontás újra szigetelés,és megy.

 

Hát én 108 cdi cseréltem vízpumpát,hát nem egy leány álom.A motortartó bakot is le kellett szerelnem,és kivételkor a motort alulról meg is kellett emelni,hogy kiférjen,de nehezen sikerült.Visszarakásnál,kicsit sötétben egy vezetéket odacsíptem,ezért elment a számítógépem zárlat miatt.EDC hibakóddal.Persze ez csak később derült ki amikor a Mercedes szakszervizben egy szerelő megmondta,mert ő is csípett vezetéket vízpumpa cserét követően vito nál.Na de nem szeretnélek elkeseríteni hajrá,csak legyél nagyon figyelmes amikor a motortartó bakot csavarozod vissza.Sok sikert.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5488)
jahdenemam Creative Commons License 2014.09.28 0 0 5491

végre látszott hogy a csőből nyomja ki ami motor bal oldalán szembe van, és kanyarodik vissza mögé. A bilincs volt csak lelazulva. most minden rendben újra :)

Előzmény: jahdenemam (5472)
kékled Creative Commons License 2014.09.27 0 0 5490

ha a gen szabadonfutó csapágy nem jó, lobog az ékszíj, és csúnya hangja van... járó motornál ránézel, és fogod látni, hogy lobog....ráfújsz az ékszíjra egy kis féktisztítót, ás ha idáig lobogott, azután nem fog, mert elcsúszik a csapágyon...amíg tart a cucc rajta....

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5488)
Mati68 Creative Commons License 2014.09.27 0 0 5489

Köszönöm a segítséget előre is ellenőrzöm,és jelentkezem.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5488)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.27 0 0 5488

Első blikkre a vészvillogó- kapcsolót venném szemügyre...

 

 

Urak!

 

Vízpumpa csere mennyire macerás 112CDI- n ?

Mi jelentősége van a generátor szabadonfutójának, egészséges-e, hogy nem fut szabadon? Miért kell annak szabadon futkározni, nehogy felpörgesse a motort?!?

Előzmény: Mati68 (5487)
Mati68 Creative Commons License 2014.09.26 0 0 5487

Tiszteletem!

Van egy kis problémám hátha valaki tudna segíteni.segíteni. Egyik nap még rendesen másnapra elromlott.Nevezetesen az villogó rendben jobbra balra,másnap csak a vészvillogás amikor  jobbra és balra jeleznék.Kérem aki tud segítsen .Előre is köszönöm.

üdvözlettel.

Deák Peti Creative Commons License 2014.09.22 0 0 5486

Sziasztok!

 

6 személyes Vitoba válaszfal nincs valakinek elfekvőbe?

 

kékled Creative Commons License 2014.09.22 0 0 5485

:) az se rossz.. :)

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5484)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.21 0 0 5484

...én fixáltam. :-)

Előzmény: kékled (5483)
kékled Creative Commons License 2014.09.21 0 0 5483
Előzmény: kékled (5482)
kékled Creative Commons License 2014.09.21 0 0 5482
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.21 0 0 5481

No, akkor felvéstem az elérhetőséget. Ne aggódj, tőlem is több, mint 200...de ami késik...az a gyorsvonat... ;-)

Előzmény: stefan67 (5480)
stefan67 Creative Commons License 2014.09.21 0 0 5480

Hát igen... jónéhányunkat kikanalazott már a "kakából" - gondolom én - amikor nem megfelelő szakinál kezdtük a próbálkozást. Tőlem sajnos több mint 200 km-re van, de ha a probléma nagyobbnak tűnik, akkor megtankolok és megyek... Ha tanács kell, ha alkatrész kell, soha nem utasított el telefonon sem, a munkája szakszerű, hatékony, korrekt és megfizethető. Ez sajnos a hivatalos szervizekre nem mondható el maradéktalanul.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5479)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.20 0 0 5479

...szóval Ő a Vitodoki?!?  :-))

Előzmény: stefan67 (5477)
RÉMES Creative Commons License 2014.09.20 0 0 5478

JAJA!

 

LAssan nem merem bevallani, hogy valóban 7,5 körül van az átlagfogyasztás vegyesben.

Mindenki azt hiszi, hogy elfogult vagyok.

 

A végén muszáj vagyok hozzátenni, hogy autópályán beveri azért a 10-et is.

 

Na ekkor megnyugszanak. :-))

 

De valóban a 150-es progi jót tesz, ha amúgy is jó a motor.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5476)
stefan67 Creative Commons License 2014.09.20 0 0 5477

Üdv!

 

Már jó ideje mi is a Vitodokiban bízunk, mindig sikerrel. Megtaláltad Te is ezek szerint.

Stefan

Előzmény: Bxthomas (5475)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.20 0 0 5476

Nem igazán világos, hogy cserélted akkor a vezérlőt, vagy megjavította, plusz megírta?

Én egy kétprocis olasz boxot tettem a vezérlő, és a CR közé, szintén kb 150 LE-re húzva, és a tízezer km-es átlagfogyi szintén 7,2- 7,3...szóval jó munkát végzett. :-)

Előzmény: Bxthomas (5473)
Bxthomas Creative Commons License 2014.09.19 0 0 5475
Előzmény: vendelzoli (5474)
vendelzoli Creative Commons License 2014.09.19 0 0 5474

Nekünk is elárulod, hogy ki az az elvetemült figura? :-)

Előzmény: Bxthomas (5473)
Bxthomas Creative Commons License 2014.09.19 0 0 5473

No írom a memoárom a 112CDI ecu problémámról.

Izgalmas, majd fél éves hercehurca.

 

Írtam itt sokszor az indítási buziskodásokról. Később le is állt a kocsi menet közben. Teljesen mindengy mi történt.

Harcoltak a srácok, keresték a hibaforrást, én is tréningeztem rajta.

MIndent néztünk, izzító elektronikától kezdve a műszerfal csavarig mindent.

 

Hiába ,diagolták, nem jött semmi hibakód.

 

Majd történt, hogy egy másik vito más problémákkal került szervízbe és átcserélték a computerket.

Hibák jöttek mentek..

 

ECU halott. Specialista, elkezdte vallatni. Feladta. Nem működik, csak amikor neki olyan hangulata van.

 

Internet, lázas keresés és összeakadtam egy teljesen elvetemült figurával. Perverzenek tartom magam, na de Ő mindent vitt.

Kis pettign után tuning írást is megcsinálta. 150Le-re lett írva a kocsi. Computer, immo kezembe, rohantam kocsimhoz.

Összerak, meg sem nyikkan. Sírás kerülgetett. Az önindító nem is kattant. semmi.

 

Rögtön kezdődött a kárálás, hogy áá, immo szar, stb-stb.

Kértem egy bikázó felszerelést. Arról beindítottuk. Azonnal.

Természetesen fél órta hazakocsikázás alatt semmit nem töltött az akksin a kocsi.

Éjjel akksi lassú töltésen volt. Reggelre felállt.

Be a kocsiba, röff és go pest. 130kmet pikk-pakk letoltam.

Eszméltelen bolond lett a kocsi. 7,4 lett a fogyasztása. Tessék sírni :D

 

jahdenemam Creative Commons License 2014.09.18 0 0 5472

Sziasztok,

 

van egy kis problémánk, Néha bevillan a hűtővizes ikon a műszerfalon. Valamint, csak akkor alszik el ez az ikon, ha jóval a max felett van a víz. valahol vizet is vesztünk, kb 3-4 ezrenként épp annyit, h kivillan az ikon. Lehet, hogy az érzékelő bolondult meg? sapka letekeréskor nyomás van a rendszerben.

A vízhőfok stabil.

csaba19750111 Creative Commons License 2014.09.14 0 0 5471

Üdv.

Segítségeteket kérném egy Mercedes vito 110d (1998 évjárat) fűtő-hűtő ventilátorom rosszalkodik, honnan és hogyan kezdjek hozzá a kibontásához?

köszönöm a segítséget.

morzsi02@gmail.com

jahdenemam Creative Commons License 2014.09.13 0 0 5470

belső csukló.. fél éve cseréltem. ugyanez volt a panasz. gázadásra mintha pattogna a kerék.

Előzmény: vendelzoli (5466)
Bölcskey Péter Creative Commons License 2014.09.12 0 0 5469

Sziasztok! Minden hozzáértő tanácsát szívesen és köszönettel fogadnám. Adott egy Vito 110D 2001-es, 5 üléses, kb 170 ezer km-rel. Gázadáskor fekete füstöt okád (de nagyon), a műszerfal semmit sem mutat, és rendesen rozsdás a jellemző helyeken, lejárt műszakival, amúgy megy mint a golyó és a futómű állapota és fogyasztása is normálisnak tekinthető. Vajon mennyi pénzből lehet egy ilyen autót szalonképessé tenni? Ezek típushibák, vagy beláthatatlan határokig terjedhet a javítási költség. 300.000-ért megkapnám ( a főnökömtől mert egy cégautónk "volt" ), érdemes-e beleugrani ebbe egy évi 20-25 ezer km-t utazó családnak, úgy hogy még  3-4 évig használnánk? Minden segítséget előre is köszönök! 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.12 0 0 5468

Urak!

 

Egy blőd kérdés: személyautónak vizsgáztatott CDI112 járgányon kötelező a hátsó ablaktörlő, vagy csak ajánlott?

Természetesen a két külső tükör megvan, az autó műbizonylattal fóliázva. Sok értelme nincs, hogy rükvercben kalimpál...kérdés piszkálja e a hatóság szemét, ha nincsen...?

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.12 0 0 5467

Barátom járt úgy, hogy rázkódott a Vitoja (az sem ropogott), féltengelycsere, és tökéletes lett. Gondolom valami centrírsúly leszakadhatott és azért rázkódott...

Előzmény: vendelzoli (5466)
vendelzoli Creative Commons License 2014.09.12 0 0 5466

ilyenkor külső vagy belső csukló cserével kezdjem? Ha a kormányt kifordítom, nem ropog se jobbra se balra. Ezért merült fel, hogy talán a belső csukló okozhatja a bajt.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5465)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.09.12 0 0 5465

Sanszos a dolog...

Előzmény: vendelzoli (5464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!